abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85020314
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 19:52 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Nooit gehoord van 3x is scheepsrecht mijsje??? Er kan er dus in ieder geval nog 1 bij (en hopelijk nog veul meer!). Ik wil je het liefst even persoonlijk een dikke knuffel komen geven, kan me voorstellen dat dit naast heel gaaf nieuws ook confronterend is.

:*!
:* lief! het is inderdaad heel erg gaaf nieuws, maar inderdaad ook heel confronterend... en dat wil ik niet dat dat zo is, want ik vind het gewoon heel gaaf nieuws... ik gun het Tally en jou zo ontzettend... wat dat betreft heb ik het moeilijk met mezelf en dan zit ik ook nog met die kuthormonen die het ook niet makkelijker maken... :*

en ondertussen ook nog steeds in de *O* -stemming... Tally, ik was zo verdrietig van de week voor je, en nu zooooo blij... :*
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:25:55 #252
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_85020589
Wipkip is zwanger!! *O* *O*
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_85020595
Mijsje, ook deze keer weer een piepklein steekje 'dat wil ik ook' bij mij. Het is toch elke keer weer een beetje moeilijk, hoe blij we ook voor dappere Tally zijn. Want dat we blij zijn, dat staat vast! :*
pi_85020694
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:26 schreef prinseszondererwt het volgende:
Mijsje, ook deze keer weer een piepklein steekje 'dat wil ik ook' bij mij. Het is toch elke keer weer een beetje moeilijk, hoe blij we ook voor dappere Tally zijn. Want dat we blij zijn, dat staat vast! :*
:Y helemaal! :*
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:35:33 #255
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_85020979
*O* *O* *O* Tally, van harte *O* *O* *O*

De streepjesregen zet gewoon door :D

Laten we hopen dat we nog even doorgaan met dubbele strepen piesen en dit topic straks helemaal leeg is...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_85020992
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:35 schreef flugeltje het volgende:

Laten we hopen dat we nog even doorgaan met dubbele strepen piesen en dit topic straks helemaal leeg is...
Jij ook nog van harte! Met Willem ;)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_85021012
Hij is echt positief he? :@
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:39:20 #258
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_85021182
Sjonge Tally, het spat van het scherm!!! *O*
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_85021186
Ja! Echt! Helemaal! :*
pi_85021479
Heel postief. :) Gefeliciteerd! :)
pi_85021584
Tally *O* *O* *O* Wat tof!
pi_85022415
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:19 schreef YPPY het volgende:
Wat keigaaf Tally!!!!!! Mogen we op kraamvisite komen? O+ Neem ik J. mee. 8-)

*O* *O* *O* *O* *O* *O*
Jullie altijd O+
  zondag 8 augustus 2010 @ 21:24:04 #263
100412 mefke79
komt goed!
pi_85023459
Tally, gefeliciteerd!
En Mijsje en PZE :* jullie tijd komt ook, echt!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_85025905
Tally woei *O*

Ik hoop dat er gauw meer dames mogen volgen vanuit dit topic... :* :* :*
Fake it till you make it...
  zondag 8 augustus 2010 @ 22:14:36 #265
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_85026021
tally, van harte gefeliciteerd! *O* *O*
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  zondag 8 augustus 2010 @ 22:14:37 #266
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_85026023
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:19 schreef mijsje het volgende:

[..]

:* lief! het is inderdaad heel erg gaaf nieuws, maar inderdaad ook heel confronterend... en dat wil ik niet dat dat zo is, want ik vind het gewoon heel gaaf nieuws... ik gun het Tally en jou zo ontzettend... wat dat betreft heb ik het moeilijk met mezelf en dan zit ik ook nog met die kuthormonen die het ook niet makkelijker maken... :*
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:26 schreef prinseszondererwt het volgende:
Er zal niemand hier zijn die dat niet snapt. Ik ken het gevoel ook, als er in mijn omgeving weer iemand zwanger was dan deed dat mij ook zeer, dat stond natuurlijk helemaal buiten de vreugde die je voor de zwangere in kwestie voelt. Maar dat wat zij hebben, dat willen jullie ook. En niets is menselijker.

Misschien ben ik een emotioneel tiep, maar met mijn goede nieuws voelde ik ook het verdriet van en voor jullie en andere meiden hier. Ik gun jullie ook zo ontzettend een positieve test :* :* :*!
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:35 schreef flugeltje het volgende:

Flugel, ik heb vandaag al vaak aan je gedacht! Ga ik dan ook volgend jaar die euforie ervaren die jij en Martijn nu volop beleven? Ik ben zo blij voor jullie! Hoe voel je je?
pi_85026506
Oooooooh meiden ik ben even weg geweest en ik val hier toch midden in een dikke vette plas van een streepjesregen..... :o :o :o

Twentemeisje en Tally wat ontzettend heerlijk voor jullie!!!! Ik zit hier met tranen in mijn ogen.. :'(
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
:* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :*

Van harte gefeliciteerd dames, het is jullie ZO gegund!!!!!!!!!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
  zondag 8 augustus 2010 @ 22:35:01 #268
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_85026986
Tally wat super de super *O*

Morgen knalt die helemaal met ochtendurine, kan niet missen *O* *O* *O* *O*

;)
pi_85027513
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 19:48 schreef Tally het volgende:
[ afbeelding ]
WTF! ^O^ _O_ ^O^ !
pi_85032494
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
*O* *O*

TALLY!!!!!!
gefeliciteerd
dat is echt een dikke vette positieve test!
Wat goed.
Geniet ervan en ik hoop dat je een voorspoedige zwangerschap krijgt.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_85033807
Wat een positive vibes hier! *O* *O* *O*
#geen
pi_85034631
alleen daarom moet het gewoon goed gaan .

allemaal streepjes erbij.
het wordt bijna mode!
home is where doghair sticks to anything but the dog!
  maandag 9 augustus 2010 @ 03:53:23 #273
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_85037037
Meer dan gefeliciteerd Tally! Wat ontzettend fijn! En nu hopen op een mooie zwangerschap met een schitterend gezond eindprodukt!

En dat er maar snel meer mogen volgen... Het is jullie ZO gegund!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_85037050
Tally ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Wat gaaf, wat goed, wat geweldig, heel erg gefeliciteerd!

* bl0emetjE danst mee
pi_85037454
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:35 schreef Rottdog het volgende:
Tally wat super de super *O*

Morgen knalt die helemaal met ochtendurine, kan niet missen *O* *O* *O* *O*

[ afbeelding ] ;)
Inderdaad! Hij knalt O+ Ik ben zwanger O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_85037481
wow tally wat een duidelijke, daar kan je niet omheen. Je bent gewoon echt ZWANGER *O*
Gefeliciteerd!!!

en dat er maar velen mogen volgen :*
  maandag 9 augustus 2010 @ 06:24:44 #277
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_85037527
Duidelijker dan dit kan haast niet hoor Tally...

Meid, je bent zo hartstikke zwanger!!!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  maandag 9 augustus 2010 @ 06:41:05 #278
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_85037563
Heb je uberhaubt wel kunnen slapen vannacht? Wat is dietest duidelijk zeg!!

Voor alle andere dames hier een dikke :*
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  maandag 9 augustus 2010 @ 08:03:44 #279
35189 Troel
scherp en bot
pi_85037890
Tally O+

O, wat heerlijk! Volgens mij heb je me haast moeten horen juichen *O*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_85038125
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 06:41 schreef Saffier het volgende:
Heb je uberhaubt wel kunnen slapen vannacht? Wat is dietest duidelijk zeg!!
Nee maar dat verschilt niet met de andere dagen hoor :') Ik slaap onwijs slecht sinds de punctie.

Gisteravond zat hubbie me aan te kijken alsof hij het niet geloofde. Is naar de verjaardag van een familie lid gegaan (ik was moe dus ben niet gegaan) en toen hij thuis kwam heeft hij even naar de test gekeken maar snapte er weinig van.
Vanmorgen stapte ik uit bed en hij ging vragen wat ik ging doen. Die test toch? Dan kan ik het ziekenhuis bellen als hij ook positief is. O ja.. Nou ik blijf hier hoor.. Ja is goed.
Ik kom boven, heb de bovenste trede van de trap geraakt en ik hoor: En?! En?!. Ik: Nou positiever kan echt niet!! Hij: uhm :{ en wat betekend dat? Ik: Dat we zwanger zijn!!! Hij: Owh. Gefeliciteerd.. Echt??!?! JA!! Echt!!

Kom ik beneden van het douchen. Zie ik de 2 testen naast elkaar liggen. Hej heb je even vergeleken? Ja maar ik snap er niet veel van. De ene is een streep en de andere een plus.. Ik: :') Schatje.. Je wordt papa! Hij: JA DAT HEB IK NU OOK GEZIEN :D :D :D

Maar beseffen doet hij het nog niet :')
pi_85038170
Hihi Tally, maar wat een vette + zeg, wauw, ik gooi er nog maar ff een *O* tegenaan!
Fake it till you make it...
  maandag 9 augustus 2010 @ 09:00:06 #282
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_85038458
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 08:30 schreef Tally het volgende:

[..]

Nee maar dat verschilt niet met de andere dagen hoor :') Ik slaap onwijs slecht sinds de punctie.

Gisteravond zat hubbie me aan te kijken alsof hij het niet geloofde. Is naar de verjaardag van een familie lid gegaan (ik was moe dus ben niet gegaan) en toen hij thuis kwam heeft hij even naar de test gekeken maar snapte er weinig van.
Vanmorgen stapte ik uit bed en hij ging vragen wat ik ging doen. Die test toch? Dan kan ik het ziekenhuis bellen als hij ook positief is. O ja.. Nou ik blijf hier hoor.. Ja is goed.
Ik kom boven, heb de bovenste trede van de trap geraakt en ik hoor: En?! En?!. Ik: Nou positiever kan echt niet!! Hij: uhm :{ en wat betekend dat? Ik: Dat we zwanger zijn!!! Hij: Owh. Gefeliciteerd.. Echt??!?! JA!! Echt!!

Kom ik beneden van het douchen. Zie ik de 2 testen naast elkaar liggen. Hej heb je even vergeleken? Ja maar ik snap er niet veel van. De ene is een streep en de andere een plus.. Ik: :') Schatje.. Je wordt papa! Hij: JA DAT HEB IK NU OOK GEZIEN :D :D :D

Maar beseffen doet hij het nog niet :')
O+ O+
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_85038760
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 19:36 schreef Tally het volgende:
Hij lijkt... positief.. :X
Wat een dikke streep. :o
Wat goed Tally!
Gefeliciteerd! *O* *O* *O* *O* *O*
  maandag 9 augustus 2010 @ 09:32:02 #284
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_85038862
gefeliciteerd Tally!! *O* *O* *O* *O*
pi_85039625
Jaaaaaaaa Tally, geweldig! Gefeliciteerd *O*
Mooie tests. Harder dan dat kunnen ze bijna niet van het scherm af knallen _O_
pi_85039849
wat een schatje Tal! O+ de test is inderdaad positiever dan positief! *O* Helemaal goed!
pi_85042278
Tally :o :o :o
Kippevel over mijn beide armen
:o

Maar Tally, je bent zwanger O+ Eindelijk, na zo lang proberen O+ Jullie worden mama en papa *O*
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:02:20 #288
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_85047377
Tally gefeliciteerd! *O*
I`m not weird. I`m limited edition.
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:06:28 #289
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_85047578
In dit topic waar Hoop,Verdriet,teleurstelling en geluk zo dicht bij elkaar ligt.
Gefeliciteerd Tally! ik hoop dat je voor alle andere dames de weg opengegooid hebt en dat we ook hen asap in Z&G zullen tegenkomen, en tot die tijd, blijven we met z'n allen meehopen en meehuilen.
:*
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_85048652
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:06 schreef maffemuts het volgende:
In dit topic waar Hoop,Verdriet,teleurstelling en geluk zo dicht bij elkaar ligt.
Gefeliciteerd Tally! ik hoop dat je voor alle andere dames de weg opengegooid hebt en dat we ook hen asap in Z&G zullen tegenkomen, en tot die tijd, blijven we met z'n allen meehopen en meehuilen.
:*
:* je weet zo goed waar je het over hebt... :* en kijk, jij bent nu gewoon ook alweer zover...
(ik heb ook met jou meegehuild een paar jaar terug...)
  † In Memoriam † maandag 9 augustus 2010 @ 15:21:47 #291
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_85051208
Tally, wat geweldig *O*
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_85051437
Tally wat gaaf! Van harte gefeliciteerd!!!!
  maandag 9 augustus 2010 @ 16:32:04 #293
144006 chacama
Ondernemend!
pi_85054326
Maffe, wat zeg je dat mooi O+

Tally gefeliciteerd. De komende tijd brand er hier een extra kaarsje dat die kleine van jou blijft zitten waar ie zit voor tenminste nog 36 weken.
  maandag 9 augustus 2010 @ 17:29:05 #294
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_85056891
Tally, hoe tof! :D Van harte gefeliciteerd meid! *O*
  maandag 9 augustus 2010 @ 17:37:49 #295
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_85057240
Al uitgestuiterd Tally ;). Hoe voel je je?
pi_85057476
*O* *O* *O* *O* Tally!!! *O* *O* *O* *O*
Ik had het toch gezegd, lekker pupo tot het tegendeel is bewezen en nu ben je gewoon écht zwanger! Een dikke proficiat en geniet er van! Zelfs ik stuiterde door de kamer hierzo :@
pi_85059938
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 17:37 schreef twentemeisje het volgende:
Al uitgestuiterd Tally ;). Hoe voel je je?
Het is nog allemaal onwerkelijk. Vandaag geweest bij mijn ouders en Oma. Verteld (die mensen leefde ook mee tijdens de dagen dat we in het ziekenhuis bezig waren). De foto van de test uitgeprint, in een lijstje en gegeven aan mijn moeder. Die begon te gillen en meteen samen janken. Toen kwam mijn vader die begreep er niet veel van tot hij het testje zag. Ook met hem samen janken.

Bij mijn Oma. Die schold me eerst uit, want ik moest geen kadootjes voor dr kopen :')
Toen ik zei dat ze niet moest zeiken maar moest open maken zag ik dr kijken van: Ja en?!?! Dus ik zei haar: Das een zwangerschapstestje.. Zegt ze: uhm.. oke.. Maar nog met een gezicht van wat moet ik hier mee :') Dus ik zei die is positief!! Ik ben zwanger.. Zegt ze: Ja dat zie ik toch niet, ik heb mijn verkeerde bril op. En toen begon ze te huilen. O wat mooi. O wat gelukkig. O wat een goed nieuws :')

Straks nog even naar mijn schoonouders. En voor de rest houden we het voor ons zelf natuurlijk (sure!).

Het voelt allemaal nog onwaar. Mijn eerste echo heb ik gepland op 30 augustus. Dan ben ik ruim 7 weken zwanger zei de gyn en gaan we kijken hoeveel het er zijn. De gyn was ook erg blij voor me. En zo klonk ze ook. Wat geweldig. Wat super. Wat mooi... en dat ging zo wel een tijdje door O+

Maar soms wrijf ik over mn buik en denk ik: Ik ben zwanger O+
pi_85060655
Tally ik ben zó blij voor je/jullie! :D
#geen
  Jubileum moderator maandag 9 augustus 2010 @ 18:59:35 #299
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_85060663
O+ :') O+
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 9 augustus 2010 @ 19:13:49 #300
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_85061208
Lekkere oma! :D
O+
I'm so glamourous I piss glitter!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: