Twentemeisje, gefeliciteerd

! Wat een heerlijk bericht om te lezen!
Tally, 3 van de 7 bevrucht, mooimooimooi! Ik ga duimen! De eerste wachtweek vond ik niet zo erg, dan kan er nog niks mis gaan, pas vanaf het begin van de tweede week werd ik zenuwachtig. Als het even kan, lekker veel leuke dingen doen, zorgt voor afleiding, gaat de tijd lekker snel. Ik kan me nog herinneren dat wij naar Alles is Liefde gingen, paar dagen had ik een positieve test in mijn handen

.
Rottdog, jij ook weer hier joh.... ik heb het helemaal gemist maar ik begrijp dat dat je vorig jaar zwanger was en dat het is misgegaan? Wat verdrietig

.. Hoop zo dat het bij jullie ook gaat lukken!
Mijsje, succes

! Je vroeg een tijdje geleden al hoe het met mijn man gaat. Eigenlijk zit er nog weinig progressie is, we houden er dus echt rekening mee dat hij nog een aantal maanden in het revalidatiecentrum zal zijn

. Ik heb vanmiddag eindelijk het AMC gemaild voor een evaluatiegesprek van de mislukte ICSI. Was er de eerste weken van zijn ziekte niet zo mee bezig, poging lijkt ook al zo lang geleden door alles wat er daarna gebeurd is. Laatste week ben ik er wel weer mee bezig, lijkt ook wel of iedereen zwanger of net bevallen is (maar dat is natuurlijk mijn focus, ben gespitst op elke dikke buik die ik zie

). Ik weet het niet zo goed: langer wachten is niet ideaal, ben nu 38 en eitjes zijn dus waarschijnlijk al niet zo best gezien het feit dat er uit 5 embryo's geen enkele bevruchting is gekomen. Maar ik heb nog maar 2 kansen en die wil ik ook onder de beste omstandigheden benutten en eerlijk gezegd ben ik best moe, pendel de hele dag tussen huis,creche, werk en revalidatiecentrum. Sta echt niet op punt van omvallen ofzo maar alles komt nu wel op mijn schouders... Laatste poging viel mee maar kan me van een van de pogingen 2 jaar geleden herinneren dat ik echt doodop was door die hormonen, zat echt 's avonds boven mijn bord te slapen en dat zou ik er nu echt niet bij kunnen hebben...
Nou ja, eerst maar evaluatiegesprek afwachten, dan verder kijken..