abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84498361
*G* twente meisje *G* wat goed! gefeliciteert!

Tally spannend! ik ga voor jullie duimen! :*
pi_84498621
Vanmiddag PUPO!
*O* *O* *O*
  maandag 26 juli 2010 @ 12:02:16 #253
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_84498916
tally spannend..... ik hoop zo op een mooi wondertje dat over 9 maanden geboren word...

Ik wil een streepjes regen in dit topic *O* *O*

@mijsje mag ook weer aan de slag spannend
Be happy with the little things in life
pi_84499413
quote:
Op maandag 26 juli 2010 11:23 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik ben net gebeld. Van de 7 zijn er 3 bevrucht. Vanmiddag om 15:00 heb ik terugplaatsing van 2 embryo's *O*

En Twentemeisje gefeliciteerd natuurlijk O+
Woei!!!!!!! :D *O* Spannend zeg!!!!
#geen
  Licht Ontvlambaar maandag 26 juli 2010 @ 12:24:25 #255
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_84499528
quote:
Op maandag 26 juli 2010 11:28 schreef Tally het volgende:

[..]

Misschien vanmiddag. Kweenie eigenlijk.
Mijn hubbie zei al meteen dat worden er 3. Ik zei vanmorgen: Als er geen bevrucht zijn dan wil ik vanmiddag wel naar huis. Hij: Niet over nagedacht. Want daar hoeven we niet over na te denken. Er zijn er zeker 3 bevrucht.

O+ Hij heeft zijn t shirt aangedaan speciaal voor het ziekenhuis en daar staat op : Sex rocks :D
Heerlijke vent O+
Ik ga duimen!!! :*
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 26 juli 2010 @ 12:27:26 #256
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_84499624
Twentemeisje, gefeliciteerd. *O*

Tally, ik hoop dat we je over een weekje of wat mogen feliciteren. Succes! :* *O*
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_84500382
Dank jullie wel O+ Ook voor de pmetjes O+
En kunnen jullie ook even die klok vooruit duwen? kthxbai

:')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 26 juli 2010 @ 12:52:34 #258
35189 Troel
scherp en bot
pi_84500582
Tally :) Ik hoop inderdaad wat de anderen ook hopen :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 26 juli 2010 @ 13:03:45 #259
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_84501005
Tally is vanmiddag PUPO *O* Tally is vanmiddag PUPO *O*

Twentemeisje van harte *O*
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_84501115
Wat is een PUPO?
  Licht Ontvlambaar maandag 26 juli 2010 @ 13:07:39 #261
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_84501152
quote:
Op maandag 26 juli 2010 13:06 schreef Tally het volgende:
Wat is een PUPO?
Pregnant Until Proven Otherwise ofzoiets ;)
  maandag 26 juli 2010 @ 13:08:00 #262
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_84501163
Taly! :o. Alvast voor straks! :*.

En ook nog

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_84501165
quote:
Op maandag 26 juli 2010 13:07 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Pregnant Until Proven Otherwise ofzoiets ;)
Owh oke *O* *O*
pi_84501227
*O* *O* *O* Twntemeisje wat goed! Gefeliciteerd meid! *O* *O* *O*
pi_84501258
quote:
Op maandag 26 juli 2010 13:08 schreef k_i_m het volgende:
Taly! :o. Alvast voor straks! :*.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En ook nog

[ afbeelding ]
Zit in mijn rugtas! Dank je :*
pi_84502926
Twentemeisje wat heerlijk voor jullie! Van harte

En een tp voor Tally, lees ik even snel, super hoor !
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
  maandag 26 juli 2010 @ 13:56:37 #267
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_84503095
Tally, wat spannend! Heel veel succes!!!
Make love, not war ☮
pi_84503110

Twente meisje wat geweldig!
Zit hier gewoon met tranen in mijn ogen, ben zo blij dat je onverwachte streepjes hebt..... Wondertjes bestaan en er zit er ééntje van in je buik!

Tally, ook al goed nieuws.... dit gaat hem worden hoor!

Oeh Mijsje dit worden spannende weken..... voor jou gaat het nu echt eindelijk beginnnen...
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
  maandag 26 juli 2010 @ 15:19:17 #269
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_84506336
Wat een vaart zit erin hier :D

Oh Tally meis wat goed en wat spannend!!! Ik ga zo voor je duimen! ^O^ :*

Lieve Isla, wat hoop ik met heel mijn hart dat jij en de andere meiden hier binnenkort net zo vol verwondering naar een positieve test zullen staan te staren! :*

Ik heb vanmorgen gebeld met gynaecologie (fertiliteitspoli zit tot 16 aug dicht wegens vakantie) en ze hebben me doorverbonden met een fertiliteitsarts die wel aan het werk was. Wat een leuk mens! En wat een fijn gesprek!

Ze zat er toch dus ik moest maar even langskomen zei ze, dan konden we gelijk de eerste echo plannen :D. Aan de telefoon al mijn onzekerheden gedeeld en ze was zo vol begrip. Daar aangekomen reageerde ze zo leuk en enthousiast. Ze noemde nog wel de mogelijkheid (maar met vier positieve testen achtte ze het vrijwel uitgesloten) dat de test had gereageerd op een LH-piek (eisprong). Oei, daar had ik even niet aan gedacht.

Ik kreeg een recept voor Utrogestan (3 x 2 capsules per dag) en toen vroeg ze of ik nu geen echo wilde... Dan kon ze ook uitsluiten of het een LH-piek was geweest. Euhm... Ze gaf aan dat als ze geen vruchtzakje zou zien dat ze dan zeker nog bloed zou gaan prikken op het HCG. Okee dan!

Het baarmoederslijmvlies was prachtig dik en heel vaag, maar te vaag om het met zekerheid te zeggen, zag ze een holte die het vruchtzakje kon zijn. Maar omdat ik dan nog maar zo pril zwanger ben hoefde ik me niet ongerust te maken dat het nog niet zo duidelijk was. Ze zei "ik had je zo gegund dat het echt heel duidelijk te zien was".

Nadat ze de eierstokken had bekeken wist ze het zeker, ze zag het gele lichaam heel duidelijk. Voor haar was het klip en klaar: "Je bent gewoon echt zwanger!" Wel kreeg ik nog het bloedprikformulier mee, dat had ze immers beloofd ;). Dus nog even bloed laten prikken en daar word ik vanmiddag over gebeld ben ik net over gebeld: ik ben toch serieus (pril) zwanger. w/

Ik ben nog steeds nerveus, maar dit helpt wel gelukkig. Zou het dan toch zomaar spontaan goedkomen met onze kinderwens? O+

Oh ja, 16 augustus krijg ik dus weer een echo :).
  Licht Ontvlambaar maandag 26 juli 2010 @ 15:25:38 #270
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_84506617
Wat een lieve arts O+

Tally heeft ze als het goed is aan boord nu *O*
  maandag 26 juli 2010 @ 15:28:27 #271
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84506716
TM, zijn dat die bolletjes die je vaginaal moet inbrengen? Daar kun je namelijk een soort doorbraakbloedingen van krijgen, dat je niet schrikt als je opeens wat bloed verliest.. Daardoor dacht ik namelijk dat ik niet zwanger was en was dat wel.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 26 juli 2010 @ 15:34:56 #272
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_84506962
TM... wat goeoeoeoeoeoeoeoed!!! *O* Wat fijn! *O* En wat lekker dat het hele ziekenhuisgedoe jullie nu bespaard blijft! Wat een bijzonder en fijn gevoel, he, dat je nu echt echt zwanger bent... en wat geweldig dat je een arts trof die zo leuk en positief (dubbel ;)) reageerde.

Heel erg gefeliciteerd met jullie zwangerschap... en geniet ervan!! Het is zo fijn en bijzonder! O+ :*

Tally, op dit moment heb je het alweer achter de rug... ben heel benieuwd hoe het is gegaan en hoe je je voelt! :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_84507596
twents meiske wat mooi dat je echt echt echt duidelijk (pril) zwanger bent. geweldig

tally, alles goed gegaan??
home is where doghair sticks to anything but the dog!
  maandag 26 juli 2010 @ 15:49:53 #274
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_84507614
quote:
Op maandag 26 juli 2010 15:28 schreef Ticootje het volgende:
TM, zijn dat die bolletjes die je vaginaal moet inbrengen? Daar kun je namelijk een soort doorbraakbloedingen van krijgen, dat je niet schrikt als je opeens wat bloed verliest.. Daardoor dacht ik namelijk dat ik niet zwanger was en was dat wel.
Ik had het inderdaad gelezen Ticootje, maar dankjewel dat je het voor de zekerheid nog ff meldde! Hoe lang heb jij ze doorgebruikt tijdens de zwangerschap?

Ik vind het ook zo spannend voor Tally *O*.
  maandag 26 juli 2010 @ 15:51:36 #275
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_84507686
TM was je in het ziekenhuis in Enschede of je eigen woonplaats?? En wat lief dat de arts zo behulpzaam was!! ^O^ *O* voor de goede echo en bloeduitslagen!! *O*
Make love, not war ☮
  maandag 26 juli 2010 @ 15:53:01 #276
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84507750
quote:
Op maandag 26 juli 2010 15:49 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Ik had het inderdaad gelezen Ticootje, maar dankjewel dat je het voor de zekerheid nog ff meldde! Hoe lang heb jij ze doorgebruikt tijdens de zwangerschap?

Ik vind het ook zo spannend voor Tally *O*.
Ik moest ze na de terugplaatsing 15 dagen gebruiken. Maar bij dag 10 ofzo (kan ook later zijn, altijd bij de laatste strip zeg maar) kreeg ik dus gewoon een bloeding, die net zo gewoon een ongesteldheid had kunnen zijn. Dus zoveel en zolang. dus ik dacht mislukt, en mikte de zooi weer weg... 4 weken daarna kreeg ik een heeeele rare bloeding... Alsof er iets knapte en opeens heeeel veel, en meteen ook weer over. En werd ik opeens misselijk van mn schone was... Toen bleek ik gewoon 9 weken zwanger.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_84507760
:) utrogestan voor TM! *O* Niet vergeten dat je ze niet moet slikken, maar vaginaal moet inbrengen... ;) (de welbekende "kutpillen"...) in de bijsluiter staat namelijk slikken, maar niet doen hoor :D
Fijn dat de fertiliteitsarts je zo serieus nam en alles meteen maar heeft bekeken! :*
en nog een keer gewoon *O* *O* omdat ik zo blij voor je ben! :*

Tally is nu PUPO als het goed is... ;) nog een dag of 11 en je weet het meisje! :*
pi_84508288
TM, wat geweldig! Wat fijn dat de mevrouw zo begripvol was! Nu op naar 16 augustus! O+
pi_84509470
Ze zitten er in. Ik ben nu officieel PUPO. :)

Alles is goed gegaan. Duurde nog geen 10 minuten. Aardige vrouwen!
De assistente was dezelfde als afgelopen vrijdag en die vroeg me meteen hoe het ging en of ik nog last had enzo. Erg lief O+
pi_84509512
AAAAAAALL ON BOARD THE PREGNANT TRAIN!

*KEDENKKEDENG*

:P
pi_84510065
Stop ook even op mijn stationnetje dan, oke? :|W

Tally PUPO! w/
TM echt pril zwanger! w/
Goed gedaan meiden! :*
pi_84510176
quote:
Op maandag 26 juli 2010 16:47 schreef prinseszondererwt het volgende:
Stop ook even op mijn stationnetje dan, oke? :|W

Tally PUPO! w/
TM echt pril zwanger! w/
Goed gedaan meiden! :*
We zijn onderweg!
  maandag 26 juli 2010 @ 17:01:41 #283
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_84510633
quote:
Op maandag 26 juli 2010 16:50 schreef Tally het volgende:

[..]

We zijn onderweg!
Hop on everybody!

Tally een dikke zoen voor jou! Hou ze aan boord ;).
  maandag 26 juli 2010 @ 17:38:40 #284
61183 leonieke
Dan toch?
pi_84512194
Twentemeisje ik heb je post over je bezoek aan de arts met tranen in mijn ogen gelezen. Ik werd er echt helemaal emo van. Maar wat fijn dat je zo opgevangen bent geweest en direct een echo en een bloedprik. Je bent zwanger O+

Tally: hier wordt er enorm geduimd voor jou. Hopelijk heb je binnen 2 weken een prachtige positieve test in je handen :Y

Mijsje ook voor jou veel succes :* Laat dit aub de laatste ronde zijn voor jou :Y
pi_84512302
Twentemeisje gefeliciteerd *O*

Tally hou ze aan boord!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 26 juli 2010 @ 18:06:17 #286
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_84513122
quote:
Op maandag 26 juli 2010 15:51 schreef Diaan73 het volgende:
TM was je in het ziekenhuis in Enschede of je eigen woonplaats?? En wat lief dat de arts zo behulpzaam was!! ^O^ *O* voor de goede echo en bloeduitslagen!! *O*
In onze eigen woonplaats. En thanks meis!
pi_84513643
Oooooh, ik kom ook even jompelen voor TM! Jeetje, wat een verrassing, wat goed, wat heerlijk!! Gefeliciteerd meid!! *O*

En nog een paar PUPOdames... ik ga heel erg duimen dat jullie gewoon echt zwanger zijn!!
pi_84517748
quote:
Op maandag 26 juli 2010 15:19 schreef twentemeisje het volgende:
Wat een vaart zit erin hier :D

Oh Tally meis wat goed en wat spannend!!! Ik ga zo voor je duimen! ^O^ :*

Lieve Isla, wat hoop ik met heel mijn hart dat jij en de andere meiden hier binnenkort net zo vol verwondering naar een positieve test zullen staan te staren! :*

Ik heb vanmorgen gebeld met gynaecologie (fertiliteitspoli zit tot 16 aug dicht wegens vakantie) en ze hebben me doorverbonden met een fertiliteitsarts die wel aan het werk was. Wat een leuk mens! En wat een fijn gesprek!

Ze zat er toch dus ik moest maar even langskomen zei ze, dan konden we gelijk de eerste echo plannen :D. Aan de telefoon al mijn onzekerheden gedeeld en ze was zo vol begrip. Daar aangekomen reageerde ze zo leuk en enthousiast. Ze noemde nog wel de mogelijkheid (maar met vier positieve testen achtte ze het vrijwel uitgesloten) dat de test had gereageerd op een LH-piek (eisprong). Oei, daar had ik even niet aan gedacht.

Ik kreeg een recept voor Utrogestan (3 x 2 capsules per dag) en toen vroeg ze of ik nu geen echo wilde... Dan kon ze ook uitsluiten of het een LH-piek was geweest. Euhm... Ze gaf aan dat als ze geen vruchtzakje zou zien dat ze dan zeker nog bloed zou gaan prikken op het HCG. Okee dan!

Het baarmoederslijmvlies was prachtig dik en heel vaag, maar te vaag om het met zekerheid te zeggen, zag ze een holte die het vruchtzakje kon zijn. Maar omdat ik dan nog maar zo pril zwanger ben hoefde ik me niet ongerust te maken dat het nog niet zo duidelijk was. Ze zei "ik had je zo gegund dat het echt heel duidelijk te zien was".

Nadat ze de eierstokken had bekeken wist ze het zeker, ze zag het gele lichaam heel duidelijk. Voor haar was het klip en klaar: "Je bent gewoon echt zwanger!" Wel kreeg ik nog het bloedprikformulier mee, dat had ze immers beloofd ;). Dus nog even bloed laten prikken en daar word ik vanmiddag over gebeld ben ik net over gebeld: ik ben toch serieus (pril) zwanger. w/

Ik ben nog steeds nerveus, maar dit helpt wel gelukkig. Zou het dan toch zomaar spontaan goedkomen met onze kinderwens? O+

Oh ja, 16 augustus krijg ik dus weer een echo :).
*O* *O* had hier vanmorgen al op gehoopt O+ wat lief en wat goed!!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_84517754
*O* Tally, ze zijn binnen! Hoe is het met het andere embryo'tje? kon die in de vriezer?
  maandag 26 juli 2010 @ 20:47:45 #290
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_84519920
quote:
Op maandag 26 juli 2010 20:02 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

*O* *O* had hier vanmorgen al op gehoopt O+ wat lief en wat goed!!
:* :* :*
pi_84521357
Tally PUPO! *O*

Mijsje jij bent nu toch echt ook aan de beurt hoor! Zo'n positieve flow hier, dat kan gewoon niet anders :Y

TM wat geweldig hé? :D Ik kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt O+
#geen
pi_84521396
Krijg helemaal kippevel oO< van al het goeie nieuws hier! O+ O+ O+
pi_84527256
quote:
Op maandag 26 juli 2010 21:14 schreef IslaBonita het volgende:
Krijg helemaal kippevel oO< van al het goeie nieuws hier! O+ O+ O+
O+ ik ook... en de zenuwen voor over een week of wat... :@

quote:
Op maandag 26 juli 2010 21:13 schreef DuchessX het volgende:
Tally PUPO! *O*

Mijsje jij bent nu toch echt ook aan de beurt hoor! Zo'n positieve flow hier, dat kan gewoon niet anders :Y

TM wat geweldig hé? :D Ik kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt O+
't zou super zijn als die positieve flow zich nog even zou voortzetten... *O*
quote:
Op maandag 26 juli 2010 17:38 schreef leonieke het volgende:
Twentemeisje ik heb je post over je bezoek aan de arts met tranen in mijn ogen gelezen. Ik werd er echt helemaal emo van. Maar wat fijn dat je zo opgevangen bent geweest en direct een echo en een bloedprik. Je bent zwanger O+

Tally: hier wordt er enorm geduimd voor jou. Hopelijk heb je binnen 2 weken een prachtige positieve test in je handen :Y

Mijsje ook voor jou veel succes :* Laat dit aub de laatste ronde zijn voor jou :Y
:* ik hoop zo dat je gelijk krijgt! zowel over Tally als over mij... :*
pi_84528188
Ik zwaai jullie allemaal met alle liefde aan het eind van de maand uit! Dat ik in mijn eentje het hele topic vol mag schrijven om uiteindelijk definitief om een slotje mag vragen. Klinkt misschien sneu, maar zo voelt het niet. Mijn tijd komt nog wel, moeten alleen ff wachten tot de dokters tijd voor ons hebben.
pi_84528529
Wij doen de deur wel dicht Poezebeest. :*
  maandag 26 juli 2010 @ 23:47:36 #296
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_84528773
Zorg nu maar gewoon dat jullie ook op de trein springen lieffies! :*
pi_84529104
Nee nee PZE, jij gaat eerder hier weg dan ik!
pi_84529322
we doen het gewoon tesamen. de deur dichtgooien bedoel ik haha!
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_84536316
En anders vertragen we die trein gewoon ff zodat iedereen er op kan springen....kedengedeng!
On the road...to kiddieland!
w/ w/ w/
pi_84537221
Houden jullie het eigenlijk nog een beetje vol, zo zonder weinig actie? Ik bedoel, zonder lopende behandeling. Ik merk dat ik het wel lastig vind zo'n maandje niks, laat staan dat er nog niets begonnen is. :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')