quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:11 schreef prinseszondererwt het volgende:
Houden jullie het eigenlijk nog een beetje vol, zo zonder weinig actie? Ik bedoel, zonder lopende behandeling. Ik merk dat ik het wel lastig vind zo'n maandje niks, laat staan dat er nog niets begonnen is.
Ja misselijkheid. Van de spanningquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:24 schreef prinseszondererwt het volgende:
14 dagen is lang. Voel je al wat?![]()
![]()
DV, morgen de uitslag! Wat spannend joh. Ik ben heel benieuwd voor jullie.
Verschrikkelijk dat wachten, ga je nog op vakantie? Ik zit me hier een slag in de rondte te duimen voor je!quote:
20 augustus pas. Dan heb ik al getest en weet ik de uitslag alquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:50 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Verschrikkelijk dat wachten, ga je nog op vakantie? Ik zit me hier een slag in de rondte te duimen voor je!
Ik ben ook bij vlagen een beetje misselijk, weet niet of dat hormonaal is of gewoon omdat ik nog steeds een beetje van slag ben door het goede nieuwsch.
Straks thuis weer.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:16 schreef mijsje het volgende:
ik wist dat ook niet, dat er de eerste week niks mis kan gaan... fijn om te weten in ieder geval...
Tallylekker eruit gooien, die huilbuien...
bah, wat naar dat je je zo ziek voelt... ik snap het wel hoor, ik zou dat ook liever niet hebben op m'n werk... soms ontkom je er niet aan, maar als je even kan rekken tot je weer thuis bent, ja daar kies ik ook meestal voor...quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Straks thuis weer.
Op mijn werk doe ik dat liever nietIk werk tussen mannen en hoewel de meeste erg mee denken en begrip hebben wil ik het gewoon niet.
Om 15:00 wilde ik naar huis maar dat gaat hem niet worden. Maar ik ga zo snel ik kan. Voel me echt weer ziek
kopje groentebouillon aangeeft...quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:03 schreef Tally het volgende:
Ik heb net mijn eten er weer uit gegooitVanmiddag ging het al niet goed
Bah.. Ik hoop dat het is omdat het raak is want voor niets is het niet leuk
Ja!! mijsje!!! Vanavond!!!![]()
![]()
![]()
Ik heb geen idee mijn eerste zwangerschap kwam normaal tot stand, toen 5 jaar niets maar wel gekloot met Clomid. Gestopt met alles omdat ik het beu was, jaar later spontaan zwanger (miskraam) en nu staan we weer onderaan de ladder. Ben nu in 3 wk tijd 3 keer bij de gyn geweest voor de groei maar er laat zich nog geen duidelijk ei zien. Blijkbaar was de pokon op deze maand normaal wel een regelmatig cyclus. Proberen wat gewicht te verliezen is de hoop.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:54 schreef Poezebeest het volgende:
Rottdog; ook weer de eerste acties ondernomen, ik weet even jouw voorgeschiedenis niet, maar gaan jullie voor iui, ivf of icsi?
quote:
ow, nou snap ik het... het kan wel misgaan in die eerste week, maar dat merk je gewoon echt helemaal niet...quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:04 schreef Madelieve het volgende:
Gezellige drukte hier! Droomvrouwtje, wat een goed nieuws, you go girl
!
Mijsje, Tally,volgens mij is het zo dat als een poging niet slaagt, je zo ongeveer ongeveer 2 weken na de punctie ongesteld wordt (dus zo rond de datum dat je ook bloed mag prikken). De eerste week zal je dus in principe niets merken. Poging kan natuurlijk in theorie allang mislukt zijn maar dat merk je dan nog niet...
quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:28 schreef Lois het volgende:
(ik lees hier alles mee maar weet soms niet wat te zeggen... maar hier wil ik even voor meejompelen)Mijsje
![]()
Rotdogg jij ook weer hier...Op woensdag 28 juli 2010 19:25 schreef DuchessX het volgende:
Go Mijsje!!! Nu gaat het echt lukken hoor!!! *duimt*
Vanillevla en geschilde appel, gewoon eens proberenquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:50 schreef Tally het volgende:
Nee ik voel me nog niet beter. Mijn eten houd ik niet binnen. En ik ben onwijs moe.
Ik word nu ook verplicht om na de lunch naar huis te gaanDe dame van PZ vind ik dat ik minder moet werken en meer moet slapen.
Dus ik ben ook maar naar huis gegaan. Gister heb ik echt te veel gedaan merkte ik savonds.
En meiden. Bedankt
thankxs duchessx heb ik echt even nodig.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:40 schreef DuchessX het volgende:
Ow WS![]()
Hier, en maar heeeel hard meppen:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:19 schreef droomvrouwtje het volgende:
voor mijsje is het ook weer spannend.. wanneer heb je weer een echo??
Rijnstate viel mij ook heel erg mee.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:20 schreef Poezebeest het volgende:
We hebben ook al een afspraak binnen voor kid in rijnstate, hoezo wachtlijst van 9 maanden tot intakeSeptember is maar 5 maanden wachten. Maar geeft ook wel rust dat dat snel na de uitslag is, mocht deze slecht zijn. En wellicht gaat het nog sneller omdat we bij een slechte uitslag ook een afspraak in duitsland gaan maken.
Ik ken het. Ik moet nog langs 1 van mijn vrienden die in juni vader is gewordenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:11 schreef Ahava het volgende:
Ik hoop dat die krampen juist zijn omdat je zwanger bent, Tally! Fijn dat je even lekker weg kunt. Veel plezier!
Heb het hier even moeilijk trouwens. Iemand die heel dicht bij me staat irl, is bevallen, terwijl ik nu ook ongeveer was uitgerekend. Deze kraamvisite ga ik even heeeeeeel lastig vinden.
Ik heb die pillen mee gekregen voor 12 dagen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:19 schreef McLaura het volgende:
Ik moest tot 'testdag' doorgaan met de kutpillen.... wel apart dat jij nu al moet stoppen Tally!
Ik ben ook onwijs benieuwd.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:31 schreef twentemeisje het volgende:
Tally ik ben zo benieuwd of je babietjes to be zijn blijven plakken! Nog een paar dagen meis.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja slecht
Om het minste begin ik te janken. Ik heb hoofdpijn van het piekeren. Misselijk van de spanning.
Het enige wat me nog een beetje ontspanning geeft is seksMaar om nu 24 uur per dag te ketsen is ook weer wat he
Ja! Nog maar 12 nachtjes slapen!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:18 schreef prinseszondererwt het volgende:
Tally, hoe gaat het nu?
Poezebeest, nog eventjes!
Ja we hebben nog 1 cryo. Waar die is weet ik nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:52 schreef mijsje het volgende:
Tally. Hoe is het nu met je?
moest je nog voor een bloedtest naar het ziekenhuis, ook als je denkt/weet dat het niet goed is gegaan? (dat is in het AMC standaard, maar ik weet niet of het bij jullie ook zo is...)
hadden jullie eigenlijk nog een cryo?
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja we hebben nog 1 cryo. Waar die is weet ik nietVergeten te vragen
Zover ik weet heb ik geen afspraak voor een bloedtest. Ik kan het ziekenhuis nog even een mailtje sturen. Maar ik denk dat ik nu gewoon moet wachten tot het doorbreekt.
Ik voel me ziek, verdrietig en vooral misselijkDat laatste door de spanning en verdriet. Als ik ergens mee zit slaat het al snel op mijn maag
Meiden bedankt!
dat is gezonde spanning hoorquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:59 schreef Poezebeest het volgende:
Mijsje; ik heb me er inmiddels ook wel bij neergelegd dat ik zenuwachtig ben en hyperdepieper, so be it. Heb wel nog veel leuke dingen te doen, dus afleiding genoeg, maar àls ik er aan denk, begint mijn buik wel te kriebelen.
Jij bent nu ook weer écht begonnenSpannend hoor. Hoop dat deze poging gaat lukken. Wat enorm balen dat je anders tot oktober/november moet wachten. Iedere maand is teveel nu! Maar toch iets positiefs van maken als het zo ver komt, wat ik natuurlijk niet hoop! Succes deze poging
![]()
Tally; meisje toch, wat een stress en onzekerheid! Maar zolang het nog niet heeft doorgezet ben je nog steeds pupo hoor! Sterkte
Mja.. Vandaag ben ik er dus niet helemaal zeker van..quote:
wanneer kun ja gaan testen???quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja.. Vandaag ben ik er dus niet helemaal zeker van..
Ik voel me zwanger
Daarom heb ik ze xpres gister niet gekocht. Omdat ik me dus ook niet kan inhouden. En zij mij adviseerde om dinsdag pas te testen. 18 dagen na de punctie.quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:14 schreef droomvrouwtje het volgende:
Spannend!!!!!! Ik zou mij niet kunnen inhouden hoor. Ik
hoop het echt voor je *heel hard duimt en kaarsjes aansteekt*
Oh lieve Tally, gaan wij dan straks samen overstappen naar de buren? (Het voelt hier trouwens zo vertrouwd dat ik daar geen haast mee hebquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja.. Vandaag ben ik er dus niet helemaal zeker van..
Ik voel me zwanger
Een tweeling!quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:19 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Oh lieve Tally, gaan wij dan straks samen overstappen naar de buren? (Het voelt hier trouwens zo vertrouwd dat ik daar geen haast mee hebbuiten dat vind ik het ook gewoon nog doodeng
).
Ik hoop zo dat het bloedverlies bij de innesteling van een prachtige tweeling hoorde!
Ik zit al meer dan een half uur zachtjes te snikkenquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:20 schreef mijsje het volgende:
Tally, nou, wat heerlijk dat je je zo voelt!!! Ik hoop het zo voor je!
ik ga in de jubelstand!![]()
niet omdat je dan zwanger zou kunnen zijn, maar gewoon omdat je je zo voelt! En als je dan inderdaad zwanger bent, dan jubel ik gewoon nog meer
![]()
* mijsjevoelt zich plaatsvervangend een beetje heleboel blij voor Tally
Uhm best welquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:21 schreef twentemeisje het volgende:
Heb ik het nu helemaal erg gemaakt?
quote:
Bloeden meteen al. De krampen zijn er nog steeds. Maar zijn wel vaker weg.quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:30 schreef prinseszondererwt het volgende:
Het zou zo mooi zijn Tal. Het bloeden en de krampen zijn dus gestopt?
Als je zo verdrietig was als ik vrijdag, dan denk je dat het mislukt is en dan heb je niet eens zin om te testenquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:30 schreef sproet-je het volgende:
Oh Tally wat spannend..... (en wat een zelfdiscipline, 18 dagen na punctie...., ik heb een week na de terugplaatsing getest, dat was dus 10 dagen na punctie)
Utrecht. Vanmiddag nog even aan gedacht om langs het ziekenhuis te gaan. Die apotheek is altijd open en heeft ze ook.quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:33 schreef twentemeisje het volgende:
Als je in Twente woont dan kun je er hier zo eentje op komen halen.
Maarrruh... de apotheek met weekenddienst heeft ze ook
Hebben ze die ook bij de AH dan? Ben ik net geweestquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:38 schreef sproet-je het volgende:
Dat snap ik Tally!
Geen AH in de buurt?? (nee hoor, je moet pas gaan testen als je er zelf aan toe bent en niet omdat ik nou zo nieuwsgierig ben
)
Ja de AH verkoopt zequote:
Ik durf niet zo goedquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:05 schreef sproet-je het volgende:
Nou maak je het wel heel spannend!! En ga je testen?
Ik wacht even. Tot ik ben bij gekomen van het harde fietsen. Ik moet plassen. En ik durf!quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:12 schreef sproet-je het volgende:
och lieve Tally, heftig allemaal hoor....
Ik weet het ja..quote:
Ja, dat gelooft nu niemand meer natuurlijkquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:40 schreef RockabeIIa het volgende:
Nou Tally, dan kan dat geilige maagd nu wel uit je onderschrift!
quote:
Nooit gehoord van 3x is scheepsrecht mijsje??? Er kan er dus in ieder geval nog 1 bij (en hopelijk nog veul meer!). Ik wil je het liefst even persoonlijk een dikke knuffel komen geven, kan me voorstellen dat dit naast heel gaaf nieuws ook confronterend is.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:45 schreef mijsje het volgende:
ik zit nu echt helemaal te shaken...
er zijn nu al zoveel zwangeren deze maand, daar kan ik komende maand toch helemaal niet meer bij qua statistieken? ik voel me nu zo emotioneel... ik wil ook, maar ik vind het zoooo geweldig voor jou Tally!![]()
![]()
Tally wordt gewoon mama over een week of 38...
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
Nee morgen doe ik nog een testquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:03 schreef twentemeisje het volgende:
Believe you me, dat gevoel hou je nog wel ff.
Ik geloof het van mezelf nog steeds niet helemaal... Het is dat mijn voorgevel keizeer doet (mijn tepels zijn al gegroeid) en dat ik nu misselijk ben
. We zijn nu al stikzenuwachtig voor de echo volgende week maandag.
Bel je morgen meteen met het ziekenhuis?
En ik was net gestopt met huilenquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:10 schreef Lois het volgende:
Whaaaa de tranen in mijn ogenWoeiiiiiiii!!
Tally je bent hartstikke dikke vette streep zwanger!!
quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:52 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Nooit gehoord van 3x is scheepsrecht mijsje??? Er kan er dus in ieder geval nog 1 bij (en hopelijk nog veul meer!). Ik wil je het liefst even persoonlijk een dikke knuffel komen geven, kan me voorstellen dat dit naast heel gaaf nieuws ook confronterend is.!
quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:26 schreef prinseszondererwt het volgende:
Mijsje, ook deze keer weer een piepklein steekje 'dat wil ik ook' bij mij. Het is toch elke keer weer een beetje moeilijk, hoe blij we ook voor dappere Tally zijn. Want dat we blij zijn, dat staat vast!
Jij ook nog van harte! Met Willemquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:35 schreef flugeltje het volgende:
![]()
![]()
Tally, van harte
![]()
![]()
De streepjesregen zet gewoon door
Laten we hopen dat we nog even doorgaan met dubbele strepen piesen en dit topic straks helemaal leeg is...
Jullie altijdquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:19 schreef YPPY het volgende:
Wat keigaaf Tally!!!!!! Mogen we op kraamvisite komen?Neem ik J. mee.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:19 schreef mijsje het volgende:
[..]lief! het is inderdaad heel erg gaaf nieuws, maar inderdaad ook heel confronterend... en dat wil ik niet dat dat zo is, want ik vind het gewoon heel gaaf nieuws... ik gun het Tally en jou zo ontzettend... wat dat betreft heb ik het moeilijk met mezelf en dan zit ik ook nog met die kuthormonen die het ook niet makkelijker maken...
Er zal niemand hier zijn die dat niet snapt. Ik ken het gevoel ook, als er in mijn omgeving weer iemand zwanger was dan deed dat mij ook zeer, dat stond natuurlijk helemaal buiten de vreugde die je voor de zwangere in kwestie voelt. Maar dat wat zij hebben, dat willen jullie ook. En niets is menselijker.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:26 schreef prinseszondererwt het volgende:
Mijsje, ook deze keer weer een piepklein steekje 'dat wil ik ook' bij mij. Het is toch elke keer weer een beetje moeilijk, hoe blij we ook voor dappere Tally zijn. Want dat we blij zijn, dat staat vast!
Flugel, ik heb vandaag al vaak aan je gedacht! Ga ik dan ook volgend jaar die euforie ervaren die jij en Martijn nu volop beleven? Ik ben zo blij voor jullie! Hoe voel je je?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:35 schreef flugeltje het volgende:![]()
![]()
Tally, van harte
![]()
![]()
De streepjesregen zet gewoon door
Laten we hopen dat we nog even doorgaan met dubbele strepen piesen en dit topic straks helemaal leeg is...
Inderdaad! Hij knaltquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:35 schreef Rottdog het volgende:
Tally wat super de super![]()
Morgen knalt die helemaal met ochtendurine, kan niet missen![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Nee maar dat verschilt niet met de andere dagen hoorquote:Op maandag 9 augustus 2010 06:41 schreef Saffier het volgende:
Heb je uberhaubt wel kunnen slapen vannacht? Wat is dietest duidelijk zeg!!
quote:Op maandag 9 augustus 2010 08:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee maar dat verschilt niet met de andere dagen hoorIk slaap onwijs slecht sinds de punctie.
Gisteravond zat hubbie me aan te kijken alsof hij het niet geloofde. Is naar de verjaardag van een familie lid gegaan (ik was moe dus ben niet gegaan) en toen hij thuis kwam heeft hij even naar de test gekeken maar snapte er weinig van.
Vanmorgen stapte ik uit bed en hij ging vragen wat ik ging doen. Die test toch? Dan kan ik het ziekenhuis bellen als hij ook positief is. O ja.. Nou ik blijf hier hoor.. Ja is goed.
Ik kom boven, heb de bovenste trede van de trap geraakt en ik hoor: En?! En?!. Ik: Nou positiever kan echt niet!! Hij: uhmen wat betekend dat? Ik: Dat we zwanger zijn!!! Hij: Owh. Gefeliciteerd.. Echt??!?! JA!! Echt!!
Kom ik beneden van het douchen. Zie ik de 2 testen naast elkaar liggen. Hej heb je even vergeleken? Ja maar ik snap er niet veel van. De ene is een streep en de andere een plus.. Ik:Schatje.. Je wordt papa! Hij: JA DAT HEB IK NU OOK GEZIEN
![]()
![]()
Maar beseffen doet hij het nog niet
quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:06 schreef maffemuts het volgende:
In dit topic waar Hoop,Verdriet,teleurstelling en geluk zo dicht bij elkaar ligt.
Gefeliciteerd Tally! ik hoop dat je voor alle andere dames de weg opengegooid hebt en dat we ook hen asap in Z&G zullen tegenkomen, en tot die tijd, blijven we met z'n allen meehopen en meehuilen.
Het is nog allemaal onwerkelijk. Vandaag geweest bij mijn ouders en Oma. Verteld (die mensen leefde ook mee tijdens de dagen dat we in het ziekenhuis bezig waren). De foto van de test uitgeprint, in een lijstje en gegeven aan mijn moeder. Die begon te gillen en meteen samen janken. Toen kwam mijn vader die begreep er niet veel van tot hij het testje zag. Ook met hem samen janken.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:37 schreef twentemeisje het volgende:
Al uitgestuiterd Tally. Hoe voel je je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |