Belachelijk groot voor zo'n kleine bakquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Hoe klein vind je ca 23 cm exclusief die mooie sluierstaart?
Ik probeerde te zeggen dat de vis dus zo groot is gegroeid in die "kleine" bak. Helaas staat er geen referentiemeetlint bij op de foto's.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:04 schreef Stefan het volgende:
[..]
Belachelijk groot voor zo'n kleine bak
Ja, dat snap ik wel, maar als een kind uit zijn shirt groeit trek je m ook een ruimere aan. Verder maak t me niet uit, het is jouw visquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik probeerde te zeggen dat de vis dus zo groot is gegroeid in die "kleine" bak. Helaas staat er geen referentiemeetlint bij op de foto's.
Je wilde toch op de dag zelf nog kunnen beslissen, JH? Je had het form ingevuld, en staat bij de 'Misschieners'.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:23 schreef Tha_Duck het volgende:
Opzich wel leuk om te komen, jaren geleden op 11 september een prachtige Fok! avond gehad.
Alleen.. Zie bijvoorbeeld remlof op de lijst staan.. En dan wordt het knokken. Dus kan ik beter wijs thuisblijven.
Maar ik ga niet eerst 20 euro betalen met een kans dat ik het niet ga redden. Die betaal ik wel contant ter plekke ofzo.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Je wilde toch op de dag zelf nog kunnen beslissen, JH? Je had het form ingevuld, en staat bij de 'Misschieners'.
Nee, dat heeft te maken met stier en rode lap. De afstand wordt te klein en het wordt te makkelijk er iets aan te doen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Waarom wordt het knokken?
![]()
De ruimte is er iig om zo ver mogelijk van elkaar vandaan te zittenIk gok een metertje of 75-100, Oksel?
Op de PUB meet was er laatst nog gevochtenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:32 schreef Stefan het volgende:
Onzin. Er is bij mij weten slechts 1x gevochten op een grote FOK!meet. Daar is ook een foto van trouwens.
Ja? Waarom was dat?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Op de PUB meet was er laatst nog gevochten
Oh my, 2 FOK!kers die vechten om een vrouw?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:32 schreef Stefan het volgende:
Onzin. Er is bij mij weten slechts 1x gevochten op een grote FOK!meet. Daar is ook een foto van trouwens.
Overigens was dat tussen twee rivalen die vochten om 1 vrouw.
Ik heb die ene foto niet. Zou 'm ook niet plaatsen. Dat zou Gelly niet leuk vinden.quote:
Het gezicht van raavi (tegenwoordig Tazar_Yoot) stond user vladje (grote vent) niet aan. Dus hij gaf hem een dreunquote:
Mogen we uberhaubt nog wel in de STH komen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het gezicht van raavi (tegenwoordig Tazar_Yoot) stond user vladje (grote vent) niet aan. Dus hij gaf hem een dreunwas direct uit de stairway gezet
who cares?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:35 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik heb die ene foto niet. Zou 'm ook niet plaatsen. Dat zou Gelly niet leuk vinden.
daar heb ik fotoos van!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:37 schreef Stefan het volgende:
Anyway, op meets wordt veel getongd en soms geneukt of afspraken gemaakt om te neuken.
Ik heb de foto niet, wel eens gezien. Ik stond er trouwens bij.quote:
dus gelly vocht met wie?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:38 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik heb de foto niet, wel eens gezien. Ik stond er trouwens bij.
Van neuken of tongen?quote:
dat 2equote:
Ow, heb ik ook foto's van.quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:35 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik heb die ene foto niet. Zou 'm ook niet plaatsen. Dat zou Gelly niet leuk vinden.
Van die mensen die dus even offline willen bewijzen hoe cool ze wel niet zijn enzo.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het gezicht van raavi (tegenwoordig Tazar_Yoot) stond user vladje (grote vent) niet aan. Dus hij gaf hem een dreunwas direct uit de stairway gezet
jij eerstquote:
wtfquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:52 schreef Myraela het volgende:
Raavi is trouwens maar een heel mager jongetje en vlad is echt een 200kilo' er. Niet echt stoer.
Weet je het zekerquote:
Dan zou het de 2e keer worden. Misschien met de afloop dat er iemand gehandicapt naar huis moet. Laten we dat maar niet doen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:32 schreef Stefan het volgende:
Overigens was dat tussen twee rivalen die vochten om 1 vrouw.
die onderste heb ik gemaaktquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:56 schreef Stefan het volgende:
Deze zijn gemaakt op meets, alleen de laatste heb ik geen idee van wie dat zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie zijn het?quote:
bbd en ripquote:
die is wel een ONZ topique waard vind ikquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:58 schreef Myraela het volgende:
Dat gezicht op die bovenste, die er zo tussen zitGeniaal.
Beide.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:14 schreef vosss het volgende:
Ik sta bij aangemeld en bij misschien.
Wat is het nou?
Hoezo is die foto weg?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |