Dat bedoel ik nouquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Da's geen kont meer maar een driezitsbank.
Nee want ik heb niet zo'n kont.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:48 schreef isostar69 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nouJe bent een vrouw en het er niet mee eens
Datquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Misschien helpt 't als ik zeg dat ik 't ook niks vind?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:48 schreef isostar69 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nouJe bent een vrouw en het er niet mee eens
Je kent mijn billen helemaal niet.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:49 schreef Zith het volgende:
[..]
Dat
Is wat mannen willen,
niet jouw lelijke billen
Eerst afwachten wat de andere mannen te melden hebbenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Misschien helpt 't als ik zeg dat ik 't ook niks vind?
Nee daar hoeven we niet op te wachten.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:52 schreef isostar69 het volgende:
[..]
Eerst afwachten wat de andere mannen te melden hebben
Smaken verschillen nou eenmaal
Maar over het algemeen denk ik dat de meeste mannen een mooie ronde kont lekker vinden
Dikke kont betekent niet automatisch dikke wijven.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je kent mijn billen helemaal niet.Maar toch typisch dat mannen nu ineens dikke wijven willen, het hele forum zit vol met mannen die anorexiapatienten willen.
Sowieso, overal waar je met haar naar toegaat. Instant plek om dingen van de grond te houden. Vreten, bier idd, huisraad, kampeerspullen, fietsenrekken.. plek zat.quote:
Dik is dik.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:52 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Dikke kont betekent niet automatisch dikke wijven.
[ afbeelding ]
Iddquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:52 schreef Wokkel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Idd, nicequote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:52 schreef Wokkel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is geen driezitsbank maar een schijtfabriek.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het is friet.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:58 schreef rubje het volgende:
goeie tt. vrouwen moeten niet klagen dat ze een te dikke kont hebben als ze zelf elke dag langs de friettent lopen en met die puntzakken patat rer vandaan komen.
vrouwen zijn na hun 24st net omgekeerde zandlopers
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |