dat dus. In de afrikaanse en latijns-amerikaanse cultuur word het erg mooi gevonden. in de aziatische en westerse cultuur vaak wat minder. die hebben liever boos of een wat strakker paris-hilton figuurquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:00 schreef Zealousist het volgende:
Het is een cultuurverschil denk ik.
Er zijn culturen die het juist een compliment vinden als je zegt dat ze een dikke kont hebben en bij andere culturen wordt je in elkaar geslagen daarvoor.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:11 schreef aychelle het volgende:
die hebben liever boos
wie niet?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:30 schreef snakelady het volgende:
Ik hou van ronde billen maar wel in proportie, dus niet kleine borsten en enorem billen of enorme borsten en kleine billen.
weet ook niet meer wat ik eigenlijk bedoeldequote:
zekers!quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:51 schreef pasopikbijt het volgende:
Wel vind ik het mooi als mannen een beetje kont hebben. Ik hou niet van zo'n lege ruimte in de broek, ik wil ook ergens in knijpen
Wat een dikke reet zeg.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:03 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[ afbeelding ]
Alexis Texas mag hier niet ontbreken!
alsof dat een vrouw isquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:22 schreef Pek het volgende:
Alsof vrouwen uberhaupt ontopic kunnen reageren![]()
En dit is het vrouwenbillenstringdraadje?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:37 schreef liesje1979 het volgende:
Die TR.
Maar goed dames, ik moet de mannen in dit topic wel gelijk geven, jullie fijne plaatjes waren offtopic.
Vandaar verwijderd, maar kijk?
Mannenbillen.
Speciaal voor ons.
Game on mannen!
Lees de OPquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dit is het vrouwenbillenstringdraadje?
Ik kijk altijd alleen maar plaatjes!quote:
OMG toppunt van kansloos om daar een TR voor te maken.quote:
Mooi gevormde billen! Liefst niet bijgewerkt!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:57 schreef A-noniem het volgende:
veel van die foto's zijn geretoucheerd, dus misschien is de huid helemaal niet zo strak als lijkt. zeker bij die vrouwen met een behoorlijk achterwerk.
dus word een kont waarvan de vorm mooi is maar waar striemen op zitten, lelijk gevonden, of toch nog steeds mooi?
met bijgewerkt bedoel je dan dus gescheurd?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mooi gevormde billen! Liefst niet bijgewerkt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat er ook kale mannen moeten zijn!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |