abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84650590
nou vandaag dus in bed liggen krimpen van de pijn en een helderrode bloeding met stolsel. een week na tijd.
gewone cyclus of vroege miskraam geen idee!
het begin en de krampen vond ik niet vergelijkbaar met gewone cyclus.
vorige maand was ik op de 23 ste ongesteld en deze maand had ik tegen die tijd grote voorgevel en menstruatiekrampen maar geen bloeding.
ben mijn lijf nu even spuugzat en zit er even helemaal doorheen.

op zich is het fijn dat ik weer twee keer eenmenstuatie heb gehad, maar of er dan een gehele cyclus is met eisprong en dergelijke geen idee.
volgende week maar eens een doorverwijzing naar fertiliteitspoly.

had deze maand echt even de hoop dat het raak was. mijn lijf en gevoel was er wel.
heeft iemand even een boksbal?
verder de hele week griep gehad en nu nog met mijn stomme kop in de nachtsdienst.
geen personeel en een dwingende baas. Leuk!!!

zo even klaagmode uit. sorry meiden!
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_84650933
Ow WS :'( :*

Hier, en maar heeeel hard meppen:
#geen
pi_84650971
Tally & Rottdog :{ :*
#geen
pi_84651203
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 00:40 schreef DuchessX het volgende:
Ow WS :'( :*

Hier, en maar heeeel hard meppen:
[ afbeelding ]
thankxs duchessx heb ik echt even nodig.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_84654905
Och Winterstorm, dat is klote zeg. Mep maar heel hard tegen die bal. Wel verstandig om nu hulp te gaan zoeken, geeft hopelijk wat rust. :*
pi_84654912
Kweenie waarom.. .Maar sinds gisteravond heb ik het idee: Het is mislukt... En dat terwijl ik het nog helemaal niet kan weten en nog een dikke week moet.. Mja.. :{
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 14:57:13 #82
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_84667694
Tally... dat hebben we hier vaker gehoord... meiden die ervan overtuigd waren dat het mislukt was... en 9 maanden later bleek dat niet zo te zijn! ;) Probeer de moed er nog even in te houden... Het is ook niet niks allemaal!! :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_84680854
Tally, niet nu al wanhopen joh. Je kunt nog alle kanten op. Hoop houden is het halve werk. (doe ik ook, zelfs in deze iui-loze maand is de laatste week nog spannend... :') )
  vrijdag 30 juli 2010 @ 21:19:09 #84
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_84681245
Oh tally niet de hoop opgeven hoor... wat PZE zegt je kan nog alle kanten op.. Ik blijf gewoon nog ff doorduimen

Oh rottdog ook balen zeg dat je eierstok verstoppertje speelt.. schiet niet op dus

Even een dikke knuffel voor winterstorm balen hoor meis.. Doe je het wel rustig aan las ook dat je griep had.. beterschap

voor mijsje is het ook weer spannend.. wanneer heb je weer een echo??
Be happy with the little things in life
pi_84681299
Rottdog; wat stom dat je eierstokken 'kwijt' is, hopelijk geeft de komende echo wat duidelijkheid

Winterstorm; ook voor jou een vervelende situatie. Het gevoel hebben dat het raak is en dan is het toch niet zo is zooooo klote. En iedere maand weer die spanning is killing. Kan helemaal begrijpen dat je er even doorheen zit. Hopelijk kunnen ze je verder helpen op de fertiliteitspoli! :* voor jou...

Tally; ik denk dat iedereen in dé wachtweken een moment heeft dat die denkt dat het niet gelukt is. Maar nog niet bij de pakken neer gaan zitten tot je ongesteld bent geworden! Tot die tijd ben je gewoon lekker pupo :Y En ik duim heeeeel hard dat het blijft plakken ^O^ geeft nog wat pattex door

Hier beginnen de zenuwen toch wel toe te slaan, nog minder dan drie weken tot de uitslag! Zooooo spannend, krijg er gewoon kriebels van in mijn buik als ik er aan denk. Voor mijn gevoel gaan we dan écht beginnen! En steeds was het voor mij een ver van mijn bed show, want zonder hulp zou ik niet zwanger worden, nu een zwangerschap én kindje wel dichtbij komen vind ik het echt zooooo spannend!
We hebben ook al een afspraak binnen voor kid in rijnstate, hoezo wachtlijst van 9 maanden tot intake :X September is maar 5 maanden wachten. Maar geeft ook wel rust dat dat snel na de uitslag is, mocht deze slecht zijn. En wellicht gaat het nog sneller omdat we bij een slechte uitslag ook een afspraak in duitsland gaan maken.

[ Bericht 1% gewijzigd door Poezebeest op 30-07-2010 22:20:36 ]
  vrijdag 30 juli 2010 @ 21:25:38 #86
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_84681498
oh spannend poezebeest ..ik hoop dat het een goede uitslag gaat worden.. Lukt het trouwens om de tijd een beetje door te komen??

ik blijf hier nog even meeposten hoor, durf nog niet goed naar het andere topic.. sowieso eerst maar eens ongesteld worden en een cyclus krijgen
pi_84681912
Droomvrouwtje; kom de tijd wel door, allemaal leuke dingen te doen en heel druk op het werk, maar merk dat ik er in mijn hoofd steeds meer mee bezig ben. Heb er gelukkig nog geen last van. kan er ook goed met mijn man over praten en dat is gelukkig de nuchterheid zelf, dus die compenseert mijn gestuiter ;)
  vrijdag 30 juli 2010 @ 21:51:32 #88
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_84682675
dat scheelt wel, dan heb je wat afleiding.. Dat herken ik wel, er in je hoofd meer mee bezig bent... maar dat mag ook het is niet niks, hier wachten jullie ook al een tijd op, je gaat er naar toe leven..
  vrijdag 30 juli 2010 @ 22:01:48 #89
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_84683208
Poezebeest, ik kan me goed voorstellen dat het nu wel heel spannend begint te worden... :X
En... jemig... wat een lange wachtlijst! Maar wel goed dat jullie die info hebben aangevraagd... nu ga ik alleen wel heel erg voor jullie hopen dat het helemaal niet nodig is en dat het toch mogelijk is een kindje van jullie samen te krijgen... maar mocht dat toch niet lukken, dan is die kid denk ik wel een mooi alternatief. Knap hoor, dat jullie er zo 'nuchter' in staan... ^O^ :*

Zoals ik laatst al een keer schreef kon mijn ene vriendin + man niet door voor een operatie (fout in het DNA). Mijn andere vriendin + man wel... en hij moet 22 september! Ook erg spannend dus...! :X
pi_84683978
Jose81; dat schreef je idd, dat je ene vriendin wél door mochten en de anderen niet. Hadden diegene die wel door mochten meteen de datum voor ok bij de uitslag gekregen, of kwam die later? Ik hoop dat we ook snel aan de beurt zijn als alles goed is. En 22 september is ook al snel, echt super spannend voor hun! En jou natuurlijk ook :)
  vrijdag 30 juli 2010 @ 22:53:47 #91
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_84685675
Ze kregen die datum dacht ik wat later... maar dat weet ik niet helemaal zeker. Ze hoeven dus niet zo gek lang (ongeveer 4 maanden) te wachten op die operatie... da's wel mooi...! :Y
pi_84687902
Winterstorm, geen sorry hoor... ik kan me je baalgevoel wel voorstellen! ik zou er ook helemaal doorheen zitten, en heb al veel maanden met dat gevoel gezeten. niet door precies dezelfde reden, maar omdat toen ook gezegd werd dat er geen reden was waarom ik niet zwanger werd en dat ik toch maar weer zelf moest proberen, die frustratie dat je lichaam je echt in de steek laat, dat baalgevoel ken ik heel erg goed... (nu nog steeds...)

:* Tally, balen dat je dat gevoel hebt dat het niet goed gaat... maar goed, die laatste week wachten voor het kunnen testen is echt k*t... maar we hebben nog wel een afspraakje staan, twee dikke buiken met een kopje thee/koffie/wat anders... ;) (nou is dat bij mij al niet zo'n probleem, die dikke buik, maar nu nog met inhoud... :P )

quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 21:19 schreef droomvrouwtje het volgende:
voor mijsje is het ook weer spannend.. wanneer heb je weer een echo??
:Y begint weer spannend te voelen... ik heb op dag 5 van m'n nieuwe cyclus een uitgangsecho, en daarna zullen er weer meer echo's gepland worden tot er (hopelijk) een punctie gepland kan worden...
en dat je hier nog een beetje rondhangt omdat je niet heel snel naar het andere topic durft is een heel normaal gevoel hoor :* geeft niks, je moet eerst weer wat vertrouwen in je cyclus krijgen... :* komt wel goed schatje...

Poezebeest :* ik duim mee voor een goede uitslag! wat spannend inderdaad, deze tijd... ik hoop zo dat jullie straks gewoon een eigen kindje kunnen krijgen... tuurlijk is ieder kindje dat je op mag voeden een eigen kindje, maar ik gun het je ontzettend om een kindje te mogen dragen in je buik... :*
  zaterdag 31 juli 2010 @ 01:24:49 #93
35189 Troel
scherp en bot
pi_84692168
Tally, lieve meid,

laat je het weten als ik wat kan doen? Al is het maar wat boodschappen doen ofzo :*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_84696123
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 21:20 schreef Poezebeest het volgende:
We hebben ook al een afspraak binnen voor kid in rijnstate, hoezo wachtlijst van 9 maanden tot intake :X September is maar 5 maanden wachten. Maar geeft ook wel rust dat dat snel na de uitslag is, mocht deze slecht zijn. En wellicht gaat het nog sneller omdat we bij een slechte uitslag ook een afspraak in duitsland gaan maken.
Rijnstate viel mij ook heel erg mee.
Ik ga binnenkort voor het eerst naar de fertiliteitsarts en de huisarts had gezegd dat de wachttijd zo'n vier maanden was, maar ik kan al na zeven weken terecht. :)
Toch wel confronterend zo'n afspraak.
Aan de ene kant hoop ik dat er een reden gevonden wordt dat het nog niet gelukt is en dat er wat aan gedaan kan worden, maar aan de andere kant hoop ik dat alles goed is en me verteld wordt dat we gewoon wat meer geduld moeten hebben.

Tally, hoop houden meis. :*
Het is vast zelfbescherming waardoor je denkt dat het niet gelukt is.
pi_84697378
Oh wat spannend Kolonia, ik wist niet dat jullie die stap gezet hadden. Hopelijk is alles in orde idd. Wanneer mag je?
pi_84707171
Gut, wat was ik chagrijnig vandaag. Ik zei al tegen lief dat mijn lijf zeker aan het wachten is op het hormonenshot. Nu wordt het gelukkig minder, maar ik was echt })
pi_84717054
PZE... rot he, die hormoonschommelingen... ik heb daar sinds een maand of 2 ook zo nu en dan last van... ik ben dan echt een draak... ik ken mezelf niet eens meer op die momenten, zo heftig kan ik dan uit de hoek komen... en dan zit ik nu niet eens aan de hormonen :')... Zielige mannen... :@ :*
pi_84722075
José, echt onhandig ja. Mijn lief was wel zo aardig om niet de confrontatie te zoeken maar gewoon te wachten tot het over ging... :)
pi_84724682
:* pze, komt wel weer goed schatje... is gewoon stom, die hormoonschommelingen... :*
pi_84727414
Ah, PZE; al die hormonen en bijlkomende stemmingen is niet fijn, hoop dat je je snel beter gehumeurd voelt! :*

Kolonia; fijn dat je al na 7 weken terecht kunt! Is inderdaad wel confronterend zo'n afspraak, maar het kan ook antwoorden opleveren. Veel succes in ieder geval!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')