Dat bedoel ik nouquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Da's geen kont meer maar een driezitsbank.
Nee want ik heb niet zo'n kont.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:48 schreef isostar69 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nouJe bent een vrouw en het er niet mee eens
Datquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Misschien helpt 't als ik zeg dat ik 't ook niks vind?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:48 schreef isostar69 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nouJe bent een vrouw en het er niet mee eens
Je kent mijn billen helemaal niet.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:49 schreef Zith het volgende:
[..]
Dat
Is wat mannen willen,
niet jouw lelijke billen
Eerst afwachten wat de andere mannen te melden hebbenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Misschien helpt 't als ik zeg dat ik 't ook niks vind?
Nee daar hoeven we niet op te wachten.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:52 schreef isostar69 het volgende:
[..]
Eerst afwachten wat de andere mannen te melden hebben
Smaken verschillen nou eenmaal
Maar over het algemeen denk ik dat de meeste mannen een mooie ronde kont lekker vinden
Dikke kont betekent niet automatisch dikke wijven.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je kent mijn billen helemaal niet.Maar toch typisch dat mannen nu ineens dikke wijven willen, het hele forum zit vol met mannen die anorexiapatienten willen.
Sowieso, overal waar je met haar naar toegaat. Instant plek om dingen van de grond te houden. Vreten, bier idd, huisraad, kampeerspullen, fietsenrekken.. plek zat.quote:
Dik is dik.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:52 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Dikke kont betekent niet automatisch dikke wijven.
[ afbeelding ]
Iddquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:52 schreef Wokkel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Idd, nicequote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:52 schreef Wokkel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is geen driezitsbank maar een schijtfabriek.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het is friet.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:58 schreef rubje het volgende:
goeie tt. vrouwen moeten niet klagen dat ze een te dikke kont hebben als ze zelf elke dag langs de friettent lopen en met die puntzakken patat rer vandaan komen.
vrouwen zijn na hun 24st net omgekeerde zandlopers
Daar krijg ik al rugpijn van als ik ernaar kijk.quote:
Jij hebt geen dikke kont dus je bent alles behalve objectiefquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daar krijg ik al rugpijn van als ik ernaar kijk.
Door het lichteffect lijkt ze voren dunner en haar kont lijkt veel dikker. Ze maakt ook haar rug holler zodat haar kont nog groter lijkt.quote:
Vind jij zo'n holle rug gezond dan? Goed voor je ruggengraat.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:02 schreef isostar69 het volgende:
[..]
Jij hebt geen dikke kont dus je bent alles behalve objectief
Either way ziet het er gewoon debiel uitquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:03 schreef Zealousist het volgende:
[..]
Door het lichteffect lijkt ze voren dunner en haar kont lijkt veel dikker. Ze maakt ook haar rug holler zodat haar kont nog groter lijkt.
Een pose voor een foto is maakt je rug niet meteen ongezond.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Vind jij zo'n holle rug gezond dan? Goed voor je ruggengraat.
Dat is geen pose, dat zit er al standaard in.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:04 schreef Zealousist het volgende:
[..]
Een pose voor een foto is maakt je rug niet meteen ongezond.
Ik vind van niet.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Either way ziet het er gewoon debiel uit.
Echt?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat is geen pose, dat zit er al standaard in.
Amen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:10 schreef BRooster het volgende:
Ik heb niks met die enorme negerinnen-billen.
[ afbeelding ]
Dit ziet er toch niet uit?
Dan is dit toch een stuk mooier:
[ afbeelding ]
Tuurlijkquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:55 schreef Isdatzo het volgende:
TS, mag ik een poll in de OP plaatsen? Dit topic vraagt erom!
Weet je dat zeker, of heb je dat geleerd van Disney ?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je kent mijn billen helemaal niet.Maar toch typisch dat mannen nu ineens dikke wijven willen, het hele forum zit vol met mannen die anorexiapatienten willen.
Ik vind ze allebei wel mooi eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:10 schreef BRooster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van je moeder.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:13 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Weet je dat zeker, of heb je dat geleerd van Disney ?
Dat denk jij.quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:20 schreef Waaghals het volgende:
platte vrouwenkonten zijn voor latente homo's
Poll in de op says otherwise.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:20 schreef Waaghals het volgende:
poll in de op zegt dat er vooral latente homo's en vrouwen met platte konten stemmenquote:
Dat dus...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:10 schreef BRooster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Viel mij ook al opquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:24 schreef Waaghals het volgende:
[..]
poll in de op zegt dat er vooral latente homo's en vrouwen met platte konten stemmen
't Zit je diep hè? Maar wie weet, misschien komt 't zelfs met jou wel goed!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:24 schreef Waaghals het volgende:
[..]
poll in de op zegt dat er vooral latente homo's en vrouwen met platte konten stemmen
Het zit jou dieper volgens mijquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
't Zit je diep hè? Maar wie weet, misschien komt 't zelfs met jou wel goed!
Uit de poll zal blijken dat mensen zoals jij -die geilen op bijzettafels- een afwijkende seksuele voorkeur hebben.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:20 schreef Waaghals het volgende:
Een dikke kont hebben staat niet gelijk aan een dik wijf.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh, het was al gezegd.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:52 schreef Wokkel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welnee, ik vind het alleen mooi om te zien dat jij dacht dat jouw smaak de norm is. Niet dusquote:
.
Of het ligt aan de bepaalde groep wat bij dit soort topics/fora komen. Probeer het eens in andere fora van andere culturen. Dan weet je dat het geen afwijking is en dat de mensen die liever een platte/kleinere kont willen geen latente homo's zijn.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:26 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Uit de poll zal blijken dat mensen zoals jij -die geilen op bijzettafels- een afwijkende seksuele voorkeur hebben.
Daarnaast zit er ook nog iets tussen plat en de bijzettafel uit de OP.
Nederlandse cultuur is de norm de rest is een minderheid. Wat die rest (de minderheid) vindt is dus sowieso al een afwijkende voorkeur.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:31 schreef Zealousist het volgende:
[..]
Of het ligt aan de bepaalde groep wat bij dit soort topics/fora komen. Probeer het eens in andere fora van andere culturen. Dan weet je dat het geen afwijking is en dat de mensen die liever een platte/kleinere kont willen geen latente homo's zijn.
De kont in de OP is gewoon een voorbeeld van een mooie kont, maar er zijn erbij die toch naar het gezicht kijken, beetje jammer, het gaat puur om de kontquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Dikke konten vanwege overgewicht vind ik ook niet mooit. Ook niet als het uit verhouding is.
Maar gewoon een volle ronde kont is denk ik iets wat alle mannen wel mooi vinden. Althans, als ik zo in mijn omgeving kijk. Er was zelfs een vraag geweest bij ons in de klas ( : ') ) 'Wie heeft de mooiste kont'. De top 3 bestond uit 3 meisjes met een hele ronde kont, dus ja.
Ik denk dat FOK! afweikend is of dat het plaatje in de OP een verkeerd voorbeeld is.![]()
Als je niet selectief zou lezen, dan zei ik ook dat het ook om de groep kan gaan die dit topic volgt en het kan ook liggen aan de groep die dit forum bezoekt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:34 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Nederlandse cultuur is de norm de rest is een minderheid. Wat die rest (de minderheid) vindt is dus sowieso al een afwijkende voorkeur.![]()
Die eerste ziet er niet uit inderdaad, maar hou sowieso niet van negerinnen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:10 schreef BRooster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook zij heeft een pose met een holle rug waardoor haar kont dikker lijkt.quote:
Maak je over mijn kont maar niet druk! Kan menig Nederlandse vrouw nog een voorbeeld aan nemen!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:53 schreef isostar69 het volgende:
[..]
Ik vind van niet dus
Jij hebt dus zo'n plat geval?
Vind ik dus 3x (en meer) niks.
Makkelijk praten.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:59 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Maak je over mijn kont maar niet druk! Kan menig Nederlandse vrouw nog een voorbeeld aan nemen!
pics 2 prove.....quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:59 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Maak je over mijn kont maar niet druk! Kan menig Nederlandse vrouw nog een voorbeeld aan nemen!
De kont in op OP is niet alleen dik, maar heel plat.
Niet verkeerd maar als jij dit bent laat je je kont niet echt zien.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:19 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Best, maar daarna haal ik hem ook weer weg.
http://94.100.123.69/3025(...)02578336_5_PV-6.jpeg
http://94.100.121.91/5163(...)16393825_5_vD8W.jpeg
Wat verwacht je dan, dat ik met mijn reet voor een webcam ga staan?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:21 schreef isostar69 het volgende:
[..]
Niet verkeerd maar als jij dit bent laat je je kont niet echt zien.
Vooral pic 2 heeft niets toe te voegen
Best sexy inderdaad, als je op meisjes van 12 valt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:10 schreef BRooster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tweede van links is lekker.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Kiezen maar! Ik vind die linker niet echt....
Nee dat weet je blijkbaar niet.quote:
Jawel.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een dikke kont hebben staat niet gelijk aan een dik wijf.
Ziet er niet verkeerd uit iddquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:19 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Best, maar daarna haal ik hem ook weer weg.
Dikke kont =/= dik wijfquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Eerste te veelquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:10 schreef BRooster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn zo kinderbillen, meer heup, meer ronding en meer schaduw onder de bil:quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:10 schreef BRooster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Best ok inderdaad!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:44 schreef hermanf het volgende:
[ link | afbeelding ]
Clickable. Bron: http://imagefap.com/gallery.php?gid=2313561
Is ook niet gezond, dus gelukkig maar.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:45 schreef Godshand het volgende:
TS heeft gelijk. Platte billen is 10x niks, hoe ronder hoe beter. Dikke buik kan er helaas weer niet bij, om het vrouwen moeilijker te maken
Dikke billen anders ook niet.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:31 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Is ook niet gezond, dus gelukkig maar.
Vet is vet hoor, maakt niet uit waar het zit.quote:
Omg ben je nou echt zo achterlijk, jeeeeetjequote:Op woensdag 28 juli 2010 11:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Vet is vet hoor, maakt niet uit waar het zit.
Ik achterlijk.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:38 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Omg ben je nou echt zo achterlijk, jeeeeetje
Ja, jij bent achterlijk.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik achterlijk.Ik moet het jou uitleggen.
Nee jij, jankding.quote:
Leg maar uit ja. Klinkt voor mij ook erg dom eigenlijk.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik achterlijk.Ik moet het jou uitleggen.
Man met verstand.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:10 schreef BRooster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Noem je die eerste groot? Dat krijg je met zo'n houding.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:30 schreef snakelady het volgende:
Ik hou van ronde billen maar wel in proportie, dus niet kleine borsten en enorem billen of enorme borsten en kleine billen.
Dit vind ik mooie billen ondanks dat ze best groot zijn.
[ afbeelding ]
Dit vind ik echt heel lelijk.
[ afbeelding ]
Dit vind ik de mooiste billen ( jammer dat haar handen echt heel lelijk zijn).
[ afbeelding ]
Misschien niet de meest duidelijke foto van haar achterwerk, maar ja, Kim Kardashian heeft een flinke kont.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Noem je die eerste groot? Dat krijg je met zo'n houding.
En ik heb een dikke reet. Boeiend.
dat dus. In de afrikaanse en latijns-amerikaanse cultuur word het erg mooi gevonden. in de aziatische en westerse cultuur vaak wat minder. die hebben liever boos of een wat strakker paris-hilton figuurquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:00 schreef Zealousist het volgende:
Het is een cultuurverschil denk ik.
Er zijn culturen die het juist een compliment vinden als je zegt dat ze een dikke kont hebben en bij andere culturen wordt je in elkaar geslagen daarvoor.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:11 schreef aychelle het volgende:
die hebben liever boos
wie niet?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:30 schreef snakelady het volgende:
Ik hou van ronde billen maar wel in proportie, dus niet kleine borsten en enorem billen of enorme borsten en kleine billen.
weet ook niet meer wat ik eigenlijk bedoeldequote:
zekers!quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:51 schreef pasopikbijt het volgende:
Wel vind ik het mooi als mannen een beetje kont hebben. Ik hou niet van zo'n lege ruimte in de broek, ik wil ook ergens in knijpen
Wat een dikke reet zeg.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:03 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[ afbeelding ]
Alexis Texas mag hier niet ontbreken!
alsof dat een vrouw isquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:22 schreef Pek het volgende:
Alsof vrouwen uberhaupt ontopic kunnen reageren![]()
En dit is het vrouwenbillenstringdraadje?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:37 schreef liesje1979 het volgende:
Die TR.
Maar goed dames, ik moet de mannen in dit topic wel gelijk geven, jullie fijne plaatjes waren offtopic.
Vandaar verwijderd, maar kijk?
Mannenbillen.
Speciaal voor ons.
Game on mannen!
Lees de OPquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dit is het vrouwenbillenstringdraadje?
Ik kijk altijd alleen maar plaatjes!quote:
OMG toppunt van kansloos om daar een TR voor te maken.quote:
Mooi gevormde billen! Liefst niet bijgewerkt!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:57 schreef A-noniem het volgende:
veel van die foto's zijn geretoucheerd, dus misschien is de huid helemaal niet zo strak als lijkt. zeker bij die vrouwen met een behoorlijk achterwerk.
dus word een kont waarvan de vorm mooi is maar waar striemen op zitten, lelijk gevonden, of toch nog steeds mooi?
met bijgewerkt bedoel je dan dus gescheurd?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mooi gevormde billen! Liefst niet bijgewerkt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat er ook kale mannen moeten zijn!
en dat zegt een zwerver met een wekkerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik had het over die van Tussendoortjequote:Op dinsdag 14 september 2010 00:20 schreef Faxie het volgende:
Nee niet jouw kont, die van Tussendoortje![]()
(de jouwe is ook wel lekker hoorbedankt voor de tip
)
En die zijn meestal vierkant.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:29 schreef Weltschmerz het volgende:
Veel vrouwen heb ook gewoon een te dikke kont, niet omdat ze van zichzelf een door liefhebbers gewaardeerde dikke kont hebben, maar omdat ze te veel eten en te weinig bewegen. Gewoon te vet.
Ow die kon ik daar niet vindenquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik had het over die van Tussendoortje
Inderdaad.... *klets*... *klets*... *klets*... *klets**klets**klets**klets**klets**klets**klets**klets**klets**klets*quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:57 schreef Markster het volgende:
Dikke reet is veel beter voor doggy.
Heb weleens heerlijk gerukt op deze albumhoes muhahahaaquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:54 schreef onlogisch het volgende:
Deze dame is ondertussen ook 17 jaar ouder, maar die kont mag er wezen
[ afbeelding ]
Nu wel?quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow die kon ik daar niet vinden![]()
Maar maakt niet uit, ik heb een PMIk kan alleen niet reageren want d'r inbox is vol
![]()
@Tussendoortje:
![]()
quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Vet is vet hoor, maakt niet uit waar het zit.
SuperrrTuxxx heeft organen in haar kont zitten.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:00 schreef Dipkip het volgende:
[..]
![]()
Buikvet is gevaarlijker voor je gezondheid dan vet wat op bijvoorbeeld heupen en billen wordt opgeslagen.
volkskrant zegt het
voedingscentrum zegt het ook
elsevier concludeert dat dat klopt
nrc is het er ook mee eens
quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:09 schreef Chai het volgende:
SuperrrTuxxx heeft organen in haar kont zitten. [ afbeelding ]
Verwijderde berichten legen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:30 schreef Tussendoortje het volgende:
[..]
Raar, want ik heb al mn berichten gewist?
Wat doe ik fout?
Haha, oeps. Dankjewel!quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Verwijderde berichten legen.
Alhoewel ik bij andere vrouwen graag een kont zie denk ik daar bij mezelf heel anders overquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:46 schreef isostar69 het volgende:
Onterechte klacht!
I like nice round assesWie doesn't agree met mij?
[ afbeelding ]
Girls, don't complain, man love nice round thick asses
Poll: Bovenstaande kont is lekker:
• Ja
• Nee
• Anders
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Wat meer kontjes om te laten zien wat ik bedoel(aanpassing v/d orginele post)[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die een voor de laatste foto is een beetje raar.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:00 schreef erodome het volgende:
[..]
Alhoewel ik bij andere vrouwen graag een kont zie denk ik daar bij mezelf heel anders over
En wat anderen van mijn kont vinden is 1 ding, wat ik ervan vind is een ander ding, die 2 hebben soms maar weinig met elkaar te maken
Wat heb jij nou weer gebruikt.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:09 schreef Chai het volgende:
[..]
SuperrrTuxxx heeft organen in haar kont zitten. [ afbeelding ]
Heb jij dat spul van hem aangenomen?quote:
Jij had ergens gezegd dat het niet uitmaakte waar het vet zat, en dat he altijd even slecht was. Maar buikvet is wel degelijk slechter, omdat dat op je organen drukt.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat heb jij nou weer gebruikt.
[..]
Heb jij dat spul van hem aangenomen?![]()
Smaken verschillen. Maar je hebt dikke konten en te dikke konten, en dat heeft niet zoveel met de dikte te maken. Als je tenger gebouwd bent is dik als snel te dik, als je grote billen hebt, dat wil zeggen bilspieren, is het niet snel te dik en kan er ook best wat vet op zitten.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:52 schreef Sofia90 het volgende:
Als vrouwen vinden dat ze een te dikke kont hebben komt het door laag zelfbeeld/media, ze willen horen dat ze een lekkere kont hebben of ze hebben gewoon een dikke kont. Maar volgens mij is dat voor de meeste mannen geen probleem.
quote:Op zondag 19 september 2010 11:44 schreef Demon_Hunter het volgende:
Sowieso beter dan geen kont, het moet natuurlijk we'll een beetje sappig zijn anders kan ik er helemaal niets mee....
agreedquote:Op zondag 19 september 2010 19:53 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik ben een vrouw en ik een dikke kont mooi en vrouwelijk.
Mits een slanke taille
Ik heb geen moeite met voorover gebogen vrouwen hoor!quote:Op maandag 20 september 2010 13:49 schreef Milone het volgende:
Het gekke is dat de meeste vrouwen voorover gebogen staan, om eventuele bultjes te verbergen.![]()
-Ik heb geen klachten over mijn eigen achterwerk-
amenquote:Op woensdag 22 september 2010 16:36 schreef El_Matador het volgende:
Een vol stel billen is wat wij potente mannen willen.
quote:Heb je helemaal dit topic opgezocht om een spreekwoordelijke veer in je reet te krijgen mbt je ass?Op woensdag 27 oktober 2010 15:18 schreef Sterreuh het volgende:
haha oke guilty, ik zeik altijd.
maar kom op, de jongens op school zeggen gewoon in m'n face dat ik een spank kont heb, en een neger kont?![]()
![]()
quote:Ik heb ja gestemd en deze vrouw heeft ook een prachtig figuur. Niet te dik, maar wel mooie vrouwelijke vormen. Een platte kont bij een vrouw vind ik dan ook een minpunt. Ook al kan ze er natuurlijk weinig aan doen.Op dinsdag 27 juli 2010 10:52 schreef Wokkel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:eh nee?Op woensdag 27 oktober 2010 15:20 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Heb je helemaal dit topic opgezocht om een spreekwoordelijke veer in je reet te krijgen mbt je ass?
quote:Jouw post + jouw reactie op Roellie + jouw slechte wannabe-negert Engels = epische faal van gigantische proporties.Op woensdag 27 oktober 2010 16:41 schreef Sterreuh het volgende:
[..]
eh nee?
haha wat ben je toch een eikel, en het grappige is is dat ik je niet eens ken.
bovendien snap ik je context niet helemaal maar dat zal wel aan mij liggen.
Put a condom on ur head bc if ur ganna act like a dick u might as well dress like one ;p
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 16:52 schreef Raqualad het volgende:
[..]
Jouw post + jouw reactie op Roellie + jouw slechte wannabe-negert Engels = epische faal van gigantische proporties.
quote:haha nee dat heet luiheid om even normaal te typen.Op woensdag 27 oktober 2010 16:52 schreef Raqualad het volgende:
[..]
Jouw post + jouw reactie op Roellie + jouw slechte wannabe-negert Engels = epische faal van gigantische proporties.
quote:nope zo bedoel ik 'em niet. ik vind het soms niet gek dat meisjes van 15 zeuren over hun kont als ze soms enorme crap over hun heen krijgen, vaak is het niet eens leuk om zoiets te horen, van m'n vriend vind k het niet erg maar nja.Op woensdag 27 oktober 2010 17:07 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
![]()
Het ligt ook niet aan jou, je zal vast een heerlijke kont hebben, ik was gewoon flink gefrustreerd op dat moment.
Desalniettemin geeft je eerste post mij direct wel de gedachte dat je op zoek bent naar complimentjes.
Maar da's ook een beetje vrouw-eigen
quote:
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:45 schreef fervente het volgende:
Mijn kont is minder geworden. Maar wel iets strakker, dat wel.
![]()
Wat een nuttige bijdrage van mij aan dit topic,
quote:
quote:Neeee, dat zegt ze alleen omdat ze zelf geen kont heeftOp donderdag 28 oktober 2010 00:25 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Tja, smaken verschillen zal ik maar zeggen.
quote:Gelukkig heb ik niet zo'n 3-zitsbank nee.Op donderdag 28 oktober 2010 11:28 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Neeee, dat zegt ze alleen omdat ze zelf geen kont heeft
quote:Post eens een foto van dat kontje van je, wil het wil eens zien als je commentaar hebt op 99% van de kontjes die hier gepost worden.Op donderdag 28 oktober 2010 11:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik niet zo'n 3-zitsbank nee.
quote:Mee eens, dat ziet er gewoon mooi uit op die 3e foto. En die eerste foto, tja, hangt nu al, vraag me af hoe dat er over 10 jaar uit ziet..Op donderdag 28 oktober 2010 20:29 schreef snakelady het volgende:
Nou, als ik als vrouw zou moeten kiezen tussen die 1ste en die 4de foto uit het lijstje van VeniVidiViciV dan wist ik het wel, die 3de heeft een prachtig achterwerk, die eerste is echt niet mooi naar mijn mening, van die kinderbillen.
quote:die heeft gewoon een behaarde mannenkontOp donderdag 28 oktober 2010 19:10 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Post eens een foto van dat kontje van je, wil het wil eens zien als je commentaar hebt op 99% van de kontjes die hier gepost worden.
i'm white so i like skinny asses ,no negroes asses.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:46 schreef isostar69 het volgende:
Onterechte klacht!
I like nice round assesWie doesn't agree met mij?
Het gaat over round asses en die zijn mooi (alles waar een 'te' voor staat is overdreven), en dan nog, alsof ze ermee zitten, denk het niet.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:45 schreef rubje het volgende:
[..]
i'm white so i like skinny asses ,no negroes asses.
tuurlijk wel waar moet je anders op zittenquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het gaat over round asses en die zijn mooi (alles waar een 'te' voor staat is overdreven), en dan nog, alsof ze ermee zitten, denk het niet.
quote:
Sowieso vrouwen die bij mannen/vriendjes klagen over hun lichaam.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:11 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Mijn ex deed dat ook. Na een tijdje negeerde ik het
gewoon en praatte er 'netjes' om heen.
Laat haar gewoon níét klagen. Wat moeten die vriendinnen met die onzin.quote:Op woensdag 17 november 2010 04:10 schreef StormWarning het volgende:
[..]
Sowieso vrouwen die bij mannen/vriendjes klagen over hun lichaam.Doe dat lekker bij je vriendinnen, ik bepaal zelf wel of ik ze lekker vind of niet en heb hun eigen mening daarover absoluut niet nodig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |