quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:52 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Nooit gehoord van 3x is scheepsrecht mijsje??? Er kan er dus in ieder geval nog 1 bij (en hopelijk nog veul meer!). Ik wil je het liefst even persoonlijk een dikke knuffel komen geven, kan me voorstellen dat dit naast heel gaaf nieuws ook confronterend is.!
quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:26 schreef prinseszondererwt het volgende:
Mijsje, ook deze keer weer een piepklein steekje 'dat wil ik ook' bij mij. Het is toch elke keer weer een beetje moeilijk, hoe blij we ook voor dappere Tally zijn. Want dat we blij zijn, dat staat vast!
Jij ook nog van harte! Met Willemquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:35 schreef flugeltje het volgende:
![]()
![]()
Tally, van harte
![]()
![]()
De streepjesregen zet gewoon door
Laten we hopen dat we nog even doorgaan met dubbele strepen piesen en dit topic straks helemaal leeg is...
Jullie altijdquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:19 schreef YPPY het volgende:
Wat keigaaf Tally!!!!!! Mogen we op kraamvisite komen?Neem ik J. mee.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:19 schreef mijsje het volgende:
[..]lief! het is inderdaad heel erg gaaf nieuws, maar inderdaad ook heel confronterend... en dat wil ik niet dat dat zo is, want ik vind het gewoon heel gaaf nieuws... ik gun het Tally en jou zo ontzettend... wat dat betreft heb ik het moeilijk met mezelf en dan zit ik ook nog met die kuthormonen die het ook niet makkelijker maken...
Er zal niemand hier zijn die dat niet snapt. Ik ken het gevoel ook, als er in mijn omgeving weer iemand zwanger was dan deed dat mij ook zeer, dat stond natuurlijk helemaal buiten de vreugde die je voor de zwangere in kwestie voelt. Maar dat wat zij hebben, dat willen jullie ook. En niets is menselijker.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:26 schreef prinseszondererwt het volgende:
Mijsje, ook deze keer weer een piepklein steekje 'dat wil ik ook' bij mij. Het is toch elke keer weer een beetje moeilijk, hoe blij we ook voor dappere Tally zijn. Want dat we blij zijn, dat staat vast!
Flugel, ik heb vandaag al vaak aan je gedacht! Ga ik dan ook volgend jaar die euforie ervaren die jij en Martijn nu volop beleven? Ik ben zo blij voor jullie! Hoe voel je je?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:35 schreef flugeltje het volgende:![]()
![]()
Tally, van harte
![]()
![]()
De streepjesregen zet gewoon door
Laten we hopen dat we nog even doorgaan met dubbele strepen piesen en dit topic straks helemaal leeg is...
Inderdaad! Hij knaltquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:35 schreef Rottdog het volgende:
Tally wat super de super![]()
Morgen knalt die helemaal met ochtendurine, kan niet missen![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Nee maar dat verschilt niet met de andere dagen hoorquote:Op maandag 9 augustus 2010 06:41 schreef Saffier het volgende:
Heb je uberhaubt wel kunnen slapen vannacht? Wat is dietest duidelijk zeg!!
quote:Op maandag 9 augustus 2010 08:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee maar dat verschilt niet met de andere dagen hoorIk slaap onwijs slecht sinds de punctie.
Gisteravond zat hubbie me aan te kijken alsof hij het niet geloofde. Is naar de verjaardag van een familie lid gegaan (ik was moe dus ben niet gegaan) en toen hij thuis kwam heeft hij even naar de test gekeken maar snapte er weinig van.
Vanmorgen stapte ik uit bed en hij ging vragen wat ik ging doen. Die test toch? Dan kan ik het ziekenhuis bellen als hij ook positief is. O ja.. Nou ik blijf hier hoor.. Ja is goed.
Ik kom boven, heb de bovenste trede van de trap geraakt en ik hoor: En?! En?!. Ik: Nou positiever kan echt niet!! Hij: uhmen wat betekend dat? Ik: Dat we zwanger zijn!!! Hij: Owh. Gefeliciteerd.. Echt??!?! JA!! Echt!!
Kom ik beneden van het douchen. Zie ik de 2 testen naast elkaar liggen. Hej heb je even vergeleken? Ja maar ik snap er niet veel van. De ene is een streep en de andere een plus.. Ik:Schatje.. Je wordt papa! Hij: JA DAT HEB IK NU OOK GEZIEN
![]()
![]()
Maar beseffen doet hij het nog niet
quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:06 schreef maffemuts het volgende:
In dit topic waar Hoop,Verdriet,teleurstelling en geluk zo dicht bij elkaar ligt.
Gefeliciteerd Tally! ik hoop dat je voor alle andere dames de weg opengegooid hebt en dat we ook hen asap in Z&G zullen tegenkomen, en tot die tijd, blijven we met z'n allen meehopen en meehuilen.
Het is nog allemaal onwerkelijk. Vandaag geweest bij mijn ouders en Oma. Verteld (die mensen leefde ook mee tijdens de dagen dat we in het ziekenhuis bezig waren). De foto van de test uitgeprint, in een lijstje en gegeven aan mijn moeder. Die begon te gillen en meteen samen janken. Toen kwam mijn vader die begreep er niet veel van tot hij het testje zag. Ook met hem samen janken.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:37 schreef twentemeisje het volgende:
Al uitgestuiterd Tally. Hoe voel je je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |