Dat word natuurlijk chaos. Sowieso dingen als salade en stokbrood kan je veel beter voor de hele ploeg regelen ipv onderling. En moet je dan je lapje vlees markeren zodat je weet dattie van jou was en niet de dronken tor vor/achter/naast je het opvreet. Of moet je per persoon naar de BBQ?quote:Op donderdag 2 september 2010 12:12 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je moet alles zelf regelen, staat er duidelijk. Je koopt vlees en gooit het de koelwagen in.
Vind het een lachwekkende wending. Je hebt voldoende aanmeldingen om al die dingen te regelen voor mensen die een weekendje wegwillen en dan ineens ga je eenzijdig het feest veranderen. Kun je eens laten zien dat die 'prutsers van de FOK!crew' het niet kunnen en jij wel en dan ga je mensen zelf belasten met zelf bier en vlees en brood en salades en fris mee te laten nemen.
Onzin. Je hebt al een maand een serieuze lijst met aanmeldingen maar de afgelopen 20 dagen is er niks mee gedaan. Dit had je wel kunnen zien aankomen. Mensen die elkaar niet kennen elkaars spullen laten opeten en drinken wordt natuurlijk niks.quote:
Maar waarom? Het word nu toch handje contantje een paar euro p.p. voor Oksel's kosten. Dus wat is dan het nut van de rekening.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:19 schreef Sally het volgende:
IJzer met handen breken is lastig.
Ik heb een nieuw rekeningnummer geregeld, en ik kan het sinds begin deze week officieel gebruiken. Het staat op mijn naam, en omdat het een ander rekeningnummer is dan ik zelf gebruik, zou de schijn van twijfel over waar het geld allemaal heen zou gaan wellicht drastisch verminderd zijn. Ik zou namelijk de usernaam erbij hebben laten zetten als er overgeboekt werd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |