quote:Heb je helemaal dit topic opgezocht om een spreekwoordelijke veer in je reet te krijgen mbt je ass?Op woensdag 27 oktober 2010 15:18 schreef Sterreuh het volgende:
haha oke guilty, ik zeik altijd.
maar kom op, de jongens op school zeggen gewoon in m'n face dat ik een spank kont heb, en een neger kont?![]()
![]()
quote:Ik heb ja gestemd en deze vrouw heeft ook een prachtig figuur. Niet te dik, maar wel mooie vrouwelijke vormen. Een platte kont bij een vrouw vind ik dan ook een minpunt. Ook al kan ze er natuurlijk weinig aan doen.Op dinsdag 27 juli 2010 10:52 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Dikke kont betekent niet automatisch dikke wijven.
[ afbeelding ]
quote:eh nee?Op woensdag 27 oktober 2010 15:20 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Heb je helemaal dit topic opgezocht om een spreekwoordelijke veer in je reet te krijgen mbt je ass?
quote:Jouw post + jouw reactie op Roellie + jouw slechte wannabe-negert Engels = epische faal van gigantische proporties.Op woensdag 27 oktober 2010 16:41 schreef Sterreuh het volgende:
[..]
eh nee?
haha wat ben je toch een eikel, en het grappige is is dat ik je niet eens ken.
bovendien snap ik je context niet helemaal maar dat zal wel aan mij liggen.
Put a condom on ur head bc if ur ganna act like a dick u might as well dress like one ;p
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 16:52 schreef Raqualad het volgende:
[..]
Jouw post + jouw reactie op Roellie + jouw slechte wannabe-negert Engels = epische faal van gigantische proporties.
quote:haha nee dat heet luiheid om even normaal te typen.Op woensdag 27 oktober 2010 16:52 schreef Raqualad het volgende:
[..]
Jouw post + jouw reactie op Roellie + jouw slechte wannabe-negert Engels = epische faal van gigantische proporties.
quote:nope zo bedoel ik 'em niet. ik vind het soms niet gek dat meisjes van 15 zeuren over hun kont als ze soms enorme crap over hun heen krijgen, vaak is het niet eens leuk om zoiets te horen, van m'n vriend vind k het niet erg maar nja.Op woensdag 27 oktober 2010 17:07 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
![]()
Het ligt ook niet aan jou, je zal vast een heerlijke kont hebben, ik was gewoon flink gefrustreerd op dat moment.
Desalniettemin geeft je eerste post mij direct wel de gedachte dat je op zoek bent naar complimentjes.
Maar da's ook een beetje vrouw-eigen
quote:
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:45 schreef fervente het volgende:
Mijn kont is minder geworden. Maar wel iets strakker, dat wel.
![]()
Wat een nuttige bijdrage van mij aan dit topic,
quote:
quote:Neeee, dat zegt ze alleen omdat ze zelf geen kont heeftOp donderdag 28 oktober 2010 00:25 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Tja, smaken verschillen zal ik maar zeggen.
quote:Gelukkig heb ik niet zo'n 3-zitsbank nee.Op donderdag 28 oktober 2010 11:28 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Neeee, dat zegt ze alleen omdat ze zelf geen kont heeft
quote:Post eens een foto van dat kontje van je, wil het wil eens zien als je commentaar hebt op 99% van de kontjes die hier gepost worden.Op donderdag 28 oktober 2010 11:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik niet zo'n 3-zitsbank nee.
quote:Mee eens, dat ziet er gewoon mooi uit op die 3e foto. En die eerste foto, tja, hangt nu al, vraag me af hoe dat er over 10 jaar uit ziet..Op donderdag 28 oktober 2010 20:29 schreef snakelady het volgende:
Nou, als ik als vrouw zou moeten kiezen tussen die 1ste en die 4de foto uit het lijstje van VeniVidiViciV dan wist ik het wel, die 3de heeft een prachtig achterwerk, die eerste is echt niet mooi naar mijn mening, van die kinderbillen.
quote:die heeft gewoon een behaarde mannenkontOp donderdag 28 oktober 2010 19:10 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Post eens een foto van dat kontje van je, wil het wil eens zien als je commentaar hebt op 99% van de kontjes die hier gepost worden.
i'm white so i like skinny asses ,no negroes asses.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:46 schreef isostar69 het volgende:
Onterechte klacht!
I like nice round assesWie doesn't agree met mij?
Het gaat over round asses en die zijn mooi (alles waar een 'te' voor staat is overdreven), en dan nog, alsof ze ermee zitten, denk het niet.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:45 schreef rubje het volgende:
[..]
i'm white so i like skinny asses ,no negroes asses.
tuurlijk wel waar moet je anders op zittenquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het gaat over round asses en die zijn mooi (alles waar een 'te' voor staat is overdreven), en dan nog, alsof ze ermee zitten, denk het niet.
quote:
Sowieso vrouwen die bij mannen/vriendjes klagen over hun lichaam.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:11 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Mijn ex deed dat ook. Na een tijdje negeerde ik het
gewoon en praatte er 'netjes' om heen.
Laat haar gewoon níét klagen. Wat moeten die vriendinnen met die onzin.quote:Op woensdag 17 november 2010 04:10 schreef StormWarning het volgende:
[..]
Sowieso vrouwen die bij mannen/vriendjes klagen over hun lichaam.Doe dat lekker bij je vriendinnen, ik bepaal zelf wel of ik ze lekker vind of niet en heb hun eigen mening daarover absoluut niet nodig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |