Winterstorm, geen sorry hoor... ik kan me je baalgevoel wel voorstellen! ik zou er ook helemaal doorheen zitten, en heb al veel maanden met dat gevoel gezeten. niet door precies dezelfde reden, maar omdat toen ook gezegd werd dat er geen reden was waarom ik niet zwanger werd en dat ik toch maar weer zelf moest proberen, die frustratie dat je lichaam je echt in de steek laat, dat baalgevoel ken ik heel erg goed... (nu nog steeds...)

Tally, balen dat je dat gevoel hebt dat het niet goed gaat... maar goed, die laatste week wachten voor het kunnen testen is echt k*t... maar we hebben nog wel een afspraakje staan, twee dikke buiken met een kopje thee/koffie/wat anders...

(nou is dat bij mij al niet zo'n probleem, die dikke buik, maar nu nog met inhoud...

)
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 21:19 schreef droomvrouwtje het volgende:voor mijsje is het ook weer spannend.. wanneer heb je weer een echo??

begint weer spannend te voelen... ik heb op dag 5 van m'n nieuwe cyclus een uitgangsecho, en daarna zullen er weer meer echo's gepland worden tot er (hopelijk) een punctie gepland kan worden...
en dat je hier nog een beetje rondhangt omdat je niet heel snel naar het andere topic durft is een heel normaal gevoel hoor

geeft niks, je moet eerst weer wat vertrouwen in je cyclus krijgen...

komt wel goed schatje...
Poezebeest

ik duim mee voor een goede uitslag! wat spannend inderdaad, deze tijd... ik hoop zo dat jullie straks gewoon een eigen kindje kunnen krijgen... tuurlijk is ieder kindje dat je op mag voeden een eigen kindje, maar ik gun het je ontzettend om een kindje te mogen dragen in je buik...