Ja bij 4 en half jaar kan die anderhalf uur best hequote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:29 schreef mijsje het volgende:
naja, we wachten hier al zooo lang, dan kan dat anderhalve uur er ook nog wel bij...
ach mijsje, ik hoop zo vreselijk dat jij en de andere meiden hier ook mogen doorstromen, en wel zo snel mgelijk. Dat het voor wilmadonna niet gelukt is, was idd heel erg verdrietig. Gelukkig zijn er veel meer voorbeelden dat het wel gelukt is. Ik duim voor jullie en denk erg vaak aan jullie, ook al post ik hier niet vaak.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:51 schreef mijsje het volgende:
pze
bah, blaasontsteking, het is je ook niet gegund om lekker te relaxen he?beterschap!
Saffierik hoop het ook zo! ik vind het heel fijn dat het overgrote deel van mijn voorganger uit deze topicreeks zwanger zijn geworden. dat schept hoop... (al heb ik nog steeds Wilmadonna op mijn netvlies... vond/vind ik zooo verdrietig nog steeds...)
quote:Op maandag 19 juli 2010 10:09 schreef Tally het volgende:
Eindelijk goed nieuws! 9 kanshebbers hiero.
Nog 5 dagen spuiten denkt de gynaecoloog.
Links heb ik er 2 en rechts heb ik er 7! De gyn was onwijs blij (gek eigenlijk voor iemand die gewoon dr werk doet) en daardoor werd ik ook blij(misschien daarom dus!).
Spannend!!!!
Irritant is dat! Wel goed dat je van tevoren checked! Ik kwam er nogal laat achter dat ik te weinig pregnyl had en moest naar een nachtapotheek.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:31 schreef mijsje het volgende:
pssst Jose, kijk hier eens: Vraag hier je enige echte Ian_Nick avatar aan #4
Madelievehoe gaat het bij jullie? Begint je man alweer wat op te knappen?
Ik heb vanavond m'n medicijnen gehaald... dus ik even tellen of alles wel klopte, had ik maar 1 pen gonal van 900 en 1 pen gonal van 300 gekregen... dat is dus maar voor 4 dagen spuiten... dus ik maar meteen bellen (de apotheek had spullen meegegeven naar het verzorgingstehuis bij ons in het dorp zodat we het niet helemaal bij de apotheek hoefden te halen een dorp verderop) en de assistente begon meteen: er stond ook maar 1 pen van 900 en 1 van 300 op je recept... ik zei: nee hoor, dat kan niet, want ik heb maar voor 4 dagen gekregen, maar ik moet waarschijnlijk wel een dag of 10 spuiten... daar kom ik niet echt mee uit... zegt ze: oh, ehm, ja, dat lijkt me dan ook wel een beetje weinig... ging ze m'n recept zoeken, kon ze het helemaal niet meer vinden... handig bij het indienen voor de verzekering ook...maar goed, ze heeft er 2 pennen van 900 bijbesteld, dus die krijg ik dan maandag. Dan krijg ik ook de spuit en de naalden voor de pregnyl. (dat schijnen ze ook maar niet te begrijpen, dat je met ampullen alleen dat spul je buik niet inkrijgt...
en ik zeg er iedere keer toch duidelijk bij dat ik zelf geen voorraad spuiten en naalden in huis heb...)
zo, dat was mijn irritatie van de week weer over onze apotheek...
manlief zei al: we moeten maar voortaan gewoon de grote apotheek in Den Helder gebruiken ipv onze eigen apotheek... er is iedere keer wel wat met wat ik krijg qua medicijnen en je dan even vriendelijk te woord staanho maar...
maar goed, we hebben voor woensdag de 28ste juli alles wel in huis...(toch blij dat ik deze keer goed op tijd was met alle medicijnen...
)
het eerste...quote:Op maandag 19 juli 2010 13:51 schreef Joene het volgende:
je inbox zit weer is vol of ik ben weer is geblocked.
Zo raar eigenlijk. Ik moest alle medicatie in de ziekenhuisapotheek ophalen. Menopur kon zelfs nergens anders want dat is niet te verkrijgen bij een gewone apotheek.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:22 schreef prinseszondererwt het volgende:
Sproet!![]()
Ons ziekenhuis stuurt je eigenlijk altijd naar je eigen apotheek, alleen bij 'spoedgevallen' mag het in het zkh. Och ja, zoals met zoveel dingen gaat het overal anders!
Nee, nadat ik 3 keer 'van de lijst was gevallen' heb ik er zelf maar 1 gemaaktquote:Op maandag 19 juli 2010 17:58 schreef mijsje het volgende:
wat een lieve avatar heb je trouwens! dat is toch niet een Ian_Nick?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:20 schreef McLaura het volgende:
[..]
Nee, nadat ik 3 keer 'van de lijst was gevallen' heb ik er zelf maar 1 gemaakt
Ja klopt. In het UMCU is de punctie en in het St. Antonius Ziekenhuis is de terugplaatsing.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:11 schreef prinseszondererwt het volgende:
Vrijdag is de dag!![]()
Tally, krijg je in het UMC de punctie en is de terugplaatsing dan in een ander ziekenhuis? Dat hoorde ik al eens eerder van een kennis, lijkt me hoogst onhandig...
Oeeeh zó spannendquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:52 schreef Tally het volgende:
Vrijdagochtend! Half 11. Dan krijg ik mijn punctie!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat doen zij. Dat hoeven we zelf niet mee te nemen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:30 schreef prinseszondererwt het volgende:
Volgens mij is het in Utrecht altijd punctie in het UMCU, ik loop in het Diak en daar schijnen ze het ook niet te doen... Moet je dan zelf met je eitjes heen en weer gaan rijden, of hoe werkt dat eigenlijk?
Ik kan ook maar net de waterlanders binnen houdenquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:32 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Oeeeh zó spannend
Ik duim envoor je!!!
Gelukkig doen zij dat voor je, lijkt me zo'n gek idee anders... Dat heb ik al met die potjes van mijn lief. Brr...quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat doen zij. Dat hoeven we zelf niet mee te nemen.
O raar. Ik dacht juist dat ik toentertijd kon kiezen tussen Diak en UMCU omdat beide ziekenhuis dat zelf doen.
Maar zou kunnen
quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kan ook maar net de waterlanders binnen houdenZo spannend vind ik het.
En thanks meiden
Hoi Wen.. jouw verhaal klinkt een beetje als het mijne.... behalve dan dat ik geen PCO heb. Ik heb ook een jaar Clomid moeten slikken. De gyn dacht dat dit middel genoeg zou zijn en dus eerst begonnen met 50 mg, toen 100mg, toen 150mg. Ik kreeg ook een aantal echo's om te kijken of er follikels groeiden. In het begin wel, maar mijn lijf werd steeds luier en de cycli duurden steeds langer. De laatste ronde (en dus een jaar verder) met 150mg, bleek ik een grote vochtcyste te hebben in mijn linkereierstok. Toen die verdwenen was, mocht ik gaan spuiten (Puregon en Pregnyl), want Clomid was nu toch echt einde verhaal... ik was heel blij, want na een jaar aanmodderen met Clomid was ik het gewoon zat. Dit ging echt niet werken! Tja... en toen... 1 ronde spuiten en 9 maanden later werd Bas geboren ik krijg nog kippevel als ik het zo terug vertel en eraan denk hoeveel geluk wij hebben gehad...quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:17 schreef -wen- het volgende:
Ik heb nog een vraagje, ik heb altijd gedacht als je een menstruatie hebt dan heb je toch ook automatisch een eisprong?
nog niet te ver vooruit hoor... Tally heeft nu eerst maar eens de punctie...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:45 schreef Kolonia het volgende:
Tally is straks gewoon PUPO.![]()
Veel succes!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:18 schreef Kolonia het volgende:
Oh, ik dacht dat ze al een terugplaatsing kreeg.
Maar punctie moet eerst natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |