quote:die heeft gewoon een behaarde mannenkontOp donderdag 28 oktober 2010 19:10 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Post eens een foto van dat kontje van je, wil het wil eens zien als je commentaar hebt op 99% van de kontjes die hier gepost worden.
i'm white so i like skinny asses ,no negroes asses.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:46 schreef isostar69 het volgende:
Onterechte klacht!
I like nice round assesWie doesn't agree met mij?
Het gaat over round asses en die zijn mooi (alles waar een 'te' voor staat is overdreven), en dan nog, alsof ze ermee zitten, denk het niet.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:45 schreef rubje het volgende:
[..]
i'm white so i like skinny asses ,no negroes asses.
tuurlijk wel waar moet je anders op zittenquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het gaat over round asses en die zijn mooi (alles waar een 'te' voor staat is overdreven), en dan nog, alsof ze ermee zitten, denk het niet.
quote:
Sowieso vrouwen die bij mannen/vriendjes klagen over hun lichaam.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:11 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Mijn ex deed dat ook. Na een tijdje negeerde ik het
gewoon en praatte er 'netjes' om heen.
Laat haar gewoon níét klagen. Wat moeten die vriendinnen met die onzin.quote:Op woensdag 17 november 2010 04:10 schreef StormWarning het volgende:
[..]
Sowieso vrouwen die bij mannen/vriendjes klagen over hun lichaam.Doe dat lekker bij je vriendinnen, ik bepaal zelf wel of ik ze lekker vind of niet en heb hun eigen mening daarover absoluut niet nodig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |