Omdat ik dat nog altijd niet uit jouw eerdere aanmeldingen kon halenquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:29 schreef vosss het volgende:
Even voor alle duidelijkheid; ik neem sig000 mee en was eik verder niet van plan om voor taxi te spelen zegmaar. Dus hoe dat zinnetje erbij komt van dat ik mensen en een tent mee moet nemen weet ik verder ook niet.
Ik mag toch aannemen dat een ieder zelf een tent heeft?
Voor zover ik begrepen heb moet je gewoon vertrouwen hebben in Sally en wachten op PM/mail. Vervoer moet je onderling regelen dacht ik.quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:40 schreef vosss het volgende:
OK top.
Ik neem aan dat ik op tijd een PM krijg met wie en waar en wanneer het geld overgemaakt moet worden? Of hoe werkt zoiets?
We hebben ervaring.quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:50 schreef vosss het volgende:
Ik heb zelf vervoer en tent en bier en sig000 dus dat komt wel goed
Op het forum wel, ja. Op mijn lijst al niet meerquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
Ik sta nog steeds in de misschien-lijst terwijl ik me al had afgemeld
Check, leuk, en graag!quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:39 schreef Monopoly het volgende:
Monopoly komt ook
Vorige meet bij Huppel was erg gezellig
Ik zal wel kijken of ik iets kan meenemen enzo. Als ik wat heb dan ga ik naar het discussie topic
SPOILER: disclaimerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze FOK!kers hebben zich al aangemeld:
1 Oksel
2 Sally
3 Snuitebolletje
4 Flexoo
5 Mdrop
6 -_Guitarist_-
7 Armageddon
8 Vriendin Oksel
^^^ organisatie, niet alfabetisch ^^^
9 baggerbart
10 boertie
11 Broertie
12 BurnaBoy
13 Captain_Fabulous
14 Daywalk3r
15 Demon_hunter
16 Dr_Flash
17 Ezechielk
18 Flippiee
19 Graseter
20 HeatWave
21 JJH (Zwolle, auto (4p), tent (3p))
22 Lotusss (mede_EHBO'er)
23 Maanvis
24 Monopoly
25 nijnja
26 nikky (Roden, mensen meenemen indien aan de route)
27 omearos (Almelo)
28 Patje1987
29 PluisigNijntje
30 Ratelslangetje
32 RealZeus
31 remlof (Arnhem, auto, kan 3p meenemen)
32 rulerofdeath
33 Sander (rijdt met remlof mee)
34 sig000
35 Socios
36 Stommerik
37 Symphonic (Alkmaar, mensen meenemen)
38 the_legend_killer
39 Tiger-Lilly (vriendin van Stommerik)
40 Ugjerke
41 vosss (auto vol)
42 Vriendin van Patje1987
43 zquing
Deze FOK!kers komen misschien:
1 Bosbeetle
2 Boterhamzakje
3 brunette82
4 BurnaBoy
5 Cherrycoke
6 DaDude1987
7 DecoAoreste
8 DevilsWhore (rijdt met remlof mee indien komt)
9 Drizzt_DoUrden
10 Essiejj
11 Floxcie
12 GibsonLesPaul88
13 haakon
14 Huppelmuts (evt. + vriend Psalms)
15 Juicyhil (Amsterdam e.o., auto (4p), niet slapen)
16 justmattie
17 liesje1979
18 Mikkie
19 motorbloempje
20 Myraela
21 N.I.M.B.Y. (muziek!)
22 o.us
23 Peter
24 PietjePuk007
25 PP.
26 Psalms (hoort bij Huppelmuts; hangt af van spoedwerk of niet)
27 smegmanus
28 swarmahoer
29 Vriendin van Daywalk3r
30 Wells.p
===========================
De oogst tot 17/8 9:30 uur:
43 namen (incl. 8 organisatieleden) die komen & 30 Misschieners
Totaal nu: 73 namen.
=======================
Ook komen?
Klik hier om het formulier voor jouw aanmelding in te vullen Je kunt ook 'misschien' invullen!
Graag zien we dat de mensen die zich al hebben aangemeld ook dit form gebruiken.
Roep even als je jezelf mist of als je verkeerd staat
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Oja, een tent. Krijg je dat geouwehoer van slapen nog. Ik zoek een Bob, maar die kans zal wel klein zijnquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:50 schreef vosss het volgende:
Ik heb zelf vervoer en tent en bier en sig000 dus dat komt wel goed
Hey Schuimert,quote:
want? en vanaf waar moet je komen danquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:10 schreef Juicyhil het volgende:
Ik weet trouwens nog steeds niet of ik wel kan komen of niet. Als ik klaar ben met het werk dan moet ik of de trein pakkenof eerst terug naar Amsterdam en m'n auto ophalen.
weet ik niet. dus ik kom wel gewoon als daartoe de mogelijkheid is ja.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
want? en vanaf waar moet je komen dan
ik bedoel waarom kan je je auto niet mee naar je werk nemenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
weet ik niet. dus ik kom wel gewoon als daartoe de mogelijkheid is ja.
Nee het is zo'n uitje, dus dan is het met de bus.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik bedoel waarom kan je je auto niet mee naar je werk nemen
O zo 1 van we zeggen niet wat we gaan doen....quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:16 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee het is zo'n uitje, dus dan is het met de bus.
Tsja mijn bus moet ik helaas afstaan aan vrouw en dochter, moet ik ff kijken hoe ik er dan heenga.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Hey Schuimert,
Ik moet afzeggen (zie andere topic) helaas.
Dus mocht je nog gaan dan zul je zelf vervoer moeten regelen ben ik bang.
Ik denk dat de organisatie van zich moet laten horen. Deze week lijkt me cruciaal ivm geld innen, mensen motiveren en je spullen die je wilt huren bevestigen.quote:
Dat lijkt mij ook.quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:21 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik denk dat de organisatie van zich moet laten horen. Deze week lijkt me cruciaal ivm geld innen, mensen motiveren en je spullen die je wilt huren bevestigen.
jepquote:Op maandag 30 augustus 2010 09:24 schreef Loveless85 het volgende:
1 september was toch de go/no-go deadline
Maar dat is al vijf dagen geleden.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:59 schreef Sally het volgende:
Ik had de deadline van 1 september, maar dat is eigenlijk niet meer haalbaar. Ik ga even nog overleggen.
Ik ben gisteravond teruggekomen van vakantie..! Maar je hebt gelijk.quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:21 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik denk dat de organisatie van zich moet laten horen. Deze week lijkt me cruciaal ivm geld innen, mensen motiveren en je spullen die je wilt huren bevestigen.
Hmm. Ik zal eens nadenken. Het is niet echt een gezellig ruimte. Ik heb een gezellige tuin, daar rekende ik op. Mooi uitzicht, ruimte, etc. Het moet een leuk tuin / BBQ feestje worden. Geen regenachtig, tochtig stalfeest.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:18 schreef Stefan het volgende:
Heb je sowieso een alternatief als het die dag regent en waait. Kun je alle mensen kwijt in je stal. Moet toch wel gezellig te maken zijn met lichtjes enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |