meestal niet.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:44 schreef Olieeee het volgende:
Sta bij die internetconnectors op "even geduld". Heeft het zin om te wachten?
iRiverquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:46 schreef tralalala het volgende:
Zullen we de volgende aanbieding raden?
Ik denk een messenblok.
Ik gok maar weer op pannenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:46 schreef tralalala het volgende:
Zullen we de volgende aanbieding raden?
Ik denk een messenblok.
ik heb 1 pagina die om de 5 seconden herlaad, en als ik iets zie wat ik wil hebben is het shift+click om in een ander venster te bestellenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:46 schreef player2178 het volgende:
[..]
meestal niet.
maar als je heel erg geluk hebt
na even linkt ie je toch terug naar de homepage, omdat t te lang duurt, maar probeer je kans, laat m staan en open een nieuw tabblad voor een andere ibood
Heb je een scrollwiel? Middel klik is handiger...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:47 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
ik heb 1 pagina die om de 5 seconden herlaad, en als ik iets zie wat ik wil hebben is het shift+click om in een ander venster te bestellen
Sjongejonge zeg. Ik snap het wel, Duiters blijven niet zo goed plakken op de foto's. Dus heeft het ook niet veel nut om een camera te kopen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:47 schreef player2178 het volgende:
in duitsland hebben ze zeker iets van 1 miljoen camera's
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:47 schreef player2178 het volgende:
in duitsland hebben ze zeker iets van 1 miljoen camera's
quote:Hartelijk dank voor je bestelling op iBOOD!
Hieronder vind je de gegevens met betrekking tot de bestelling.
Bestelnummer: *************
Je bestelling:
1x Philips Wake-Up Light HF3461 ¤ 39.95
Verzendkosten ¤ 5.95
--------------------------------
Totaalbedrag ¤ 45.90
Alle vermelde prijzen zijn inclusief 19% BTW.
Gefeliciteerd!quote:
T is echt een wonder hoor als je die wakeup light te pakken kreeg.quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Zullen we bij jou niet doen dan. Terecht dat je hem niet had
.
Ik loop al van 0.00 tot 02.30 en van 08.00 tot net te hunten voor een wakeuplight, dus ik vind dat het dan gerechtvaardigd is!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Camera?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:52 schreef Anne het volgende:
Ik ga ff wat anders doen. Die kutcamera blijft me te lang staan.
Ow, waarom loopt dat ding bij mij niet danquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:52 schreef CherryLips het volgende:
o, het metertje bij de tas is vrijwel leeg?
DUUTSERSquote:
Dan is het metertje bij jou waarschijnlijk nog niet helemaal geladen, Hier staat ie nog volquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:52 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:52 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik loop al van 0.00 tot 02.30 en van 08.00 tot net te hunten voor een wakeuplight, dus ik vind dat het dan gerechtvaardigd is!
Je hebt in ieder geval zelfkennis!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:52 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik loop al van 0.00 tot 02.30 en van 08.00 tot net te hunten voor een wakeuplight, dus ik vind dat het dan gerechtvaardigd is!
je hebt het wel verdiend hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Wtf, het is de duivel!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:52 schreef Anne het volgende:
Ik ga ff wat anders doen. Die kutcamera blijft me te lang staan.
ja, het was vals alarmquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan is het metertje bij jou waarschijnlijk nog niet helemaal geleden, Hier staat ie nog vol.
Die stekkerdoos helpt echt geen fuck tegen onweer hoor, dat gaat veels te snel om tegen te houden.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:52 schreef Olle. het volgende:
jammer dat ik net de kruimeldief gemist heb![]()
en de stekkerdozen voor het onweer...
trage internet hier
waarom Duitsersquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:52 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ow, waarom loopt dat ding bij mij niet dan.
[..]
DUUTSERS!
en nog een keer f5 en hij is weer volquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:52 schreef CherryLips het volgende:
Neuquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
IK HEB EEN MP3 SPELER GEKOCHT YES!!
FELICITEER MIJ HIER!!!!
én een wakeuplight!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:52 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval zelfkennis!
Wat moet je er mee?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
IK HEB EEN MP3 SPELER GEKOCHT YES!!
FELICITEER MIJ HIER!!!!
voor als je foto's gemaakt hebt, kun je ze vervolgens op je foto lijstje zettenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Wtf, het is de duivel!
Er staat nu een fotolijstje.
Niemand, dus geen idee.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:55 schreef delano.888 het volgende:
Hoeveel % zijn we? (wie heeft de teller)
Wat zullen we hierna krijgen dan?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:54 schreef player2178 het volgende:
[..]
voor als je foto's gemaakt hebt, kun je ze vervolgens op je foto lijstje zetten
Goede bezig (Y)!, welke zoek je nog?quote:
Omdat appel.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:56 schreef player2178 het volgende:
inderdaad wat moet je met een mp3 speler van ibood?
als je m in de winkel koopt ziet ie er mooier uit, is ie beter, en is goedkoper
Ja ik eigenlijk wel maar laat hem staan om jullie te pestenquote:
Die heb ik als langspeelplaat!quote:
nee volgende is zo'n oude tv waar je m op kunt zetten. doen ze in duitsland zodat ze t veel makkelijker hebben, hoeven ze midner te doen. dus zometeen ff 10.000 van die oude tv's op duitse iboodquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat zullen we hierna krijgen dan?. Een dressoir, om je fotolijstje op te zetten.
logisch...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:56 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Goede bezig (Y)!, welke zoek je nog?
[..]
Omdat appel.
4 per doos is 40 euroquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:58 schreef Haay1971 het volgende:
Tering zeg, straks stoppen ze de iBOOD doos vol met die rugtassen!
Laten we er 10 kopen, mensen in afrika zijn er heul blij mee!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:00 schreef DarkWimDuck het volgende:
al 15 minuten die prachtige rugtas... In de container en next
Gaat dat zo makkelijk? Zo ja, tot wanneer kan dat?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:01 schreef Adames het volgende:
ok, die belkin n150 krijgt allemaal 1/5 sterren. Die ga ik maar weer annuleren
IK ZEG DOEN!!!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:02 schreef Bibikuif22 het volgende:
Kinderlogica:
Ik: pffff nog steeds die rugtas :S
dochter van 6: Nou, dan neem je er toch gewoon 1, dan gaat hij sneller weg..
Tsja...
Je hebt 7 dagen bedenktijd. maar je kan gemakkelijk annuleren als je het product nog niet binnen hebt. Krijg je een emailtje en het geld teruggestort.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:02 schreef kingmob het volgende:
[..]
Gaat dat zo makkelijk? Zo ja, tot wanneer kan dat?
quote:Geachte heer/mevrouw,
>
> Hartelijk dank voor uw e-mail.
> Wij hebben uw bestelling geannuleerd. Om het gehele aankoopbedrag terug te
> storten verzoeken wij u uw rekeningnummer naar ons toe te sturen. Zodra wij
> deze binnen hebben zullen wij het aankoopbedrag terugstorten.
>
> Wij hopen u hiermee voldoende geinformeerd te hebben,
>
> Met vriendelijke groeten,
>
> RMA iBOOD.com
neequote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:03 schreef DaDude1987 het volgende:
http://ibood.kiobi.com/?sec=30
Superhandig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |