Dat bedoel ik nouquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Da's geen kont meer maar een driezitsbank.
Nee want ik heb niet zo'n kont.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:48 schreef isostar69 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nouJe bent een vrouw en het er niet mee eens
Datquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Misschien helpt 't als ik zeg dat ik 't ook niks vind?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:48 schreef isostar69 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nouJe bent een vrouw en het er niet mee eens
Je kent mijn billen helemaal niet.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:49 schreef Zith het volgende:
[..]
Dat
Is wat mannen willen,
niet jouw lelijke billen
Eerst afwachten wat de andere mannen te melden hebbenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Misschien helpt 't als ik zeg dat ik 't ook niks vind?
Nee daar hoeven we niet op te wachten.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:52 schreef isostar69 het volgende:
[..]
Eerst afwachten wat de andere mannen te melden hebben
Smaken verschillen nou eenmaal
Maar over het algemeen denk ik dat de meeste mannen een mooie ronde kont lekker vinden
Dikke kont betekent niet automatisch dikke wijven.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je kent mijn billen helemaal niet.Maar toch typisch dat mannen nu ineens dikke wijven willen, het hele forum zit vol met mannen die anorexiapatienten willen.
Sowieso, overal waar je met haar naar toegaat. Instant plek om dingen van de grond te houden. Vreten, bier idd, huisraad, kampeerspullen, fietsenrekken.. plek zat.quote:
Dik is dik.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:52 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Dikke kont betekent niet automatisch dikke wijven.
[ afbeelding ]
Iddquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:52 schreef Wokkel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Idd, nicequote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:52 schreef Wokkel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is geen driezitsbank maar een schijtfabriek.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het is friet.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:58 schreef rubje het volgende:
goeie tt. vrouwen moeten niet klagen dat ze een te dikke kont hebben als ze zelf elke dag langs de friettent lopen en met die puntzakken patat rer vandaan komen.
vrouwen zijn na hun 24st net omgekeerde zandlopers
Daar krijg ik al rugpijn van als ik ernaar kijk.quote:
Jij hebt geen dikke kont dus je bent alles behalve objectiefquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daar krijg ik al rugpijn van als ik ernaar kijk.
Door het lichteffect lijkt ze voren dunner en haar kont lijkt veel dikker. Ze maakt ook haar rug holler zodat haar kont nog groter lijkt.quote:
Vind jij zo'n holle rug gezond dan? Goed voor je ruggengraat.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:02 schreef isostar69 het volgende:
[..]
Jij hebt geen dikke kont dus je bent alles behalve objectief
Either way ziet het er gewoon debiel uitquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:03 schreef Zealousist het volgende:
[..]
Door het lichteffect lijkt ze voren dunner en haar kont lijkt veel dikker. Ze maakt ook haar rug holler zodat haar kont nog groter lijkt.
Een pose voor een foto is maakt je rug niet meteen ongezond.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Vind jij zo'n holle rug gezond dan? Goed voor je ruggengraat.
Dat is geen pose, dat zit er al standaard in.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:04 schreef Zealousist het volgende:
[..]
Een pose voor een foto is maakt je rug niet meteen ongezond.
Ik vind van niet.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Either way ziet het er gewoon debiel uit.
Echt?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat is geen pose, dat zit er al standaard in.
Amen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:10 schreef BRooster het volgende:
Ik heb niks met die enorme negerinnen-billen.
[ afbeelding ]
Dit ziet er toch niet uit?
Dan is dit toch een stuk mooier:
[ afbeelding ]
Tuurlijkquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:55 schreef Isdatzo het volgende:
TS, mag ik een poll in de OP plaatsen? Dit topic vraagt erom!
Weet je dat zeker, of heb je dat geleerd van Disney ?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je kent mijn billen helemaal niet.Maar toch typisch dat mannen nu ineens dikke wijven willen, het hele forum zit vol met mannen die anorexiapatienten willen.
Ik vind ze allebei wel mooi eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:10 schreef BRooster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van je moeder.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:13 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Weet je dat zeker, of heb je dat geleerd van Disney ?
Dat denk jij.quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:20 schreef Waaghals het volgende:
platte vrouwenkonten zijn voor latente homo's
Poll in de op says otherwise.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:20 schreef Waaghals het volgende:
poll in de op zegt dat er vooral latente homo's en vrouwen met platte konten stemmenquote:
Dat dus...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:10 schreef BRooster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Viel mij ook al opquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:24 schreef Waaghals het volgende:
[..]
poll in de op zegt dat er vooral latente homo's en vrouwen met platte konten stemmen
't Zit je diep hè? Maar wie weet, misschien komt 't zelfs met jou wel goed!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:24 schreef Waaghals het volgende:
[..]
poll in de op zegt dat er vooral latente homo's en vrouwen met platte konten stemmen
Het zit jou dieper volgens mijquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
't Zit je diep hè? Maar wie weet, misschien komt 't zelfs met jou wel goed!
Uit de poll zal blijken dat mensen zoals jij -die geilen op bijzettafels- een afwijkende seksuele voorkeur hebben.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:20 schreef Waaghals het volgende:
Een dikke kont hebben staat niet gelijk aan een dik wijf.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh, het was al gezegd.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:52 schreef Wokkel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welnee, ik vind het alleen mooi om te zien dat jij dacht dat jouw smaak de norm is. Niet dusquote:
.
Of het ligt aan de bepaalde groep wat bij dit soort topics/fora komen. Probeer het eens in andere fora van andere culturen. Dan weet je dat het geen afwijking is en dat de mensen die liever een platte/kleinere kont willen geen latente homo's zijn.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:26 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Uit de poll zal blijken dat mensen zoals jij -die geilen op bijzettafels- een afwijkende seksuele voorkeur hebben.
Daarnaast zit er ook nog iets tussen plat en de bijzettafel uit de OP.
Nederlandse cultuur is de norm de rest is een minderheid. Wat die rest (de minderheid) vindt is dus sowieso al een afwijkende voorkeur.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:31 schreef Zealousist het volgende:
[..]
Of het ligt aan de bepaalde groep wat bij dit soort topics/fora komen. Probeer het eens in andere fora van andere culturen. Dan weet je dat het geen afwijking is en dat de mensen die liever een platte/kleinere kont willen geen latente homo's zijn.
De kont in de OP is gewoon een voorbeeld van een mooie kont, maar er zijn erbij die toch naar het gezicht kijken, beetje jammer, het gaat puur om de kontquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Dikke konten vanwege overgewicht vind ik ook niet mooit. Ook niet als het uit verhouding is.
Maar gewoon een volle ronde kont is denk ik iets wat alle mannen wel mooi vinden. Althans, als ik zo in mijn omgeving kijk. Er was zelfs een vraag geweest bij ons in de klas ( : ') ) 'Wie heeft de mooiste kont'. De top 3 bestond uit 3 meisjes met een hele ronde kont, dus ja.
Ik denk dat FOK! afweikend is of dat het plaatje in de OP een verkeerd voorbeeld is.![]()
Als je niet selectief zou lezen, dan zei ik ook dat het ook om de groep kan gaan die dit topic volgt en het kan ook liggen aan de groep die dit forum bezoekt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:34 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Nederlandse cultuur is de norm de rest is een minderheid. Wat die rest (de minderheid) vindt is dus sowieso al een afwijkende voorkeur.![]()
Die eerste ziet er niet uit inderdaad, maar hou sowieso niet van negerinnen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:10 schreef BRooster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook zij heeft een pose met een holle rug waardoor haar kont dikker lijkt.quote:
Maak je over mijn kont maar niet druk! Kan menig Nederlandse vrouw nog een voorbeeld aan nemen!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:53 schreef isostar69 het volgende:
[..]
Ik vind van niet dus
Jij hebt dus zo'n plat geval?
Vind ik dus 3x (en meer) niks.
Makkelijk praten.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:59 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Maak je over mijn kont maar niet druk! Kan menig Nederlandse vrouw nog een voorbeeld aan nemen!
pics 2 prove.....quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:59 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Maak je over mijn kont maar niet druk! Kan menig Nederlandse vrouw nog een voorbeeld aan nemen!
De kont in op OP is niet alleen dik, maar heel plat.
Niet verkeerd maar als jij dit bent laat je je kont niet echt zien.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:19 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Best, maar daarna haal ik hem ook weer weg.
http://94.100.123.69/3025(...)02578336_5_PV-6.jpeg
http://94.100.121.91/5163(...)16393825_5_vD8W.jpeg
Wat verwacht je dan, dat ik met mijn reet voor een webcam ga staan?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:21 schreef isostar69 het volgende:
[..]
Niet verkeerd maar als jij dit bent laat je je kont niet echt zien.
Vooral pic 2 heeft niets toe te voegen
Best sexy inderdaad, als je op meisjes van 12 valt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:10 schreef BRooster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tweede van links is lekker.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Kiezen maar! Ik vind die linker niet echt....
Nee dat weet je blijkbaar niet.quote:
Jawel.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een dikke kont hebben staat niet gelijk aan een dik wijf.
Ziet er niet verkeerd uit iddquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:19 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Best, maar daarna haal ik hem ook weer weg.
Dikke kont =/= dik wijfquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Eerste te veelquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:10 schreef BRooster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |