bed en breakfastquote:
gast kom opquote:
We hebben een tweede van Broertiequote:Op donderdag 29 juli 2010 17:48 schreef Maanvis het volgende:
Als er 100 mensen komen is jouw BBQ dan genoeg?
oooh danquote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:50 schreef FUFR het volgende:
[..]
gast kom op
Beffen & Batsen natuurlijk
Je mag van je vriendin behalve naar de meet ook beffen en batsen?quote:
We hebben een hele open relatiequote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:29 schreef Stefan het volgende:
[..]
[..]
Je mag van je vriendin behalve naar de meet ook beffen en batsen?
Je wil wel erg veel luxe op een feestje hè?quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oooh dan
enne, douchen maar thuis doen?
ik stel een vraagquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je wil wel erg veel luxe op een feestje hè?
Dit klinkt wel erg pittig kort kapsel achtigquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:43 schreef Oksel het volgende:
's avonds bij een van de kampvuren lekker gek doen
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:52 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dit klinkt wel erg pittig kort kapsel achtig
haha ik moest serieus kijken of ik fokkkers herkende (zo was het dus ook echt daar op die meet)quote:
De 2 en 5 jaar meet waren idd zo, op stoel zitten en kletsen. Zal nu niet anders zijn. Niet dat het erg is, FOK!kers kletsen nu eenmaal graag.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
haha ik moest serieus kijken of ik fokkkers herkende (zo was het dus ook echt daar op die meet)
ik mis jullie namen nog in de OPquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:58 schreef Stefan het volgende:
[..]
De 2 en 5 jaar meet waren idd zo, op stoel zitten en kletsen. Zal nu niet anders zijn. Niet dat het erg is, FOK!kers kletsen nu eenmaal graag.
Ja, die zullen ook blijven ontbreken. We gaan misschien naar de 11 jaar FOK!meet een week eerder in Utrecht. Wierden wordt m sowieso niet.quote:
Het grote afzeggen man pas vanaf 7 septemberquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:57 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb trouwens op diezelfde dag ineens wat anders.
jij hebt nooit gek gedaan hè tijdens een meetquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:52 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dit klinkt wel erg pittig kort kapsel achtig
Mwah...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:58 schreef Stefan het volgende:
De 2 en 5 jaar meet waren idd zo, op stoel zitten en kletsen.
Merel heeft trouwens nog steeds een paar tentharingen van mijquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:45 schreef just me het volgende:
[..]
jij hebt nooit gek gedaan hè tijdens een meet
Jij hebt toch met SanSan liggen ketsen op de 2 jaar meet?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:51 schreef SeLang het volgende:
Is er na de 2 jaar meet eigenlijk ooit nog een meet geweest die even leuk was?
Ik wilde er geen antwoord op geven, aangezien het Oksels huis is (en Oksel is er een paar dagen niet), maar ik *gok* dat er geen douche beschikbaar isquote:
Geruchtenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:25 schreef Stefan het volgende:
[..]
Jij hebt toch met SanSan liggen ketsen op de 2 jaar meet?
En een tweede bbqquote:
Je staat erquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:10 schreef boertie het volgende:
Zet mij ook maar op de misschien lijst. Ik kom uit de buurt (rijsen).
Ach schrijf mij maar op de "ik kom zeker" lijst. Al was het maar omdat het het laatste weekend van mijn vakantie is.quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Je staat erBlijf je overnachten?
Toevallig familie van Broertie, ook uit Rijssen?
Zal toch mijn BBQ op de plaats van bestemming moeten krijgen.......quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:59 schreef boertie het volgende:
Mocht het nodig zijn beschik ik over een auto met trekhaak en eventueel aanhanger om spullen op te halen.
Wat een onzin. Zover van te voren weet ik dat niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:57 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb trouwens op diezelfde dag ineens wat anders. Zet mij maar op misschien, ik zou het op dezelfde dag even kunnen aankijken of ik kan komen. Zo van tevoren weet ik dat niet.
Niks onzin. Ik heb iets anders te doen, en dat kan uitlopen. Planning is 12 uur dat het afgelopen is. Maar dat kan ook 6 uur 's avonds wordenquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat een onzin. Zover van te voren weet ik dat niet.Dat heet plannen.
Sorry, ik loop achterquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:44 schreef RealZeus het volgende:
En ik heb me aangemeld via het formuliertje maar ik sta nog heul niet in de OP.
Ok.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Sorry, ik loop achterIets met een overvol weekend (crematie, lek aquarium) plus vorige week en wrs deze week fulltime werken ipv 24 uur/week... Blijft niet veel tijd over voor dit topic
![]()
![]()
Maar ik lees wel mee: je bent netjes in het Google Doc belandt, dus je wordt niet vergeten. Net als de andere aanmeldingen hier: je bent bijgewerkt in de lijsten, maar nog niet in de OP.
Maar nu echt slapen, anders trek ik het straks helemaal niet, lig ik voor pampus als de meet zelf isMorgen weer vroeg de deur uit
![]()
Je dokt gewoon 20 Euro wanneer het zover is en dan ken je langskomen wanneer je wilt.quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:45 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Niks onzin. Ik heb iets anders te doen, en dat kan uitlopen. Planning is 12 uur dat het afgelopen is. Maar dat kan ook 6 uur 's avonds worden
oh, nja dan kom ik wel nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:18 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je dokt gewoon 20 Euro wanneer het zover is en dan ken je langskomen wanneer je wilt.
Heb je nou zo'n kleine bak voor zo'n grote vis of lijkt dat zo?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:08 schreef Sally het volgende:
Nou, zo hard lekte het niet en het is maar 1 visje, een kleintje maar...![]()
Hoe klein vind je ca 23 cm exclusief die mooie sluierstaart? En deze goudvis zat al jaren in dit aquarium (80 x 30 x 35 cm), een goudvis groeit met z'n bak meequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
Heb je nou zo'n kleine bak voor zo'n grote vis of lijkt dat zo?
Belachelijk groot voor zo'n kleine bakquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Hoe klein vind je ca 23 cm exclusief die mooie sluierstaart?
Ik probeerde te zeggen dat de vis dus zo groot is gegroeid in die "kleine" bak. Helaas staat er geen referentiemeetlint bij op de foto's.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:04 schreef Stefan het volgende:
[..]
Belachelijk groot voor zo'n kleine bak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |