abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84123637
bah Tally, fijn dat ze even overleggen en niet zomaar wat beslissen, maar bleh, je wil toch zekerheid...
wanneer hoor je het?

Poezebeest, ik moet woensdag 28 juli beginnen weer met de decapeptyl te spuiten. dat is dag 23 van deze cyclus. dan moet ik op dag 28 gewoon ongesteld worden volgens de statistieken en dan moet ik op dag 5 van de nieuwe cyclus terugkomen voor een uitgangsecho. daarna mag ik dan weer eens beginnen met de verhoogde dosis gonal-f. (nu 300IE ipv 150IE... gaan de pennen waar op zijn hoogst 900IE inzit er lekker snel doorheen...)
  vrijdag 16 juli 2010 @ 10:31:08 #101
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_84123677
balen dat je nu eigelijk nog niks weet, wanneer hoor je meer??
Be happy with the little things in life
pi_84123866
Tally, wel goed dat ze secuur te werk gaan. Ze doen dus niet zo maar wat. Hopelijk weet je snel wat ze gaan doen.

Mijsje, spannend. Hopelijk wordt dit hem wel.

Ik heb blaasontsteking, bah. Moest ik toch noch naar een arts in onze relaxmaand. Duh.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 10:42:53 #103
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_84123962
PZE dat is minder.. blaasontsteking kan echt pijnlijk zijn.. sterkte en beterschap
  vrijdag 16 juli 2010 @ 10:43:41 #104
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_84123981
Mijsje 28-7 is een hele mooie datum om te starten met hormonen! Op 28-7 exact een jaar geleden (ook nog eens mijn trouwdag) ben ik voor het eerst hormonen gaan spuiten en zie hier, 7,5 maand zwanger van dit wondertje. Ik hoop zó dat het jou en alle meiden die hier posten en of lurken, óók zo moge vergaan!

Meiden, allemaal heel veel succes
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_84124264
pze
bah, blaasontsteking, het is je ook niet gegund om lekker te relaxen he? beterschap!

Saffier ik hoop het ook zo! ik vind het heel fijn dat het overgrote deel van mijn voorganger uit deze topicreeks zwanger zijn geworden. dat schept hoop... (al heb ik nog steeds Wilmadonna op mijn netvlies... vond/vind ik zooo verdrietig nog steeds...)
pi_84125064
Als het goed is word ik tussen 12:00 en 13:00 gebeld.
Dus maar even geduld hebben
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_84125556
naja, we wachten hier al zooo lang, dan kan dat anderhalve uur er ook nog wel bij...
pi_84126099
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 11:29 schreef mijsje het volgende:
naja, we wachten hier al zooo lang, dan kan dat anderhalve uur er ook nog wel bij...
Ja bij 4 en half jaar kan die anderhalf uur best he

Moderator vrijdag 16 juli 2010 @ 11:45:59 #109
5428 crew  miss_sly
pi_84126194
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 10:51 schreef mijsje het volgende:
pze
bah, blaasontsteking, het is je ook niet gegund om lekker te relaxen he? beterschap!

Saffier ik hoop het ook zo! ik vind het heel fijn dat het overgrote deel van mijn voorganger uit deze topicreeks zwanger zijn geworden. dat schept hoop... (al heb ik nog steeds Wilmadonna op mijn netvlies... vond/vind ik zooo verdrietig nog steeds...)
ach mijsje, ik hoop zo vreselijk dat jij en de andere meiden hier ook mogen doorstromen, en wel zo snel mgelijk. Dat het voor wilmadonna niet gelukt is, was idd heel erg verdrietig. Gelukkig zijn er veel meer voorbeelden dat het wel gelukt is. Ik duim voor jullie en denk erg vaak aan jullie, ook al post ik hier niet vaak.

dikke voor alle meiden hier.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_84126450
dank je Sly, heel lief van je!

en er ligt hier een vlindertje (kreeg ik van McLaura) om me eraan te helpen herinneren dat wondertjes bestaan en ik in mijn wondertje moet blijven geloven...
  vrijdag 16 juli 2010 @ 11:54:12 #111
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_84126568
dankjewel miss..

Dat is lief mijsje .. En je moet idd in wondertjes geloven en jou wondertje komt echt wel. Zo heb ik van mijn vriendin een steen gekregen in hartvorm met de woorden HOPE. En dat moet je houden hoop, als je de hoop opgeeft is het verloren..
pi_84126777
Telefoon gehad! Het is allemaal goed! Dus gewoon doorgaan zoals ik deed.
En maandag terugkomen voor een echo weer
  vrijdag 16 juli 2010 @ 12:03:53 #113
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_84126958
tally dat is goed nieuws
pi_84126980
Ja word meteen een beetje rustiger in mijn hoofd
pi_84127027
Tally, helemaal goed! ik duim alvast voor je volgende echo!
pi_84129375
Fijn Tally!!!
pi_84130275
go tally!!!!!
home is where doghair sticks to anything but the dog!
  vrijdag 16 juli 2010 @ 21:56:40 #118
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_84150285
Oh gelukig, Tally!! Fijn!!

...totaal offtopic... maar wat verschijnen er een boel enge booskijkende avatars op fok ... ik heb zeker wat gemist...

[ Bericht 21% gewijzigd door Jose81 op 16-07-2010 22:04:30 ]
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_84153550
He dames, even snel bijgelezen, kom even een uitdelen.

Tally dus alweer bezig, Mijsje gaat ook weer bijna beginnen...... ik ga weer duimen!
pi_84155152
pssst Jose, kijk hier eens: Vraag hier je enige echte Ian_Nick avatar aan #4

Madelieve hoe gaat het bij jullie? Begint je man alweer wat op te knappen?

Ik heb vanavond m'n medicijnen gehaald... dus ik even tellen of alles wel klopte, had ik maar 1 pen gonal van 900 en 1 pen gonal van 300 gekregen... dat is dus maar voor 4 dagen spuiten... dus ik maar meteen bellen (de apotheek had spullen meegegeven naar het verzorgingstehuis bij ons in het dorp zodat we het niet helemaal bij de apotheek hoefden te halen een dorp verderop) en de assistente begon meteen: er stond ook maar 1 pen van 900 en 1 van 300 op je recept... ik zei: nee hoor, dat kan niet, want ik heb maar voor 4 dagen gekregen, maar ik moet waarschijnlijk wel een dag of 10 spuiten... daar kom ik niet echt mee uit... zegt ze: oh, ehm, ja, dat lijkt me dan ook wel een beetje weinig... ging ze m'n recept zoeken, kon ze het helemaal niet meer vinden... handig bij het indienen voor de verzekering ook... maar goed, ze heeft er 2 pennen van 900 bijbesteld, dus die krijg ik dan maandag. Dan krijg ik ook de spuit en de naalden voor de pregnyl. (dat schijnen ze ook maar niet te begrijpen, dat je met ampullen alleen dat spul je buik niet inkrijgt... en ik zeg er iedere keer toch duidelijk bij dat ik zelf geen voorraad spuiten en naalden in huis heb...)
zo, dat was mijn irritatie van de week weer over onze apotheek...
manlief zei al: we moeten maar voortaan gewoon de grote apotheek in Den Helder gebruiken ipv onze eigen apotheek... er is iedere keer wel wat met wat ik krijg qua medicijnen en je dan even vriendelijk te woord staan ho maar...
maar goed, we hebben voor woensdag de 28ste juli alles wel in huis... (toch blij dat ik deze keer goed op tijd was met alle medicijnen... )
pi_84156871
Wat klunzig van de apotheek weer joh, dat zou toch niet mogen. Toch zijn ze in ons dorp ook niet handig, ik vraag altijd of de spuiten en naalden bij de pregnyl zitten. Alles dubbelchecken dus, goed dat je zelf zo alert bent.
  zaterdag 17 juli 2010 @ 00:14:20 #122
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_84156988
goed dat je 't even nakeek, mijsje! erg slordig van ze hoor
in de haak.
pi_84163809
onderhand ga je inderdaad wel tellen en checken of alles echt wel klopt en of alles er echt wel bij zit... ik ben een keer voor de verrassing komen te staan dat ik ging spuiten en ik er toen achter kwam dat het veel te weinig was, maar ik zat vlak voor het weekend. toen hebben we via de gyn-poli met een apotheek 25km verderop dan onze eigen apotheek nog kunnen regelen dat we de spullen toch nog op tijd in huis hadden... onze apotheek heeft ook geen concurrentie te vrezen verder, dus dan kunnen ze fouten veroorloven, want mensen komen toch wel terug. (aangezien het bij ons echt aan het vergrijzen is, hebben veel oude mensen geen keuze, want geen vervoer ergens anders naartoe...)
  zaterdag 17 juli 2010 @ 15:15:16 #124
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_84169530
Jemig, alweer zo'n leuke fout bij de apotheek ... wat een gedoe elke keer zeg! En wat goed dat je het eerst na hebt gekeken dan!!
enne...thanks voor de tip over de avatars!
pi_84170667
Ja, ik was er wel even helemaal klaar mee...
pi_84225110
Eindelijk goed nieuws! 9 kanshebbers hiero.
Nog 5 dagen spuiten denkt de gynaecoloog.
Links heb ik er 2 en rechts heb ik er 7! De gyn was onwijs blij (gek eigenlijk voor iemand die gewoon dr werk doet) en daardoor werd ik ook blij (misschien daarom dus!).

Spannend!!!!
pi_84226277
quote:
Op maandag 19 juli 2010 10:09 schreef Tally het volgende:
Eindelijk goed nieuws! 9 kanshebbers hiero.
Nog 5 dagen spuiten denkt de gynaecoloog.
Links heb ik er 2 en rechts heb ik er 7! De gyn was onwijs blij (gek eigenlijk voor iemand die gewoon dr werk doet) en daardoor werd ik ook blij (misschien daarom dus!).

Spannend!!!!
super voor je Tally!
Ik hoop dat het allemaal doorgroeiende kanshebbers zijn, en dat er niet opeens weer heel veel bij gaan komen...
pi_84226291
Tally! Jompel Jompel Jompel!!!!
#geen
pi_84226584
Goed nieuws voor Tally! Super joh!
pi_84227114
Tally wat goed!! 9 folikels is prima (vaak komen er nog wel een paar eitjes extra mee naar buiten )
Eindelijk schot in de zaak! Succes!!
  maandag 19 juli 2010 @ 12:10:25 #131
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_84228885
Wat goed tally!!! Spannend hoor!!!
  maandag 19 juli 2010 @ 12:38:21 #132
61183 leonieke
Dan toch?
pi_84229801
Tally Ik hoop écht dat deze poging de goede poging is
  maandag 19 juli 2010 @ 12:43:52 #133
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84230036
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 23:31 schreef mijsje het volgende:
pssst Jose, kijk hier eens: Vraag hier je enige echte Ian_Nick avatar aan #4

Madelieve hoe gaat het bij jullie? Begint je man alweer wat op te knappen?

Ik heb vanavond m'n medicijnen gehaald... dus ik even tellen of alles wel klopte, had ik maar 1 pen gonal van 900 en 1 pen gonal van 300 gekregen... dat is dus maar voor 4 dagen spuiten... dus ik maar meteen bellen (de apotheek had spullen meegegeven naar het verzorgingstehuis bij ons in het dorp zodat we het niet helemaal bij de apotheek hoefden te halen een dorp verderop) en de assistente begon meteen: er stond ook maar 1 pen van 900 en 1 van 300 op je recept... ik zei: nee hoor, dat kan niet, want ik heb maar voor 4 dagen gekregen, maar ik moet waarschijnlijk wel een dag of 10 spuiten... daar kom ik niet echt mee uit... zegt ze: oh, ehm, ja, dat lijkt me dan ook wel een beetje weinig... ging ze m'n recept zoeken, kon ze het helemaal niet meer vinden... handig bij het indienen voor de verzekering ook... maar goed, ze heeft er 2 pennen van 900 bijbesteld, dus die krijg ik dan maandag. Dan krijg ik ook de spuit en de naalden voor de pregnyl. (dat schijnen ze ook maar niet te begrijpen, dat je met ampullen alleen dat spul je buik niet inkrijgt... en ik zeg er iedere keer toch duidelijk bij dat ik zelf geen voorraad spuiten en naalden in huis heb...)
zo, dat was mijn irritatie van de week weer over onze apotheek...
manlief zei al: we moeten maar voortaan gewoon de grote apotheek in Den Helder gebruiken ipv onze eigen apotheek... er is iedere keer wel wat met wat ik krijg qua medicijnen en je dan even vriendelijk te woord staan ho maar...
maar goed, we hebben voor woensdag de 28ste juli alles wel in huis... (toch blij dat ik deze keer goed op tijd was met alle medicijnen... )
Irritant is dat! Wel goed dat je van tevoren checked! Ik kwam er nogal laat achter dat ik te weinig pregnyl had en moest naar een nachtapotheek.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_84230377
ik ben heel blij dat ik het inderdaad op tijd had bekeken. vandaag moet ik het ophalen weer bij het verzorgingstehuis waar ik vrijdag ook was... (mag ik wel in m'n telefoon zetten, anders vergeet ik het geheid...)
pi_84232903
je inbox zit weer is vol of ik ben weer is geblocked.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_84233071
quote:
Op maandag 19 juli 2010 13:51 schreef Joene het volgende:
je inbox zit weer is vol of ik ben weer is geblocked.
het eerste... geregeld
  maandag 19 juli 2010 @ 14:39:47 #137
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_84234920
Tally... jippie!! Wat fijn!
  maandag 19 juli 2010 @ 16:24:04 #138
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_84238372
Ik weet niet of het mag volgens de YPPY'aanse regels van het SuperSecretSummer-topic, maar ik doe het lekker toch

Bij deze aan alle dames hier een zonnetje! Omdat ik onwijs hoop dat jullie allemaal binnkort + 9 maanden jullie eigen kindjes in de armen kunnen sluiten.

Nu weet ik alleen niet of jullie nu allemaal ook 5 zonnetjes mogen sturen
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_84238439
Dank je Davinia, wat lief van je!
pi_84241820
Davinia
ik hoop dat wij hier ook gauw een Eli of een Aviva mogen begroeten! Je zonnetje moet zeker helpen...
pi_84242103
Tally, super!!!

En mijsje, wat een kutapotheek!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_84242472
ik heb nu net het laatste opgehaald... maar geen excuses of niks hoor, dat het niet goed was gegaan... naja, volgende keer maar via een apotheek in Den Helder, die hebben vaak ook al veel op voorraad, kun je het ook snel afhalen...
wat een lieve avatar heb je trouwens! dat is toch niet een Ian_Nick?
pi_84245332
Tally!!! Goed nieuws

Mijsje er ook al weer klaar voor! Ik ben er trouwens ook mee gestopt om die medicijnen in de buurtapotheek te halen. Bij ons in het ziekenhuis is er ook een apotheek en daar hebben ze er veel meer verstand van.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_84247618
Sproet!

Ons ziekenhuis stuurt je eigenlijk altijd naar je eigen apotheek, alleen bij 'spoedgevallen' mag het in het zkh. Och ja, zoals met zoveel dingen gaat het overal anders!
  maandag 19 juli 2010 @ 21:19:11 #145
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_84249937
helemaal vergeten te reageren op mijsje.. Goed dat je zo oplettend was, apotheken kunnen soms echt domme fouten maken, je moet altijd zo allert zijn, eigelijk vind ik dat niet kunnen
  maandag 19 juli 2010 @ 21:31:29 #146
61183 leonieke
Dan toch?
pi_84250539
quote:
Op maandag 19 juli 2010 20:22 schreef prinseszondererwt het volgende:
Sproet!

Ons ziekenhuis stuurt je eigenlijk altijd naar je eigen apotheek, alleen bij 'spoedgevallen' mag het in het zkh. Och ja, zoals met zoveel dingen gaat het overal anders!
Zo raar eigenlijk. Ik moest alle medicatie in de ziekenhuisapotheek ophalen. Menopur kon zelfs nergens anders want dat is niet te verkrijgen bij een gewone apotheek.
pi_84258571
tally dat ziet er goed uit!

@ davinia wat lief dank je wel!
  dinsdag 20 juli 2010 @ 04:57:34 #148
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_84261773
Dankjewel davinia wat lief van je!
pi_84263370
quote:
Op maandag 19 juli 2010 17:58 schreef mijsje het volgende:

wat een lieve avatar heb je trouwens! dat is toch niet een Ian_Nick?
Nee, nadat ik 3 keer 'van de lijst was gevallen' heb ik er zelf maar 1 gemaakt
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  dinsdag 20 juli 2010 @ 21:40:44 #150
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_84292019
Oef, kom ik weer even langs om te spieken, springen de tranen me in mijn ogen om je post op pagina Duch. Wat een mooie en ware woorden, ik werd er even stil van.

Ben hier weinig, ik probeer even wat los te komen van het 'moeten'. Het vreet teveel energie, al die teleurstellingen. Tot de volgende afspraak (over een maand) laten we het even gaan. Helemaal loslaten lukt natuurlijk niet, maar bijv. even geen temperaturen of ovulatietesten hier. De vorige cyclus was er weer een van 61 dagen, daar zakt je de moed ook van in de schoenen. Ik ben verdorie mijn hele menstruerende leven met de regelmaat van een klok ongesteld geworden, en nu het er om gaat laat mijn lijf me in de steek.

Tally wat een goed nieuws!

Een hele dikke knuffel voor jullie allemaal!

[ Bericht 7% gewijzigd door twentemeisje op 20-07-2010 22:01:25 ]
pi_84295740
ons ziekenhuis heeft op zich wel een apotheek, maar geeft eigenlijk niks mee... alleen voor gebruik binnen het ziekenhuis... ze geven je alleen een recept dat je bij een aptoheek moet verzilveren...

ik ben er weer helemaal klaar voor, ik ben er ook al op voorbereid! nu moet ik alleen nog heeeeeeeeel lang wachten tot het de 28ste is... want dat is dag 23 van mijn cyclus... en dan weer laaaaaaaaaang wachten tot het dag 5 is van m'n nieuwe cyclus en we weer mogen beginnen met de echo's... pfff, weer veel wachten...

droomvrouwtje, er is ook zo veel te reageren... geeft niks meid... hoe gaat het nu met jou? begint het weer wat te bezinken?
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 09:20 schreef McLaura het volgende:

[..]

Nee, nadat ik 3 keer 'van de lijst was gevallen' heb ik er zelf maar 1 gemaakt
hij is wel heel leuk geworden, en een echte McLaura! ( er viel zomaar wat op m'n deurmat vandaag... zo ontzettend lief! dank je wel )

TM zo herkenbaar, dat "moeten"... het kost inderdaad heel veel energie... dat is iets dat heel veel mensen niet kunnen begrijpen. veel mensen denken: ach, deze maand niks, sneu voor je, maar volgende maand beter... dan vergeten ze het gewoon weer tot de volgende teleurstelling... dat doen mensen vaak, zeker als ze al genoeg aan zichzelf hebben... (het onbegrip is niet altijd onwil wat ik merk in mijn omgeving, maar wel eens vervelend) Ik hoop dat je cyclus komende maand gewoon weer normaal doet, en dat je gewoon per ongeluk een maand hebt overgeslagen...
pi_84303448
En hier komt het goede nieuws weer
Nog voor het weekend heb ik de punctie. Waarschijnlijk vrijdag
Gewoon 9 eitjes
pi_84303711
Tally wat geweldig meid! wat een goed nieuws!!!
Ik hoop mee op 9 eitjes van superkwaliteit en daarbij op 9 bevruchtingen van superkwaliteit en daarna op maar 1 tp...
pi_84304114
Tally, wat geweldig! Eindelijk gelukt, het is je gegund.
  woensdag 21 juli 2010 @ 09:29:39 #155
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_84304166
Tally Ik ga zo hard duimen dat dit 'm gaat worden

Andere dames
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  woensdag 21 juli 2010 @ 14:06:34 #157
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_84314135
Tally! Wat goeeeeed!!
pi_84314305
Ja ik heb alleen zo'n naar gevoel omdat ik nog niet terug gebeld ben.
Nu zie ik dat papiertje wat ik vanmorgen moest tekenen en invullen met nummer (zodat ze me terug konden bellen) tussen mijn IVF papieren zitten.
Dus even gebeld. Muts wist van niets. Na een tijdje was het wel duidelijk wat ik wilde.
Maar ze wist niet wie me ging bellen. OF zij dat waren of dat het UMCU (waar de punctie gedaan word) me belt.
Straks nog maar eens bellen..
pi_84315851
Vrijdagochtend! Half 11. Dan krijg ik mijn punctie!
  woensdag 21 juli 2010 @ 15:02:00 #160
35189 Troel
scherp en bot
pi_84316218
Wat ontzettend fijn Tally
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 21 juli 2010 @ 15:04:44 #161
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_84316326
spannend tally!!
in de haak.
pi_84316415
Ik ga voor je duimen Tally!
pi_84316522
Ik kom even onder mijn steen vandaan gekropen voor een grote voor Tally!
pi_84317637
heel spannend.
ik zal voor je duimen!!
pi_84318859
Vrijdag is de dag!
Tally, krijg je in het UMC de punctie en is de terugplaatsing dan in een ander ziekenhuis? Dat hoorde ik al eens eerder van een kennis, lijkt me hoogst onhandig...
pi_84319265
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 16:11 schreef prinseszondererwt het volgende:
Vrijdag is de dag!
Tally, krijg je in het UMC de punctie en is de terugplaatsing dan in een ander ziekenhuis? Dat hoorde ik al eens eerder van een kennis, lijkt me hoogst onhandig...
Ja klopt. In het UMCU is de punctie en in het St. Antonius Ziekenhuis is de terugplaatsing.
Ik vind het jammer dat Antonius nog geen puncties doen maar ik ben wel blij dat de terugplaatsing daar is
pi_84319548
Volgens mij is het in Utrecht altijd punctie in het UMCU, ik loop in het Diak en daar schijnen ze het ook niet te doen... Moet je dan zelf met je eitjes heen en weer gaan rijden, of hoe werkt dat eigenlijk?
pi_84319550
Vrijdagochtend half 11 wordt er hier gigantisch geduimd, en zo'n 2 dagen daarna weer, en de 14 dagen die erop volgen ook!
pi_84319606
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 14:52 schreef Tally het volgende:
Vrijdagochtend! Half 11. Dan krijg ik mijn punctie!
Oeeeh zó spannend

Ik duim en voor je!!!
#geen
pi_84319613
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 16:30 schreef prinseszondererwt het volgende:
Volgens mij is het in Utrecht altijd punctie in het UMCU, ik loop in het Diak en daar schijnen ze het ook niet te doen... Moet je dan zelf met je eitjes heen en weer gaan rijden, of hoe werkt dat eigenlijk?
Dat doen zij. Dat hoeven we zelf niet mee te nemen.
O raar. Ik dacht juist dat ik toentertijd kon kiezen tussen Diak en UMCU omdat beide ziekenhuis dat zelf doen.
Maar zou kunnen
pi_84319634
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 16:32 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Oeeeh zó spannend

Ik duim en voor je!!!
Ik kan ook maar net de waterlanders binnen houden Zo spannend vind ik het.

En thanks meiden
pi_84319776
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 16:32 schreef Tally het volgende:

[..]

Dat doen zij. Dat hoeven we zelf niet mee te nemen.
O raar. Ik dacht juist dat ik toentertijd kon kiezen tussen Diak en UMCU omdat beide ziekenhuis dat zelf doen.
Maar zou kunnen
Gelukkig doen zij dat voor je, lijkt me zo'n gek idee anders... Dat heb ik al met die potjes van mijn lief. Brr...
Oh, Diak wel? Misschien wel foute info gehad dan, kan best. De mensen kletsen ook zo veel.
pi_84319894
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 16:32 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik kan ook maar net de waterlanders binnen houden Zo spannend vind ik het.

En thanks meiden
lekker laten lopen lieverd! Het gaat er nu echt van komen meid!
pi_84319949
Ik leef met jullie mee!
pi_84351433
Een tijdje verleden vertelde ik hier over mijn externe collega die vader is geworden van een IVF dochtertje.
(die zijn foto liet zien en zei: Kijk zo'n mooie dochter/zoon krijg jij ook!).

Morgen heb ik dus een backup nodig voor mijn niet-ICT collega (die voor mij even de telefoon gaat opnemen morgen) en heb hem gevraagd of hij als noodoproep backup wilde fungeren. Eerst was dat heel moeilijk want........ Toen ik hem vertelde waarom zei hij meteen ja!

Nu zit hij me dus te vertellen. O maar dan gaat het nu hard! Hij begon met tellen en zei met dat ik in januari met zwangerschapsverlof ging dan. En dat ik hier dus over een paar weken waggelt als een eend door die zwangere buik.

Ik heb hem maar even verteld dat ik eerst mijn hoofd bij morgen houd En dan de rest wel zie

Hij is lekker enthousiast en vol goede moed.. Nu ik nog
pi_84352074
Ik heb al eens eerder wat gepost hier (vorig jaar), maar ik lees wel vaak mee, ik weet sinds een jaar dat ik PCO heb, en zit al een jaar aan de Clomid, zit inmiddels op 150 mg, hiervoor heb ik geen cyclusbewaking gehad ( met alle echo's enzo) dat doen ze bij ons in het ziekenhuis pas als je aan de 150mg zit.
Dus ik was helemaal blij nadat ik ongesteld was geworden, ik dacht yes eindelijk weet ik nu zeker of ik een eisprongheb (met temperaturen en testen was het elke keer geen eisprong) dus ik bellen naar het ziekenhuis zegt die muts...we gaan met vakantie :-( ik was zo verdrietig, dus mijn vriend heeft ze teruggebeld en alles uitgelegd dat het de 1e keer was voor de echo's en toen mochten we toch komen, ben erg zenuwachtig het is morgen.
Kan iemand mij misschien vertellen wat ik een beetje kan verwachten morgen.
Alvast bedankt en sorry dat ik zo kom binnenvallen
pi_84353868
-wen- volgens mij gaan ze een inwendige echo nemen (denk gewoon aan een dildo als je het echo-apparaat ziet ) om na te gaan hoe je eierstokken eruit zien en hoeveel eitjes er nu precies zijn. Ook zullen ze de follikels opmeten zodat ze weten of ze al rijp genoeg zijn of niet. Een follikel moet normaal gezien rond de 17mm groot zijn voor hij rijp genoeg is en er dus een eisprong kan plaatsvinden.

Toen ik Clomid nam, kreeg ik maar één echo en daarop waren er altijd te veel en te kleine follikels te zien. Maw ik heb eigenlijk nooit een kans gehad om zwanger te worden met Clomid (wat ook de reden is waarom ik er zo vlug mocht mee stoppen ).

Misschien zullen ze ook bloed prikken om de hormoonwaardes te achterhalen. Toen ik Menopur moest spuiten werd er telkens op het ogenblik van een echo ook bloed geprikt en werden de resultaten van de twee onderzoeken naast elkaar gelegd.

Je spreekt over "echo's". Ik hoop dat je tijdens deze cyclus meerdere keren op controle moet gaan. Klinkt niet fijn, maar het is volgens mij wel de manier om alles goed te kunnen opvolgen. Is er sprake van bijsturen in medicatie?
pi_84354677
Leonieke bedankt voor je snelle reactie.

Ik heb 1 keer eerder een inwendige echo gehad, dat was vorig jaar, ik weet dus een klein beetje wat me te wachten staat, alleen wist ik niet echt wat ze morgen nou gaan doen, nu is het een stukje duidelijker, wat ik begreep van mijn arts is dat ik 2 weken lang 1a 2 keer in de week een echo krijg en mocht het nodig zijn een injectie? om het eitje te laten springen als dat niet uit zichzelf gebeurd.

Normaal merk ik niks van de clomid (ja heb gruwelijke stemmingswisselingen en mijn haar valt een stuk meer uit!!) maar nu voel ik de hele tijd steken in mijn linkereierstok??? zou er dan toch eindelijk iets gebeuren..
pi_84354788
die injectie zal dan pregnyl zijn -wen-, je krijgt 36 uur na die injectie je eisprong. kan een paar minuten verschillen, maar geen uur...
ik hoop dat je gauw een cyclus hebt mbv die medicijnen, zodat jij ook verder kunt...
als je gezellig wil kletsen, mag je dat altijd doen hoor, is hier ook gezellig als het over meer dan alleen de technische praat gaat...
pi_84354835
Ah die regelmatige echo's zullen dus effectief zijn om op te volgen hoe de follikels groeien en om er tijdig bij te zijn als je eisprong zou plaatsvinden. Moest het inderdaad niet zelf gebeuren (zoals bij mij bv) dan zal je een injectie met Pregnyl (of iets dergelijks) krijgen. 36u na de injectie krijg je dan normaal gezien jouw eisprong. Bij de menopur bij mij (na de clomid) werd de dosis ook heel vaak aangepast na de controles, maar ik weet niet of ze dat doen bij Clomid. Ik ben nooit echt goed opgevolgd geweest toen ik Clomid nam.

Wat die steken betreft, kan ik jou niet helpen Voor zover ik me kan herinneren (ja, echt, je vergeet bepaalde zaken na een tijd ook al denk je misschien dat dat nooit zal gebeuren) heb ik daar nooit echt last van gehad. Maar Clomid deed ook niet echt iets bij mij
pi_84355530
bedabkt voor jullie reacties, ik blijf het hier zeker volgen en misschien ga ik ook wat actiever meedoen, het is wel fijn om met mensen te praten die precies begrijpen hoe je je voelt.

Ik heb nog een vraagje, ik heb altijd gedacht als je een menstruatie hebt dan heb je toch ook automatisch een eisprong? nou heb ik alleen de 1e keer primolut gekregen om mijn menstruatie op te wekken en sindsdien heb ik gelukkig elke maand ongeveer een cyclus van rond de 30 dagen (alhoewel het de laatste 3 keer steeds langer wordt zit inmiddels op 36) kan Pco ook overgaan?? dit zal wel echt een domme vraag zijn maar ben zo'n leek wat betreft dit alles, ik heb geprobeerd om er zo min mogelijk mee bezig te zijn heb dus ook bijna niks opgezocht, maarja het duurt alweer een jaar en ik wordt hier ook niet gelukkiger van..
pi_84355882
Een eisprong heb je niet altijd gehad. Voor zover ik het begrepen heb, kan het bv voorvallen dat je cyclus zo lang wordt dat je opeens menstrueert zonder dat er ooit een eisprong is geweest. Maar ik zou het (met meer tijd want ben nu ook nog een paper aan het nalezen) eens moeten opzoeken.
pi_84358579
pco kan tijdelijk wat verminderen althans dat was bij mij het geval.
menig jaren tot aan mijn miskraam had ik gewoon een eisprong en menstruatie.terwijl de diagnose pcos al wel gevallen was.

wacht nu nog steeds op mijn menstruatie(zou rond deze tijd moeten zijn en mijn voorgevel is ook erg gevoelig en veel spanning op mijn buik) of toch......
je kunt je zo gek maken he!
  donderdag 22 juli 2010 @ 15:59:17 #184
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_84359518
Oh Tally, ik kreeg gewoon tranen in mijn ogen toen ik de reactie van jouw collega las. Wat fijn dat het nu ein-de-lijk eens op lijkt te schieten... en dat je gewoon door mag. Oh, wat spannend!!! Ik ga héééééél hard voor je duimen! Zeker weten!
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 14:17 schreef -wen- het volgende:
Ik heb nog een vraagje, ik heb altijd gedacht als je een menstruatie hebt dan heb je toch ook automatisch een eisprong?
Hoi Wen.. jouw verhaal klinkt een beetje als het mijne.... behalve dan dat ik geen PCO heb. Ik heb ook een jaar Clomid moeten slikken. De gyn dacht dat dit middel genoeg zou zijn en dus eerst begonnen met 50 mg, toen 100mg, toen 150mg. Ik kreeg ook een aantal echo's om te kijken of er follikels groeiden. In het begin wel, maar mijn lijf werd steeds luier en de cycli duurden steeds langer. De laatste ronde (en dus een jaar verder) met 150mg, bleek ik een grote vochtcyste te hebben in mijn linkereierstok. Toen die verdwenen was, mocht ik gaan spuiten (Puregon en Pregnyl), want Clomid was nu toch echt einde verhaal... ik was heel blij, want na een jaar aanmodderen met Clomid was ik het gewoon zat. Dit ging echt niet werken! Tja... en toen... 1 ronde spuiten en 9 maanden later werd Bas geboren ik krijg nog kippevel als ik het zo terug vertel en eraan denk hoeveel geluk wij hebben gehad...

Voordat ik medicijnen ging gebruiken, werd ik ook elke maand 'ongesteld' (nou ja... maand... dat varieerde nogal ). Door te temperaturen kwam ik erachter dat ik helemaal geen eisprong had; mijn temp bleef altijd laag. Toch werd ik ongesteld. Mijn gyn zei dat dat gewoon een 'grote schoonmaak' was van het baarmoederslijm, maar dan zonder een eitje. De baarmoeder moet het slijm aan het eind van een cyclus kwijt en dus krijg je iets wat lijkt op een bloeding. Dus nee, een menstruatie hoeft niet altijd te betekenen dat je een eisprong hebt...

Succes met je behandelingen!!

Winterstorm... spannend. Het zou mooi zijn als het wèl raak is!

[ Bericht 1% gewijzigd door Jose81 op 22-07-2010 21:47:51 ]
  vrijdag 23 juli 2010 @ 08:52:58 #185
35189 Troel
scherp en bot
pi_84387372
Tal, heel veel succes straks
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_84387559
Tal, daar ga je! Dat het er maar snel opzit, meevalt en een super score oplevert (en nog belangrijker, dat resultaat over een maand of 9 )
pi_84388412
Tally, bijna is het zover! Succes!!
pi_84388462
Tally is straks gewoon PUPO.
Veel succes!
  vrijdag 23 juli 2010 @ 10:11:37 #189
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_84389099
Ik zit hier te duimen Tally...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  vrijdag 23 juli 2010 @ 10:26:43 #190
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_84389492
*duimt*
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_84395215
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 09:45 schreef Kolonia het volgende:
Tally is straks gewoon PUPO.
Veel succes!
nog niet te ver vooruit hoor... Tally heeft nu eerst maar eens de punctie...
ik duim wel dat alles goed gaat meis!
pi_84395378
Oh, ik dacht dat ze al een terugplaatsing kreeg.
Maar punctie moet eerst natuurlijk.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 13:20:42 #193
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_84395434
Ook *duimt* en hoopt op een goede punctie!!
pi_84395475
7 eitjes zijn het geworden!
pi_84395611
Een priemgetal, dat geeft geluk.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 13:27:31 #196
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_84395666
Mooi aantal. En nu hopen dat er straks een mooi embryotje tussen zitten voor terug te plaatsen!!! *gewoon nog even door duimt*
pi_84395946

Wat goed!
pi_84397142
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 13:18 schreef Kolonia het volgende:
Oh, ik dacht dat ze al een terugplaatsing kreeg.
Maar punctie moet eerst natuurlijk.
ik dacht al dat je dat dacht...

dat is een goed plaatje pze, die neem ik even over voor het geluk!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')