Die kut Kever jaquote:
Werkt mooi zo'n ding moet ze alleen om de maand ofzo resetten anders gaat hij een eigen leven leidenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:13 schreef Intelligence het volgende:
Wake Up light mag van mij wel weer komen, heb altijd problemen met wakker worden
Zo'n nep versie verkochten ze ook bij de Action (volgens mij nu nog), zoiets zou je nog eens kunnen proberen, de prijs lag echt vet laagquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:13 schreef Intelligence het volgende:
Wake Up light mag van mij wel weer komen, heb altijd problemen met wakker worden
Of een simpel camera statief
Naar Walter?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:04 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag
Net m'n laarzen weggebracht naar de ruitersportzaak
Jup. Steffan moet ze ff oprekken... Ik kom er wel in, maar met heul veel moeite en pijnlijke spieren eruitquote:
Zal echt nog wel weer langskomen, geruchten zijn dat het tot 00.00 doorgaat maar lijkt me sterkquote:
Hoelang heb je geen concours meer gereden dan?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:41 schreef Samzz het volgende:
Ik heb m'n concours spullen weer eens opgeduikeldAlles moet tip top zijn als ik weer ga beginnen! Vandaag meteen naald en pektouw gehaald toen ik m'n laarzen wegbracht.
Zo'n 300 jaarquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:43 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hoelang heb je geen concours meer gereden dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |