Het gaat er alleen maar om dat de connectoren niet gaan oxideren.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:09 schreef Jiub het volgende:
[..]
Maar hdmi is digitaal, het maakt toch geen fuck uit of je die 0 en 1 door goud pleurt. het blijft toch hetzelfde signaal?
idd.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:13 schreef Rijpie het volgende:
[..]
matrasmaat is wat anders dan dekbedmaat
JA, heeft te maken met het aantal iDeal betaling per XX seconden/minuten.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:14 schreef Olle. het volgende:
is het normaal dat hij zodra je je bank selecteerd om te betalen op even geduld komt te staan?
Om in de rivier te donderen?quote:
Vergulde aansluitingen heeft geen invloed op de lengte van de kabel. Enige voordeel van vergulde aansluitingen is dat goud niet roest, en de aansluitingen dus niet gaan roesten op termijn.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:12 schreef Adames het volgende:
dat zeg ik niet. maar uiteindelijk moet het signaal wel aankomen. ook bij digitaal heb je natuurlijk last van interferentie. bij een lengte van 10 meter kan het wel degelijk verschil maken. en de kosten van het vergullen is zo laag vergeleken met de rest van de kabel dat het de moeite waard is.
heb het zelf ook een aantal keer gehad, en dan kom je er toch niet doorheenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:14 schreef Olle. het volgende:
is het normaal dat hij zodra je je bank selecteerd om te betalen op even geduld komt te staan?
jep, dan is ie uitverkocht:(quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:14 schreef Olle. het volgende:
Android Smartphone met google maps navigatie en je bent klaarquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:17 schreef player2178 het volgende:
ook een erg onbekend merk.
k zou de gok niet wagen, beter leg je wat geld bij en koop je een beter merk.
Hij zei Cockquote:
dat kan inderdaad ook.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:18 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Android Smartphone met google maps navigatie en je bent klaar.
--
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:20 schreef player2178 het volgende:
[..]
dat kan inderdaad ook.
of een auto kopen met een ingebouwde navigatie, word ie inidigeval niet gejat![]()
ik zelf gebruik toch liever de iphone, nog een paar daagjes wachten en ik heb de iphone 4 in mijn bezit
supersnel geluidquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:21 schreef Mdrop het volgende:
[ afbeelding ]
Die plaatjes er onder ook weer.
hahahaha, krijg ik onder m'n bericht een advertentie van navigatie van googlequote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:20 schreef player2178 het volgende:
[..]
dat kan inderdaad ook.
of een auto kopen met een ingebouwde navigatie, word ie inidigeval niet gejat![]()
ik zelf gebruik toch liever de iphone, nog een paar daagjes wachten en ik heb de iphone 4 in mijn bezit
bestel dan, zijn we er snel vanafquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |