Je mag een nieuwe link in je sig + lapo zettenquote:
Komt erinquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Je mag een nieuwe link in je sig + lapo zetten
Moet ik ook nog doen, zie ik. Maar dan moet ik terug naar baggerlay-outLater dan maar
Vanaf het moment dat definitief bekend is dat het doorgaat, denk ik?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:00 schreef swarmahoer het volgende:
vanaf wanneer kunnen we waar betalen ?
Vanaf het moment dat we de kosten rond hebben..quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:00 schreef swarmahoer het volgende:
vanaf wanneer kunnen we waar betalen ?
Misschien handiger om nog even te wachten tot er meer mensen zijn. Anders ligt het bedrag nog aardig hoog.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:33 schreef Sally het volgende:
Ik hoop voor/rond 1 augustus PM's te kunnen gaan versturen met de gegevens voor de betalingen. Apart rekeningnummer is al geregeld (op eigen kosten). Om misverstanden e.d. te voorkomen
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:43 schreef Oksel het volgende:
Als het allemaal gaat zoals ik het wil, wordt het een groot en tof feest, en zeker de moeite waard van het komen. Overdag lekker ouwehoeren, 's avonds bij een van de kampvuren lekker gek doen, muziek op de achtergrond, snachts cool kamperen in je eigen tent. En uitslapen
Ja? 20 euro voor een dag onbeperkt eten en drinken, inclusief kamperen? Met muziek, dixie, partytent, etc? Lijkt mij mooie prijs voor een feestje.. toch?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Misschien handiger om nog even te wachten tot er meer mensen zijn. Anders ligt het bedrag nog aardig hoog.
Dus je hebt maar 480 euro nodig voor het feest? (dan ga ik uit van de komers)quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:39 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ja? 20 euro voor een dag onbeperkt eten en drinken, inclusief kamperen? Met muziek, dixie, partytent, etc? Lijkt mij mooie prijs voor een feestje.. toch?
De kosten zijn op dit moment 1180,-. Hoe kom je op 480??quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:41 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dus je hebt maar 480 euro nodig voor het feest? (dan ga ik uit van de komers)
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:44 schreef Sally het volgende:
[..]
De kosten zijn op dit moment 1180,-. Hoe kom je op 480??
En het minimum aantal komers moet 75 zijn. Anders gaat het niet door.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh dat is wel een toffe lijst met misschieners.
* liesje1979 ook misschien
Die nieuwe SML-engine gaat het fourm nog eens ophangenquote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:19 schreef Symphonic het volgende:
Mijn lief (en dat is echt lief) vind dat ik moet gaan.
Ik kom dusWeet alleen nog nietof ik in een werptentje kruip met mijn lange lijf, of dat ik een hotelletje pik. Heb je een hotelletje dichtbij op taxi afstand ?
hoeveel waren er op de 5 jaar meet eigenlijk?quote:Op donderdag 29 juli 2010 02:52 schreef Isabeau het volgende:
Minimaal aantal komers van 75 vind ik eerlijk gezegd een tikkeltje onrealistisch, vooral ook omdat het helemaal in Twente is en omdat fokmeets erg bekend staan om de last-minute afzeggingen & last minute aanmeldingen en die kans is er niet echt als je van te voren moet betalen.
102 betalende users.quote:Op donderdag 29 juli 2010 07:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hoeveel waren er op de 5 jaar meet eigenlijk?
ah jah, das wel een goede, even kijken onder welke leeftijd we hoe en wat gaan regelen. Thnx!quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:26 schreef Stefan het volgende:
Overigens lees ik nergens gezinsprijzen. Als een FOK!stel met 2 kids komt van onder de 10, moeten ze dan 100 euro betalen? En wat als iemand alleen even een biertje wil komen halen?
Dat was allemaal mogeljk op de 5 jr meet
Ik vind dat kinderen onder de 10 jaar sowieso niets te zoeken hebben op die meetquote:Op donderdag 29 juli 2010 09:26 schreef Stefan het volgende:
Overigens lees ik nergens gezinsprijzen. Als een FOK!stel met 2 kids komt van onder de 10, moeten ze dan 100 euro betalen? En wat als iemand alleen even een biertje wil komen halen?
Je stond al in deze OPquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:20 schreef Symphonic het volgende:
Ja goffer, zit ik net een heel verhaal te tikken in het verkeerde topic
[..]
Het is toch een familiefeest?quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik vind dat kinderen onder de 10 jaar sowieso niets te zoeken hebben op die meet
quote:
Ja, natuurlijk blijven ouders verantwoordelijk voor hun kindere. Maar op de 2 en 5 jaar meet waren er ook ouders die overdag kwamen en hun kids mee wilden nemen, gewoon gezellig rond een uur of 3 komen en na het eten weer weg.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:40 schreef Sally het volgende:
je weet hoe een FOK!feest in een zuip- dan wel lalfestijn kan eindigen. Kinderen meenemen is op eigen 'risico'. We willen als organisatie best wat rekening met ze houden, maar we zijn niet verantwoordelijk voor wat anderen doen. En ouders blijven verantwoordelijk voor hun eigen kinderen.
Dat was bij de orginele meet wel de bedoeling, maar hier in wierden, zonder goede mogelijkheden om je kind een schone luier aan te doen en zonder de facliteiten die je normaal op een camping hebt... lijkt me lastigquote:
Hier kan ik me wel in vinden. Ik blijf namelijk niet slapen. Nu gaat het me niet om die 5 euro maar ik denk dat je met deze tarieven een breder publiek trekt.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:49 schreef Stefan het volgende:
Ja, dat was op de 2 en 5 jr meet ook. Betaalde je 5 euro voor ontbijt. Zou ik hier ook apart doen
Kom je hele dag: 25 euro
Kom je na 8 uur: 15 euro
Blijf je slapen + 5 euro
quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:26 schreef Stefan het volgende:
Het ontbijt is de moeite echt niet.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hier kan ik me wel in vinden. Ik blijf namelijk niet slapen. Nu gaat het me niet om die 5 euro maar ik denk dat je met deze tarieven een breder publiek trekt.
Er wordt zelf gevraagd van hoeveel mensen er op de 5r jr meet warenquote:Op donderdag 29 juli 2010 09:53 schreef just me het volgende:
[..]
Niet alles gaan vergelijken met de 5 jr meet hè!
Die mag dan de geschiedenisboeken inquote:Op donderdag 29 juli 2010 09:57 schreef Stefan het volgende:
[..]
Er wordt zelf gevraagd van hoeveel mensen er op de 5r jr meet waren
Overigens was dat de laaste grote FOK! meet.
Centraal in Nederland.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:57 schreef Stefan het volgende:
Er wordt zelf gevraagd van hoeveel mensen er op de 5r jr meet waren
Overigens was dat de laaste grote FOK! meet.
bed en breakfastquote:
gast kom opquote:
We hebben een tweede van Broertiequote:Op donderdag 29 juli 2010 17:48 schreef Maanvis het volgende:
Als er 100 mensen komen is jouw BBQ dan genoeg?
oooh danquote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:50 schreef FUFR het volgende:
[..]
gast kom op
Beffen & Batsen natuurlijk
Je mag van je vriendin behalve naar de meet ook beffen en batsen?quote:
We hebben een hele open relatiequote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:29 schreef Stefan het volgende:
[..]
[..]
Je mag van je vriendin behalve naar de meet ook beffen en batsen?
Je wil wel erg veel luxe op een feestje hè?quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oooh dan
enne, douchen maar thuis doen?
ik stel een vraagquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je wil wel erg veel luxe op een feestje hè?
Dit klinkt wel erg pittig kort kapsel achtigquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:43 schreef Oksel het volgende:
's avonds bij een van de kampvuren lekker gek doen
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:52 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dit klinkt wel erg pittig kort kapsel achtig
haha ik moest serieus kijken of ik fokkkers herkende (zo was het dus ook echt daar op die meet)quote:
De 2 en 5 jaar meet waren idd zo, op stoel zitten en kletsen. Zal nu niet anders zijn. Niet dat het erg is, FOK!kers kletsen nu eenmaal graag.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
haha ik moest serieus kijken of ik fokkkers herkende (zo was het dus ook echt daar op die meet)
ik mis jullie namen nog in de OPquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:58 schreef Stefan het volgende:
[..]
De 2 en 5 jaar meet waren idd zo, op stoel zitten en kletsen. Zal nu niet anders zijn. Niet dat het erg is, FOK!kers kletsen nu eenmaal graag.
Ja, die zullen ook blijven ontbreken. We gaan misschien naar de 11 jaar FOK!meet een week eerder in Utrecht. Wierden wordt m sowieso niet.quote:
Het grote afzeggen man pas vanaf 7 septemberquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:57 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb trouwens op diezelfde dag ineens wat anders.
jij hebt nooit gek gedaan hè tijdens een meetquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:52 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dit klinkt wel erg pittig kort kapsel achtig
Mwah...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:58 schreef Stefan het volgende:
De 2 en 5 jaar meet waren idd zo, op stoel zitten en kletsen.
Merel heeft trouwens nog steeds een paar tentharingen van mijquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:45 schreef just me het volgende:
[..]
jij hebt nooit gek gedaan hè tijdens een meet
Jij hebt toch met SanSan liggen ketsen op de 2 jaar meet?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:51 schreef SeLang het volgende:
Is er na de 2 jaar meet eigenlijk ooit nog een meet geweest die even leuk was?
Ik wilde er geen antwoord op geven, aangezien het Oksels huis is (en Oksel is er een paar dagen niet), maar ik *gok* dat er geen douche beschikbaar isquote:
Geruchtenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:25 schreef Stefan het volgende:
[..]
Jij hebt toch met SanSan liggen ketsen op de 2 jaar meet?
En een tweede bbqquote:
Je staat erquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:10 schreef boertie het volgende:
Zet mij ook maar op de misschien lijst. Ik kom uit de buurt (rijsen).
Ach schrijf mij maar op de "ik kom zeker" lijst. Al was het maar omdat het het laatste weekend van mijn vakantie is.quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Je staat erBlijf je overnachten?
Toevallig familie van Broertie, ook uit Rijssen?
Zal toch mijn BBQ op de plaats van bestemming moeten krijgen.......quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:59 schreef boertie het volgende:
Mocht het nodig zijn beschik ik over een auto met trekhaak en eventueel aanhanger om spullen op te halen.
Wat een onzin. Zover van te voren weet ik dat niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:57 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb trouwens op diezelfde dag ineens wat anders. Zet mij maar op misschien, ik zou het op dezelfde dag even kunnen aankijken of ik kan komen. Zo van tevoren weet ik dat niet.
Niks onzin. Ik heb iets anders te doen, en dat kan uitlopen. Planning is 12 uur dat het afgelopen is. Maar dat kan ook 6 uur 's avonds wordenquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat een onzin. Zover van te voren weet ik dat niet.Dat heet plannen.
Sorry, ik loop achterquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:44 schreef RealZeus het volgende:
En ik heb me aangemeld via het formuliertje maar ik sta nog heul niet in de OP.
Ok.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Sorry, ik loop achterIets met een overvol weekend (crematie, lek aquarium) plus vorige week en wrs deze week fulltime werken ipv 24 uur/week... Blijft niet veel tijd over voor dit topic
![]()
![]()
Maar ik lees wel mee: je bent netjes in het Google Doc belandt, dus je wordt niet vergeten. Net als de andere aanmeldingen hier: je bent bijgewerkt in de lijsten, maar nog niet in de OP.
Maar nu echt slapen, anders trek ik het straks helemaal niet, lig ik voor pampus als de meet zelf isMorgen weer vroeg de deur uit
![]()
Je dokt gewoon 20 Euro wanneer het zover is en dan ken je langskomen wanneer je wilt.quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:45 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Niks onzin. Ik heb iets anders te doen, en dat kan uitlopen. Planning is 12 uur dat het afgelopen is. Maar dat kan ook 6 uur 's avonds worden
oh, nja dan kom ik wel nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:18 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je dokt gewoon 20 Euro wanneer het zover is en dan ken je langskomen wanneer je wilt.
Heb je nou zo'n kleine bak voor zo'n grote vis of lijkt dat zo?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:08 schreef Sally het volgende:
Nou, zo hard lekte het niet en het is maar 1 visje, een kleintje maar...![]()
Hoe klein vind je ca 23 cm exclusief die mooie sluierstaart? En deze goudvis zat al jaren in dit aquarium (80 x 30 x 35 cm), een goudvis groeit met z'n bak meequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
Heb je nou zo'n kleine bak voor zo'n grote vis of lijkt dat zo?
Belachelijk groot voor zo'n kleine bakquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Hoe klein vind je ca 23 cm exclusief die mooie sluierstaart?
Ik probeerde te zeggen dat de vis dus zo groot is gegroeid in die "kleine" bak. Helaas staat er geen referentiemeetlint bij op de foto's.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:04 schreef Stefan het volgende:
[..]
Belachelijk groot voor zo'n kleine bak
Ja, dat snap ik wel, maar als een kind uit zijn shirt groeit trek je m ook een ruimere aan. Verder maak t me niet uit, het is jouw visquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik probeerde te zeggen dat de vis dus zo groot is gegroeid in die "kleine" bak. Helaas staat er geen referentiemeetlint bij op de foto's.
Je wilde toch op de dag zelf nog kunnen beslissen, JH? Je had het form ingevuld, en staat bij de 'Misschieners'.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:23 schreef Tha_Duck het volgende:
Opzich wel leuk om te komen, jaren geleden op 11 september een prachtige Fok! avond gehad.
Alleen.. Zie bijvoorbeeld remlof op de lijst staan.. En dan wordt het knokken. Dus kan ik beter wijs thuisblijven.
Maar ik ga niet eerst 20 euro betalen met een kans dat ik het niet ga redden. Die betaal ik wel contant ter plekke ofzo.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Je wilde toch op de dag zelf nog kunnen beslissen, JH? Je had het form ingevuld, en staat bij de 'Misschieners'.
Nee, dat heeft te maken met stier en rode lap. De afstand wordt te klein en het wordt te makkelijk er iets aan te doen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Waarom wordt het knokken?
![]()
De ruimte is er iig om zo ver mogelijk van elkaar vandaan te zittenIk gok een metertje of 75-100, Oksel?
Op de PUB meet was er laatst nog gevochtenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:32 schreef Stefan het volgende:
Onzin. Er is bij mij weten slechts 1x gevochten op een grote FOK!meet. Daar is ook een foto van trouwens.
Ja? Waarom was dat?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Op de PUB meet was er laatst nog gevochten
Oh my, 2 FOK!kers die vechten om een vrouw?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:32 schreef Stefan het volgende:
Onzin. Er is bij mij weten slechts 1x gevochten op een grote FOK!meet. Daar is ook een foto van trouwens.
Overigens was dat tussen twee rivalen die vochten om 1 vrouw.
Ik heb die ene foto niet. Zou 'm ook niet plaatsen. Dat zou Gelly niet leuk vinden.quote:
Het gezicht van raavi (tegenwoordig Tazar_Yoot) stond user vladje (grote vent) niet aan. Dus hij gaf hem een dreunquote:
Mogen we uberhaubt nog wel in de STH komen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het gezicht van raavi (tegenwoordig Tazar_Yoot) stond user vladje (grote vent) niet aan. Dus hij gaf hem een dreunwas direct uit de stairway gezet
who cares?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:35 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik heb die ene foto niet. Zou 'm ook niet plaatsen. Dat zou Gelly niet leuk vinden.
daar heb ik fotoos van!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:37 schreef Stefan het volgende:
Anyway, op meets wordt veel getongd en soms geneukt of afspraken gemaakt om te neuken.
Ik heb de foto niet, wel eens gezien. Ik stond er trouwens bij.quote:
dus gelly vocht met wie?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:38 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik heb de foto niet, wel eens gezien. Ik stond er trouwens bij.
Van neuken of tongen?quote:
dat 2equote:
Ow, heb ik ook foto's van.quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:35 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik heb die ene foto niet. Zou 'm ook niet plaatsen. Dat zou Gelly niet leuk vinden.
Van die mensen die dus even offline willen bewijzen hoe cool ze wel niet zijn enzo.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het gezicht van raavi (tegenwoordig Tazar_Yoot) stond user vladje (grote vent) niet aan. Dus hij gaf hem een dreunwas direct uit de stairway gezet
jij eerstquote:
wtfquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:52 schreef Myraela het volgende:
Raavi is trouwens maar een heel mager jongetje en vlad is echt een 200kilo' er. Niet echt stoer.
Weet je het zekerquote:
Dan zou het de 2e keer worden. Misschien met de afloop dat er iemand gehandicapt naar huis moet. Laten we dat maar niet doen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:32 schreef Stefan het volgende:
Overigens was dat tussen twee rivalen die vochten om 1 vrouw.
die onderste heb ik gemaaktquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:56 schreef Stefan het volgende:
Deze zijn gemaakt op meets, alleen de laatste heb ik geen idee van wie dat zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie zijn het?quote:
bbd en ripquote:
die is wel een ONZ topique waard vind ikquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:58 schreef Myraela het volgende:
Dat gezicht op die bovenste, die er zo tussen zitGeniaal.
Beide.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:14 schreef vosss het volgende:
Ik sta bij aangemeld en bij misschien.
Wat is het nou?
Hoezo is die foto weg?quote:
Omdat ze moest huilen jung.quote:
die laatste 3 woorden komen alleen in een vrouwenvocabulaire voor.quote:
Het topique is weer bijna volquote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:29 schreef Oksel het volgende:
Sally zal binnenkort ongetwijfeld een update plaatsen..
Vlak voor ik naar bed ging (1:30 uur) al mee bezig geweest, wilde het nu voor het werk afmaken.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:29 schreef Oksel het volgende:
Sally zal binnenkort ongetwijfeld een update plaatsen..
iedereen is welkomquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:50 schreef DecoAoreste het volgende:
Klinkt tof, maar heb wel de dag erna al een andere meeting en ik ben maar een arme student.Ik hoop dat het geen probleem is als relatief onbekende Fok!kers als ik komen opdagen?
Tis iig makkelijk te doen op de fiets voor mij.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:47 schreef sig000 het volgende:
Ik kan ook naar zeker.![]()
* Disclaimer: Als de Tomtom het doet.
Het boefje toch!quote:
quote:
Checkquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:47 schreef sig000 het volgende:
Ik kan ook naar zeker.![]()
* Disclaimer: Als de Tomtom het doet.
Gezienquote:
Je staat bij 'Misschien'quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:50 schreef DecoAoreste het volgende:
Klinkt tof, maar heb wel de dag erna al een andere meeting en ik ben maar een arme student.Nog even het overwegen waard dus. Ik hoop btw ook dat het geen probleem is als relatief onbekende Fok!kers als ik komen opdagen?
Tis iig makkelijk te doen op de fiets voor mij.
Check...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
Sally kan je mij van de lijst halen. Ik kom niet
Ok prima. Ik heb je 'dubbele' aanmelding gewoon over 2 nicks gezetquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:53 schreef Stommerik het volgende:
Ok had net formulier ingevuld op misschien maar Tiger-lilly en ik komen zeker.
Maar ff naar zeker gemaakt. Tiger-Lilly en ik komen beide dus. Niet slapen. Dat doen we bij mamsie in de buurt.
quote:
quote:
Doe maar rustig aan, ik kan er denk ik nog wel 2 op zeker krijgen. Ga er naar kijkenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:27 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Beetje druk weekend gehad, en veel te veel tijd voor mijn werk kwijt met de onderbezetting... Ik doe mijn best.
Wanneer komt Roy terug dan?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:52 schreef Flippiee het volgende:
Ik kom misschien, hangt even af van 2 andere fok!kers die atm op vakantie zijn
Ik heb werkelijk geen idee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:43 schreef Patje1987 het volgende:
Uhm, ik en vriendin die kunnen naar zeker had ik gemeld
Ja, sorry, had het willen bijwerken voor ik weg ging naar een feestje ter ere van mijn 90 jaar geworden oom, maar mijn (ongeduldige) lift stond toch vroeger voor de deur dan ik had gepland... Dus zelfs niet eens tijd gehad te zeggen dat ik alles nog zou nalopen maar nu per se de deur uit moestquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:03 schreef boertie het volgende:
Ik sta op de "zeker" en de "misschien" lijst. Die op de "misschien" lijst mag weg
Ok, DevilsWhore ook, dus heb ik nog één plaats over. Of twee als jullie kut willen zittenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:38 schreef Sander het volgende:
Ik kom zeker.
Remlof, ik vergat te reageren, maar ik ga gaarne mee
Was niet nodig: ik moest alles nog een keer nalopenquote:Op zondag 8 augustus 2010 08:31 schreef Flippiee het volgende:
Ik mis mezelf, vul formulier nog wel een keer in
quote:5-8-2010 16:47:22 Flippiee openbaar vervoer ja ik kom misschien
8-8-2010 8:33:07 Flippiee openbaar vervoer ja ik kom zeker
Het beste antwoord dat je kon geven!quote:
Vanuit Beijing?quote:Op maandag 9 augustus 2010 08:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en als je met mij mee kan rijden?
SPOILER: disclaimerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze FOK!kers hebben zich al aangemeld:
1 Oksel
2 Sally
3 Snuitebolletje
4 Flexoo
5 Mdrop
6 -_Guitarist_-
7 Armageddon
8 Vriendin Oksel
^^^ organisatie, niet alfabetisch ^^^
9 baggerbart
10 boertie
11 Broertie
12 BurnaBoy
13 Captain_Fabulous
14 Daywalk3r
15 Demon_hunter
16 Dr_Flash
17 Ezechielk
18 Graseter
19 JJH (Zwolle, auto (4p), tent (3p))
20 Lotusss (mede_EHBO'er)
21 Maanvis
22 nijnja
23 nikky (Roden, mensen meenemen indien aan de route)
24 omearos (Almelo)
25 Patje1987
26 PluisigNijntje
27 Ratelslangetje
28 RealZeus
29 remlof (Arnhem, auto, kan 4p meenemen)
30 rulerofdeath
32 Sander (rijdt met remlof mee)
31 sig000
32 Socios
33 Stommerik
34 Symphonic (Alkmaar, mensen meenemen)
35 the_legend_killer
36 Tiger-Lilly (vriendin van Stommerik)
37 vosss (Limburg, mensen meenemen? tent?)
38 Vriendin van Patje1987
39 Flippiee
40 zquing
Deze FOK!kers komen misschien:
1 Bosbeetle
2 Boterhamzakje
3 brunette82
4 BurnaBoy
5 Cherrycoke
6 DaDude1987
7 DecoAoreste
8 DevilsWhore (rijdt met remlof mee indien komt)
9 Drizzt_DoUrden
10 Essiejj
11 Floxcie
12 GibsonLesPaul88
13 haakon
14 HeatWave
15 Huppelmuts +
16 Juicyhil (Amsterdam e.o., auto (4p), niet slapen)
17 justmattie
18 liesje1979
19 LovelyLady
20 Mikkie
21 motorbloempje
22 Myraela
23 N.I.M.B.Y. (muziek!)
24 o.us
25 Peter
26 PietjePuk007
27 PP.
28 Psalms (hoort bij Huppelmuts; hangt af van spoedwerk of niet)
29 smegmanus
30 swarmahoer
31 Vriendin van Daywalk3r
32 Wells.p
===========================
De oogst tot 10/8 9:00 uur:
40 namen (incl. 8 organisatieleden) die komen & 32 Misschieners
Totaal nu: 72 namen.
=======================
Ook komen?
Klik hier om het formulier voor jouw aanmelding in te vullen Je kunt ook 'misschien' invullen!
Graag zien we dat de mensen die zich al hebben aangemeld ook dit form gebruiken.
Roep even als je jezelf mist of als je verkeerd staat
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Zal een keer tijd worden als PR-manquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:13 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb me inmiddels aangemeld via het formulier hoor.
Dat wou ik zeggenquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:24 schreef boertie het volgende:
[..]
Zal een keer tijd worden als PR-man![]()
Omdat ik dat nog altijd niet uit jouw eerdere aanmeldingen kon halenquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:29 schreef vosss het volgende:
Even voor alle duidelijkheid; ik neem sig000 mee en was eik verder niet van plan om voor taxi te spelen zegmaar. Dus hoe dat zinnetje erbij komt van dat ik mensen en een tent mee moet nemen weet ik verder ook niet.
Ik mag toch aannemen dat een ieder zelf een tent heeft?
Voor zover ik begrepen heb moet je gewoon vertrouwen hebben in Sally en wachten op PM/mail. Vervoer moet je onderling regelen dacht ik.quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:40 schreef vosss het volgende:
OK top.
Ik neem aan dat ik op tijd een PM krijg met wie en waar en wanneer het geld overgemaakt moet worden? Of hoe werkt zoiets?
We hebben ervaring.quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:50 schreef vosss het volgende:
Ik heb zelf vervoer en tent en bier en sig000 dus dat komt wel goed
Op het forum wel, ja. Op mijn lijst al niet meerquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
Ik sta nog steeds in de misschien-lijst terwijl ik me al had afgemeld
Check, leuk, en graag!quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:39 schreef Monopoly het volgende:
Monopoly komt ook
Vorige meet bij Huppel was erg gezellig
Ik zal wel kijken of ik iets kan meenemen enzo. Als ik wat heb dan ga ik naar het discussie topic
SPOILER: disclaimerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze FOK!kers hebben zich al aangemeld:
1 Oksel
2 Sally
3 Snuitebolletje
4 Flexoo
5 Mdrop
6 -_Guitarist_-
7 Armageddon
8 Vriendin Oksel
^^^ organisatie, niet alfabetisch ^^^
9 baggerbart
10 boertie
11 Broertie
12 BurnaBoy
13 Captain_Fabulous
14 Daywalk3r
15 Demon_hunter
16 Dr_Flash
17 Ezechielk
18 Flippiee
19 Graseter
20 HeatWave
21 JJH (Zwolle, auto (4p), tent (3p))
22 Lotusss (mede_EHBO'er)
23 Maanvis
24 Monopoly
25 nijnja
26 nikky (Roden, mensen meenemen indien aan de route)
27 omearos (Almelo)
28 Patje1987
29 PluisigNijntje
30 Ratelslangetje
32 RealZeus
31 remlof (Arnhem, auto, kan 3p meenemen)
32 rulerofdeath
33 Sander (rijdt met remlof mee)
34 sig000
35 Socios
36 Stommerik
37 Symphonic (Alkmaar, mensen meenemen)
38 the_legend_killer
39 Tiger-Lilly (vriendin van Stommerik)
40 Ugjerke
41 vosss (auto vol)
42 Vriendin van Patje1987
43 zquing
Deze FOK!kers komen misschien:
1 Bosbeetle
2 Boterhamzakje
3 brunette82
4 BurnaBoy
5 Cherrycoke
6 DaDude1987
7 DecoAoreste
8 DevilsWhore (rijdt met remlof mee indien komt)
9 Drizzt_DoUrden
10 Essiejj
11 Floxcie
12 GibsonLesPaul88
13 haakon
14 Huppelmuts (evt. + vriend Psalms)
15 Juicyhil (Amsterdam e.o., auto (4p), niet slapen)
16 justmattie
17 liesje1979
18 Mikkie
19 motorbloempje
20 Myraela
21 N.I.M.B.Y. (muziek!)
22 o.us
23 Peter
24 PietjePuk007
25 PP.
26 Psalms (hoort bij Huppelmuts; hangt af van spoedwerk of niet)
27 smegmanus
28 swarmahoer
29 Vriendin van Daywalk3r
30 Wells.p
===========================
De oogst tot 17/8 9:30 uur:
43 namen (incl. 8 organisatieleden) die komen & 30 Misschieners
Totaal nu: 73 namen.
=======================
Ook komen?
Klik hier om het formulier voor jouw aanmelding in te vullen Je kunt ook 'misschien' invullen!
Graag zien we dat de mensen die zich al hebben aangemeld ook dit form gebruiken.
Roep even als je jezelf mist of als je verkeerd staat
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Oja, een tent. Krijg je dat geouwehoer van slapen nog. Ik zoek een Bob, maar die kans zal wel klein zijnquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:50 schreef vosss het volgende:
Ik heb zelf vervoer en tent en bier en sig000 dus dat komt wel goed
Hey Schuimert,quote:
want? en vanaf waar moet je komen danquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:10 schreef Juicyhil het volgende:
Ik weet trouwens nog steeds niet of ik wel kan komen of niet. Als ik klaar ben met het werk dan moet ik of de trein pakkenof eerst terug naar Amsterdam en m'n auto ophalen.
weet ik niet. dus ik kom wel gewoon als daartoe de mogelijkheid is ja.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
want? en vanaf waar moet je komen dan
ik bedoel waarom kan je je auto niet mee naar je werk nemenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
weet ik niet. dus ik kom wel gewoon als daartoe de mogelijkheid is ja.
Nee het is zo'n uitje, dus dan is het met de bus.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik bedoel waarom kan je je auto niet mee naar je werk nemen
O zo 1 van we zeggen niet wat we gaan doen....quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:16 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee het is zo'n uitje, dus dan is het met de bus.
Tsja mijn bus moet ik helaas afstaan aan vrouw en dochter, moet ik ff kijken hoe ik er dan heenga.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Hey Schuimert,
Ik moet afzeggen (zie andere topic) helaas.
Dus mocht je nog gaan dan zul je zelf vervoer moeten regelen ben ik bang.
Ik denk dat de organisatie van zich moet laten horen. Deze week lijkt me cruciaal ivm geld innen, mensen motiveren en je spullen die je wilt huren bevestigen.quote:
Dat lijkt mij ook.quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:21 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik denk dat de organisatie van zich moet laten horen. Deze week lijkt me cruciaal ivm geld innen, mensen motiveren en je spullen die je wilt huren bevestigen.
jepquote:Op maandag 30 augustus 2010 09:24 schreef Loveless85 het volgende:
1 september was toch de go/no-go deadline
Maar dat is al vijf dagen geleden.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:59 schreef Sally het volgende:
Ik had de deadline van 1 september, maar dat is eigenlijk niet meer haalbaar. Ik ga even nog overleggen.
Ik ben gisteravond teruggekomen van vakantie..! Maar je hebt gelijk.quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:21 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik denk dat de organisatie van zich moet laten horen. Deze week lijkt me cruciaal ivm geld innen, mensen motiveren en je spullen die je wilt huren bevestigen.
Hmm. Ik zal eens nadenken. Het is niet echt een gezellig ruimte. Ik heb een gezellige tuin, daar rekende ik op. Mooi uitzicht, ruimte, etc. Het moet een leuk tuin / BBQ feestje worden. Geen regenachtig, tochtig stalfeest.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:18 schreef Stefan het volgende:
Heb je sowieso een alternatief als het die dag regent en waait. Kun je alle mensen kwijt in je stal. Moet toch wel gezellig te maken zijn met lichtjes enzo?
Dit dus, als mensen nu al zeggen dat ze niet komen met slecht weer, en alles is al geregeld zit Oksel met de kosten. Ook niet de bedoeling lijkt me.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:58 schreef HeatWave het volgende:
Sja, maar wat moeten we nu dan? je kan het niet van te voren weten, dus dan moet je of alles gewoon cancellen of het gewoon doorlaten gaan, koste wat kost.
Jepquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:00 schreef Maanvis het volgende:
Aan de andere kant ben ik afgelopen zaterdag bij een tuinfeestje geweest met iemand die gewoon een grondzeil over de schutting met een constructie had gespannen. Nergns last van gehad. Terrasverwarming aan en gaan met die'n banaan
.
Ik zorg voor sluitende begroting, aantal mensen is al hoog genoeg.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:01 schreef Broertie het volgende:
Ik denk trouwens dat het minimale aantal aanmeldingen om het door te laten gaan niet eens gehaald wordt.... Ik bedoel..... De misschieners worden ook al meegeteld, terwijl je daar niet eens van uit kan gaan...
Ja. Gewoon nu melden: jongens, het gaat door ook als het regent, dan gaan we gezellig in de schuur zitten.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:58 schreef HeatWave het volgende:
Sja, maar wat moeten we nu dan? je kan het niet van te voren weten, dus dan moet je of alles gewoon cancellen of het gewoon doorlaten gaan, koste wat kost.
Ik heb nog wel een paar leukequote:
Jaquote:Op maandag 30 augustus 2010 09:29 schreef Stefan het volgende:
De deadline is al uitgesteld
[..]
Maar dat is al vijf dagen geleden.
Was er al een rekening eigenlijk waar je op kon storten
Jaquote:of moet iedereen nog benaderd worden om te betalen?
Geeft niks, ik heb er begrip voorquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 07:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Laatste nieuws van mijn kant:
Zoals het er nu uitziet kom ik gewoon en gaat mijn vriend mee.
Let wel dit kan ten alle tijden veranderen![]()
De kans is inmiddels heel klein dat hij dat weekend naar een eiland moet, dus ik denk dat ik sowieso kom. Van hem weten we het nog niet zeker, omdat we niet weten wanneer hij precies weg moet.
Ik haat dat werk soms zo erg he
Gisteren is Psalms dus gebeld, hij moet 8 september naar het eiland ( Jeej we weten het een keer lekker op tijd) dus ik kom alleen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Geeft niks, ik heb er begrip voorJe had in een eerdere PM al aangegeven hoe het ongeveer aan de steel zat (die vork, dus
).
Als ik de PM's ga versturen, kun jij vast wel in antwoord daarop aangeven hoe de zaken staan en hoe je het 't liefst wil doen wat betreft betaling(en). Toch?
Wat betreft die PM's: ik verwacht ze deze week nog naar alle namen die zich hadden opgegeven te versturen (en dus niet naar degenen die zich alweer af hadden gemeld), maar ik moet flink huishouden hier in huis a la orkaan Earl, zeg maar...
Tong zonder Fok?quote:Op woensdag 1 september 2010 10:44 schreef Zwansen het volgende:
Waarom komt tong80 niet? Dan had ik ook wel willen komen.
Hij kan toch wel de laptop van iemand lenen.quote:
Zet mij ook maar op zekerquote:Op woensdag 1 september 2010 18:56 schreef BurnaBoy het volgende:
Ja ik kom ook wel definietief.
Net dat googleform in gevuld, ik zie wel een pm verschijnen hoe of wat ik moet betalen
Kan niet meer.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:20 schreef Annnet het volgende:
Vriendin van Patje wil zich afmelden, weet niet of dat al is gebeurd.
Is gebeurdquote:Op woensdag 1 september 2010 23:20 schreef Annnet het volgende:
Vriendin van Patje wil zich afmelden, weet niet of dat al is gebeurd.
ik betaal wel aan de deur.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:36 schreef Oksel het volgende:
Ik ga morgen bellen met Sally.. even overleggen hoe we het gaan doen.
Treintaxi (of anders Regiotaxi) rijdt daar in de regio meen ikquote:Op woensdag 1 september 2010 23:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik betaal wel aan de deur.
Weet je nog iets van een B&B of motel in de buurt?
Als in taxi afstand?
Mag dat ook? Dat zou voor mij enorm schelen tbhquote:Op woensdag 1 september 2010 23:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik betaal wel aan de deur.
Weet je nog iets van een B&B of motel in de buurt?
Als in taxi afstand?
Dus de hele opzet is nu veranderd? Het wordt een Amerikaans feest?quote:Op donderdag 2 september 2010 12:00 schreef Oksel het volgende:
Ja, dat mag. Ik ga nu een PM schrijven, hoe en wat en waar, en ook wanneer. Dat stuur ik naar Sally, zodat ze nog dingen kan toevoegen / aanpassen.. dan gaat de PM naar de komen/misschien users, en zal hij ook in de topics komen te staan..![]()
Er is wel een "change of plans".. :
In het kort; ik huur de basis dingen (tent, muziek, koelwagen, bordjes/bekertjes/bestek), zorg voor een BBQ. Het station is 1km lopen, de supermarkt 200 meter. Iedereen komt, betaald mij paar euro voor de basisdingen, en iedereen regelt dus zelf drank & eten. Of je neemt het mee, of je loopt even naar de supermarkt 200 meter verder opDan kets je het in de koelwagen, en klaar.
![]()
Dus geen vooruit betalen, geen gekkigheid, lage kosten, en je kan op de dag zelf bepalen of je komt!Verder kun je zelf bepalen of je blijft slapen, in een tent, of dat je weer naar huis gaat.
Voor ontbijt zorgt iedereen ook zelf.
Gewoon een lekkere simpele Bring Your Own BBQ dus! Feestje begint overdag, BBQ steken we rond uurtje of 4-5 ofzo in de fik, tot hoelaat men ook wil. Muziekje erbij, biertje erbij, feestje.
Als je wilt zitten, neem je kratje bier mee, of neem je klapstoelen mee. Of je 5 zits bank, wat je wilt.
Als het gaat regenen, gaan we in een schuur + tent zittenIk heb geen terrasheaters, dus neem wat lekker warms mee. Ik zorg ervoor dat de schuur leuk ingericht wordt, dus dat komt er gezellig uit te zien!
![]()
Mensen die wel willen slapen, maar geen tent hebben, kunnen in de schuur slapen. Of in de stal. Of garage. Of hondenhok![]()
We hebben er zin in!
Ik twijfel opeens wel heel erg jaquote:Op donderdag 2 september 2010 12:04 schreef Stefan het volgende:
Ik vind het wel een schrale bedoening zo. Van een geheel verzorgde BBQ-feest voor 20 euro moet je nu je eigen troep regelen. Enige wat je nu doet is een locatie regelen. Ben benieuwd of mensen daar ook 2x 200 km voor willen rijden.
Inderdaad, wat is er gebeurt met de beste/mooiste/grootste FOK!-meet ever. Nu is het gewoon een koelwagen + wat plee's + locatie en de rest moet iedereen zelf maar regelen. Hoe ga je het doen met mensen die elkaars drank op zuipen? Hoe ga je het doen met mensen die vervelend worden als hun drank op is en de winkels dicht zijn?quote:Op donderdag 2 september 2010 12:04 schreef Stefan het volgende:
Ik vind het wel een schrale bedoening zo. Van een geheel verzorgde BBQ-feest voor 20 euro moet je nu je eigen troep regelen. Enige wat je nu doet is een locatie regelen. Ben benieuwd of mensen daar ook 2x 200 km voor willen rijden.
Je moet alles zelf regelen, staat er duidelijk. Je koopt vlees en gooit het de koelwagen in.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Of is de BBQ incl vlees en moeten mensen gewoon hun eigen snaaiwerk (chips, zoetigheid, ontbijt) verzorgen?
Dat word natuurlijk chaos. Sowieso dingen als salade en stokbrood kan je veel beter voor de hele ploeg regelen ipv onderling. En moet je dan je lapje vlees markeren zodat je weet dattie van jou was en niet de dronken tor vor/achter/naast je het opvreet. Of moet je per persoon naar de BBQ?quote:Op donderdag 2 september 2010 12:12 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je moet alles zelf regelen, staat er duidelijk. Je koopt vlees en gooit het de koelwagen in.
Vind het een lachwekkende wending. Je hebt voldoende aanmeldingen om al die dingen te regelen voor mensen die een weekendje wegwillen en dan ineens ga je eenzijdig het feest veranderen. Kun je eens laten zien dat die 'prutsers van de FOK!crew' het niet kunnen en jij wel en dan ga je mensen zelf belasten met zelf bier en vlees en brood en salades en fris mee te laten nemen.
Onzin. Je hebt al een maand een serieuze lijst met aanmeldingen maar de afgelopen 20 dagen is er niks mee gedaan. Dit had je wel kunnen zien aankomen. Mensen die elkaar niet kennen elkaars spullen laten opeten en drinken wordt natuurlijk niks.quote:
Maar waarom? Het word nu toch handje contantje een paar euro p.p. voor Oksel's kosten. Dus wat is dan het nut van de rekening.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:19 schreef Sally het volgende:
IJzer met handen breken is lastig.
Ik heb een nieuw rekeningnummer geregeld, en ik kan het sinds begin deze week officieel gebruiken. Het staat op mijn naam, en omdat het een ander rekeningnummer is dan ik zelf gebruik, zou de schijn van twijfel over waar het geld allemaal heen zou gaan wellicht drastisch verminderd zijn. Ik zou namelijk de usernaam erbij hebben laten zetten als er overgeboekt werd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |