abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 7 juli 2010 @ 17:37:42 #1
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_83772030
Welkom in het Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat- topic. Wanneer je net begint met proberen zwanger te worden zonder medische poespas ben je van harte welkom in het "wachten op het 2e streepje" - topic.

Vorig deel: Als zwanger worden / blijven niet zo makkelijk gaat #81


Handige Linkjes
Freya
Foliumzuur
KI en IUI
IVF
PCOS

Wie posten er mee en hoe zit het ook al weer?

Mijsje:
Augustus 2007 gestopt met de pil. In juli 2008 zwanger, resulteerde in een miskraam. Kleine operaties gehad om een vleesboompje te verwijderen en een eileider open te krijgen. Daarna nog een periode zelf proberen om zwanger te worden. In september 2009 nog niet gelukt, dus terug naar de gynaecoloog. helaas is ook de zesde IUI mislukt. er wordt nu overgegaan op IVF. De informatiebijeenkomst in het AMC is op 25 mei. Begin juni is de IVF van start gegaan.

prinseszondererwt
In november 2007 de pil de deur uit gedaan. Na 9 maanden nog niet ongesteld geworden, dus door naar de gyn. Die schrijft primolut en clomid 50 mg voor. Na 3 rondes met 50 mg wordt de dosis verhoogd naar 100 mg. Hiermee volgens ovutesten en temperaturen wel een eisprong. Augustus 2009: 8e ronde met 100 mg alweer... Oktober 2009: Even gestopt met clomid en zowaar zelf een eisprong. April 2010: starten met IUI zonder hormonen wegens antilichamen bij de zwemmers van mijn lief.

Winterstormpje
Vanaf puberteit problemen rondom de voortplantingsorganen. Operatie eileider cyste - eileider verwijderd. Operatie verklevingen rondom verwijderd. Diagnose PCOS.
Juli 2008 miskraam rond 8 weken. Daarna onderzoeken na uitblijven menstruatie vanaf juli 2008 tot dec 2008/juli 2009 tot heden. Diagnose versterkt PCOS. Eind januari uitslagen onderzoeken en start medicatie waarschijnlijk clomid.
Be happy with the little things in life
  woensdag 7 juli 2010 @ 17:50:04 #2
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_83772415
ik heb maar even een nieuw topic aan gemaakt, jose had de laatste post en kon geen nieuwe vinden

Mijsje balen zeg ik had zo gehoopt voor jou en PZE dat het raak zou zijn

Poezebeest ik snap dat je wat meer duidelijkheid en zekerheid wil hebben, idd is ook het tese en icsi proces ook heel onzeker allemaal

Hier weining te melden, heb nu vakantie en ben die lekker dobberend aan het doorbrengen in het zembad achter in de tuin.. even lekker genieten, straks lekker een glaasje rosé drinken (nu mag ik het nog)..
Be happy with the little things in life
pi_83777663
Dat dit maar het topic is waarin jullie allemaal zwanger zullen worden...
#geen
pi_83788912
Nummer 82 alweer... Laat het aub de laatste zijn voor ons allemaal!
  donderdag 8 juli 2010 @ 01:09:10 #5
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_83792157
Dat zou wel heel mooi zijn! En daarna met z'n alle meeten!
Be happy with the little things in life
pi_83803800
Nou hier beginnen we morgen weer. Eigenlijk zaterdag maar proberen de uitgangsecho morgen te plannen.
Dus morgen een echo en dan hoor ik of we meteen verder mogen
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_83805827
kan dit alleen maar beamen.
we gaan ervoor!
@tally spannend!
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_83831001
Tally, ik hoop dat jullie meteen verder mogen... wordt er nog iets aan de medicijnen gesleuteld?

door die IUI moeten wij nog een maand wachten voor we weer echt verder kunnen... (omdat er op dag 23 begonnen moet worden met de decapeptyl, maar dan mag je zeker niet zwanger zijn...) dus voorlopig hier weer geen actie...
pi_83835587
Oh Mijsje dat méééén je niet...... hier wordt je toch zo ongelooflijk niet goed van.... Wat een ontzettende domper!

samen maar aan de rosé deze maand?
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_83836411
Gister begon ik met bloeden. Een echte bloeding dus geen roze wc papiertje. En gisteravond laat geen bloed meer te zien Ik voel het, dus het komt er zeker weer aan. Maar dan ga je voor een uitgangsecho en dan is er niets te zien hopelijk alleen qua bloed dan

mijsje: Ik zal waarschijnlijk minder puregon moeten prikken. Als het goed is is er vorige week dinsdag een gesprek over me geweest met het UMCU. Dus hoor ik vandaag ook hoe het gegaan is dat gesprek.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_83836826
Mijsje weeeer wachten... Bah.

Tally succes vandaag!

Wij zullen vanwege de vakantie ook moeten wachten, of eigenlijk zijn we net op tijd terug maar gaan we toch wachten. Even rust en een paar kilo eraf, leek ons goed.
pi_83836981
Een voor alle meiden hier.

Succes vandaag Tally

En fijne vakantie pze
  vrijdag 9 juli 2010 @ 09:51:54 #13
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_83838630
Succes vandaag tally

PZE een hele fijne vakantie en geniet ervan..

Mijsje, dat is ook wel balen zeg.. Wat isla zegt samen aan de rosé
Be happy with the little things in life
pi_83846275
En we gaan voor ronde 3
De buik is rustig. De ongesteldheid is een beetje vaagjes
Maar aan de echo te zien is het allemaal weer in orde

Morgenavond weer beginnen met spuiten
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 15:11:04 #15
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_83852149
Mijsje, weer wachten.. bah...
Tally, gelukkig mag je door! Fijn, zeg!
PZE, wat goed dat jullie de rust durven te nemen... knap, hoor!

Lieve meiden, wat duurt het toch lang voor jullie en wat wordt jullie geduld op de proef gesteld... ik leef met jullie mee en hoop dat jullie ook (liefst snel) een mooi wonder krijgen!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_83854804
Tally mag weer door!

meiden

Isla, Rose of zoete witte wijn met ijs...
pi_83855746
Tally fijn dat je weer door kan gaan!

Even vraag: gisteren na weer slikken van de pil die ik trouwens rond mijn eisprong ging slikken ongesteld. Alleen nu net met afvegen 2 grote stukken stug weefsel. En daarna helder bloed met wat slijm.. Is dit normaal of..
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_83876812
Cisco
ik weet niet zo goed of het helemaal normaal is, misschien ook wel omdat je rond je eisprong bent begonnen met slikken, dat je "gewoon" een doorbraak hebt. had je nu ook ongesteld moeten worden als je de pil niet was gaan slikken? misschien heb je er geen last meer van als je gisteren weer als dag 1 met pilslikken behandelt... en als je twijfelt, kun je altijd (door de weeks dan) even bellen met de poli van de gyn van jullie ziekenhuis, die kunnen je misschien wel meer vertellen. ik hoop dat dit eenmalig was voor je, want het is wel vervelend...
pi_83890337
Klopt dat ik ongesteld was geworden, netjes 3 dagen na slikken van de pil. Was dus geen doorbraak.. Alleen ik nog nooit dat stugge weefsel gehad en zo groot etc bij afvegen
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_83907917
De eerste spuit zit er in!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_83907954
Denk je dat het misschien even raak is geweest Cisco?
Dat zou wel heel zuur zijn.
pi_83907970
Ik hoop heel hard dat het deze keer goed gaat en raak is Tally.
pi_83914929
@cisco ik zou het wel even laten nakijken of advies inwinnen.
@tally ik zal voor je duimen.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_83917169
Tally, wat goed dat je weer begonnen bent... Ik duim voor je dat er deze keer wel met succes een punctie genomen kan worden...
  zondag 11 juli 2010 @ 16:00:32 #25
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_83919774
tally spannend, ik duim voor een goede punctie.....
Be happy with the little things in life
pi_83983189
pfff vandaag gehoord dat mijn beste vriendin inmiddels 8 weken zwanger is.
ben superblij voor haar en gun het haar van harte maar ik wil ook zo graag!!!!!!
een andere kennis vond het ook weer eens tijd voor een kindje en pats zwanger.
damn!
home is where doghair sticks to anything but the dog!
  dinsdag 13 juli 2010 @ 01:42:08 #27
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83985533
Dames, ik volg jullie nog steeds en blijf hoop houden voor jullie allemaal! Ik reageer niet heel erg veel meer hier, maar duim nog steeds als een malle....

Voor degene die het nodig heeft;
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_83996619
Winterstorm dat is hard meid. wel heel leuk voor je vriendin

flugel wat lief van je nog maar 8 daagjes, dan ben je alweer 40 weken... hoe is dat mogelijk... echt super! Ik ben zo benieuwd naar je Willem
pi_83999403
Winterstorm Heel herkenbaar...
#geen
pi_84000199
Dank je Fluugs.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 15:48:51 #31
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_84002232
Tally, hopelijk is deze ronde eindelijk de ronde met een mooie resultaat!!!!!!!
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:46 schreef mijsje het volgende:
flugel wat lief van je nog maar 8 daagjes, dan ben je alweer 40 weken... hoe is dat mogelijk... echt super! Ik ben zo benieuwd naar je Willem
Jaaa... wat vliegt de tijd, he! Flugel en ook Orea zijn gewoon al bijna mama!!!

[ Bericht 33% gewijzigd door Jose81 op 13-07-2010 16:58:42 ]
**Life is e@sier with your eyes closed**
  dinsdag 13 juli 2010 @ 21:47:42 #32
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_84019085
Winterstorm heel herkenbaar hoor..

Lief van je flugel nog even en je bent mama
Be happy with the little things in life
  woensdag 14 juli 2010 @ 14:02:10 #33
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_84044081
zo even een kleine jompel voor mezelf, ik moest vandaag weer terug naar de diëtist en ben 2.1 kg afgevallen, dit geeft wel weer moet om door te gaan, nu aftellen naar de mri uitslag, nog 2 weken en dan mag ik eindelijk weer naar de gyn
Be happy with the little things in life
pi_84044271
flugel bijna mamma geweldig!

droomvrouwtje wat goed. elke kilo helpt mee!
home is where doghair sticks to anything but the dog!
  woensdag 14 juli 2010 @ 14:11:59 #35
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_84044609
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:05 schreef winterstorm666 het volgende:
flugel bijna mamma geweldig!

droomvrouwtje wat goed. elke kilo helpt mee!
ja echt wel, had niet verwacht al zoveel te zijn afgevallen, dit weer en afvallen gaat niet zo heel goed samen, maakt het allemaal wel wat moeilijker
Be happy with the little things in life
pi_84046974
even een dubbele jompel voor jou droomvrouwtje! wat een goede motivatie om door te gaan met afvallen!
pi_84047290
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:48 schreef Jose81 het volgende:
[..]

Jaaa... wat vliegt de tijd, he! Flugel en ook Orea zijn gewoon al bijna mama!!!
De tijd vliegt zeker! Vorige week verlieten jij en Diaan dit topic, eergisteren waren Miss Sly en ik zwanger en nu zijn de kinderen al 1 geweest (Lennon en B@s, is Thijs net 1) en Senna ook bijna 1!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_84047360
@ Tally : ik hoop op een mooie punctie met superresultaat!
@ Droom : goedzo!! Een goed begin is het halve werk!
@ Winter : vervelende dingen zijn dat hè.... hopelijk heb jij snel goed nieuws!
@ Mijsje, ik begin vast met duimen... je weet het hè.... believe in miracles!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_84047477
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 15:07 schreef McLaura het volgende:

[..]

De tijd vliegt zeker! Vorige week verlieten jij en Diaan dit topic, eergisteren waren Miss Sly en ik zwanger en nu zijn de kinderen al 1 geweest (Lennon en B@s, is Thijs net 1) en Senna ook bijna 1!
Ja... de tijd vliegt echt!! Het gaat zo hard! Hopelijk zijn er volgende week weer een paar meiden zwanger en de week erna de rest ....
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_84052850
Winterstormpje, ik had vorige week precies hetzelfde... Mijn beste vriendin vertelde me dat ze zwanger is van de tweede. Geheel onverwachts, ze was er ook nog niet zo blij mee omdat ze net afgelopen december bevallen is van haar eerste, dus dit was veel te snel achter elkaar..
Ik ben ook erg blij voor haar, al moet ze zelf nog aan het idee wennen, maar het werd ineens even pijnlijk duidelijk hoe lang we al bezig zijn.. (en dat is nog niet eens zo lang als een paar meiden hier, maar toch, na anderhalf jaar...) Ik ben eerder begonnen met "proberen" dan zij, en zij is alweer in verwachting van de tweede... Ik voelde me ineens een beetje somber, terwijl het zo lekker met me ging.. Je bent altijd maar blij voor iedereen, alleen wil je nu wel eens een keer blij zijn voor jezelf...
Maargoed, genoeg lopen zwelgen, mijn stemming is weer goed. Mijn vriendin een beetje moed aangepraat dat het allemaal wel los zal lopen (ze maakt zich vooral druk om praktische dingen, geen ruimte, etc) en dat het een wondertje blijft waarvan je niet weet of je het (nog ) een keer mag mee maken. Ze weet van onze situatie en voelt zich erg schuldig, maar dat is nergens voor nodig... Kortom ik weet hoe je je voelt. Even slikken en weer doorgaan. En de hoop blijven houden dat wij ook ooit moeder mogen zijn.

Tally ik duim voor je en ik begin ook alvast voor Mijsje!

Droomvrouwtje wat goed! Ga zo door!!!!

Ik zit helemaal te genieten hier op de bank, ik heb uitzicht op de tuin waar een vogelhuisje hangt waar koolmezen een nestje hebben. Na weken broeden en voeren heb ik net het eerste kleintje stuntelig zien uitvliegen, de rest durft nog niet. Zo leuk! Zou het een teken zijn? (een vriendin van mij had ook koolmeesjes broeden in haar tuin en ontdekte die maand dat ze zwanger was-na heel lang proberen en een miskraam! Nu gaat alles goed met de zwangerschap! )

[ Bericht 2% gewijzigd door IslaBonita op 14-07-2010 17:14:59 ]
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_84052918
Ohja en maar weer even een kus voor alle lieve dames die hier wat moed komen inspreken, Mc Laura, Duchess, CP, Kolonia, Jose, Flugel... en wie ik nog vergeten ben!

Cisco gaat het een beetje goed met jou?
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
  woensdag 14 juli 2010 @ 17:20:04 #42
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_84053362
* dikke knuffel geeft voor iedereen die het nodig heeft

Isla en winterstorm het gevoel is heel herkenbaar, ik heb nu een collegatje dat zwanger is (hoorde ik vorige week) ik weet nog dat we erover hadden en dat ze het zo k*t voor ons vind, ze wil zelf wel kinderen, maar was er nu nog niet klaar voor, maar zou ze zwanger zijn was het meer dan welkom, en zie daar ze is zwanger, en ik ben oprecht blij voor haar, maar toch heb ik zoiets ik wil ook. En dan is het even zwelgen en daarna hup hoofd omhoog en weer door..


Ik vind het zo lief dat er dames zijn die ons altijd moet komen inspreken voor jullie ook een dikke knuffel

Hoe is het verder met de rest van de dames?? Mijsje, tally, madelieve, poezebeest?? PZE was geloof ik al op vakantie als ik me niet vergis toch??

o ja en dankjewel allemaal voor de jompels

[ Bericht 4% gewijzigd door droomvrouwtje op 14-07-2010 17:31:03 ]
Be happy with the little things in life
pi_84062929
ja het was ook even wauw,gaaf,en dan van binnen flits er iets van auw.
thuis even flink afreageren en doorgaan.
ik moet zeggen ik ga er goed in mee.
samen lekker keutelen over zwangeren.
ik heb tot nu toe enorm veel informatie en ervaringen opgezogen van dit forum.
en ik en mijn andere vriendin hebben haar eerste babyshirtje gegeven.
een groen tshirtje met polizie in het duits(ze woon in duitsland bij de nederlandsegrens)
de eerste van de drie(mijn beste vriendinnen en ik) en mogen er maar velen volgen.
verder merk ik zelf dat mijn lijf iets meer in de cyclus komt
het is nu rond de eisprong(normaal dan) en ik voel mijn borsten weer pijn doen.
klussen dus haha! wie weet!
home is where doghair sticks to anything but the dog!
  woensdag 14 juli 2010 @ 20:42:02 #44
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_84063354
Leuk en orgineel om te geven zo'n t-shirt..
Oeh spannend winterstorm, hopelijk zet dit door en krijg je een eigen cyclus.. zou wel mooi zijn en hup klussen idd wie weet...
Be happy with the little things in life
pi_84066364
Droomvrouwtje, wat goed dat je met dit hete weer toch af bent gevallen! Knap, joh!!

Winterstormpje en Isla, goed van jullie hoe jullie je er doorheen slaan. Het kan zo zeer doen van binnen, maar toch wil je je sterk houden en oprecht blij zijn voor die ander, al valt dat niet altijd mee.

Volgens mij had ik het al een keer gezegd, maar 4 augustus ga ik ook naar de diëtiste. Dan rustig aan afvallen en dan zien we wel hoe het loopt. Ik heb trouwens denk ik wel de laatste paar maanden iets gehad wat op een cyclus lijkt... en ook mijn gezicht... mèn... ik heb nooit puistjes gehad, maar nu sinds een paar maanden voel ik me net een krentenbol... er is dus blijkbaar wel iets aan de hand met de hormoontjes...

[ Bericht 0% gewijzigd door Jose81 op 14-07-2010 21:55:11 ]
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_84069780
Krentenbol... Hopelijk komt de boel op gang Jose!

Droomvrouwtje, wat goed van je! Ik ga morgen ook weer verder proberen af te vallen, het moet er toch haast iets mee te maken hebben. Ben alweer terug trouwens, was erg leuk en relaxed op vakantie. Even een maandje geen ziekenhuisgedoe is ook lekker.
pi_84070135
PZE welkom terug! Mooi dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad en even afstand hebt kunnen doen van al het gedoe!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_84072984
Lieve dames, nog een keer een dikke voor jullie en veel sterkte en succes.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#geen
pi_84073275
Oef Duch... Dat was raak. Helemaal herkenbaar en oh zo waar allemaal. Dank je.
pi_84073827
Duch, wat een lieve woorden, zo hard maar zo waar! Je weet hoe moeilijk het is en hoe zwaar als het weer eens niet gelukt is... hoe het is om lang te wachten en de wanhoop en het verdriet die daarbij horen... Ik ben blij dat Evi zo'n lieve mama heeft, ik hoop ooit ook zo'n lieve mama te kunnen zijn...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')