Woei!!!!!!!quote:Op maandag 26 juli 2010 11:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben net gebeld. Van de 7 zijn er 3 bevrucht. Vanmiddag om 15:00 heb ik terugplaatsing van 2 embryo's
En Twentemeisje gefeliciteerd natuurlijk
Heerlijke ventquote:Op maandag 26 juli 2010 11:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Misschien vanmiddag. Kweenie eigenlijk.
Mijn hubbie zei al meteen dat worden er 3. Ik zei vanmorgen: Als er geen bevrucht zijn dan wil ik vanmiddag wel naar huis. Hij: Niet over nagedacht. Want daar hoeven we niet over na te denken. Er zijn er zeker 3 bevrucht.Hij heeft zijn t shirt aangedaan speciaal voor het ziekenhuis en daar staat op : Sex rocks
Pregnant Until Proven Otherwise ofzoietsquote:
Owh okequote:Op maandag 26 juli 2010 13:07 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Pregnant Until Proven Otherwise ofzoiets
Zit in mijn rugtas! Dank jequote:Op maandag 26 juli 2010 13:08 schreef k_i_m het volgende:
Taly!. Alvast voor straks!
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ook nog
[ afbeelding ]
Ik had het inderdaad gelezen Ticootje, maar dankjewel dat je het voor de zekerheid nog ff meldde! Hoe lang heb jij ze doorgebruikt tijdens de zwangerschap?quote:Op maandag 26 juli 2010 15:28 schreef Ticootje het volgende:
TM, zijn dat die bolletjes die je vaginaal moet inbrengen? Daar kun je namelijk een soort doorbraakbloedingen van krijgen, dat je niet schrikt als je opeens wat bloed verliest.. Daardoor dacht ik namelijk dat ik niet zwanger was en was dat wel.
Ik moest ze na de terugplaatsing 15 dagen gebruiken. Maar bij dag 10 ofzo (kan ook later zijn, altijd bij de laatste strip zeg maar) kreeg ik dus gewoon een bloeding, die net zo gewoon een ongesteldheid had kunnen zijn. Dus zoveel en zolang. dus ik dacht mislukt, en mikte de zooi weer weg... 4 weken daarna kreeg ik een heeeele rare bloeding... Alsof er iets knapte en opeens heeeel veel, en meteen ook weer over. En werd ik opeens misselijk van mn schone was... Toen bleek ik gewoon 9 weken zwanger.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:49 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik had het inderdaad gelezen Ticootje, maar dankjewel dat je het voor de zekerheid nog ff meldde! Hoe lang heb jij ze doorgebruikt tijdens de zwangerschap?
Ik vind het ook zo spannend voor Tally.
We zijn onderweg!quote:Op maandag 26 juli 2010 16:47 schreef prinseszondererwt het volgende:
Stop ook even op mijn stationnetje dan, oke?![]()
Tally PUPO!![]()
TM echt pril zwanger!![]()
Goed gedaan meiden!
In onze eigen woonplaats. En thanks meis!quote:Op maandag 26 juli 2010 15:51 schreef Diaan73 het volgende:
TM was je in het ziekenhuis in Enschede of je eigen woonplaats?? En wat lief dat de arts zo behulpzaam was!!![]()
voor de goede echo en bloeduitslagen!!
![]()
quote:Op maandag 26 juli 2010 15:19 schreef twentemeisje het volgende:
Wat een vaart zit erin hier
Oh Tally meis wat goed en wat spannend!!! Ik ga zo voor je duimen!![]()
Lieve Isla, wat hoop ik met heel mijn hart dat jij en de andere meiden hier binnenkort net zo vol verwondering naar een positieve test zullen staan te staren!
Ik heb vanmorgen gebeld met gynaecologie (fertiliteitspoli zit tot 16 aug dicht wegens vakantie) en ze hebben me doorverbonden met een fertiliteitsarts die wel aan het werk was. Wat een leuk mens! En wat een fijn gesprek!
Ze zat er toch dus ik moest maar even langskomen zei ze, dan konden we gelijk de eerste echo plannen. Aan de telefoon al mijn onzekerheden gedeeld en ze was zo vol begrip. Daar aangekomen reageerde ze zo leuk en enthousiast. Ze noemde nog wel de mogelijkheid (maar met vier positieve testen achtte ze het vrijwel uitgesloten) dat de test had gereageerd op een LH-piek (eisprong). Oei, daar had ik even niet aan gedacht.
Ik kreeg een recept voor Utrogestan (3 x 2 capsules per dag) en toen vroeg ze of ik nu geen echo wilde... Dan kon ze ook uitsluiten of het een LH-piek was geweest. Euhm... Ze gaf aan dat als ze geen vruchtzakje zou zien dat ze dan zeker nog bloed zou gaan prikken op het HCG. Okee dan!
Het baarmoederslijmvlies was prachtig dik en heel vaag, maar te vaag om het met zekerheid te zeggen, zag ze een holte die het vruchtzakje kon zijn. Maar omdat ik dan nog maar zo pril zwanger ben hoefde ik me niet ongerust te maken dat het nog niet zo duidelijk was. Ze zei "ik had je zo gegund dat het echt heel duidelijk te zien was".
Nadat ze de eierstokken had bekeken wist ze het zeker, ze zag het gele lichaam heel duidelijk. Voor haar was het klip en klaar: "Je bent gewoon echt zwanger!" Wel kreeg ik nog het bloedprikformulier mee, dat had ze immers beloofd. Dus nog even bloed laten prikken en daar word ik vanmiddag over gebeld ben ik net over gebeld: ik ben toch serieus (pril) zwanger.
![]()
Ik ben nog steeds nerveus, maar dit helpt wel gelukkig. Zou het dan toch zomaar spontaan goedkomen met onze kinderwens?
Oh ja, 16 augustus krijg ik dus weer een echo.
quote:Op maandag 26 juli 2010 20:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]![]()
had hier vanmorgen al op gehoopt
wat lief en wat goed!!
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:14 schreef IslaBonita het volgende:
Krijg helemaal kippevelvan al het goeie nieuws hier!
![]()
![]()
't zou super zijn als die positieve flow zich nog even zou voortzetten...quote:Op maandag 26 juli 2010 21:13 schreef DuchessX het volgende:
Tally PUPO!
Mijsje jij bent nu toch echt ook aan de beurt hoor! Zo'n positieve flow hier, dat kan gewoon niet anders
TM wat geweldig hé?Ik kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt
quote:Op maandag 26 juli 2010 17:38 schreef leonieke het volgende:
Twentemeisje ik heb je post over je bezoek aan de arts met tranen in mijn ogen gelezen. Ik werd er echt helemaal emo van. Maar wat fijn dat je zo opgevangen bent geweest en direct een echo en een bloedprik. Je bent zwanger![]()
Tally: hier wordt er enorm geduimd voor jou. Hopelijk heb je binnen 2 weken een prachtige positieve test in je handen
Mijsje ook voor jou veel succesLaat dit aub de laatste ronde zijn voor jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |