Daar krijg ik al rugpijn van als ik ernaar kijk.quote:
Jij hebt geen dikke kont dus je bent alles behalve objectiefquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daar krijg ik al rugpijn van als ik ernaar kijk.
Door het lichteffect lijkt ze voren dunner en haar kont lijkt veel dikker. Ze maakt ook haar rug holler zodat haar kont nog groter lijkt.quote:
Vind jij zo'n holle rug gezond dan? Goed voor je ruggengraat.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:02 schreef isostar69 het volgende:
[..]
Jij hebt geen dikke kont dus je bent alles behalve objectief
Either way ziet het er gewoon debiel uitquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:03 schreef Zealousist het volgende:
[..]
Door het lichteffect lijkt ze voren dunner en haar kont lijkt veel dikker. Ze maakt ook haar rug holler zodat haar kont nog groter lijkt.
Een pose voor een foto is maakt je rug niet meteen ongezond.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Vind jij zo'n holle rug gezond dan? Goed voor je ruggengraat.
Dat is geen pose, dat zit er al standaard in.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:04 schreef Zealousist het volgende:
[..]
Een pose voor een foto is maakt je rug niet meteen ongezond.
Ik vind van niet.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Either way ziet het er gewoon debiel uit.
Echt?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat is geen pose, dat zit er al standaard in.
Amen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:10 schreef BRooster het volgende:
Ik heb niks met die enorme negerinnen-billen.
[ afbeelding ]
Dit ziet er toch niet uit?
Dan is dit toch een stuk mooier:
[ afbeelding ]
Tuurlijkquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:55 schreef Isdatzo het volgende:
TS, mag ik een poll in de OP plaatsen? Dit topic vraagt erom!
Weet je dat zeker, of heb je dat geleerd van Disney ?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je kent mijn billen helemaal niet.Maar toch typisch dat mannen nu ineens dikke wijven willen, het hele forum zit vol met mannen die anorexiapatienten willen.
Ik vind ze allebei wel mooi eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:10 schreef BRooster het volgende:
Ik heb niks met die enorme negerinnen-billen.
[ afbeelding ]
Dit ziet er toch niet uit?
Dan is dit toch een stuk mooier:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |