Deze had radio en 2 soorten geluiden om te wekken + het standaard wekker geluid !quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:05 schreef kingmob het volgende:
Jammer dat zo'n wake-up light alleen radio heeft, toch maar niet besteld, Duitse radio is kut
kun je toch nog beter die medisana hebben, 10 geluiden en radius mogelijkheid.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:06 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Deze had radio en 2 soorten geluiden om te wekken + het standaard wekker geluid !
Voor de beste kwaliteit?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:06 schreef Jiub het volgende:
wtf, waarom zou je een gouden hdmi kabel willen
Om onder je nieuwe iBood dekbed te bewarenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:06 schreef Jiub het volgende:
minder storing. is toch maar bladgoud en kost geen drol.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:06 schreef Jiub het volgende:
Laat me raden, jij hebt je laten adviseren in de mediamarkt?quote:
Toch met natuurgeluiden?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:05 schreef kingmob het volgende:
Jammer dat zo'n wake-up light alleen radio heeft, toch maar niet besteld, Duitse radio is kut
natuurlijk heeft dat invloed op de kwaliteitquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:07 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Laat me raden, jij hebt je laten adviseren in de mediamarkt?
Neequote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:07 schreef Fleauris het volgende:
[..]
Jij ook nog steeds hier!
Nog steeds geen kussens gevonden
Haha dat dacht ik ook directquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:07 schreef delano.888 het volgende:
Laat me raden, jij hebt je laten adviseren in de mediamarkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |