Het viel ontzettend tegen. Deed onwijs veel pijn. De linkereitjes hebben ze verwijderd met alleen de paracetamol en de naproxen van smorgens. Maar rechts kreeg ik een roesje van morfine en ging het al een stuk beter.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:38 schreef Jose81 het volgende:
Tally, 7 eitjes! Dat is een mooie score!![]()
![]()
Gelukkig heb je het achter de rug. Hoe ging het? Viel het mee of tegen?
Maandag denk ik. Smiddags moet ik komen en smorgens word ik gebeld er over.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:09 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Netjes!
Wanneer hoor je meer over de bevruchtingen?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:07 schreef McLaura het volgende:
[..]
De tijd vliegt zeker! Vorige week verlieten jij en Diaan dit topic, eergisteren waren Miss Sly en ik zwanger en nu zijn de kinderen al 1 geweest (Lennon en B@s, is Thijs net 1) en Senna ook bijna 1!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
het lijkt inderdaad nog zo kort geleden....
Dames, ik lees en post hier bijna niet meer... maar ik duim en hoop voor jullie mee!!!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:35 schreef twentemeisje het volgende:
Ik ben sprakeloos...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twentemeisje
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben sprakeloos...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik kan het me voorstellen!!! Wow!!
![]()
Make love, not war ☮
Daar is idd geen twijfel over mogelijk, super duidelijk positieve testen.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:48 schreef twentemeisje het volgende:
Hier het bewijskwartet. Ik heb een veel grotere kans op het winnen van de staatsloterij dan op vier keer vals-positief toch?
[ afbeelding ]
Je laat het streepjes regenenquote:Op zondag 25 juli 2010 22:48 schreef twentemeisje het volgende:
Hier het bewijskwartet. Ik heb een veel grotere kans op het winnen van de staatsloterij dan op vier keer vals-positief toch?
[ afbeelding ]
Ik ben sprakeloos...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.meis ben zo blij voor jullie!!!!!!!!!!!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
* just me gaat heel, heel hard hopen!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:38 schreef mijsje het volgende:maandag terugplaatsing... (ik ga er voor het gemak maar gewoon vanuit dat er inderdaad genoeg eitjes bevrucht worden...
)
Wij beginnen komende woensdag weer met prikken (ehm, dat doe ik dus) en dan de menstruatie afwachten, en op dag 5 weer voor een uitgangsecho en dan weer verder met de dubbele dosis gonal... ik hoop zo dat het nu ook effect gaat hebben... (ben nu nog zenuwachtiger dan de vorige ronde in poging 1...)quote:Op maandag 26 juli 2010 09:20 schreef McLaura het volgende:
TM, yes!!!!!
En Tally : 7 eitjes!!!! En vandaag bericht, toch?
En Mijsje : wanneer mag jij weer los?
quote:Op maandag 26 juli 2010 09:02 schreef just me het volgende:
[..]
* just me gaat heel, heel hard hopen!
En natuurlijk ook voor Tally
Ik ben net gebeld. Van de 7 zijn er 3 bevrucht. Vanmiddag om 15:00 heb ik terugplaatsing van 2 embryo'squote:Op maandag 26 juli 2010 09:38 schreef Orea het volgende:
Tally heb je al gebeld?
En oh dames, wat zou het mooi zijn als dit het begin is van de streepjes-regen in dit topic!
Misschien vanmiddag. Kweenie eigenlijk.quote:Op maandag 26 juli 2010 11:26 schreef mijsje het volgende:
![]()
3 bevruchtingen en 2 tp-emmy's!
![]()
Is dit ook wat je gehoopt had?
wanneer hoor je of de overige emmy geschikt is om als cryo in de vriezer te mogen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |