Tally, hoe voel je je meis? Wat een spannende week wordt het voor jullie, ik hoop zo dat het helemaal raak is!
Voel je je al wat beter PZe? Balen die chagrijnige buien, en inderdaad die arme vent

.
En Winterstorm, wil je nog steeds tegen boksballen aan rammen of voel je je al wat beter? Hope so!
Poezebeestje, hoe is het met de zenuwen?
Mijsje, die echte IVF-poging komt nu snel dichtbij

. Waar zit je nu qua cyclus? Of heb ik daar overheen gelezen?
Kolonia: wat fijn dat je al snel terecht kon! Inderdaad confronterend, maar er is nu ook actie en dat is fijn.
Droomvrouwtje: ben je al gewend aan het idee dat het helemaal goed met je is? Ik vind het zo fijn voor jullie!
Een dikke kus voor jullie allemaal! En voor iedereen die ik ben vergeten natuurlijk!
Hier gaat het goed. Al maken de krampjes die ik een paar keer per dag voel in mijn onderbuik me nog steeds nerveus, maar daar zal ik maar aan moeten wennen want het komt heel veel voor. Er gebeurt daaronder natuurlijk van alles. We kijken elkaar hier een paar keer per dag aan, vol ongeloof dat ik zomaar plotseling klapseling zwanger ben. Tussen al het proesten en niezen door, ik heb namelijk ineens weer onwijs last van hooikoorts, uitgerekend nu ik er niets effectiefs voor kan nemen

.
Houd moed lieve meiden!
[ Bericht 49% gewijzigd door twentemeisje op 01-08-2010 13:27:04 ]