Ja! Nog maar 12 nachtjes slapen!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:18 schreef prinseszondererwt het volgende:
Tally, hoe gaat het nu?
Poezebeest, nog eventjes!
Ja we hebben nog 1 cryo. Waar die is weet ik nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:52 schreef mijsje het volgende:
Tally. Hoe is het nu met je?
moest je nog voor een bloedtest naar het ziekenhuis, ook als je denkt/weet dat het niet goed is gegaan? (dat is in het AMC standaard, maar ik weet niet of het bij jullie ook zo is...)
hadden jullie eigenlijk nog een cryo?
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja we hebben nog 1 cryo. Waar die is weet ik nietVergeten te vragen
Zover ik weet heb ik geen afspraak voor een bloedtest. Ik kan het ziekenhuis nog even een mailtje sturen. Maar ik denk dat ik nu gewoon moet wachten tot het doorbreekt.
Ik voel me ziek, verdrietig en vooral misselijkDat laatste door de spanning en verdriet. Als ik ergens mee zit slaat het al snel op mijn maag
Meiden bedankt!
dat is gezonde spanning hoorquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:59 schreef Poezebeest het volgende:
Mijsje; ik heb me er inmiddels ook wel bij neergelegd dat ik zenuwachtig ben en hyperdepieper, so be it. Heb wel nog veel leuke dingen te doen, dus afleiding genoeg, maar àls ik er aan denk, begint mijn buik wel te kriebelen.
Jij bent nu ook weer écht begonnenSpannend hoor. Hoop dat deze poging gaat lukken. Wat enorm balen dat je anders tot oktober/november moet wachten. Iedere maand is teveel nu! Maar toch iets positiefs van maken als het zo ver komt, wat ik natuurlijk niet hoop! Succes deze poging
![]()
Tally; meisje toch, wat een stress en onzekerheid! Maar zolang het nog niet heeft doorgezet ben je nog steeds pupo hoor! Sterkte
Mja.. Vandaag ben ik er dus niet helemaal zeker van..quote:
wanneer kun ja gaan testen???quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja.. Vandaag ben ik er dus niet helemaal zeker van..
Ik voel me zwanger
Daarom heb ik ze xpres gister niet gekocht. Omdat ik me dus ook niet kan inhouden. En zij mij adviseerde om dinsdag pas te testen. 18 dagen na de punctie.quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:14 schreef droomvrouwtje het volgende:
Spannend!!!!!! Ik zou mij niet kunnen inhouden hoor. Ik
hoop het echt voor je *heel hard duimt en kaarsjes aansteekt*
Oh lieve Tally, gaan wij dan straks samen overstappen naar de buren? (Het voelt hier trouwens zo vertrouwd dat ik daar geen haast mee hebquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja.. Vandaag ben ik er dus niet helemaal zeker van..
Ik voel me zwanger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |