abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 juli 2010 @ 17:37:42 #1
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_83772030
Welkom in het Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat- topic. Wanneer je net begint met proberen zwanger te worden zonder medische poespas ben je van harte welkom in het "wachten op het 2e streepje" - topic.

Vorig deel: Als zwanger worden / blijven niet zo makkelijk gaat #81

Handige Linkjes
Freya
Foliumzuur
KI en IUI
IVF
PCOS

Wie posten er mee en hoe zit het ook al weer?

Mijsje:
Augustus 2007 gestopt met de pil. In juli 2008 zwanger, resulteerde in een miskraam. Kleine operaties gehad om een vleesboompje te verwijderen en een eileider open te krijgen. Daarna nog een periode zelf proberen om zwanger te worden. In september 2009 nog niet gelukt, dus terug naar de gynaecoloog. helaas is ook de zesde IUI mislukt. er wordt nu overgegaan op IVF. De informatiebijeenkomst in het AMC is op 25 mei. Begin juni is de IVF van start gegaan.

prinseszondererwt
In november 2007 de pil de deur uit gedaan. Na 9 maanden nog niet ongesteld geworden, dus door naar de gyn. Die schrijft primolut en clomid 50 mg voor. Na 3 rondes met 50 mg wordt de dosis verhoogd naar 100 mg. Hiermee volgens ovutesten en temperaturen wel een eisprong. Augustus 2009: 8e ronde met 100 mg alweer... Oktober 2009: Even gestopt met clomid en zowaar zelf een eisprong. April 2010: starten met IUI zonder hormonen wegens antilichamen bij de zwemmers van mijn lief.

Winterstormpje
Vanaf puberteit problemen rondom de voortplantingsorganen. Operatie eileider cyste - eileider verwijderd. Operatie verklevingen rondom verwijderd. Diagnose PCOS.
Juli 2008 miskraam rond 8 weken. Daarna onderzoeken na uitblijven menstruatie vanaf juli 2008 tot dec 2008/juli 2009 tot heden. Diagnose versterkt PCOS. Eind januari uitslagen onderzoeken en start medicatie waarschijnlijk clomid.
Be happy with the little things in life
  woensdag 7 juli 2010 @ 17:50:04 #2
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_83772415
ik heb maar even een nieuw topic aan gemaakt, jose had de laatste post en kon geen nieuwe vinden

Mijsje balen zeg ik had zo gehoopt voor jou en PZE dat het raak zou zijn

Poezebeest ik snap dat je wat meer duidelijkheid en zekerheid wil hebben, idd is ook het tese en icsi proces ook heel onzeker allemaal

Hier weining te melden, heb nu vakantie en ben die lekker dobberend aan het doorbrengen in het zembad achter in de tuin.. even lekker genieten, straks lekker een glaasje rosé drinken (nu mag ik het nog)..
pi_83777663
Dat dit maar het topic is waarin jullie allemaal zwanger zullen worden...
#geen
pi_83788912
Nummer 82 alweer... Laat het aub de laatste zijn voor ons allemaal!
  donderdag 8 juli 2010 @ 01:09:10 #5
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_83792157
Dat zou wel heel mooi zijn! En daarna met z'n alle meeten!
pi_83803800
Nou hier beginnen we morgen weer. Eigenlijk zaterdag maar proberen de uitgangsecho morgen te plannen.
Dus morgen een echo en dan hoor ik of we meteen verder mogen
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_83805827
kan dit alleen maar beamen.
we gaan ervoor!
@tally spannend!
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_83831001
Tally, ik hoop dat jullie meteen verder mogen... wordt er nog iets aan de medicijnen gesleuteld?

door die IUI moeten wij nog een maand wachten voor we weer echt verder kunnen... (omdat er op dag 23 begonnen moet worden met de decapeptyl, maar dan mag je zeker niet zwanger zijn...) dus voorlopig hier weer geen actie...
pi_83835587
Oh Mijsje dat méééén je niet...... hier wordt je toch zo ongelooflijk niet goed van.... Wat een ontzettende domper!

samen maar aan de rosé deze maand?
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_83836411
Gister begon ik met bloeden. Een echte bloeding dus geen roze wc papiertje. En gisteravond laat geen bloed meer te zien Ik voel het, dus het komt er zeker weer aan. Maar dan ga je voor een uitgangsecho en dan is er niets te zien hopelijk alleen qua bloed dan

mijsje: Ik zal waarschijnlijk minder puregon moeten prikken. Als het goed is is er vorige week dinsdag een gesprek over me geweest met het UMCU. Dus hoor ik vandaag ook hoe het gegaan is dat gesprek.
pi_83836826
Mijsje weeeer wachten... Bah.

Tally succes vandaag!

Wij zullen vanwege de vakantie ook moeten wachten, of eigenlijk zijn we net op tijd terug maar gaan we toch wachten. Even rust en een paar kilo eraf, leek ons goed.
pi_83836981
Een voor alle meiden hier.

Succes vandaag Tally

En fijne vakantie pze
  vrijdag 9 juli 2010 @ 09:51:54 #13
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_83838630
Succes vandaag tally

PZE een hele fijne vakantie en geniet ervan..

Mijsje, dat is ook wel balen zeg.. Wat isla zegt samen aan de rosé
pi_83846275
En we gaan voor ronde 3
De buik is rustig. De ongesteldheid is een beetje vaagjes
Maar aan de echo te zien is het allemaal weer in orde

Morgenavond weer beginnen met spuiten
  vrijdag 9 juli 2010 @ 15:11:04 #15
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_83852149
Mijsje, weer wachten.. bah...
Tally, gelukkig mag je door! Fijn, zeg!
PZE, wat goed dat jullie de rust durven te nemen... knap, hoor!

Lieve meiden, wat duurt het toch lang voor jullie en wat wordt jullie geduld op de proef gesteld... ik leef met jullie mee en hoop dat jullie ook (liefst snel) een mooi wonder krijgen!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_83854804
Tally mag weer door!

meiden

Isla, Rose of zoete witte wijn met ijs...
pi_83855746
Tally fijn dat je weer door kan gaan!

Even vraag: gisteren na weer slikken van de pil die ik trouwens rond mijn eisprong ging slikken ongesteld. Alleen nu net met afvegen 2 grote stukken stug weefsel. En daarna helder bloed met wat slijm.. Is dit normaal of..
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_83876812
Cisco
ik weet niet zo goed of het helemaal normaal is, misschien ook wel omdat je rond je eisprong bent begonnen met slikken, dat je "gewoon" een doorbraak hebt. had je nu ook ongesteld moeten worden als je de pil niet was gaan slikken? misschien heb je er geen last meer van als je gisteren weer als dag 1 met pilslikken behandelt... en als je twijfelt, kun je altijd (door de weeks dan) even bellen met de poli van de gyn van jullie ziekenhuis, die kunnen je misschien wel meer vertellen. ik hoop dat dit eenmalig was voor je, want het is wel vervelend...
pi_83890337
Klopt dat ik ongesteld was geworden, netjes 3 dagen na slikken van de pil. Was dus geen doorbraak.. Alleen ik nog nooit dat stugge weefsel gehad en zo groot etc bij afvegen
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_83907917
De eerste spuit zit er in!
pi_83907954
Denk je dat het misschien even raak is geweest Cisco?
Dat zou wel heel zuur zijn.
pi_83907970
Ik hoop heel hard dat het deze keer goed gaat en raak is Tally.
pi_83914929
@cisco ik zou het wel even laten nakijken of advies inwinnen.
@tally ik zal voor je duimen.
pi_83917169
Tally, wat goed dat je weer begonnen bent... Ik duim voor je dat er deze keer wel met succes een punctie genomen kan worden...
  zondag 11 juli 2010 @ 16:00:32 #25
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_83919774
tally spannend, ik duim voor een goede punctie.....
pi_83983189
pfff vandaag gehoord dat mijn beste vriendin inmiddels 8 weken zwanger is.
ben superblij voor haar en gun het haar van harte maar ik wil ook zo graag!!!!!!
een andere kennis vond het ook weer eens tijd voor een kindje en pats zwanger.
damn!
  dinsdag 13 juli 2010 @ 01:42:08 #27
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83985533
Dames, ik volg jullie nog steeds en blijf hoop houden voor jullie allemaal! Ik reageer niet heel erg veel meer hier, maar duim nog steeds als een malle....

Voor degene die het nodig heeft;
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_83996619
Winterstorm dat is hard meid. wel heel leuk voor je vriendin

flugel wat lief van je nog maar 8 daagjes, dan ben je alweer 40 weken... hoe is dat mogelijk... echt super! Ik ben zo benieuwd naar je Willem
pi_83999403
Winterstorm Heel herkenbaar...
#geen
pi_84000199
Dank je Fluugs.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 15:48:51 #31
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_84002232
Tally, hopelijk is deze ronde eindelijk de ronde met een mooie resultaat!!!!!!!
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:46 schreef mijsje het volgende:
flugel wat lief van je nog maar 8 daagjes, dan ben je alweer 40 weken... hoe is dat mogelijk... echt super! Ik ben zo benieuwd naar je Willem
Jaaa... wat vliegt de tijd, he! Flugel en ook Orea zijn gewoon al bijna mama!!!

[ Bericht 33% gewijzigd door Jose81 op 13-07-2010 16:58:42 ]
  dinsdag 13 juli 2010 @ 21:47:42 #32
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_84019085
Winterstorm heel herkenbaar hoor..

Lief van je flugel nog even en je bent mama
  woensdag 14 juli 2010 @ 14:02:10 #33
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_84044081
zo even een kleine jompel voor mezelf, ik moest vandaag weer terug naar de diëtist en ben 2.1 kg afgevallen, dit geeft wel weer moet om door te gaan, nu aftellen naar de mri uitslag, nog 2 weken en dan mag ik eindelijk weer naar de gyn
pi_84044271
flugel bijna mamma geweldig!

droomvrouwtje wat goed. elke kilo helpt mee!
  woensdag 14 juli 2010 @ 14:11:59 #35
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_84044609
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:05 schreef winterstorm666 het volgende:
flugel bijna mamma geweldig!

droomvrouwtje wat goed. elke kilo helpt mee!
ja echt wel, had niet verwacht al zoveel te zijn afgevallen, dit weer en afvallen gaat niet zo heel goed samen, maakt het allemaal wel wat moeilijker
pi_84046974
even een dubbele jompel voor jou droomvrouwtje! wat een goede motivatie om door te gaan met afvallen!
pi_84047290
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:48 schreef Jose81 het volgende:
[..]

Jaaa... wat vliegt de tijd, he! Flugel en ook Orea zijn gewoon al bijna mama!!!
De tijd vliegt zeker! Vorige week verlieten jij en Diaan dit topic, eergisteren waren Miss Sly en ik zwanger en nu zijn de kinderen al 1 geweest (Lennon en B@s, is Thijs net 1) en Senna ook bijna 1!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_84047360
@ Tally : ik hoop op een mooie punctie met superresultaat!
@ Droom : goedzo!! Een goed begin is het halve werk!
@ Winter : vervelende dingen zijn dat hè.... hopelijk heb jij snel goed nieuws!
@ Mijsje, ik begin vast met duimen... je weet het hè.... believe in miracles!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_84047477
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 15:07 schreef McLaura het volgende:

[..]

De tijd vliegt zeker! Vorige week verlieten jij en Diaan dit topic, eergisteren waren Miss Sly en ik zwanger en nu zijn de kinderen al 1 geweest (Lennon en B@s, is Thijs net 1) en Senna ook bijna 1!
Ja... de tijd vliegt echt!! Het gaat zo hard! Hopelijk zijn er volgende week weer een paar meiden zwanger en de week erna de rest ....
pi_84052850
Winterstormpje, ik had vorige week precies hetzelfde... Mijn beste vriendin vertelde me dat ze zwanger is van de tweede. Geheel onverwachts, ze was er ook nog niet zo blij mee omdat ze net afgelopen december bevallen is van haar eerste, dus dit was veel te snel achter elkaar..
Ik ben ook erg blij voor haar, al moet ze zelf nog aan het idee wennen, maar het werd ineens even pijnlijk duidelijk hoe lang we al bezig zijn.. (en dat is nog niet eens zo lang als een paar meiden hier, maar toch, na anderhalf jaar...) Ik ben eerder begonnen met "proberen" dan zij, en zij is alweer in verwachting van de tweede... Ik voelde me ineens een beetje somber, terwijl het zo lekker met me ging.. Je bent altijd maar blij voor iedereen, alleen wil je nu wel eens een keer blij zijn voor jezelf...
Maargoed, genoeg lopen zwelgen, mijn stemming is weer goed. Mijn vriendin een beetje moed aangepraat dat het allemaal wel los zal lopen (ze maakt zich vooral druk om praktische dingen, geen ruimte, etc) en dat het een wondertje blijft waarvan je niet weet of je het (nog ) een keer mag mee maken. Ze weet van onze situatie en voelt zich erg schuldig, maar dat is nergens voor nodig... Kortom ik weet hoe je je voelt. Even slikken en weer doorgaan. En de hoop blijven houden dat wij ook ooit moeder mogen zijn.

Tally ik duim voor je en ik begin ook alvast voor Mijsje!

Droomvrouwtje wat goed! Ga zo door!!!!

Ik zit helemaal te genieten hier op de bank, ik heb uitzicht op de tuin waar een vogelhuisje hangt waar koolmezen een nestje hebben. Na weken broeden en voeren heb ik net het eerste kleintje stuntelig zien uitvliegen, de rest durft nog niet. Zo leuk! Zou het een teken zijn? (een vriendin van mij had ook koolmeesjes broeden in haar tuin en ontdekte die maand dat ze zwanger was-na heel lang proberen en een miskraam! Nu gaat alles goed met de zwangerschap! )

[ Bericht 2% gewijzigd door IslaBonita op 14-07-2010 17:14:59 ]
pi_84052918
Ohja en maar weer even een kus voor alle lieve dames die hier wat moed komen inspreken, Mc Laura, Duchess, CP, Kolonia, Jose, Flugel... en wie ik nog vergeten ben!

Cisco gaat het een beetje goed met jou?
  woensdag 14 juli 2010 @ 17:20:04 #42
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_84053362
* dikke knuffel geeft voor iedereen die het nodig heeft

Isla en winterstorm het gevoel is heel herkenbaar, ik heb nu een collegatje dat zwanger is (hoorde ik vorige week) ik weet nog dat we erover hadden en dat ze het zo k*t voor ons vind, ze wil zelf wel kinderen, maar was er nu nog niet klaar voor, maar zou ze zwanger zijn was het meer dan welkom, en zie daar ze is zwanger, en ik ben oprecht blij voor haar, maar toch heb ik zoiets ik wil ook. En dan is het even zwelgen en daarna hup hoofd omhoog en weer door..

Ik vind het zo lief dat er dames zijn die ons altijd moet komen inspreken voor jullie ook een dikke knuffel

Hoe is het verder met de rest van de dames?? Mijsje, tally, madelieve, poezebeest?? PZE was geloof ik al op vakantie als ik me niet vergis toch??

o ja en dankjewel allemaal voor de jompels

[ Bericht 4% gewijzigd door droomvrouwtje op 14-07-2010 17:31:03 ]
pi_84062929
ja het was ook even wauw,gaaf,en dan van binnen flits er iets van auw.
thuis even flink afreageren en doorgaan.
ik moet zeggen ik ga er goed in mee.
samen lekker keutelen over zwangeren.
ik heb tot nu toe enorm veel informatie en ervaringen opgezogen van dit forum.
en ik en mijn andere vriendin hebben haar eerste babyshirtje gegeven.
een groen tshirtje met polizie in het duits(ze woon in duitsland bij de nederlandsegrens)
de eerste van de drie(mijn beste vriendinnen en ik) en mogen er maar velen volgen.
verder merk ik zelf dat mijn lijf iets meer in de cyclus komt
het is nu rond de eisprong(normaal dan) en ik voel mijn borsten weer pijn doen.
klussen dus haha! wie weet!
  woensdag 14 juli 2010 @ 20:42:02 #44
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_84063354
Leuk en orgineel om te geven zo'n t-shirt..
Oeh spannend winterstorm, hopelijk zet dit door en krijg je een eigen cyclus.. zou wel mooi zijn en hup klussen idd wie weet...
pi_84066364
Droomvrouwtje, wat goed dat je met dit hete weer toch af bent gevallen! Knap, joh!!

Winterstormpje en Isla, goed van jullie hoe jullie je er doorheen slaan. Het kan zo zeer doen van binnen, maar toch wil je je sterk houden en oprecht blij zijn voor die ander, al valt dat niet altijd mee.

Volgens mij had ik het al een keer gezegd, maar 4 augustus ga ik ook naar de diëtiste. Dan rustig aan afvallen en dan zien we wel hoe het loopt. Ik heb trouwens denk ik wel de laatste paar maanden iets gehad wat op een cyclus lijkt... en ook mijn gezicht... mèn... ik heb nooit puistjes gehad, maar nu sinds een paar maanden voel ik me net een krentenbol... er is dus blijkbaar wel iets aan de hand met de hormoontjes...

[ Bericht 0% gewijzigd door Jose81 op 14-07-2010 21:55:11 ]
pi_84069780
Krentenbol... Hopelijk komt de boel op gang Jose!

Droomvrouwtje, wat goed van je! Ik ga morgen ook weer verder proberen af te vallen, het moet er toch haast iets mee te maken hebben. Ben alweer terug trouwens, was erg leuk en relaxed op vakantie. Even een maandje geen ziekenhuisgedoe is ook lekker.
pi_84070135
PZE welkom terug! Mooi dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad en even afstand hebt kunnen doen van al het gedoe!
pi_84072984
Lieve dames, nog een keer een dikke voor jullie en veel sterkte en succes.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#geen
pi_84073275
Oef Duch... Dat was raak. Helemaal herkenbaar en oh zo waar allemaal. Dank je.
pi_84073827
Duch, wat een lieve woorden, zo hard maar zo waar! Je weet hoe moeilijk het is en hoe zwaar als het weer eens niet gelukt is... hoe het is om lang te wachten en de wanhoop en het verdriet die daarbij horen... Ik ben blij dat Evi zo'n lieve mama heeft, ik hoop ooit ook zo'n lieve mama te kunnen zijn...
  donderdag 15 juli 2010 @ 09:15:25 #51
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_84078789
PZE welkom terug, fijn dat de vakantie je zo goed heeft gedaan.

Oh José ik moest lachen toen ik krentenbol las, en afvallen gaat je echt wel lukken.

Oh duchess je slaat de spijker op z'n kop, zo waar wat je schrijft en ook zo herkenbaar
pi_84080725
Duchess ik kreeg even een brokje in mijn keel... je verwoordt het zo goed!

Jose wat goed dat er iets hormonaals gebeurt! (alleen op dit forum kun je blij zijn met een krentenbol haha)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_84080812
Gister de eerste spuit orgalutran. Morgen de eerste echo!
pi_84081129
Spannend Tally!
pi_84081545
ik hoop zo dat er deze poging wel wat inzit Tally!

Isla, sommige van die reacties die je kan krijgen... (en ik ook af en toe hoor en ontzettend verdrietig om word maar dat niet wil laten merken dan aan die persoon...)
ik vond het wel een goede bij de opmerking: misschien is het maar beter, want je heb nu je nachten nog en je kunt nog reizen... om dan terug te zeggen: als je moeder/vader doodgaat, is het toch ook niet maar beter omdat je dan geen moederdag/vaderdag cadeautjes meer hoeft te kopen en niet meer bij ze op bezoek te gaan enz... (wel heel hard, maar het gevoel erin is wel duidelijk...)
pi_84081922
Ja of die ene: er zijn ergere dingen dan niet zwanger kunnen raken..
Dat is hetzelfde als zeggen: wel erg dat je moeder overleden is.. maar het had nog erger gekund, dat je beide ouders niet meer leven ..
(ik hoop toch echt dat niemand dat ooit tegen jou gezegd heeft... en ik denk ook van niet, want op de één of andere manier begrijpen mensen wel dat ze dat niet mogen/kunnen zeggen....maar dat zeggen over vruchtbaarheidsproblemen begrijpt men helaas niet..)
pi_84081963
Maar je bent toch gezond! Ja sufkut dat is het probleem ook niet
pi_84082593
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 11:06 schreef IslaBonita het volgende:
Ja of die ene: er zijn ergere dingen dan niet zwanger kunnen raken..
Dat is hetzelfde als zeggen: wel erg dat je moeder overleden is.. maar het had nog erger gekund, dat je beide ouders niet meer leven ..
(ik hoop toch echt dat niemand dat ooit tegen jou gezegd heeft... en ik denk ook van niet, want op de één of andere manier begrijpen mensen wel dat ze dat niet mogen/kunnen zeggen....maar dat zeggen over vruchtbaarheidsproblemen begrijpt men helaas niet..)
ja, die vond ik ook heel erg niet te begrijpen dat mensen dat niet zelf begrijpen... gelukkig is dat over m'n ouders ook nooit tegen me gezegd. wel dat compleet vreemden die ik voor het eerst spreek, zeggen: nou, voor haar is het maar beter dat ze overleden is... daar kan ik ook zo woedend van worden... wat weet die er dan van... het was in haar ziektebeeld ook wel beter voor haar omdat ze er zelf al zo naar verlangde, maar dat een compleet vreemde dat ook nog eens zegt dan...
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 11:07 schreef Tally het volgende:
Maar je bent toch gezond! Ja sufkut dat is het probleem ook niet
wordt tegen mij ook wel eens gezegd... of: meid, je moet eens wat afvallen, dan gaat het opeens vanzelf... (terwijl de gyn tegen me gezegd heeft: ja, je bent wat te zwaar, maar niet in zo'n mate dat je niet zwanger zou kunnen worden...)
ik heb de laatste tijd ook niet meer zo'n zin om het dan steeds op een goede manier uit te moeten leggen... ik denk dan: mens, bemoei je er toch gewoon niet mee...
SPOILER
pi_84082602
@ Tally: Auw die is ook naar!
pi_84082746
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 11:25 schreef mijsje het volgende:

[..]wordt tegen mij ook wel eens gezegd... of: meid, je moet eens wat afvallen, dan gaat het opeens vanzelf... (terwijl de gyn tegen me gezegd heeft: ja, je bent wat te zwaar, maar niet in zo'n mate dat je niet zwanger zou kunnen worden...)
Ja dat heb ik dus ook wel eens Dan lukt het zonder die troep van het ziekenhuis Nou nee..
Ik mis ook wat aan onderdelen he Wat het niet onmogelijk maakt maar wel moeilijker

Soms begint hubbie daar ook wel eens over. Juist omdat ze in het ziekenhuis wel eens zeggen van: Ja je bent te zwaar. Dat vind ik dan moeilijker dan dat een vreemde het zegt.
Maar gelukkig begrijpt hij het naderhand wel. Hij wil er ook gewoon alles er aan doen en snap ik wel
Het is een lieverd
pi_84082878
Mijsje wat een gigantische botte trut!

Ongelooflijk! Snap dat je er nog pissig om wordt...

Hoop dat die zuurpruim ook geen kinderen heeft,zielig voor die kinderen, je zal maar zo'n moeder hebben!

En over je gewicht, echt iedereen heeft wel opmerkingen. Mijn vent en ik zijn juist slank, en leven erg gezond, en we krijgen allebei te horen dat we misschien iets minder gezond zouden moeten doen, meer relaxen, meer vlees eten, ik zou wel wat mogen aankomen (ik ben 1.75 en 65 kilo, da's echt niet te dun!) ohja minder sporten, en er minder mee bezig zijn bla bla bla. Word er ook zoooo moe van!
Laat je niks wijsmaken hoor.
pi_84083010
En toch... is het wel toevallig dat we (ik ook) hier (bijna) allemaal te zwaar zijn.
Ik riskeer een virtuele ruzie, ik weet het. Maar het is zo opvallend... Sorry.
pi_84083017
Ik laat me ook niets wijs maken Ik ben een half jaar gestopt en de kilo's vlogen er af
Ik viel binnen no time 12 kilo af Nu ben ik weer begonnen met spuiten en troep en de kilo's komen er weer bij.
Ik kan hardlopen zoveel ik wil. Wel of niet eten. Het maakt weinig uit.

Natuurlijk houd ik er rekening mee. En prop ik me niet vol. Loop hard (op de momenten dat het wel kan). En probeer ik gezond te eten.
pi_84083210
PZE! HOE DURF JE!

Haha nee hoor!

Ruzie met mij in ieder geval niet.

Maar idd wat Tally zegt, de meesten van ons zijn aan de hormonen. Probeer dan nog maar eens op gewicht te blijven.

En ik ben dus op normaal gewicht, en mijn vent is ultra dun.

Mijn beste vriendin is 20 kilo te zwaar, na 3 maanden zwanger geraakt op haar 36e van haar iets te stevige vent. Nu weer zwanger, op haar 38e, nu nog zwaarder. Soms heeft het er mee te maken, soms niet. Soms heb je gewoon pech.
  donderdag 15 juli 2010 @ 11:47:26 #65
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_84083488
oh bah die lullige opmerkingen. De meeste in mijn omgeving reageren heel goed, maar soms?!!
Wel valt me op dat iedereen het vanzelf sprekend vind dat als je getrouwd bent er ook kinderen zullen zijn, en als je dan zegt ik kan niet/moeilijk zwanger raken, kijken ze je aan of ze het in keulen horen donderen.

Over het gewicht, ik vind het een beetje dubbel, ik snap het aan de ene kant, maar aan de andere kant als ik zie hoeveel mensen er zwanger worden die toch echt niet het ''ideale'' gewicht hebben, vraag ik me af in hoeverre gewicht te maken heeft met het niet zwanger kunnen raken. En ja er zijn hele studies naar gemaakt over risico's enzo, maar als ik naar mijn omgeving kijk (oud klasgenoten/collega's enzo) dan denk ik: tuurlijk het zal. En wat Isla zegt, het is toch nooit goed.
Zo kreeg ik eergister van mijn moeder te horen dat ik te hard van stapel liep, ik was net getrouwd en zou eerst eens moeten genieten van mijn tijd met mijn man. Ik werd me toen toch een potje pissig, sowieso botert het al niet zo tussen mij en mijn ouders, maar dit sloeg echt alles. Heb haar maar even haarfijn uitgelegd dat ik bepaal wat er gebeurt in samenspraak met mijn lief en van stapel lopen doe ik niet, ik wil gewoon weten wat mij mankeert, is toch logisch, het is niet dat ik ineens dacht laat ik eens naar de gyn gaan, er ging ook nog heel wat aan vooraf, maar schijnbaar heeft ze mijn onverwachte ziekenhuis bezoek met spoedoperatie even weggeduwd en niet meer aan gedacht. En net of je niet kan genieten van elkaar als je een kind hebt, we zijn bijna 2 jaar bij elkaar en genieten echt wel van elkaar, en ik was zo boos dat ik vergeten was om te zeggen en jij dan, toen ik kwam waren jullie ook nog geen 2 jaar bij elkaar. En ik was ook nog eens ''gepland''

Oh mijsje waar haalt je buurvrouw dat lef vandaan zeg, bah bah En als er iets niet belangrijk is, is het wel de hoogte van het gras, net of dat bepalend is of je een kind kan opvoeden, Whut?? echt niet!! Kan me voorstellen dat je daar nu nog boos over kan worden, ik vind het ook niet normaal hoor..

Oh en tally spannend hoor
pi_84083818
Natuurlijk kan 1 van de oorzaken van PCOS overgewicht zijn. Daar ontkom je niet aan. En dat maakt het zwanger raken ook moeilijker.
Maar er zijn ook gewoon dikke vrouwen (als ik dat zo even kan zeggen) die normaal zwanger raken. Die gewoon geen PCOS hebben. En die wel elk jaar een kind werpen of kunnen werpen

Als ik stop met de pil dan raak ik niet ongesteld. Dat is al zo vanaf mijn 14de. Ik moest vroeg aan de pil beginnen door pijn in mijn buik omdat ik niet ongesteld werd. Later dacht ik, ik ga die troep niet slikken om ongesteld te worden. Ben er weer mee begonnen toen ik wat met hubbie kreeg. 19 was ik.
Mijn zusje. Is zeker een kilo of 30 zwaarder dan dat ik ben. En als die stopt heeft ze een normale cyclus. Hebben echo gemaakt want ze had last van haar buik en zij heeft geen PCOS. Zij willen geen kinderen of in ieder geval zeker nu nog niet. Maar de dokter ziet ook geen problemen voor haar als ze dat wel zou willen.
En dan riep ik maar de hele tijd tegen dr: Als je ooit kinderen wil zou ik maar beginnen met afvallen
Juist omdat je dat in het begin verteld word.
  donderdag 15 juli 2010 @ 11:55:33 #67
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_84083887
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 11:35 schreef Tally het volgende:
Ik laat me ook niets wijs maken Ik ben een half jaar gestopt en de kilo's vlogen er af
Ik viel binnen no time 12 kilo af Nu ben ik weer begonnen met spuiten en troep en de kilo's komen er weer bij.
Ik kan hardlopen zoveel ik wil. Wel of niet eten. Het maakt weinig uit.

Natuurlijk houd ik er rekening mee. En prop ik me niet vol. Loop hard (op de momenten dat het wel kan). En probeer ik gezond te eten.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat dit anders is, als het door hormonen komt kun je er gewoon niks aandoen. Dan wil afvallen ook gewoon niet lukken, je lijf ligt dan gewoon overhoop.
Maar zoals in mijn geval ligt het toch echt aan het eten (of eerlijk gezegt het ontbreken van eten). Ik ben te zwaar door onregelmatig eet gedrag, ik eet te weining, dat wat ik eet wil ik wel zo vaak gezond mogelijk. En ja ik laat me ook wel eens gaan maar doet iedereen...
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 11:35 schreef prinseszondererwt het volgende:
En toch... is het wel toevallig dat we (ik ook) hier (bijna) allemaal te zwaar zijn.
Oh over de knie jij nee grapje..
Ik snap je wel hoor maar het is wat Isla vertelt over haar vriendin dan denk ik begin ik weer te twijfelen, maar als ik dan hoor van de studies die er zijn gedaan naar onvruchtbaarheid en de risico's voor/tijdens/na zwangerschap dan denk ik er is dus wel degelijk een verband. Ook als je gaat googlen kom je dat verband weer tegen, maar zoals met alles er zullen heus mensen zijn die daar geen last van hebben, maar juist die mensen al is die groep klein brengen me wel aan het twijfelen
pi_84083915
O en trouwens over mijn omgeving. Ik heb niet te klagen. Die het weten hoor ik geen verkeerd woord van.
Ze vragen me hoe het gaat. En ik kan altijd terug vallen op mensen
Die het niet weten. Tja. Die maken soms opmerkingen maar daar heb ik nooit last van, ik heb ze immers nooit iets gezegd
Mijn zusje kan soms nog wel een opmerking maken maar dan denk ik altijd: Dies niet wijs
pi_84083985
Droomvrouwtje het is wel heel zuur dat je dat te horen krijgt, van je eigen moeder nog wel.
(daarentegen krijg ik regelmatig opmerkingen van mijn ouders dat het nu toch wel een tijd wordt-ze weten niet dat we bezig zijn-ja want we wonen al twee jaar samen en ik ben toch al 36 bla bla bla....mijn vader zei "ik ben er toch echt wel aan toe om opa te worden" en ik dacht ja pap ik ben er toch echt wel aan toe om moeder te worden maarja!")
Misschien dat je moeder inderdaad even "vergeten" is dat je een spoedoperatie hebt gehad. Mensen zijn toch vaak met zichzelf bezig en onthouden alleen wat ze willen onthouden.
Zo heb ik een paar vriendinnen die ik al meerdere keren heb moeten uitleggen wat IUI is, waar we in augustus mee moeten beginnen. Dan hebben ze het weer over IVF en ik weer; nee nog niet, eerst 6 rondes IUI. Wat is dat ook alweer? Aaaargh. Toen het klokhuis-filmpje opgestuurd, en wéér de vraag: Maar dit gaat toch over IVF? Weet je wat: Laat maar. Als t zover is horen jullie t wel van me. M isschien totally off-topic dit maar ook weer zoiets waar ik me aan erger. Zogenaamd belangstellend en dan totaal niet luisteren.
  donderdag 15 juli 2010 @ 11:58:48 #70
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_84084041
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 11:54 schreef Tally het volgende:
En dan riep ik maar de hele tijd tegen dr: Als je ooit kinderen wil zou ik maar beginnen met afvallen
Juist omdat je dat in het begin verteld word.
Dat werd hier ook gezegd, maar niet omdat het anders niet gaat lukken, maar hier moet je BMI gewoon onder de 30 zijn anders word IVF afgewezen. Nu zijn wij nog lang niet zover, maar de gyn zei, je kunt beter nu beginnen dan dat je straks misschien wel zover bent en je ineens heel veel moet gaan afvallen en je weer moet wachten voordat je verder kunt
pi_84084138
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 11:57 schreef IslaBonita het volgende:
Zogenaamd belangstellend en dan totaal niet luisteren.
Daar kan ik me dus ook aan ergeren. En onwijs boos van worden. Vraag het dan niet.
Ik HOEF het niet uit te leggen hoor. Jij doet alsof je het wilt weten.
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 11:58 schreef droomvrouwtje het volgende:

[..]

Dat werd hier ook gezegd, maar niet omdat het anders niet gaat lukken, maar hier moet je BMI gewoon onder de 30 zijn anders word IVF afgewezen. Nu zijn wij nog lang niet zover, maar de gyn zei, je kunt beter nu beginnen dan dat je straks misschien wel zover bent en je ineens heel veel moet gaan afvallen en je weer moet wachten voordat je verder kunt
Dat is bij ons ook. Alleen heb ik dan of die BMI niet (en ik ga niet uitrekenen ) of ze kijken er niet goed naar ofzo
  donderdag 15 juli 2010 @ 12:02:05 #72
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_84084174
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 11:57 schreef IslaBonita het volgende:
Droomvrouwtje het is wel heel zuur dat je dat te horen krijgt, van je eigen moeder nog wel.
(daarentegen krijg ik regelmatig opmerkingen van mijn ouders dat het nu toch wel een tijd wordt-ze weten niet dat we bezig zijn-ja want we wonen al twee jaar samen en ik ben toch al 36 bla bla bla....mijn vader zei "ik ben er toch echt wel aan toe om opa te worden" en ik dacht ja pap ik ben er toch echt wel aan toe om moeder te worden maarja!")
Misschien dat je moeder inderdaad even "vergeten" is dat je een spoedoperatie hebt gehad. Mensen zijn toch vaak met zichzelf bezig en onthouden alleen wat ze willen onthouden.
Zo heb ik een paar vriendinnen die ik al meerdere keren heb moeten uitleggen wat IUI is, waar we in augustus mee moeten beginnen. Dan hebben ze het weer over IVF en ik weer; nee nog niet, eerst 6 rondes IUI. Wat is dat ook alweer? Aaaargh. Toen het klokhuis-filmpje opgestuurd, en wéér de vraag: Maar dit gaat toch over IVF? Weet je wat: Laat maar. Als t zover is horen jullie t wel van me. M isschien totally off-topic dit maar ook weer zoiets waar ik me aan erger. Zogenaamd belangstellend en dan totaal niet luisteren.
Blijkbaar luisteren ze dan idd niet, iemand die oprecht belangstellend is die weet echt wel in welk traject je zit en waar je mee bezig bent, dat merk ik hier ook, degene die oprecht meeleven, die willen ook alles weten en vragen er ook na, en als ik het niet goed krijg uitgelegd dan gaan ze het opzoeken op internet..
Eigelijk is dat het zelfde als de standaard vraag: Hoe gaat het met je, eigelijk wil niemand daar het eerlijke antwoord op, en als dat wel zo is dan vragen ze er ook naar
pi_84084233
Droomvrouwtje ik denk dat het zo zit:

Als je al wat meer moeite hebt met zwanger raken, kan je gewicht meespelen. En anders niet.

Hetzelfde geldt voor de rest, als je al moeite hebt met zwanger raken, kun je misschien beter de koffie, alcohol, medicijnen laten staan. Minder of meer sporten, minder stressen, meer relaxen, meer vitamines, meer of juist minder sexen, etc etc.

Mensen die geen problemen hebben met zwanger raken, hoeven hier niet op te letten. Misschien helpt het als wij dat wel doen, en geeft dat net het zetje. (medische problemen uitgezonderd)
  donderdag 15 juli 2010 @ 12:04:59 #74
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_84084291
@tally dan zal je BMI wel goed zijn denk ik.. en anders letten ze er niet, en als ze er niet op letten moeten ze er maar ook niet over zeuren.

@isla wat jij zegt klopt. Dat is de reden waarom ik gewoon naar de diëtiste ben gegaan, het kan geen kwaad.
  donderdag 15 juli 2010 @ 12:05:10 #75
57497 happyme28
I'm so happy
pi_84084298
quote:
Het KAN een oorzaak zijn, maar heel vaak heeft gewicht er maar weinig helemaal niets mee te maken. Bij mijzelf was afvallen uiteindelijk wel de manier (mijn eisprong was niet goed en toen ik afgevallen was had ik wel een mooie eisprong (zat 'm vooral in de suikers/koolhydraten die ik at).

Hier nog even wat virtuele voor allemaal!
pi_84084333
Zo we zitten lekker door elkaar heen te lullen haha... We zijn weer wakker na die warme en rustige weken...
Nu ga ik echt wat doen. Tot later!
pi_84084343
quote:
Volgens mij is het met zwanger worden en overgewicht gewoon hetzelfde het verband met roken en longkanker. Sommige mensen roken jaren en jarenlang en veel en daar gaat alles goed. En sommige mensen zijn dik te zwaar en worden gewoon zwanger. En sommige mensen hebben nooit gerookt en die krijgen gewoon longkanker. En sommige mensen zijn gewoon op gewicht en die worden niet zwanger.

Tuurlijk, er is een verband, en het is beter voor je kansen om minder zwaar te zijn, maar soms lukt het gewoon niet... en dat moet je dan helaas maar gewoon accepteren.

Ik wens alle dames hier verder sterkte! Ik blijf in dit topic lurken vanwege clienten van mij met vruchtbaarheidsproblemen & mijn zus. Zo blijf ik bijleren, maar meestal heb ik niet echt iets toe te voegen. Sorry.
pi_84084390
Kahlie je zal hier veel opsteken in ieder geval!
pi_84084436
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 12:07 schreef IslaBonita het volgende:
Kahlie je zal hier veel opsteken in ieder geval!
Ja, ik heb vooral mijn zus hier heel erg mee geholpen. Dus erg bedankt voor jullie verhalen dames! Respect dat jullie er zo open over praten.
  donderdag 15 juli 2010 @ 12:12:36 #80
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_84084622
Isla tot laters

Kahlie hier steek je idd veel van op..
pi_84084751
Hallo Dames

Ik kijk al jaren zo nu en dan in dit topic, maar sinds ik deze nick heb ben ik dit topic eigenlijk een beetje "verloren".
Ik schrik er toch wel een beetje van hoeveel namen ik nog herken in dit topic. Ik had verwacht (nee, gehoopt) dat wat meer van jullie waren verkast naar het andere topic, maar helaas.

Ik zal niet actief gaan meeposten in dit topic. Omdat er hier geen oorzaak is gevonden hebben wij besloten ook niet te gaan behandelen. Het is een zwaar traject (dus respect voor jullie, dames! ), en we zouden het oneerlijk vinden voor onze zoon (10) om heel intensief daar mee bezig te gaan en dus wat aandacht voor hem te ontnemen.

Ik heb overigens nog een mooie opmerking die ik vaak van omgeving heb gekregen: "Ach meid, je hebt er toch al één?" Jahaaaaaaa, maar dat is het punt toch niet.

Nou ja, het is al een langer verhaal dan ik eigenlijk wilde. Ik wens jullie allemaal veel geluk, sterkte en een goed resultaat toe!

En gelukkig hebben we nu een volg topic knopje! Yay!
pi_84084892
Al had je er 10 En je wilde er nog eentje bij. Das jouw goed recht. En gewoon klote als het niet lukt
pi_84084894
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 12:12 schreef droomvrouwtje het volgende:
Isla tot laters

Kahlie hier steek je idd veel van op..
Ik denk dat er misschien nog wel meer mensen zijn die meelezen of lurken en meeleven, vanwege vruchtbaarheidsproblematiek in de familie of nabije kring. Het is soms heel moeilijk aftasten wat prive is en wat niet en soms voel je je als familie net alsof je in een moeras staat. Wel vragen, niet vragen? etc.

Om nog eens met een foute anecdote te komen, waar ik nu inmiddels wel om kan lachen:

Na een uitgebreid gesprek met mijn zus waren we het er samen over eens hoe raar het is dat mensen zich toch zo lijken te bemoeien met kinderen en de kinderwens van anderen. Wij vonden het samen erg prive, maar toch wordt er altijd naar gevraagd of op gehamerd. Got, wat voelde ik me verlicht. Ik zou het helemaal beter gaan doen.

Ben ik een paar weken later aan het klussen bij een bevriend stel dat net een eensgezinswoning heeft gehuurd op een vrij kindvriendelijke locatie. Zeg ik zo tussen neus en lippen door: "Oh, wat leuk, nu is er ruimte voor kinderen!" Mijn eigen reactie was toen:
Hun reactie was: "Ja, dat vinden wij ook".
  donderdag 15 juli 2010 @ 12:20:02 #84
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_84084913
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 12:19 schreef Tally het volgende:
Al had je er 10 En je wilde er nog eentje bij. Das jouw goed recht. En gewoon klote als het niet lukt
dat dus...
pi_84085283
Dank voor de reacties allemaal en voor het niet virtueel villen van mijn account.
Nee tuurlijk, het hoeft geen verband te hebben. Ik ken genoeg dikkerdjes met mooie kindjes. Maar toch, in elk geval bij mezelf blijft het gevoel dat het er iets mee te maken heeft. Verder ligt het namelijk nergens aan... dus dan gooi ik het daar maar op.

Faithfulness, wat een moedig besluit. Geniet van je zoon en dank voor je lurksteun.

pi_84091359
@ duchess mooi verwoord meid en heel raak!
ik heb altijd meegelezen in de tijd dat je zwanger probeerde te worden en nu een heel mooi kindje hebt.
zo bijzonder!

@tally spannend ik zal weer voor je duimen

@mijsje wtf ik zou die buurvrouw zo twee blauwe ogen hebben gegeven. wat een lef! niet te geloven hoe mensen zich dat soort meningen en opmerkingen veroorloven. mijn huis en tuin is niet zo smetloos maar ik weet wel dat mijn kindje niks te kort komt. en dat heeft niks te maken met rommel.

@pze je riskeert geen virtuele ruzie hoor maar ik ben ook redelijk op normaal gewicht. iets aan de hoge kant.en toch heb ik pcos. wat wel bij pcos is dat het zowel kan komen door overgewicht als overgewicht door pcos. vicieuze cirkel.
pi_84091919
Idd... het is al gezegd... te zwaar zijn kan wellicht wel meespelen, maar het hoeft niet. Een oude vriendin van mij weegt denk ik wel 40 kilo te zwaar en die heeft zomaar -hups- twee kinderen. Raakte zonder problemen zwanger. Mijn man zei 'ja, maar zij is toch ook gewoon zwanger geraakt?', ik zei 'ja, maar zij heeft geen problemen met zwanger raken, dus heeft zij op dat gebied ook geen last van haar gewicht. Bij ons zijn er wel vruchtbaarheidsproblemen, dus kan mijn gewicht wel een probleem zijn!'. Ik ben gewoon te zwaar. Ben ongeveer 1.64 m klein en weeg zo'n 83 kilo, dus er mag zéker wel een kilo of 15 vanaf.

Wat ik nou ook vaak heb gemerkt is dat nu wij Bas hebben er heel veel mensen zijn die dan alsnog tegen je zeggen 'kijk, als je er maar niet teveel mee bezig bent, lukt het wel! Bij jullie is het ook goed gekomen!'... Ja...máár ik ben er WEL veel mee bezig geweest! Hoe had ik er NIET mee bezig kunnen aangezien ik steeds naar het ziekenhuis moest voor controles?'
Soms... mensen....
pi_84094386
In verband met dat gewicht: ik heb ook last van overgewicht en in Jette zei de dokter me ook dat ik moest afvallen (wat kwam dat toen hard aan ). Ik ben denk ik in totaal 3 kg afgevallen en ik was zwanger. Achteraf zei hij ook dat het daar niet aan kon liggen, maar dat het effectief beter is om wat minder te wegen, zeker omdat je op het ogenblik dat je hormonen moet nemen vaak nog extra gewicht bijkrijgt en elke kg die je niet moet meenemen handig is tijdens je zwangerschap.
Het grote overgewicht is hier trouwens gekomen nadat ik hormonen ben beginnen slikken (toen ik 18 was had ik mijn eerste kuren al binnen). Het is alleszins nooit meer goedgekomen

Er is me ook verteld geweest dat het niet duidelijk is wat er eerst was: PCOS of overgewicht. Wel is het zo dat mensen met PCOS vaak moeilijker gewicht verliezen. Tof, hé

Voor de rest wil ik jullie heel veel succes toewensen. Ik lees hier nog dagelijks mee en wens jullie allemaal die langverwachte zwangerschap toe. Ik hoop echt dat we in de toekomst samen kunnen posten in andere topics en dat ik jullie kroost kan bewonderen in het fototopic
pi_84096703
Leo... ik ben nog steeds als ik je naam lees zo ongelooflijk blij voor je.

Trouwens, PCOS heb ik niet. Overgewicht wel. Maar toen ik 12 kilo kwijt was kwam mijn cyclus wel terug. Nu heb ik een cyclus, maar zijn de zwemmers van mijn vent niet top. 3 IUI's later heb ik nog altijd een stemmetje in mijn achterhoofd dat iets over kilo's mompelt. Er kan nog best iets af...
pi_84097971
PZE mag ik weten hoe slecht de zwemmers van je man zijn? (in getallen?) Dit omdat wij hetzelfde probleem hebben (de zwemmers dan)
pi_84099572
Tuurlijk mag dat, ik heb de getallen alleen niet. Ze zijn niet slecht in aantallen, maar hij maakt antilichamen aan waardoor ze aan elkaar 'kleven' en dus niet goed kunnen zwemmen. Getallen hebben ze wel gegeven, maar het enige dat we onthouden hebben is dat we 35% kans hadden om zelf zwanger te worden in een jaar.
pi_84100009
Oh ok.... en daar zijn jullie dmv een zaadtest achter gekomen? (anti-lichamen? kun je dat zien?) Of op een andere manier? En hoeveel is de kans dan groter met IUI?
pi_84103641
Dat hebben ze ontdekt tijdens de samenlevingstest, door de microscoop konden ze dat zien. Nu wordt het zaad gewassen en dan bij mij ingespoten, dan is het zaad van die antidingen af en is de kwaliteit in principe goed nu. De kans zou met iui in principe groot moeten zijn voor ons, maar de eerste drie dus nog weinig succes...
  donderdag 15 juli 2010 @ 20:05:10 #94
57497 happyme28
I'm so happy
pi_84104301
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 19:52 schreef prinseszondererwt het volgende:
Dat hebben ze ontdekt tijdens de samenlevingstest, door de microscoop konden ze dat zien. Nu wordt het zaad gewassen en dan bij mij ingespoten, dan is het zaad van die antidingen af en is de kwaliteit in principe goed nu. De kans zou met iui in principe groot moeten zijn voor ons, maar de eerste drie dus nog weinig succes...
PZE, maar als je 'gewoon' zwanger kunt raken, kan het ook wel zo'n half jaar tot een jaar duren hè! Ik weet (en ik gun het je zooooooooooooooooooooooooooooooooo onwijs!!) dat iedere maand er 1 teveel is, maar eigenlijk zijn jullie nu 'pas' 3 maanden echt bezig!! Het gaat echt lukken!

En als je denkt dat het helpt, dan probeer je toch nog een paar kilootjes kwijt te raken. Ik vond het juist prettig me even daar op te richten zodat ik niet steeds bezig was met zwanger raken
pi_84104482
Dank je Happy, daar heb je een punt. Maar het voelt niet alsof we drie maanden bezig zijn maar gewoon als drie jaar. Beetje afvallen kan geen kwaad, dat is idd goede afleiding ook.
  donderdag 15 juli 2010 @ 20:16:11 #96
57497 happyme28
I'm so happy
pi_84104885
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 20:08 schreef prinseszondererwt het volgende:
Maar het voelt niet alsof we drie maanden bezig zijn maar gewoon als drie jaar.
En dat is ook heel goed te begrijpen! Ik heb dat ook wel gehad dat ik eindelijk, na bijna 1,5 jaar, een goede cyclus had. Toen begon het eigenlijk pas, vanaf toen hadden we pas echt kans dat het zou gaan lukken, maar na 3 maanden niet zwanger had ik er ook de balen van. Gelukkig was ik na 4 maanden wel zwanger werd helaas wel een miskraam, maar toch, ik wist dat het kon. Gelukkig duurde het daarna ook maar 4 maanden tot ik zwanger was van Daan

Meiden, geef niet op, hoe moeilijk het ook is af en toe!
pi_84108055
Nu begin ik alweer voor de derde keer aan deze post. Gister lukte het niet op mijn gsm en nu op de pc ging het ook mis, word er wel een beetje chago van

Duchess; jij slaat met jouw post de spijker volledig op z'n kop. Moest er gewoon even een traantje van wegpinken. Het verlangen is zo groot en soms kan het zo ontzettend veel pijn doen

Tally; wat goed dat je bent gestart met een nieuwe poging! Veel succes

Mijsje; jouw poging begint eind van deze maand, toch?

Al die opmerkingen van familie en bekenden, word er vanaf hier boos om! Ik heb er persoonlijk geen ervaring mee, mijn familie, vrienden en collega's reageern gelukkig heel lief en begripvol. Daar hebben wij het gelukkig wel mee getroffen!

En over dat gewicht en eveneens opmerkingen. Ik denk dat het voor veel buitenstaanders iets is dat het onvruchtbaar zijn tastbaar maakt en een mogelijke verklaring kan zijn. Mensen willen graag alles kunnen verklaren en onvruchtbaarheid zie je niet van de buitenkant. Wellicht hebben mensen daar wel behoefte aan. Ik ben trouwens niet te dik of te doen, gewoon normaal. Maar bij ons ligt het probleem ook wel voor de 100% bij mijn man. Er is een verklaring voor en ik denk dat het daardoor voor mij 'makkelijker' is om er mee om te gaan en een plaatsje te geven dan wanneer er geen oorzaak aan te wijzen is.

Verder alles goed aan deze kant van de pc, nog iets minder dan 5 weken wachten tot de uitslag, spannend!
pi_84122004
Echo gehad.
Ze kon nog niet veel zeggen alleen dat het er rustig uit zag. Dus ik blij.
Kom ik in het kantoortje zie ik dr wat bedenkelijk kijken. Opeens zegt ze: Mja ik ga toch overleggen met de anderen. Want ik zie hier dat het precies op deze manier ook de laatste keer ging.
Dus ze wilde zekerheid dat het dit keer niet te hard zou gaan en overleggen met de gynaecoloog of de eenheden die ik prik gelijk moeten blijven.
Al met al weet ik dus nog weinig
pi_84123279
Balen Tally, wanneer krijg je meer te horen?
pi_84123637
bah Tally, fijn dat ze even overleggen en niet zomaar wat beslissen, maar bleh, je wil toch zekerheid...
wanneer hoor je het?

Poezebeest, ik moet woensdag 28 juli beginnen weer met de decapeptyl te spuiten. dat is dag 23 van deze cyclus. dan moet ik op dag 28 gewoon ongesteld worden volgens de statistieken en dan moet ik op dag 5 van de nieuwe cyclus terugkomen voor een uitgangsecho. daarna mag ik dan weer eens beginnen met de verhoogde dosis gonal-f. (nu 300IE ipv 150IE... gaan de pennen waar op zijn hoogst 900IE inzit er lekker snel doorheen...)
  vrijdag 16 juli 2010 @ 10:31:08 #101
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_84123677
balen dat je nu eigelijk nog niks weet, wanneer hoor je meer??
pi_84123866
Tally, wel goed dat ze secuur te werk gaan. Ze doen dus niet zo maar wat. Hopelijk weet je snel wat ze gaan doen.

Mijsje, spannend. Hopelijk wordt dit hem wel.

Ik heb blaasontsteking, bah. Moest ik toch noch naar een arts in onze relaxmaand. Duh.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 10:42:53 #103
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_84123962
PZE dat is minder.. blaasontsteking kan echt pijnlijk zijn.. sterkte en beterschap
  vrijdag 16 juli 2010 @ 10:43:41 #104
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_84123981
Mijsje 28-7 is een hele mooie datum om te starten met hormonen! Op 28-7 exact een jaar geleden (ook nog eens mijn trouwdag) ben ik voor het eerst hormonen gaan spuiten en zie hier, 7,5 maand zwanger van dit wondertje. Ik hoop zó dat het jou en alle meiden die hier posten en of lurken, óók zo moge vergaan!

Meiden, allemaal heel veel succes
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_84124264
pze
bah, blaasontsteking, het is je ook niet gegund om lekker te relaxen he? beterschap!

Saffier ik hoop het ook zo! ik vind het heel fijn dat het overgrote deel van mijn voorganger uit deze topicreeks zwanger zijn geworden. dat schept hoop... (al heb ik nog steeds Wilmadonna op mijn netvlies... vond/vind ik zooo verdrietig nog steeds...)
pi_84125064
Als het goed is word ik tussen 12:00 en 13:00 gebeld.
Dus maar even geduld hebben
pi_84125556
naja, we wachten hier al zooo lang, dan kan dat anderhalve uur er ook nog wel bij...
pi_84126099
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 11:29 schreef mijsje het volgende:
naja, we wachten hier al zooo lang, dan kan dat anderhalve uur er ook nog wel bij...
Ja bij 4 en half jaar kan die anderhalf uur best he

Moderator vrijdag 16 juli 2010 @ 11:45:59 #109
5428 crew  miss_sly
pi_84126194
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 10:51 schreef mijsje het volgende:
pze
bah, blaasontsteking, het is je ook niet gegund om lekker te relaxen he? beterschap!

Saffier ik hoop het ook zo! ik vind het heel fijn dat het overgrote deel van mijn voorganger uit deze topicreeks zwanger zijn geworden. dat schept hoop... (al heb ik nog steeds Wilmadonna op mijn netvlies... vond/vind ik zooo verdrietig nog steeds...)
ach mijsje, ik hoop zo vreselijk dat jij en de andere meiden hier ook mogen doorstromen, en wel zo snel mgelijk. Dat het voor wilmadonna niet gelukt is, was idd heel erg verdrietig. Gelukkig zijn er veel meer voorbeelden dat het wel gelukt is. Ik duim voor jullie en denk erg vaak aan jullie, ook al post ik hier niet vaak.

dikke voor alle meiden hier.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_84126450
dank je Sly, heel lief van je!

en er ligt hier een vlindertje (kreeg ik van McLaura) om me eraan te helpen herinneren dat wondertjes bestaan en ik in mijn wondertje moet blijven geloven...
  vrijdag 16 juli 2010 @ 11:54:12 #111
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_84126568
dankjewel miss..

Dat is lief mijsje .. En je moet idd in wondertjes geloven en jou wondertje komt echt wel. Zo heb ik van mijn vriendin een steen gekregen in hartvorm met de woorden HOPE. En dat moet je houden hoop, als je de hoop opgeeft is het verloren..
pi_84126777
Telefoon gehad! Het is allemaal goed! Dus gewoon doorgaan zoals ik deed.
En maandag terugkomen voor een echo weer
  vrijdag 16 juli 2010 @ 12:03:53 #113
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_84126958
tally dat is goed nieuws
pi_84126980
Ja word meteen een beetje rustiger in mijn hoofd
pi_84127027
Tally, helemaal goed! ik duim alvast voor je volgende echo!
pi_84129375
Fijn Tally!!!
pi_84130275
go tally!!!!!
  vrijdag 16 juli 2010 @ 21:56:40 #118
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_84150285
Oh gelukig, Tally!! Fijn!!

...totaal offtopic... maar wat verschijnen er een boel enge booskijkende avatars op fok ... ik heb zeker wat gemist...

[ Bericht 21% gewijzigd door Jose81 op 16-07-2010 22:04:30 ]
pi_84153550
He dames, even snel bijgelezen, kom even een uitdelen.

Tally dus alweer bezig, Mijsje gaat ook weer bijna beginnen...... ik ga weer duimen!
pi_84155152
pssst Jose, kijk hier eens: Vraag hier je enige echte Ian_Nick avatar aan #4

Madelieve hoe gaat het bij jullie? Begint je man alweer wat op te knappen?

Ik heb vanavond m'n medicijnen gehaald... dus ik even tellen of alles wel klopte, had ik maar 1 pen gonal van 900 en 1 pen gonal van 300 gekregen... dat is dus maar voor 4 dagen spuiten... dus ik maar meteen bellen (de apotheek had spullen meegegeven naar het verzorgingstehuis bij ons in het dorp zodat we het niet helemaal bij de apotheek hoefden te halen een dorp verderop) en de assistente begon meteen: er stond ook maar 1 pen van 900 en 1 van 300 op je recept... ik zei: nee hoor, dat kan niet, want ik heb maar voor 4 dagen gekregen, maar ik moet waarschijnlijk wel een dag of 10 spuiten... daar kom ik niet echt mee uit... zegt ze: oh, ehm, ja, dat lijkt me dan ook wel een beetje weinig... ging ze m'n recept zoeken, kon ze het helemaal niet meer vinden... handig bij het indienen voor de verzekering ook... maar goed, ze heeft er 2 pennen van 900 bijbesteld, dus die krijg ik dan maandag. Dan krijg ik ook de spuit en de naalden voor de pregnyl. (dat schijnen ze ook maar niet te begrijpen, dat je met ampullen alleen dat spul je buik niet inkrijgt... en ik zeg er iedere keer toch duidelijk bij dat ik zelf geen voorraad spuiten en naalden in huis heb...)
zo, dat was mijn irritatie van de week weer over onze apotheek...
manlief zei al: we moeten maar voortaan gewoon de grote apotheek in Den Helder gebruiken ipv onze eigen apotheek... er is iedere keer wel wat met wat ik krijg qua medicijnen en je dan even vriendelijk te woord staan ho maar...
maar goed, we hebben voor woensdag de 28ste juli alles wel in huis... (toch blij dat ik deze keer goed op tijd was met alle medicijnen... )
pi_84156871
Wat klunzig van de apotheek weer joh, dat zou toch niet mogen. Toch zijn ze in ons dorp ook niet handig, ik vraag altijd of de spuiten en naalden bij de pregnyl zitten. Alles dubbelchecken dus, goed dat je zelf zo alert bent.
  zaterdag 17 juli 2010 @ 00:14:20 #122
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_84156988
goed dat je 't even nakeek, mijsje! erg slordig van ze hoor
in de haak.
pi_84163809
onderhand ga je inderdaad wel tellen en checken of alles echt wel klopt en of alles er echt wel bij zit... ik ben een keer voor de verrassing komen te staan dat ik ging spuiten en ik er toen achter kwam dat het veel te weinig was, maar ik zat vlak voor het weekend. toen hebben we via de gyn-poli met een apotheek 25km verderop dan onze eigen apotheek nog kunnen regelen dat we de spullen toch nog op tijd in huis hadden... onze apotheek heeft ook geen concurrentie te vrezen verder, dus dan kunnen ze fouten veroorloven, want mensen komen toch wel terug. (aangezien het bij ons echt aan het vergrijzen is, hebben veel oude mensen geen keuze, want geen vervoer ergens anders naartoe...)
  zaterdag 17 juli 2010 @ 15:15:16 #124
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_84169530
Jemig, alweer zo'n leuke fout bij de apotheek ... wat een gedoe elke keer zeg! En wat goed dat je het eerst na hebt gekeken dan!!
enne...thanks voor de tip over de avatars!
pi_84170667
Ja, ik was er wel even helemaal klaar mee...
pi_84225110
Eindelijk goed nieuws! 9 kanshebbers hiero.
Nog 5 dagen spuiten denkt de gynaecoloog.
Links heb ik er 2 en rechts heb ik er 7! De gyn was onwijs blij (gek eigenlijk voor iemand die gewoon dr werk doet) en daardoor werd ik ook blij (misschien daarom dus!).

Spannend!!!!
pi_84226277
quote:
Op maandag 19 juli 2010 10:09 schreef Tally het volgende:
Eindelijk goed nieuws! 9 kanshebbers hiero.
Nog 5 dagen spuiten denkt de gynaecoloog.
Links heb ik er 2 en rechts heb ik er 7! De gyn was onwijs blij (gek eigenlijk voor iemand die gewoon dr werk doet) en daardoor werd ik ook blij (misschien daarom dus!).

Spannend!!!!
super voor je Tally!
Ik hoop dat het allemaal doorgroeiende kanshebbers zijn, en dat er niet opeens weer heel veel bij gaan komen...
pi_84226291
Tally! Jompel Jompel Jompel!!!!
#geen
pi_84226584
Goed nieuws voor Tally! Super joh!
pi_84227114
Tally wat goed!! 9 folikels is prima (vaak komen er nog wel een paar eitjes extra mee naar buiten )
Eindelijk schot in de zaak! Succes!!
  maandag 19 juli 2010 @ 12:10:25 #131
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_84228885
Wat goed tally!!! Spannend hoor!!!
  maandag 19 juli 2010 @ 12:38:21 #132
61183 leonieke
Dan toch?
pi_84229801
Tally Ik hoop écht dat deze poging de goede poging is
  maandag 19 juli 2010 @ 12:43:52 #133
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84230036
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 23:31 schreef mijsje het volgende:
pssst Jose, kijk hier eens: Vraag hier je enige echte Ian_Nick avatar aan #4

Madelieve hoe gaat het bij jullie? Begint je man alweer wat op te knappen?

Ik heb vanavond m'n medicijnen gehaald... dus ik even tellen of alles wel klopte, had ik maar 1 pen gonal van 900 en 1 pen gonal van 300 gekregen... dat is dus maar voor 4 dagen spuiten... dus ik maar meteen bellen (de apotheek had spullen meegegeven naar het verzorgingstehuis bij ons in het dorp zodat we het niet helemaal bij de apotheek hoefden te halen een dorp verderop) en de assistente begon meteen: er stond ook maar 1 pen van 900 en 1 van 300 op je recept... ik zei: nee hoor, dat kan niet, want ik heb maar voor 4 dagen gekregen, maar ik moet waarschijnlijk wel een dag of 10 spuiten... daar kom ik niet echt mee uit... zegt ze: oh, ehm, ja, dat lijkt me dan ook wel een beetje weinig... ging ze m'n recept zoeken, kon ze het helemaal niet meer vinden... handig bij het indienen voor de verzekering ook... maar goed, ze heeft er 2 pennen van 900 bijbesteld, dus die krijg ik dan maandag. Dan krijg ik ook de spuit en de naalden voor de pregnyl. (dat schijnen ze ook maar niet te begrijpen, dat je met ampullen alleen dat spul je buik niet inkrijgt... en ik zeg er iedere keer toch duidelijk bij dat ik zelf geen voorraad spuiten en naalden in huis heb...)
zo, dat was mijn irritatie van de week weer over onze apotheek...
manlief zei al: we moeten maar voortaan gewoon de grote apotheek in Den Helder gebruiken ipv onze eigen apotheek... er is iedere keer wel wat met wat ik krijg qua medicijnen en je dan even vriendelijk te woord staan ho maar...
maar goed, we hebben voor woensdag de 28ste juli alles wel in huis... (toch blij dat ik deze keer goed op tijd was met alle medicijnen... )
Irritant is dat! Wel goed dat je van tevoren checked! Ik kwam er nogal laat achter dat ik te weinig pregnyl had en moest naar een nachtapotheek.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_84230377
ik ben heel blij dat ik het inderdaad op tijd had bekeken. vandaag moet ik het ophalen weer bij het verzorgingstehuis waar ik vrijdag ook was... (mag ik wel in m'n telefoon zetten, anders vergeet ik het geheid...)
pi_84232903
je inbox zit weer is vol of ik ben weer is geblocked.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_84233071
quote:
Op maandag 19 juli 2010 13:51 schreef Joene het volgende:
je inbox zit weer is vol of ik ben weer is geblocked.
het eerste... geregeld
  maandag 19 juli 2010 @ 14:39:47 #137
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_84234920
Tally... jippie!! Wat fijn!
  maandag 19 juli 2010 @ 16:24:04 #138
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_84238372
Ik weet niet of het mag volgens de YPPY'aanse regels van het SuperSecretSummer-topic, maar ik doe het lekker toch

Bij deze aan alle dames hier een zonnetje! Omdat ik onwijs hoop dat jullie allemaal binnkort + 9 maanden jullie eigen kindjes in de armen kunnen sluiten.

Nu weet ik alleen niet of jullie nu allemaal ook 5 zonnetjes mogen sturen
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_84238439
Dank je Davinia, wat lief van je!
pi_84241820
Davinia
ik hoop dat wij hier ook gauw een Eli of een Aviva mogen begroeten! Je zonnetje moet zeker helpen...
pi_84242103
Tally, super!!!

En mijsje, wat een kutapotheek!
pi_84242472
ik heb nu net het laatste opgehaald... maar geen excuses of niks hoor, dat het niet goed was gegaan... naja, volgende keer maar via een apotheek in Den Helder, die hebben vaak ook al veel op voorraad, kun je het ook snel afhalen...
wat een lieve avatar heb je trouwens! dat is toch niet een Ian_Nick?
pi_84245332
Tally!!! Goed nieuws

Mijsje er ook al weer klaar voor! Ik ben er trouwens ook mee gestopt om die medicijnen in de buurtapotheek te halen. Bij ons in het ziekenhuis is er ook een apotheek en daar hebben ze er veel meer verstand van.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_84247618
Sproet!

Ons ziekenhuis stuurt je eigenlijk altijd naar je eigen apotheek, alleen bij 'spoedgevallen' mag het in het zkh. Och ja, zoals met zoveel dingen gaat het overal anders!
  maandag 19 juli 2010 @ 21:19:11 #145
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_84249937
helemaal vergeten te reageren op mijsje.. Goed dat je zo oplettend was, apotheken kunnen soms echt domme fouten maken, je moet altijd zo allert zijn, eigelijk vind ik dat niet kunnen
  maandag 19 juli 2010 @ 21:31:29 #146
61183 leonieke
Dan toch?
pi_84250539
quote:
Op maandag 19 juli 2010 20:22 schreef prinseszondererwt het volgende:
Sproet!

Ons ziekenhuis stuurt je eigenlijk altijd naar je eigen apotheek, alleen bij 'spoedgevallen' mag het in het zkh. Och ja, zoals met zoveel dingen gaat het overal anders!
Zo raar eigenlijk. Ik moest alle medicatie in de ziekenhuisapotheek ophalen. Menopur kon zelfs nergens anders want dat is niet te verkrijgen bij een gewone apotheek.
pi_84258571
tally dat ziet er goed uit!

@ davinia wat lief dank je wel!
  dinsdag 20 juli 2010 @ 04:57:34 #148
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_84261773
Dankjewel davinia wat lief van je!
pi_84263370
quote:
Op maandag 19 juli 2010 17:58 schreef mijsje het volgende:

wat een lieve avatar heb je trouwens! dat is toch niet een Ian_Nick?
Nee, nadat ik 3 keer 'van de lijst was gevallen' heb ik er zelf maar 1 gemaakt
  dinsdag 20 juli 2010 @ 21:40:44 #150
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_84292019
Oef, kom ik weer even langs om te spieken, springen de tranen me in mijn ogen om je post op pagina Duch. Wat een mooie en ware woorden, ik werd er even stil van.

Ben hier weinig, ik probeer even wat los te komen van het 'moeten'. Het vreet teveel energie, al die teleurstellingen. Tot de volgende afspraak (over een maand) laten we het even gaan. Helemaal loslaten lukt natuurlijk niet, maar bijv. even geen temperaturen of ovulatietesten hier. De vorige cyclus was er weer een van 61 dagen, daar zakt je de moed ook van in de schoenen. Ik ben verdorie mijn hele menstruerende leven met de regelmaat van een klok ongesteld geworden, en nu het er om gaat laat mijn lijf me in de steek.

Tally wat een goed nieuws!

Een hele dikke knuffel voor jullie allemaal!

[ Bericht 7% gewijzigd door twentemeisje op 20-07-2010 22:01:25 ]
pi_84295740
ons ziekenhuis heeft op zich wel een apotheek, maar geeft eigenlijk niks mee... alleen voor gebruik binnen het ziekenhuis... ze geven je alleen een recept dat je bij een aptoheek moet verzilveren...

ik ben er weer helemaal klaar voor, ik ben er ook al op voorbereid! nu moet ik alleen nog heeeeeeeeel lang wachten tot het de 28ste is... want dat is dag 23 van mijn cyclus... en dan weer laaaaaaaaaang wachten tot het dag 5 is van m'n nieuwe cyclus en we weer mogen beginnen met de echo's... pfff, weer veel wachten...

droomvrouwtje, er is ook zo veel te reageren... geeft niks meid... hoe gaat het nu met jou? begint het weer wat te bezinken?
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 09:20 schreef McLaura het volgende:

[..]

Nee, nadat ik 3 keer 'van de lijst was gevallen' heb ik er zelf maar 1 gemaakt
hij is wel heel leuk geworden, en een echte McLaura! ( er viel zomaar wat op m'n deurmat vandaag... zo ontzettend lief! dank je wel )

TM zo herkenbaar, dat "moeten"... het kost inderdaad heel veel energie... dat is iets dat heel veel mensen niet kunnen begrijpen. veel mensen denken: ach, deze maand niks, sneu voor je, maar volgende maand beter... dan vergeten ze het gewoon weer tot de volgende teleurstelling... dat doen mensen vaak, zeker als ze al genoeg aan zichzelf hebben... (het onbegrip is niet altijd onwil wat ik merk in mijn omgeving, maar wel eens vervelend) Ik hoop dat je cyclus komende maand gewoon weer normaal doet, en dat je gewoon per ongeluk een maand hebt overgeslagen...
pi_84303448
En hier komt het goede nieuws weer
Nog voor het weekend heb ik de punctie. Waarschijnlijk vrijdag
Gewoon 9 eitjes
pi_84303711
Tally wat geweldig meid! wat een goed nieuws!!!
Ik hoop mee op 9 eitjes van superkwaliteit en daarbij op 9 bevruchtingen van superkwaliteit en daarna op maar 1 tp...
pi_84304114
Tally, wat geweldig! Eindelijk gelukt, het is je gegund.
  woensdag 21 juli 2010 @ 09:29:39 #155
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_84304166
Tally Ik ga zo hard duimen dat dit 'm gaat worden

Andere dames
  woensdag 21 juli 2010 @ 14:06:34 #157
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_84314135
Tally! Wat goeeeeed!!
pi_84314305
Ja ik heb alleen zo'n naar gevoel omdat ik nog niet terug gebeld ben.
Nu zie ik dat papiertje wat ik vanmorgen moest tekenen en invullen met nummer (zodat ze me terug konden bellen) tussen mijn IVF papieren zitten.
Dus even gebeld. Muts wist van niets. Na een tijdje was het wel duidelijk wat ik wilde.
Maar ze wist niet wie me ging bellen. OF zij dat waren of dat het UMCU (waar de punctie gedaan word) me belt.
Straks nog maar eens bellen..
pi_84315851
Vrijdagochtend! Half 11. Dan krijg ik mijn punctie!
  woensdag 21 juli 2010 @ 15:02:00 #160
35189 Troel
scherp en bot
pi_84316218
Wat ontzettend fijn Tally
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 21 juli 2010 @ 15:04:44 #161
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_84316326
spannend tally!!
in de haak.
pi_84316415
Ik ga voor je duimen Tally!
pi_84316522
Ik kom even onder mijn steen vandaan gekropen voor een grote voor Tally!
pi_84317637
heel spannend.
ik zal voor je duimen!!
pi_84318859
Vrijdag is de dag!
Tally, krijg je in het UMC de punctie en is de terugplaatsing dan in een ander ziekenhuis? Dat hoorde ik al eens eerder van een kennis, lijkt me hoogst onhandig...
pi_84319265
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 16:11 schreef prinseszondererwt het volgende:
Vrijdag is de dag!
Tally, krijg je in het UMC de punctie en is de terugplaatsing dan in een ander ziekenhuis? Dat hoorde ik al eens eerder van een kennis, lijkt me hoogst onhandig...
Ja klopt. In het UMCU is de punctie en in het St. Antonius Ziekenhuis is de terugplaatsing.
Ik vind het jammer dat Antonius nog geen puncties doen maar ik ben wel blij dat de terugplaatsing daar is
pi_84319548
Volgens mij is het in Utrecht altijd punctie in het UMCU, ik loop in het Diak en daar schijnen ze het ook niet te doen... Moet je dan zelf met je eitjes heen en weer gaan rijden, of hoe werkt dat eigenlijk?
pi_84319550
Vrijdagochtend half 11 wordt er hier gigantisch geduimd, en zo'n 2 dagen daarna weer, en de 14 dagen die erop volgen ook!
pi_84319606
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 14:52 schreef Tally het volgende:
Vrijdagochtend! Half 11. Dan krijg ik mijn punctie!
Oeeeh zó spannend

Ik duim en voor je!!!
#geen
pi_84319613
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 16:30 schreef prinseszondererwt het volgende:
Volgens mij is het in Utrecht altijd punctie in het UMCU, ik loop in het Diak en daar schijnen ze het ook niet te doen... Moet je dan zelf met je eitjes heen en weer gaan rijden, of hoe werkt dat eigenlijk?
Dat doen zij. Dat hoeven we zelf niet mee te nemen.
O raar. Ik dacht juist dat ik toentertijd kon kiezen tussen Diak en UMCU omdat beide ziekenhuis dat zelf doen.
Maar zou kunnen
pi_84319634
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 16:32 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Oeeeh zó spannend

Ik duim en voor je!!!
Ik kan ook maar net de waterlanders binnen houden Zo spannend vind ik het.

En thanks meiden
pi_84319776
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 16:32 schreef Tally het volgende:

[..]

Dat doen zij. Dat hoeven we zelf niet mee te nemen.
O raar. Ik dacht juist dat ik toentertijd kon kiezen tussen Diak en UMCU omdat beide ziekenhuis dat zelf doen.
Maar zou kunnen
Gelukkig doen zij dat voor je, lijkt me zo'n gek idee anders... Dat heb ik al met die potjes van mijn lief. Brr...
Oh, Diak wel? Misschien wel foute info gehad dan, kan best. De mensen kletsen ook zo veel.
pi_84319894
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 16:32 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik kan ook maar net de waterlanders binnen houden Zo spannend vind ik het.

En thanks meiden
lekker laten lopen lieverd! Het gaat er nu echt van komen meid!
pi_84319949
Ik leef met jullie mee!
pi_84351433
Een tijdje verleden vertelde ik hier over mijn externe collega die vader is geworden van een IVF dochtertje.
(die zijn foto liet zien en zei: Kijk zo'n mooie dochter/zoon krijg jij ook!).

Morgen heb ik dus een backup nodig voor mijn niet-ICT collega (die voor mij even de telefoon gaat opnemen morgen) en heb hem gevraagd of hij als noodoproep backup wilde fungeren. Eerst was dat heel moeilijk want........ Toen ik hem vertelde waarom zei hij meteen ja!

Nu zit hij me dus te vertellen. O maar dan gaat het nu hard! Hij begon met tellen en zei met dat ik in januari met zwangerschapsverlof ging dan. En dat ik hier dus over een paar weken waggelt als een eend door die zwangere buik.

Ik heb hem maar even verteld dat ik eerst mijn hoofd bij morgen houd En dan de rest wel zie

Hij is lekker enthousiast en vol goede moed.. Nu ik nog
pi_84352074
Ik heb al eens eerder wat gepost hier (vorig jaar), maar ik lees wel vaak mee, ik weet sinds een jaar dat ik PCO heb, en zit al een jaar aan de Clomid, zit inmiddels op 150 mg, hiervoor heb ik geen cyclusbewaking gehad ( met alle echo's enzo) dat doen ze bij ons in het ziekenhuis pas als je aan de 150mg zit.
Dus ik was helemaal blij nadat ik ongesteld was geworden, ik dacht yes eindelijk weet ik nu zeker of ik een eisprongheb (met temperaturen en testen was het elke keer geen eisprong) dus ik bellen naar het ziekenhuis zegt die muts...we gaan met vakantie :-( ik was zo verdrietig, dus mijn vriend heeft ze teruggebeld en alles uitgelegd dat het de 1e keer was voor de echo's en toen mochten we toch komen, ben erg zenuwachtig het is morgen.
Kan iemand mij misschien vertellen wat ik een beetje kan verwachten morgen.
Alvast bedankt en sorry dat ik zo kom binnenvallen
pi_84353868
-wen- volgens mij gaan ze een inwendige echo nemen (denk gewoon aan een dildo als je het echo-apparaat ziet ) om na te gaan hoe je eierstokken eruit zien en hoeveel eitjes er nu precies zijn. Ook zullen ze de follikels opmeten zodat ze weten of ze al rijp genoeg zijn of niet. Een follikel moet normaal gezien rond de 17mm groot zijn voor hij rijp genoeg is en er dus een eisprong kan plaatsvinden.

Toen ik Clomid nam, kreeg ik maar één echo en daarop waren er altijd te veel en te kleine follikels te zien. Maw ik heb eigenlijk nooit een kans gehad om zwanger te worden met Clomid (wat ook de reden is waarom ik er zo vlug mocht mee stoppen ).

Misschien zullen ze ook bloed prikken om de hormoonwaardes te achterhalen. Toen ik Menopur moest spuiten werd er telkens op het ogenblik van een echo ook bloed geprikt en werden de resultaten van de twee onderzoeken naast elkaar gelegd.

Je spreekt over "echo's". Ik hoop dat je tijdens deze cyclus meerdere keren op controle moet gaan. Klinkt niet fijn, maar het is volgens mij wel de manier om alles goed te kunnen opvolgen. Is er sprake van bijsturen in medicatie?
pi_84354677
Leonieke bedankt voor je snelle reactie.

Ik heb 1 keer eerder een inwendige echo gehad, dat was vorig jaar, ik weet dus een klein beetje wat me te wachten staat, alleen wist ik niet echt wat ze morgen nou gaan doen, nu is het een stukje duidelijker, wat ik begreep van mijn arts is dat ik 2 weken lang 1a 2 keer in de week een echo krijg en mocht het nodig zijn een injectie? om het eitje te laten springen als dat niet uit zichzelf gebeurd.

Normaal merk ik niks van de clomid (ja heb gruwelijke stemmingswisselingen en mijn haar valt een stuk meer uit!!) maar nu voel ik de hele tijd steken in mijn linkereierstok??? zou er dan toch eindelijk iets gebeuren..
pi_84354788
die injectie zal dan pregnyl zijn -wen-, je krijgt 36 uur na die injectie je eisprong. kan een paar minuten verschillen, maar geen uur...
ik hoop dat je gauw een cyclus hebt mbv die medicijnen, zodat jij ook verder kunt...
als je gezellig wil kletsen, mag je dat altijd doen hoor, is hier ook gezellig als het over meer dan alleen de technische praat gaat...
pi_84354835
Ah die regelmatige echo's zullen dus effectief zijn om op te volgen hoe de follikels groeien en om er tijdig bij te zijn als je eisprong zou plaatsvinden. Moest het inderdaad niet zelf gebeuren (zoals bij mij bv) dan zal je een injectie met Pregnyl (of iets dergelijks) krijgen. 36u na de injectie krijg je dan normaal gezien jouw eisprong. Bij de menopur bij mij (na de clomid) werd de dosis ook heel vaak aangepast na de controles, maar ik weet niet of ze dat doen bij Clomid. Ik ben nooit echt goed opgevolgd geweest toen ik Clomid nam.

Wat die steken betreft, kan ik jou niet helpen Voor zover ik me kan herinneren (ja, echt, je vergeet bepaalde zaken na een tijd ook al denk je misschien dat dat nooit zal gebeuren) heb ik daar nooit echt last van gehad. Maar Clomid deed ook niet echt iets bij mij
pi_84355530
bedabkt voor jullie reacties, ik blijf het hier zeker volgen en misschien ga ik ook wat actiever meedoen, het is wel fijn om met mensen te praten die precies begrijpen hoe je je voelt.

Ik heb nog een vraagje, ik heb altijd gedacht als je een menstruatie hebt dan heb je toch ook automatisch een eisprong? nou heb ik alleen de 1e keer primolut gekregen om mijn menstruatie op te wekken en sindsdien heb ik gelukkig elke maand ongeveer een cyclus van rond de 30 dagen (alhoewel het de laatste 3 keer steeds langer wordt zit inmiddels op 36) kan Pco ook overgaan?? dit zal wel echt een domme vraag zijn maar ben zo'n leek wat betreft dit alles, ik heb geprobeerd om er zo min mogelijk mee bezig te zijn heb dus ook bijna niks opgezocht, maarja het duurt alweer een jaar en ik wordt hier ook niet gelukkiger van..
pi_84355882
Een eisprong heb je niet altijd gehad. Voor zover ik het begrepen heb, kan het bv voorvallen dat je cyclus zo lang wordt dat je opeens menstrueert zonder dat er ooit een eisprong is geweest. Maar ik zou het (met meer tijd want ben nu ook nog een paper aan het nalezen) eens moeten opzoeken.
pi_84358579
pco kan tijdelijk wat verminderen althans dat was bij mij het geval.
menig jaren tot aan mijn miskraam had ik gewoon een eisprong en menstruatie.terwijl de diagnose pcos al wel gevallen was.

wacht nu nog steeds op mijn menstruatie(zou rond deze tijd moeten zijn en mijn voorgevel is ook erg gevoelig en veel spanning op mijn buik) of toch......
je kunt je zo gek maken he!
  donderdag 22 juli 2010 @ 15:59:17 #184
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_84359518
Oh Tally, ik kreeg gewoon tranen in mijn ogen toen ik de reactie van jouw collega las. Wat fijn dat het nu ein-de-lijk eens op lijkt te schieten... en dat je gewoon door mag. Oh, wat spannend!!! Ik ga héééééél hard voor je duimen! Zeker weten!
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 14:17 schreef -wen- het volgende:
Ik heb nog een vraagje, ik heb altijd gedacht als je een menstruatie hebt dan heb je toch ook automatisch een eisprong?
Hoi Wen.. jouw verhaal klinkt een beetje als het mijne.... behalve dan dat ik geen PCO heb. Ik heb ook een jaar Clomid moeten slikken. De gyn dacht dat dit middel genoeg zou zijn en dus eerst begonnen met 50 mg, toen 100mg, toen 150mg. Ik kreeg ook een aantal echo's om te kijken of er follikels groeiden. In het begin wel, maar mijn lijf werd steeds luier en de cycli duurden steeds langer. De laatste ronde (en dus een jaar verder) met 150mg, bleek ik een grote vochtcyste te hebben in mijn linkereierstok. Toen die verdwenen was, mocht ik gaan spuiten (Puregon en Pregnyl), want Clomid was nu toch echt einde verhaal... ik was heel blij, want na een jaar aanmodderen met Clomid was ik het gewoon zat. Dit ging echt niet werken! Tja... en toen... 1 ronde spuiten en 9 maanden later werd Bas geboren ik krijg nog kippevel als ik het zo terug vertel en eraan denk hoeveel geluk wij hebben gehad...

Voordat ik medicijnen ging gebruiken, werd ik ook elke maand 'ongesteld' (nou ja... maand... dat varieerde nogal ). Door te temperaturen kwam ik erachter dat ik helemaal geen eisprong had; mijn temp bleef altijd laag. Toch werd ik ongesteld. Mijn gyn zei dat dat gewoon een 'grote schoonmaak' was van het baarmoederslijm, maar dan zonder een eitje. De baarmoeder moet het slijm aan het eind van een cyclus kwijt en dus krijg je iets wat lijkt op een bloeding. Dus nee, een menstruatie hoeft niet altijd te betekenen dat je een eisprong hebt...

Succes met je behandelingen!!

Winterstorm... spannend. Het zou mooi zijn als het wèl raak is!

[ Bericht 1% gewijzigd door Jose81 op 22-07-2010 21:47:51 ]
  vrijdag 23 juli 2010 @ 08:52:58 #185
35189 Troel
scherp en bot
pi_84387372
Tal, heel veel succes straks
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_84387559
Tal, daar ga je! Dat het er maar snel opzit, meevalt en een super score oplevert (en nog belangrijker, dat resultaat over een maand of 9 )
pi_84388412
Tally, bijna is het zover! Succes!!
pi_84388462
Tally is straks gewoon PUPO.
Veel succes!
  vrijdag 23 juli 2010 @ 10:11:37 #189
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_84389099
Ik zit hier te duimen Tally...
  vrijdag 23 juli 2010 @ 10:26:43 #190
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_84389492
*duimt*
Ylana
pi_84395215
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 09:45 schreef Kolonia het volgende:
Tally is straks gewoon PUPO.
Veel succes!
nog niet te ver vooruit hoor... Tally heeft nu eerst maar eens de punctie...
ik duim wel dat alles goed gaat meis!
pi_84395378
Oh, ik dacht dat ze al een terugplaatsing kreeg.
Maar punctie moet eerst natuurlijk.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 13:20:42 #193
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_84395434
Ook *duimt* en hoopt op een goede punctie!!
pi_84395475
7 eitjes zijn het geworden!
pi_84395611
Een priemgetal, dat geeft geluk.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 13:27:31 #196
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_84395666
Mooi aantal. En nu hopen dat er straks een mooi embryotje tussen zitten voor terug te plaatsen!!! *gewoon nog even door duimt*
pi_84395946

Wat goed!
pi_84397142
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 13:18 schreef Kolonia het volgende:
Oh, ik dacht dat ze al een terugplaatsing kreeg.
Maar punctie moet eerst natuurlijk.
ik dacht al dat je dat dacht...

dat is een goed plaatje pze, die neem ik even over voor het geluk!

vrijdag 23 juli 2010 @ 15:38:24 #199
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_84401033
Tally, 7 eitjes! Dat is een mooie score!
Gelukkig heb je het achter de rug. Hoe ging het? Viel het mee of tegen?
pi_84404535
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 13:21 schreef Tally het volgende:
7 eitjes zijn het geworden!
Netjes!
Wanneer hoor je meer over de bevruchtingen?
pi_84404774
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 15:38 schreef Jose81 het volgende:
Tally, 7 eitjes! Dat is een mooie score!
Gelukkig heb je het achter de rug. Hoe ging het? Viel het mee of tegen?
Het viel ontzettend tegen. Deed onwijs veel pijn. De linkereitjes hebben ze verwijderd met alleen de paracetamol en de naproxen van smorgens. Maar rechts kreeg ik een roesje van morfine en ging het al een stuk beter.
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 17:09 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Netjes!
Wanneer hoor je meer over de bevruchtingen?
Maandag denk ik. Smiddags moet ik komen en smorgens word ik gebeld er over.
pi_84410021
maandag terugplaatsing... (ik ga er voor het gemak maar gewoon vanuit dat er inderdaad genoeg eitjes bevrucht worden... )
  vrijdag 23 juli 2010 @ 21:17:41 #203
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_84413832
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 15:07 schreef McLaura het volgende:

[..]

:D het lijkt inderdaad nog zo kort geleden....

Dames, ik lees en post hier bijna niet meer... maar ik duim en hoop voor jullie mee!!! :* ^O^
Make love, not war ☮
pi_84436081
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 21:17 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

:D het lijkt inderdaad nog zo kort geleden....

Dames, ik lees en post hier bijna niet meer... maar ik duim en hoop voor jullie mee!!! :* ^O^

:* lief...
pi_84476998
:* voor Tally. Ben erg benieuwd en duim nog even een nachtje een door voor een flink aantal bevruchtingen en alvast voor een succesvolle terugplaatsing!
pi_84485467
:) morgen... ik ben heel benieuwd Tally! Ik hoop dat je lekker op tijd wordt gebeld! :*
  zondag 25 juli 2010 @ 22:35:18 #207
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_84485771
Ik ben sprakeloos...

SPOILER
pi_84485866
quote:
Op zondag 25 juli 2010 22:35 schreef twentemeisje het volgende:
Ik ben sprakeloos...

SPOILER
:o Twentemeisje :o
*O* *O* *O* *O* *O* *O*
  zondag 25 juli 2010 @ 22:38:31 #209
114177 Diaan73
pi_84485920
quote:
Ik ben sprakeloos...

SPOILER
:o ik kan het me voorstellen!!! Wow!! :* *O*
Make love, not war ☮
  zondag 25 juli 2010 @ 22:40:59 #210
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_84486029
Thanks lieve meiden! :* :* :*

Ik kan wel janken, zo ontzettend onwerkelijk is het... En zo eng... En zo mooi... En griezelig...

En ik hoop ook zo dat dit het begin is van een hele reeks streepjes hier!
  Moderator zondag 25 juli 2010 @ 22:41:56 #211
5428 crew  miss_sly
pi_84486093
wow twentemeisje :o *O*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_84486101
TM! :o *O* Wat goed!!! Stuiter maar fijn!
  zondag 25 juli 2010 @ 22:42:13 #213
292014 appelfan
Pleegmama <3
pi_84486113
Ik hoop dat er een mooie baby komt! :)
twentemeisje *O*
  zondag 25 juli 2010 @ 22:48:10 #214
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_84486325
Hier het bewijskwartet ;). Ik heb een veel grotere kans op het winnen van de staatsloterij dan op vier keer vals-positief toch? :D

zondag 25 juli 2010 @ 22:49:51 #215
114177 Diaan73
pi_84486394
quote:
Op zondag 25 juli 2010 22:48 schreef twentemeisje het volgende:
Hier het bewijskwartet ;). Ik heb een veel grotere kans op het winnen van de staatsloterij dan op vier keer vals-positief toch? :D

[ afbeelding ]
Daar is idd geen twijfel over mogelijk, super duidelijk positieve testen. ^O^ *O*
Make love, not war ☮
  zondag 25 juli 2010 @ 22:50:17 #216
61183 leonieke
Dan toch?
pi_84486412
Twentemeisje wat een nieuws :o *O* Gefeliciteerd *O*

Hopelijk is dit het begin van opnieuw een streepjesregen hier *O*
pi_84486757
Oh Twentemeisje! :o :D *O*

Hoera!!!!!! O+
#geen
  zondag 25 juli 2010 @ 23:01:49 #218
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_84486875
*O* *O* *O* *O*

twentemeisje :D

*O* *O* *O* *O*
  zondag 25 juli 2010 @ 23:04:07 #219
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_84486959
En ik maar denken dat bijna niemand het vanavond nog zou zien :D.

Wat zijn jullie allemaal lief! *O*
pi_84486964
Gefeliciteerd Twentemeisje!!!
pi_84487737
Twentemeisje, wat een goed nieuws en wat een mooie streepjes! En 4x vals positief testen lijkt mij onmogelijk, betekent dus dat er gewoon een baby in je buik zit!!! Proficiat en geniet er van.
  zondag 25 juli 2010 @ 23:27:15 #222
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_84487856
*O* Potjandikkeme wat een fantastisch nieuws! Van harte gefeliciteerd twentemeisje *O*
Prachtig, zo'n vierling ;)
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 25 juli 2010 @ 23:31:43 #223
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_84488055
:o twentemeisje wat doe je nu!!!! Ik ga hier helemaal uit mijn dak!!! Je bent gewoon zwanger *O* *O* *O*
  maandag 26 juli 2010 @ 00:11:26 #224
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_84489518
Wat een fijn nieuws twentemeisje! En zo onverwacht! Gefeliciteerd en een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele fijne zwangerschap toegewenst! :D

En die afspraak cancellen, oe, leef je daar toch een beetje naar toe, en dan opeens 'hoeft het niet meer'!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  maandag 26 juli 2010 @ 01:13:58 #225
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_84491636
*O* *O* *O* *O* *O* *O*

das duidelijk hoor Twentemeisje!! je bent gewoon hartstikke zwanger joh!!!

gefeliciteerd! :*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_84492912
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

twents meisje!!!!!!!!

gefeliciteerd meid! wat een verrassing.
positieve testen zijn altijd echt hoor meid!
haha
geniet ervan!
je gaat gewoon naar Z&G
  maandag 26 juli 2010 @ 07:23:48 #227
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_84493484
quote:
Op zondag 25 juli 2010 22:48 schreef twentemeisje het volgende:

[ afbeelding ]
Je laat het streepjes regenen *O* Nu hopen dat het de besmettelijke variant is :*
Geniet van je wolkje.
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  maandag 26 juli 2010 @ 07:37:15 #228
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_84493569
twentemeisje *O* Gefeliciteerd! :*
pi_84493592
*O* Gefeliciteerd Twentemeisje!! *O*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 26 juli 2010 @ 07:49:24 #230
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_84493648
Lieve mensen, ik kom uit bed en ben direct al weer tot tranen geroerd door zoveel lieve reacties!

Dankjewel!

:* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :*

[ Bericht 0% gewijzigd door twentemeisje op 26-07-2010 07:59:11 ]
  maandag 26 juli 2010 @ 07:53:10 #231
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_84493663
Gefeliciteerd Twentemeisje *O*
.... met gevoel voor drama....
pi_84493792
Joehoe!!! *O* Twentemeisje is zwanger! *O*
  maandag 26 juli 2010 @ 08:17:44 #233
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_84493883
Twentemeisje wat gaaf! Wat goed! GEfeliciteerd! *O*
  maandag 26 juli 2010 @ 08:28:43 #234
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84494016
Twentemeisje wat geweldig!! Gefeliciteerd *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_84494191
Twentemeisje!! :o wowowowow!!
Kijk dan! Wat geweldig! Gefeliciteerd en ik ga keihard duimen dat deze verrassing goed blijft gaan :Y
pi_84494232
quote:
Ik ben sprakeloos...

SPOILER
*O* meis ben zo blij voor jullie!!!!!!!!!!! :*
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  † In Memoriam † maandag 26 juli 2010 @ 09:02:51 #237
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_84494474
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:38 schreef mijsje het volgende:
*O* maandag terugplaatsing... (ik ga er voor het gemak maar gewoon vanuit dat er inderdaad genoeg eitjes bevrucht worden... :* )
* just me gaat heel, heel hard hopen!

En natuurlijk ook voor Tally

:*
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_84494720
TM, yes!!!!!

En Tally : 7 eitjes!!!! En vandaag bericht, toch?

En Mijsje : wanneer mag jij weer los?
pi_84494892
Twentemeisje. :o
Niet alleen streepjes, maar ook nog onverwachte streepjes. :o

Het is je zó gegund, gefeliciteerd!
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Dat de andere dames hier maar snel je goede voorbeeld mogen volgen. :*
pi_84494933
Wow wat een super bericht! Twentemeisje, heel erg gefeliciteerd!!! *O*
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 26 juli 2010 @ 09:36:52 #241
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_84495018
Gefeliciteerd twentemeisje en man !!!!! *O* *O* *O*
pi_84495045
Tally heb je al gebeld?

En oh dames, wat zou het mooi zijn als dit het begin is van de streepjes-regen in dit topic! O+
pi_84497075
quote:
Op maandag 26 juli 2010 09:20 schreef McLaura het volgende:
TM, yes!!!!!

En Tally : 7 eitjes!!!! En vandaag bericht, toch?

En Mijsje : wanneer mag jij weer los?
Wij beginnen komende woensdag weer met prikken (ehm, dat doe ik dus) en dan de menstruatie afwachten, en op dag 5 weer voor een uitgangsecho en dan weer verder met de dubbele dosis gonal... ik hoop zo dat het nu ook effect gaat hebben... (ben nu nog zenuwachtiger dan de vorige ronde in poging 1...)

quote:
Op maandag 26 juli 2010 09:02 schreef just me het volgende:

[..]

* just me gaat heel, heel hard hopen!

En natuurlijk ook voor Tally

:*
:* lief van je JustMe, maar dit ging over Tally! :*
pi_84497296
*O* *O* *O* Ooooohhhhhhhhhhhh twentemeisje wat een supernieuws *O* *O* *O* Gefeliciteerd met deze prachtige onverwachte streepjes.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_84497698
quote:
Op maandag 26 juli 2010 09:38 schreef Orea het volgende:
Tally heb je al gebeld?

En oh dames, wat zou het mooi zijn als dit het begin is van de streepjes-regen in dit topic! O+
Ik ben net gebeld. Van de 7 zijn er 3 bevrucht. Vanmiddag om 15:00 heb ik terugplaatsing van 2 embryo's *O*

En Twentemeisje gefeliciteerd natuurlijk O+
pi_84497775
*O* *O* 3 bevruchtingen en 2 tp-emmy's! *O* *O*
Is dit ook wat je gehoopt had? :*
wanneer hoor je of de overige emmy geschikt is om als cryo in de vriezer te mogen?
pi_84497791
Yes Tally!!!!
pi_84497838
quote:
Op maandag 26 juli 2010 11:26 schreef mijsje het volgende:
*O* *O* 3 bevruchtingen en 2 tp-emmy's! *O* *O*
Is dit ook wat je gehoopt had? :*
wanneer hoor je of de overige emmy geschikt is om als cryo in de vriezer te mogen?
Misschien vanmiddag. Kweenie eigenlijk.
Mijn hubbie zei al meteen dat worden er 3. Ik zei vanmorgen: Als er geen bevrucht zijn dan wil ik vanmiddag wel naar huis. Hij: Niet over nagedacht. Want daar hoeven we niet over na te denken. Er zijn er zeker 3 bevrucht.

O+ Hij heeft zijn t shirt aangedaan speciaal voor het ziekenhuis en daar staat op : Sex rocks :D
pi_84497861
Super! Killing hè.. dan zit die punctie erop, je weet dat er eitjes zijn, je weet dat er zaadjes zijn... Maar dan die bevruchtingen... ik liet meneer altijd bellen, schijterd die ik ben :@

Maargoed, 2 emmy's! Bijzonder idee hè, dat je straks je kindjes op gaat halen O+ ik hoop dat ze een mooie 9 maanden bij je gaan doorgroeien! :*
pi_84497950
Bij het UMCU word je gebeld. EN ze nemen eerst het telefoonnummer van mij en daarna van mijn man :)
Maar ik zat natuurlijk als een havik op mijn telefoon. Ik kreeg alleen wel bijna een hartaanval :')
pi_84498361
*G* twente meisje *G* wat goed! gefeliciteert!

Tally spannend! ik ga voor jullie duimen! :*
pi_84498621
Vanmiddag PUPO!
*O* *O* *O*
  maandag 26 juli 2010 @ 12:02:16 #253
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_84498916
tally spannend..... ik hoop zo op een mooi wondertje dat over 9 maanden geboren word...

Ik wil een streepjes regen in dit topic *O* *O*

@mijsje mag ook weer aan de slag spannend
pi_84499413
quote:
Op maandag 26 juli 2010 11:23 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik ben net gebeld. Van de 7 zijn er 3 bevrucht. Vanmiddag om 15:00 heb ik terugplaatsing van 2 embryo's *O*

En Twentemeisje gefeliciteerd natuurlijk O+
Woei!!!!!!! :D *O* Spannend zeg!!!!
#geen
  Licht Ontvlambaar maandag 26 juli 2010 @ 12:24:25 #255
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_84499528
quote:
Op maandag 26 juli 2010 11:28 schreef Tally het volgende:

[..]

Misschien vanmiddag. Kweenie eigenlijk.
Mijn hubbie zei al meteen dat worden er 3. Ik zei vanmorgen: Als er geen bevrucht zijn dan wil ik vanmiddag wel naar huis. Hij: Niet over nagedacht. Want daar hoeven we niet over na te denken. Er zijn er zeker 3 bevrucht.

O+ Hij heeft zijn t shirt aangedaan speciaal voor het ziekenhuis en daar staat op : Sex rocks :D
Heerlijke vent O+
Ik ga duimen!!! :*
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 26 juli 2010 @ 12:27:26 #256
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_84499624
Twentemeisje, gefeliciteerd. *O*

Tally, ik hoop dat we je over een weekje of wat mogen feliciteren. Succes! :* *O*
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_84500382
Dank jullie wel O+ Ook voor de pmetjes O+
En kunnen jullie ook even die klok vooruit duwen? kthxbai

:')
  maandag 26 juli 2010 @ 12:52:34 #258
35189 Troel
scherp en bot
pi_84500582
Tally :) Ik hoop inderdaad wat de anderen ook hopen :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 26 juli 2010 @ 13:03:45 #259
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_84501005
Tally is vanmiddag PUPO *O* Tally is vanmiddag PUPO *O*

Twentemeisje van harte *O*
Ylana
pi_84501115
Wat is een PUPO?
  Licht Ontvlambaar maandag 26 juli 2010 @ 13:07:39 #261
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_84501152
quote:
Op maandag 26 juli 2010 13:06 schreef Tally het volgende:
Wat is een PUPO?
Pregnant Until Proven Otherwise ofzoiets ;)
  maandag 26 juli 2010 @ 13:08:00 #262
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_84501163
Taly! :o. Alvast voor straks! :*.

En ook nog

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_84501165
quote:
Op maandag 26 juli 2010 13:07 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Pregnant Until Proven Otherwise ofzoiets ;)
Owh oke *O* *O*
pi_84501227
*O* *O* *O* Twntemeisje wat goed! Gefeliciteerd meid! *O* *O* *O*
pi_84501258
quote:
Op maandag 26 juli 2010 13:08 schreef k_i_m het volgende:
Taly! :o. Alvast voor straks! :*.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En ook nog

[ afbeelding ]
Zit in mijn rugtas! Dank je :*
pi_84502926
Twentemeisje wat heerlijk voor jullie! Van harte

En een tp voor Tally, lees ik even snel, super hoor !
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
  maandag 26 juli 2010 @ 13:56:37 #267
114177 Diaan73
pi_84503095
Tally, wat spannend! Heel veel succes!!!
Make love, not war ☮
pi_84503110

Twente meisje wat geweldig!
Zit hier gewoon met tranen in mijn ogen, ben zo blij dat je onverwachte streepjes hebt..... Wondertjes bestaan en er zit er ééntje van in je buik!

Tally, ook al goed nieuws.... dit gaat hem worden hoor!

Oeh Mijsje dit worden spannende weken..... voor jou gaat het nu echt eindelijk beginnnen...
  maandag 26 juli 2010 @ 15:19:17 #269
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_84506336
Wat een vaart zit erin hier :D

Oh Tally meis wat goed en wat spannend!!! Ik ga zo voor je duimen! ^O^ :*

Lieve Isla, wat hoop ik met heel mijn hart dat jij en de andere meiden hier binnenkort net zo vol verwondering naar een positieve test zullen staan te staren! :*

Ik heb vanmorgen gebeld met gynaecologie (fertiliteitspoli zit tot 16 aug dicht wegens vakantie) en ze hebben me doorverbonden met een fertiliteitsarts die wel aan het werk was. Wat een leuk mens! En wat een fijn gesprek!

Ze zat er toch dus ik moest maar even langskomen zei ze, dan konden we gelijk de eerste echo plannen :D. Aan de telefoon al mijn onzekerheden gedeeld en ze was zo vol begrip. Daar aangekomen reageerde ze zo leuk en enthousiast. Ze noemde nog wel de mogelijkheid (maar met vier positieve testen achtte ze het vrijwel uitgesloten) dat de test had gereageerd op een LH-piek (eisprong). Oei, daar had ik even niet aan gedacht.

Ik kreeg een recept voor Utrogestan (3 x 2 capsules per dag) en toen vroeg ze of ik nu geen echo wilde... Dan kon ze ook uitsluiten of het een LH-piek was geweest. Euhm... Ze gaf aan dat als ze geen vruchtzakje zou zien dat ze dan zeker nog bloed zou gaan prikken op het HCG. Okee dan!

Het baarmoederslijmvlies was prachtig dik en heel vaag, maar te vaag om het met zekerheid te zeggen, zag ze een holte die het vruchtzakje kon zijn. Maar omdat ik dan nog maar zo pril zwanger ben hoefde ik me niet ongerust te maken dat het nog niet zo duidelijk was. Ze zei "ik had je zo gegund dat het echt heel duidelijk te zien was".

Nadat ze de eierstokken had bekeken wist ze het zeker, ze zag het gele lichaam heel duidelijk. Voor haar was het klip en klaar: "Je bent gewoon echt zwanger!" Wel kreeg ik nog het bloedprikformulier mee, dat had ze immers beloofd ;). Dus nog even bloed laten prikken en daar word ik vanmiddag over gebeld ben ik net over gebeld: ik ben toch serieus (pril) zwanger. w/

Ik ben nog steeds nerveus, maar dit helpt wel gelukkig. Zou het dan toch zomaar spontaan goedkomen met onze kinderwens? O+

Oh ja, 16 augustus krijg ik dus weer een echo :).
  Licht Ontvlambaar maandag 26 juli 2010 @ 15:25:38 #270
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_84506617
Wat een lieve arts O+

Tally heeft ze als het goed is aan boord nu *O*
  maandag 26 juli 2010 @ 15:28:27 #271
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84506716
TM, zijn dat die bolletjes die je vaginaal moet inbrengen? Daar kun je namelijk een soort doorbraakbloedingen van krijgen, dat je niet schrikt als je opeens wat bloed verliest.. Daardoor dacht ik namelijk dat ik niet zwanger was en was dat wel.
  maandag 26 juli 2010 @ 15:34:56 #272
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_84506962
TM... wat goeoeoeoeoeoeoeoed!!! *O* Wat fijn! *O* En wat lekker dat het hele ziekenhuisgedoe jullie nu bespaard blijft! Wat een bijzonder en fijn gevoel, he, dat je nu echt echt zwanger bent... en wat geweldig dat je een arts trof die zo leuk en positief (dubbel ;)) reageerde.

Heel erg gefeliciteerd met jullie zwangerschap... en geniet ervan!! Het is zo fijn en bijzonder! O+ :*

Tally, op dit moment heb je het alweer achter de rug... ben heel benieuwd hoe het is gegaan en hoe je je voelt! :*
pi_84507596
twents meiske wat mooi dat je echt echt echt duidelijk (pril) zwanger bent. geweldig

tally, alles goed gegaan??
  maandag 26 juli 2010 @ 15:49:53 #274
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_84507614
quote:
Op maandag 26 juli 2010 15:28 schreef Ticootje het volgende:
TM, zijn dat die bolletjes die je vaginaal moet inbrengen? Daar kun je namelijk een soort doorbraakbloedingen van krijgen, dat je niet schrikt als je opeens wat bloed verliest.. Daardoor dacht ik namelijk dat ik niet zwanger was en was dat wel.
Ik had het inderdaad gelezen Ticootje, maar dankjewel dat je het voor de zekerheid nog ff meldde! Hoe lang heb jij ze doorgebruikt tijdens de zwangerschap?

Ik vind het ook zo spannend voor Tally *O*.
  maandag 26 juli 2010 @ 15:51:36 #275
114177 Diaan73
pi_84507686
TM was je in het ziekenhuis in Enschede of je eigen woonplaats?? En wat lief dat de arts zo behulpzaam was!! ^O^ *O* voor de goede echo en bloeduitslagen!! *O*
Make love, not war ☮
  maandag 26 juli 2010 @ 15:53:01 #276
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84507750
quote:
Op maandag 26 juli 2010 15:49 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Ik had het inderdaad gelezen Ticootje, maar dankjewel dat je het voor de zekerheid nog ff meldde! Hoe lang heb jij ze doorgebruikt tijdens de zwangerschap?

Ik vind het ook zo spannend voor Tally *O*.
Ik moest ze na de terugplaatsing 15 dagen gebruiken. Maar bij dag 10 ofzo (kan ook later zijn, altijd bij de laatste strip zeg maar) kreeg ik dus gewoon een bloeding, die net zo gewoon een ongesteldheid had kunnen zijn. Dus zoveel en zolang. dus ik dacht mislukt, en mikte de zooi weer weg... 4 weken daarna kreeg ik een heeeele rare bloeding... Alsof er iets knapte en opeens heeeel veel, en meteen ook weer over. En werd ik opeens misselijk van mn schone was... Toen bleek ik gewoon 9 weken zwanger.
pi_84507760
:) utrogestan voor TM! *O* Niet vergeten dat je ze niet moet slikken, maar vaginaal moet inbrengen... ;) (de welbekende "kutpillen"...) in de bijsluiter staat namelijk slikken, maar niet doen hoor :D
Fijn dat de fertiliteitsarts je zo serieus nam en alles meteen maar heeft bekeken! :*
en nog een keer gewoon *O* *O* omdat ik zo blij voor je ben! :*

Tally is nu PUPO als het goed is... ;) nog een dag of 11 en je weet het meisje! :*
pi_84508288
TM, wat geweldig! Wat fijn dat de mevrouw zo begripvol was! Nu op naar 16 augustus! O+
pi_84509470
Ze zitten er in. Ik ben nu officieel PUPO. :)

Alles is goed gegaan. Duurde nog geen 10 minuten. Aardige vrouwen!
De assistente was dezelfde als afgelopen vrijdag en die vroeg me meteen hoe het ging en of ik nog last had enzo. Erg lief O+
pi_84509512
AAAAAAALL ON BOARD THE PREGNANT TRAIN!

*KEDENKKEDENG*

:P
pi_84510065
Stop ook even op mijn stationnetje dan, oke? :|W

Tally PUPO! w/
TM echt pril zwanger! w/
Goed gedaan meiden! :*
pi_84510176
quote:
Op maandag 26 juli 2010 16:47 schreef prinseszondererwt het volgende:
Stop ook even op mijn stationnetje dan, oke? :|W

Tally PUPO! w/
TM echt pril zwanger! w/
Goed gedaan meiden! :*
We zijn onderweg!
  maandag 26 juli 2010 @ 17:01:41 #283
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_84510633
quote:
Op maandag 26 juli 2010 16:50 schreef Tally het volgende:

[..]

We zijn onderweg!
Hop on everybody!

Tally een dikke zoen voor jou! Hou ze aan boord ;).
  maandag 26 juli 2010 @ 17:38:40 #284
61183 leonieke
Dan toch?
pi_84512194
Twentemeisje ik heb je post over je bezoek aan de arts met tranen in mijn ogen gelezen. Ik werd er echt helemaal emo van. Maar wat fijn dat je zo opgevangen bent geweest en direct een echo en een bloedprik. Je bent zwanger O+

Tally: hier wordt er enorm geduimd voor jou. Hopelijk heb je binnen 2 weken een prachtige positieve test in je handen :Y

Mijsje ook voor jou veel succes :* Laat dit aub de laatste ronde zijn voor jou :Y
pi_84512302
Twentemeisje gefeliciteerd *O*

Tally hou ze aan boord!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 26 juli 2010 @ 18:06:17 #286
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_84513122
quote:
Op maandag 26 juli 2010 15:51 schreef Diaan73 het volgende:
TM was je in het ziekenhuis in Enschede of je eigen woonplaats?? En wat lief dat de arts zo behulpzaam was!! ^O^ *O* voor de goede echo en bloeduitslagen!! *O*
In onze eigen woonplaats. En thanks meis!
pi_84513643
Oooooh, ik kom ook even jompelen voor TM! Jeetje, wat een verrassing, wat goed, wat heerlijk!! Gefeliciteerd meid!! *O*

En nog een paar PUPOdames... ik ga heel erg duimen dat jullie gewoon echt zwanger zijn!!
pi_84517748
quote:
Op maandag 26 juli 2010 15:19 schreef twentemeisje het volgende:
Wat een vaart zit erin hier :D

Oh Tally meis wat goed en wat spannend!!! Ik ga zo voor je duimen! ^O^ :*

Lieve Isla, wat hoop ik met heel mijn hart dat jij en de andere meiden hier binnenkort net zo vol verwondering naar een positieve test zullen staan te staren! :*

Ik heb vanmorgen gebeld met gynaecologie (fertiliteitspoli zit tot 16 aug dicht wegens vakantie) en ze hebben me doorverbonden met een fertiliteitsarts die wel aan het werk was. Wat een leuk mens! En wat een fijn gesprek!

Ze zat er toch dus ik moest maar even langskomen zei ze, dan konden we gelijk de eerste echo plannen :D. Aan de telefoon al mijn onzekerheden gedeeld en ze was zo vol begrip. Daar aangekomen reageerde ze zo leuk en enthousiast. Ze noemde nog wel de mogelijkheid (maar met vier positieve testen achtte ze het vrijwel uitgesloten) dat de test had gereageerd op een LH-piek (eisprong). Oei, daar had ik even niet aan gedacht.

Ik kreeg een recept voor Utrogestan (3 x 2 capsules per dag) en toen vroeg ze of ik nu geen echo wilde... Dan kon ze ook uitsluiten of het een LH-piek was geweest. Euhm... Ze gaf aan dat als ze geen vruchtzakje zou zien dat ze dan zeker nog bloed zou gaan prikken op het HCG. Okee dan!

Het baarmoederslijmvlies was prachtig dik en heel vaag, maar te vaag om het met zekerheid te zeggen, zag ze een holte die het vruchtzakje kon zijn. Maar omdat ik dan nog maar zo pril zwanger ben hoefde ik me niet ongerust te maken dat het nog niet zo duidelijk was. Ze zei "ik had je zo gegund dat het echt heel duidelijk te zien was".

Nadat ze de eierstokken had bekeken wist ze het zeker, ze zag het gele lichaam heel duidelijk. Voor haar was het klip en klaar: "Je bent gewoon echt zwanger!" Wel kreeg ik nog het bloedprikformulier mee, dat had ze immers beloofd ;). Dus nog even bloed laten prikken en daar word ik vanmiddag over gebeld ben ik net over gebeld: ik ben toch serieus (pril) zwanger. w/

Ik ben nog steeds nerveus, maar dit helpt wel gelukkig. Zou het dan toch zomaar spontaan goedkomen met onze kinderwens? O+

Oh ja, 16 augustus krijg ik dus weer een echo :).
*O* *O* had hier vanmorgen al op gehoopt O+ wat lief en wat goed!!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_84517754
*O* Tally, ze zijn binnen! Hoe is het met het andere embryo'tje? kon die in de vriezer?
  maandag 26 juli 2010 @ 20:47:45 #290
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_84519920
quote:
Op maandag 26 juli 2010 20:02 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

*O* *O* had hier vanmorgen al op gehoopt O+ wat lief en wat goed!!
:* :* :*
pi_84521357
Tally PUPO! *O*

Mijsje jij bent nu toch echt ook aan de beurt hoor! Zo'n positieve flow hier, dat kan gewoon niet anders :Y

TM wat geweldig hé? :D Ik kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt O+
#geen
pi_84521396
Krijg helemaal kippevel oO< van al het goeie nieuws hier! O+ O+ O+
pi_84527256
quote:
Op maandag 26 juli 2010 21:14 schreef IslaBonita het volgende:
Krijg helemaal kippevel oO< van al het goeie nieuws hier! O+ O+ O+
O+ ik ook... en de zenuwen voor over een week of wat... :@

quote:
Op maandag 26 juli 2010 21:13 schreef DuchessX het volgende:
Tally PUPO! *O*

Mijsje jij bent nu toch echt ook aan de beurt hoor! Zo'n positieve flow hier, dat kan gewoon niet anders :Y

TM wat geweldig hé? :D Ik kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt O+
't zou super zijn als die positieve flow zich nog even zou voortzetten... *O*
quote:
Op maandag 26 juli 2010 17:38 schreef leonieke het volgende:
Twentemeisje ik heb je post over je bezoek aan de arts met tranen in mijn ogen gelezen. Ik werd er echt helemaal emo van. Maar wat fijn dat je zo opgevangen bent geweest en direct een echo en een bloedprik. Je bent zwanger O+

Tally: hier wordt er enorm geduimd voor jou. Hopelijk heb je binnen 2 weken een prachtige positieve test in je handen :Y

Mijsje ook voor jou veel succes :* Laat dit aub de laatste ronde zijn voor jou :Y
:* ik hoop zo dat je gelijk krijgt! zowel over Tally als over mij... :*
pi_84528188
Ik zwaai jullie allemaal met alle liefde aan het eind van de maand uit! Dat ik in mijn eentje het hele topic vol mag schrijven om uiteindelijk definitief om een slotje mag vragen. Klinkt misschien sneu, maar zo voelt het niet. Mijn tijd komt nog wel, moeten alleen ff wachten tot de dokters tijd voor ons hebben.
pi_84528529
Wij doen de deur wel dicht Poezebeest. :*
  maandag 26 juli 2010 @ 23:47:36 #296
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_84528773
Zorg nu maar gewoon dat jullie ook op de trein springen lieffies! :*
pi_84529104
Nee nee PZE, jij gaat eerder hier weg dan ik!
pi_84529322
we doen het gewoon tesamen. de deur dichtgooien bedoel ik haha!
pi_84536316
En anders vertragen we die trein gewoon ff zodat iedereen er op kan springen....kedengedeng!
On the road...to kiddieland!
w/ w/ w/
pi_84537221
Houden jullie het eigenlijk nog een beetje vol, zo zonder weinig actie? Ik bedoel, zonder lopende behandeling. Ik merk dat ik het wel lastig vind zo'n maandje niks, laat staan dat er nog niets begonnen is. :*
pi_84537249
Dan kan ik hem beter dicht smijten en een nieuwe openen, toch? w/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')