Zijn zo kinderbillen, meer heup, meer ronding en meer schaduw onder de bil:quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:10 schreef BRooster het volgende:
Ik heb niks met die enorme negerinnen-billen.
[ afbeelding ]
Dit ziet er toch niet uit?
Dan is dit toch een stuk mooier:
[ afbeelding ]
Best ok inderdaad!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:44 schreef hermanf het volgende:
[ link | afbeelding ]
Clickable. Bron: http://imagefap.com/gallery.php?gid=2313561
Is ook niet gezond, dus gelukkig maar.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:45 schreef Godshand het volgende:
TS heeft gelijk. Platte billen is 10x niks, hoe ronder hoe beter. Dikke buik kan er helaas weer niet bij, om het vrouwen moeilijker te maken
Dikke billen anders ook niet.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:31 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Is ook niet gezond, dus gelukkig maar.
Vet is vet hoor, maakt niet uit waar het zit.quote:
Omg ben je nou echt zo achterlijk, jeeeeetjequote:Op woensdag 28 juli 2010 11:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Vet is vet hoor, maakt niet uit waar het zit.
Ik achterlijk.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:38 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Omg ben je nou echt zo achterlijk, jeeeeetje
Ja, jij bent achterlijk.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik achterlijk.Ik moet het jou uitleggen.
Nee jij, jankding.quote:
Leg maar uit ja. Klinkt voor mij ook erg dom eigenlijk.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik achterlijk.Ik moet het jou uitleggen.
Man met verstand.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:10 schreef BRooster het volgende:
Ik heb niks met die enorme negerinnen-billen.
[ afbeelding ]
Dit ziet er toch niet uit?
Dan is dit toch een stuk mooier:
[ afbeelding ]
Noem je die eerste groot? Dat krijg je met zo'n houding.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:30 schreef snakelady het volgende:
Ik hou van ronde billen maar wel in proportie, dus niet kleine borsten en enorem billen of enorme borsten en kleine billen.
Dit vind ik mooie billen ondanks dat ze best groot zijn.
[ afbeelding ]
Dit vind ik echt heel lelijk.
[ afbeelding ]
Dit vind ik de mooiste billen ( jammer dat haar handen echt heel lelijk zijn).
[ afbeelding ]
Misschien niet de meest duidelijke foto van haar achterwerk, maar ja, Kim Kardashian heeft een flinke kont.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Noem je die eerste groot? Dat krijg je met zo'n houding.
En ik heb een dikke reet. Boeiend.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |