Okee, ik ook.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:23 schreef Aapvis het volgende:
NIEUWE PIC IN FOBO R&R!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dat is wat die wijve altijd in hun msn naam zetten als ze een nieuwe pf hebben (reactie en respect)quote:
Heb jij nog meisjes in je lijst die dat doenquote:Op maandag 26 juli 2010 20:35 schreef Aapvis het volgende:
[..]
dat is wat die wijve altijd in hun msn naam zetten als ze een nieuwe pf hebben (reactie en respect)
Reactie en respect, jeweetzelluf boi.quote:
gaat echt te verquote:Op maandag 26 juli 2010 20:35 schreef Aapvis het volgende:
[..]
dat is wat die wijve altijd in hun msn naam zetten als ze een nieuwe pf hebben (reactie en respect)
Zeg dat welquote:
breng er iets tegeninquote:
Maar zatquote:Op maandag 26 juli 2010 20:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Heb jij nog meisjes in je lijst die dat doen? PICS.
zeker dat respect gedeelte ontgaat me ff, als ik je respecteer druk ik wel op respect, anders ook echt niet...quote:Op maandag 26 juli 2010 20:37 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Zeg dat wel
Ik heb soms gewoon 10 van die hoertjes die spammen
NIEUWE PROFO R&R
Het is gay, dat wel. Maar dat het te ver gaatquote:
14quote:Op maandag 26 juli 2010 20:40 schreef mstr het volgende:
Meisjes die vragen om R+R zijn allemaal rond de 12-14
Ja, mstr is breezerexpert.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:41 schreef mstr het volgende:
[..]
ik heb nog wel enige vrouwen/meisjeskennis hoor
quote:Op maandag 26 juli 2010 20:41 schreef mstr het volgende:
[..]
ik heb nog wel enige vrouwen/meisjeskennis hoor
Tell us more.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Zoiets ja.
Ik heb vorige week maandag wat meegemaakt joh.
VERTELLL!quote:Op maandag 26 juli 2010 20:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Zoiets ja.
Ik heb vorige week maandag wat meegemaakt joh.
Bredaquote:Op maandag 26 juli 2010 20:42 schreef Aapvis het volgende:
[..]
maakt geen donder uit als ze op fok staan
Whaha, ja idd.. Ik heb ze ook best vaak van die meiden die dan r&r gaan geven op mijn foto.. Ik zeg dan altijd dankje via een krabbel maar geef expres niet terugquote:Op maandag 26 juli 2010 20:37 schreef tubacloud het volgende:
[..]
zeker dat respect gedeelte ontgaat me ff, als ik je respecteer druk ik wel op respect, anders ook echt niet...
slijmballen
Nee, per PM natuurlijk.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:42 schreef Aapvis het volgende:
[..]
maakt geen donder uit als ze op fok staan
En toen je ging poepen floepte er een gebruikt condoom uit je kont?quote:Op maandag 26 juli 2010 20:47 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik ging vorige week maandag in een wildvreemd huis slapen en ontbijten met 2 wildvreemde jongens.
Awesome.
2.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:47 schreef xyzyx het volgende:
[..]
En toen je ging poepen floepte er een gebruikt condoom uit je kont?
*Wacht nog steedsquote:
Whaha, zo'n vriend van mij is (ook) homo en die had een keer dat iemand zijn lul tegen zijn reet aan drukte en paar weken later had hij genitale wrattenquote:
Hoezo ook?quote:Op maandag 26 juli 2010 20:50 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Whaha, zo'n vriend van mij is (ook) homo en die had een keer dat iemand zijn lul tegen zijn reet aan drukte en paar weken later had hij genitale wratten
Whatcha thinkquote:
Ook?quote:Op maandag 26 juli 2010 20:50 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Whaha, zo'n vriend van mij is (ook) homo en die had een keer dat iemand zijn lul tegen zijn reet aan drukte en paar weken later had hij genitale wratten
Jij had 2 condooms in je kont en slaapt met 2 kerels?quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 20:50 schreef xyzyx het volgende:
[..]
grandioos!quote:Op maandag 26 juli 2010 20:55 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
HAHAHA
Ik heb tieten en een vagina and such.
wie?quote:Op maandag 26 juli 2010 20:56 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
En dacht je dat ik serieus was?
Hij is al leegquote:Op maandag 26 juli 2010 20:56 schreef Aapvis het volgende:
nou japsnars maak je inbox ffkes leeg heb niet de hele dag de tijd
Ik denk zo dat laatste.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:55 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Of hij denkt dat ik een vent ben of hij is gay.
quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 20:55 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Jij had 2 condooms in je kont en slaapt met 2 kerels?![]()
Maar zat te twijfelen daarom tussen haakjes toch
Hoe is het met je chick nou.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:58 schreef Japsnars het volgende:
Alhoewel nee, hij heet Jasper. Dan moet je wel een chickmagnet zijn.
so put your hands down my pants and I bet you feel nutsquote:Op maandag 26 juli 2010 21:00 schreef tubacloud het volgende:
well now, we call this the act of mating, but, there are several other very important differences between human beings and animals that you should know about
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:01 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
so put your hands down my pants and I bet you feel nuts
Ik heb ze in zoetermeer nog live gezien 2/3 jaar geledenquote:Op maandag 26 juli 2010 21:02 schreef tubacloud het volgende:
[..]
geniale teksten verzinnen die gasten
komen ze eigenlijk nog in nederland het komende jaar?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:03 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik heb ze in zoetermeer nog live gezien 2/3 jaar geleden
Check hun website maar.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:04 schreef tubacloud het volgende:
[..]
komen ze eigenlijk nog in nederland het komende jaar?
ohja, niet aan gedachtquote:Op maandag 26 juli 2010 21:05 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Check hun website maar.
Ik ben m'n mp3 updaten, zonnebank, caza en het park in.
Friendszone, dat wist je toch al?quote:
Doet wonderen bij mijquote:Op maandag 26 juli 2010 21:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Friendszone, dat wist je toch al?
Ik probeer haar een beetje uit mijn hoofd te zetten maar dat gaat nog niet echt succesvol
Oh kutquote:Op maandag 26 juli 2010 20:55 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
HAHAHA
Ik heb tieten en een vagina and such.
Ai, okay. Ga voor andere chickquote:Op maandag 26 juli 2010 21:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik probeer haar een beetje uit mijn hoofd te zetten maar dat gaat nog niet echt succesvol
Ja, was ook al een beetje mijn plan. Komt volgende week weer terug.quote:
zie je dat tekentje daar naast de username? jaa, beetje naar links, nog iets meer, ja daar.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:09 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Oh kut![]()
Keek in je fobo en zag daar niets staan dus nam aan dat je een kerel was![]()
Friendszonequote:Op maandag 26 juli 2010 21:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
aber naturlich, jewaitsquote:Op maandag 26 juli 2010 21:12 schreef RoBro het volgende:
die malaka van een japsnars is ook weer terug
Oh, weer wat geleerd.. Ik word slimmer met de dagquote:Op maandag 26 juli 2010 21:12 schreef tubacloud het volgende:
[..]
zie je dat tekentje daar naast de username? jaa, beetje naar links, nog iets meer, ja daar.
daaraan kan je ook zien of je te maken hebt met een vrouwmens
Beetje emo gaan luisteren als je je kut voelt.quote:
Meestal als ze daarmee komen moet je zowiezo al opflikkerenquote:Op maandag 26 juli 2010 21:12 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Friendszone![]()
Als meiden daar mee komen dan zeg ik meteen dat ze mogen opflikkeren
Ik zei, als kanker een user was, dan was *naam van een mod* het wel.quote:
Dat is punkquote:Op maandag 26 juli 2010 21:14 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Beetje emo gaan luisteren als je je kut voelt.
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zei, als kanker een user was, dan was *naam van een mod* het wel.
dan ben je wel een malaka eerste klas waarom zeg je uberhaupt zoietsquote:Op maandag 26 juli 2010 21:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Triggershot dus.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja echtquote:Op maandag 26 juli 2010 21:14 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Beetje emo gaan luisteren als je je kut voelt.
Nee dan willen ze vrienden blijven en dan zeg ik dat ze mogen optiefen met vrienden zijn..quote:Op maandag 26 juli 2010 21:14 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Meestal als ze daarmee komen moet je zowiezo al opflikkeren
Laten we nou geen oude koeien uit de sloot halen.quote:
Ohquote:Op maandag 26 juli 2010 21:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Laten we nou geen oude koeien uit de sloot halen.
quote:Malaka is the greek way of saying wanker
Xboxquote:
Speelstationquote:
w8 w8 w8, een foutje van mij, ik bedoelde natuurlijk Post-grungequote:Op maandag 26 juli 2010 21:19 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Haha, beetje tegen mij zeggen wat punk is, maar ik kom er morgen wel op terug.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Wel met een xboxquote:Op maandag 26 juli 2010 21:24 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Je kunt niet 100% van de tijd baas zijn.
Applequote:
Wij hebben t zelfde fototoestelquote:
Ja, 900 euro betalen voor een iPhone zonder signaal. geoden keuzequote:
Precies waiwaiquote:Op maandag 26 juli 2010 21:28 schreef RoBro het volgende:
[..]
maar die blijft zo lekker normaal daar kan je alleen maar repekst voor hebbeng
quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:22 schreef Chickaa. het volgende:
eeeeh..
kben niet zo heel slimXD
k weet niet hoe je foto moet zetten hierr:p
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:28 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Doe ook maar niet, die foto's krijg je nooit meer van het web.
840 euro inclusief 2 jarig aboquote:Op maandag 26 juli 2010 21:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, 900 euro betalen voor een iPhone zonder signaal. geoden keuze
Heb ik voorlopig zelf nog nodigquote:
Is geloof ik maar bij 4% van de gevallen ook, maar ja, het word opgeblazen omdat het de iPhone is.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:29 schreef xyzyx het volgende:
[..]
840 euro inclusief 2 jarig abo
en heb zelf een paar x iPhone 4 in mijn handen gehad en kreeg het signaal niet weg..
Conclusie: overhyped product = mensen die overhyped reageren op een probleempje
als je zon overpricede telefoon koopt mag je iig wel verwachten dat hij het normaal doet maar de gemiddelde apple fanboy gaat zich weer verweren dat het maar 4 procent isquote:Op maandag 26 juli 2010 21:34 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Is geloof ik maar bij 4% van de gevallen ook, maar ja, het word opgeblazen omdat het de iPhone is.
Ben geen Apple fanboy. Heb een hekel aan mac computers. iPhone is het enige redelijke product van ze.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:35 schreef RoBro het volgende:
[..]
als je zon overpricede telefoon koopt mag je iig wel verwachten dat hij het normaal doet maar de gemiddelde apple fanboy gaat zich weer verweren dat het maar 4 procent is
T probleem ligt ook bij de provider want de hoeveelheid dat het verminderd is niet dermate groot dat je bij fatsoenlijk bereik het bereik verliest..quote:Op maandag 26 juli 2010 21:35 schreef RoBro het volgende:
[..]
als je zon overpricede telefoon koopt mag je iig wel verwachten dat hij het normaal doet maar de gemiddelde apple fanboy gaat zich weer verweren dat het maar 4 procent is
Ik ben rechts, maar heb mijn telefoon vaak met links vast.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:40 schreef xyzyx het volgende:
[..]
T probleem ligt ook bij de provider want de hoeveelheid dat het verminderd is niet dermate groot dat je bij fatsoenlijk bereik het bereik verliest..
En t was 0,5% wat had gebeld over t probleem..
Daarnaast heb ik bij mezelf gekeken hoe vaak ik nou aan die hoek zit en t is eigenlijk bijna nooit
Dan geef ik m denk ik aan mn vriendin (als t wat wordt), bellen via skype en smsen over internetquote:
YESS!quote:Op maandag 26 juli 2010 21:41 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dan geef ik m denk ik aan mn vriendin (als t wat wordt), bellen via skype en smsen over internet![]()
En als t niets wordt dan zet ik in mijn testament dat jij m mag hebben![]()
Bij fatsoenlijk bereik laat hij t bereik/gesprek niet wegvallen..quote:Op maandag 26 juli 2010 21:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ben rechts, maar heb mijn telefoon vaak met links vast.
Dus ik zou er wel problemen mee kunnen krijgen
Wat voor een zware dingen download je nou op je iFoon?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:43 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Bij fatsoenlijk bereik laat hij t bereik/gesprek niet wegvallen..![]()
Je merkt het alleen als je zware dingen download omdat de snelheid wel iets omlaag gaat..
Daarom.. je merkt er in de praktijk waarschijnlijk niets van..quote:Op maandag 26 juli 2010 21:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Wat voor een zware dingen download je nou op je iFoon?
Ik ben nog steeds tevreden met m'n Xperia X1.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:46 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Daarom.. je merkt er in de praktijk waarschijnlijk niets van..
Ik wacht wel af hoe de iPhone het op het t-mobile netwerk gaat doen maar verwacht geen problemen omdat gprs een prima dekking heeft
Bazentelefoonquote:Op maandag 26 juli 2010 21:48 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds tevreden met m'n Xperia X1.
Ik heb WM 6.5 draaien, dat is wel een hele verbetering.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:50 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Bazentelefoon![]()
Wilde hem eerst ook nemen maar toch voor de iPhone gegaan
Windows mobilequote:Op maandag 26 juli 2010 21:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb WM 6.5 draaien, dat is wel een hele verbetering.
quote:
Heb m sinds toen niet meer in mijn handen gehadquote:Op maandag 26 juli 2010 21:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb WM 6.5 draaien, dat is wel een hele verbetering.
Zoveel sneller dan dat windows OSquote:Op maandag 26 juli 2010 21:57 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Heb m sinds toen niet meer in mijn handen gehad![]()
Maar ben blij dat ik mijn iPhone gekocht heb.. hij werkt toch een stuk fijner
WM6.5 is eigenlijk ook niet op de Xperia te zeggen volgens de normale updates.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:57 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Heb m sinds toen niet meer in mijn handen gehad![]()
Maar ben blij dat ik mijn iPhone gekocht heb.. hij werkt toch een stuk fijner
Dat heet nu Windows Phone.quote:Op maandag 26 juli 2010 @ 21:58 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wut? zijn ze daarmee gestopt
? ik dacht dat er nog een windows mobile 7 kwam
Oh, "vernieuwing" heuj.quote:
Ik hou van vernieuwing (op sommige vlakken).quote:Op maandag 26 juli 2010 22:02 schreef Hyman het volgende:
[..]
Oh, "vernieuwing" heuj.
Net als iOShou het gewoon bij 1 naam ipv alles te "vernieuwen"
Elke nacht een ander sletjequote:Op maandag 26 juli 2010 @ 22:03 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik hou van vernieuwing (op sommige vlakken).
Origineel bericht, of ben jij:quote:Op maandag 26 juli 2010 22:08 schreef Hyman het volgende:
Wat is enger?
Zijn haar
zijn shirt
zijn nagels
het feit dat ie fucking 365 ongelezen smsjes heeft?![]()
Maar hij is wel de godfather
Pics?quote:
Neequote:Op maandag 26 juli 2010 22:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Origineel bericht, of ben jij:
http://www.youtube.com/user/smvdz#p/u
Mwaa.. iPhone 3g op ios4 is ook als dikke stront door een trechter hoor..quote:Op maandag 26 juli 2010 21:58 schreef Hyman het volgende:
[..]
Zoveel sneller dan dat windows OS
Memory leaks FTL.
Hahahquote:Op maandag 26 juli 2010 22:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Haha, ik moet nog steeds denken aan dat die kerel over die bosjes heen sprong.
*geritsel*quote:Op maandag 26 juli 2010 22:13 schreef Hyman het volgende:
[..]
HahahJan heeft soms zijn gekke trekjes
Daarom had ik em gejailbreakedquote:Op maandag 26 juli 2010 22:13 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Mwaa.. iPhone 3g op ios4 is ook als dikke stront door een trechter hoor..
Totaal niet vooruit te branden soms.. Spelletjes die veel ram gebruiken crashen constant enz..
Maar alle andere dingen doen het wel prima, alleen wel traag..
Heim, jij weet vast ook wel hoe je een Touch 8GB kan jailen?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:14 schreef Hyman het volgende:
[..]
Daarom had ik em gejailbreakeddan kon ik met multitasking de overige programma's uitzetten
Als je hem genoeg alcohol voert dan wordt ie heel spraakzaamquote:Op maandag 26 juli 2010 22:14 schreef mstr het volgende:
[..]
*geritsel*
Wij kijken om, ligt ie half omver aan de andere kant van 1 meter hoge en 1 meter brede bosjes.
Dat is bij mij net zo.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:15 schreef Hyman het volgende:
[..]
Als je hem genoeg alcohol voert dan wordt ie heel spraakzaamecht geweldig.
Als ik even op yewtube kijk, dan wel jaquote:Op maandag 26 juli 2010 22:14 schreef mstr het volgende:
[..]
Heim, jij weet vast ook wel hoe je een Touch 8GB kan jailen?
Wil je dat even doen en dan een linkje naar mij sturen?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:15 schreef Hyman het volgende:
[..]
Als ik even op yewtube kijk, dan wel ja
Welke generatiequote:Op maandag 26 juli 2010 22:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Wil je dat even doen en dan een linkje naar mij sturen?
M'n zusje heeft een Touch 8GB gekocht.
Als je multitasking niet aan zet dan worden die automatisch de heletijd afgesloten.. Zijn zat mensen die dat multitasken op de 3gs uit zetten omdat het gewoon een verpauperd systeem is..quote:Op maandag 26 juli 2010 22:14 schreef Hyman het volgende:
[..]
Daarom had ik em gejailbreakeddan kon ik met multitasking de overige programma's uitzetten
Ik had bossprefs, daarin zat wel een killswitchquote:Op maandag 26 juli 2010 22:17 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Als je multitasking niet aan zet dan worden die automatisch de heletijd afgesloten.. Zijn zat mensen die dat multitasken op de 3gs uit zetten omdat het gewoon een verpauperd systeem is..
Het idee er achter is goed maar de uitwerking zuigt gewoon..
Geen kill all running apps knop
Geen instellingen welke apps op de achtergrond mogen
Geen instellingen hoe lang een app op de achtergrond mag
Dat klopt.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:59 schreef Hyman het volgende:
Kevin, jij had de iphone 4 toch niet besteld?
Klopt, maar niet in t systeem van apple..quote:Op maandag 26 juli 2010 22:18 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik had bossprefs, daarin zat wel een killswitch
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:29 schreef Hyman het volgende:
Maar vrijdag heb ik er weer 1 als het goed is
Wanneer je het programma in de bar onderin ingedrukt houdt, dan komt er toch de optie om hem af te sluiten?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:23 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Klopt, maar niet in t systeem van apple..
Vond het toch wel een afknapper de manier waarop het werkte![]()
Agja, volgend jaar onder het mom van multi tasken weer opnieuw uitgevonden.. Meer instellingen en een kill all knop
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:29 schreef Hyman het volgende:
Maar vrijdag heb ik er weer 1 als het goed is
Gereserveerd bij de phonehouse, en als eerste, dus bovenaan in de lijst.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:32 schreef xyzyx het volgende:
[..]
![]()
Gereserveerd bij t-mob store of via internet?
Mensen die uren in de rij gaan staan omdat ze niet kunnen wachtenquote:Op maandag 26 juli 2010 22:32 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Lijkt me kut. Wat ga je nu doen? Vrijdag in de rij staan?
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:32 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Lijkt me kut. Wat ga je nu doen? Vrijdag in de rij staan?
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:33 schreef Hyman het volgende:
[..]
Gereserveerd bij de phonehouse, en als eerste, dus bovenaan in de lijst.
Ah beter man. Ik heb eigenlijk geen fuck gedaan. Was deels op vakantie tijdens die reserveringen ook, dus heb me nergens aangemeld. Ik ga vrijdag hier in het dorp even koekeloeren, en anders wacht ik een maandjequote:Op maandag 26 juli 2010 22:33 schreef Hyman het volgende:
[..]
Of je gaat ergens naar een gatquote:Op maandag 26 juli 2010 22:34 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ah beter man. Ik heb eigenlijk geen fuck gedaan. Was deels op vakantie tijdens die reserveringen ook, dus heb me nergens aangemeld. Ik ga vrijdag hier in het dorp even koekeloeren, en anders wacht ik een maandje
Mijn dorp vind ik stiekem een redelijk gat. Én we hebben een Phonehouse, Belcompany en T-Mobile shopquote:Op maandag 26 juli 2010 22:35 schreef Hyman het volgende:
[..]
Of je gaat ergens naar een gaten dan daar naar de phonehouse
No fucking way, dat heb je beter gedaan dan ik.quote:
18? Dan ben jij jonger?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:40 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
[..]
18, en gewoon een leuk normaal meisje.
Wut is het dezelfdequote:Op maandag 26 juli 2010 22:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
No fucking way, dat heb je beter gedaan dan ik.
Volgend jaar wordt 1993 achttien.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Hè fuck, ik word oud.
1992 Klinkt in mijn oren nog zo jong
misschien moet je wat minder fok!kenquote:Op maandag 26 juli 2010 22:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
No fucking way, dat heb je beter gedaan dan ik.
Ja, maar in mijn ogen zijn die mensen nog 15 ofzoquote:Op maandag 26 juli 2010 22:43 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Volgend jaar wordt 1993 achttien.
Daar doelde ik ook op.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, maar in mijn ogen zijn die mensen nog 15 ofzo
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, maar in mijn ogen zijn die mensen nog 15 ofzo
12, maar dat heeft ook te maken met je gedrag hier.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:45 schreef Aapvis het volgende:
[..]
hoe jong ben ik dan wel niet in jouw ogen?
Deed ik in die tijd ook. Lang verhaal dat hier in de PUB SC door iedereen op de voet is gevolgd.quote:
Wat doe ik dan fout?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:46 schreef mstr het volgende:
[..]
12, maar dat heeft ook te maken met je gedrag hier.
Dan moet ik beters ook maar snel stoppen met fok!ken?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Deed ik in die tijd ook. Lang verhaal dat hier in de PUB SC door iedereen op de voet is gevolgd.
Resultaat: Friend zone.
Hoogstwaarschijnlijk willen meisjes van 14 geen jongetje van 14quote:Op maandag 26 juli 2010 22:51 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Dan moet ik beters ook maar snel stoppen met fok!ken?
Precies. Die vallen op 16-jarige jongens.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:52 schreef Hyman het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk willen meisjes van 14 geen jongetje van 14
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:53 schreef mstr het volgende:
[..]
Precies. Die vallen op 16-jarige jongens.
maar om nou een meisje van 12 als vriendinnetje te willenquote:Op maandag 26 juli 2010 22:53 schreef mstr het volgende:
[..]
Precies. Die vallen op 16-jarige jongens.
Dat lijkt me een beter planquote:Op maandag 26 juli 2010 22:54 schreef Aapvis het volgende:
[..]dan kan ik nog 2 jaartjes door fok!ken
Doe maar niet.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
maar om nou een meisje van 12 als vriendinnetje te willen
Ach, als ie 14 is dan vind ik het nog redelijkquote:Op maandag 26 juli 2010 22:57 schreef mstr het volgende:
[..]
12 jarig meisje == mijn zusje.
Dan vermoord ik dat jochie denk ik.
Omdat meiden zogenaamd 2 jaar ouder zijn mentaalquote:Op maandag 26 juli 2010 22:57 schreef Aapvis het volgende:
[..]
waarom willen meiden altijd een gast die ouder is?
godver ik haat dat altijd zo he, als mensen dat zeggenquote:Op maandag 26 juli 2010 22:58 schreef Hyman het volgende:
[..]
Omdat meiden zogenaamd 2 jaar ouder zijn mentaal
Moet je nagaan dat ze waarschijnlijk over één jaar al wordt ontmaagd, als het al niet gebeurd isquote:Op maandag 26 juli 2010 22:57 schreef mstr het volgende:
[..]
12 jarig meisje == mijn zusje.
Dan vermoord ik dat jochie denk ik.
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:59 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat ze waarschijnlijk over één jaar al wordt ontmaagd, als het al niet gebeurd is
Omdat vrouwen geestelijk vaak wat jaartjes vooruitlopen op mannenquote:Op maandag 26 juli 2010 22:57 schreef Aapvis het volgende:
[..]
waarom willen meiden altijd een gast die ouder is?
van 14*
Die wil ik wel.quote:Op maandag 26 juli 2010 @ 22:59 schreef Hyman het volgende:
Ook niet altijd waarwant een vriendin van mn zusje is de oudste van het stel, ze is 18, maar geestelijk 14
letterlijk.
Puhhhhleazequote:
droogquote:Op maandag 26 juli 2010 22:59 schreef Hyman het volgende:
Ook niet altijd waarwant een vriendin van mn zusje is de oudste van het stel, ze is 18, maar geestelijk 14
letterlijk.
Ik ram echt een mes in z'n rug.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:59 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat ze waarschijnlijk over één jaar al wordt ontmaagd, als het al niet gebeurd is
Ooh.. Moet je hopen dat ze daar iPhones binnen krijgen.. maar lijkt me van wel..quote:Op maandag 26 juli 2010 22:33 schreef Hyman het volgende:
[..]
Heimen Vs Do.quote:
Och, dat rekt wel.quote:Op maandag 26 juli 2010 @ 23:03 schreef Hyman het volgende:
Gelukkig is Ivo slechts 10 (?) jaar ouder
14 toch?quote:Op maandag 26 juli 2010 23:05 schreef Hyman het volgende:
Waarom word ik ALTIJD geassocieerd met jonge meisjesop werk ook al
Stiekem ben je gewoon een pervertquote:Op maandag 26 juli 2010 23:05 schreef Hyman het volgende:
Waarom word ik ALTIJD geassocieerd met jonge meisjesop werk ook al
quote:
Waarschijnlijk kiest zij er zelf ook voorquote:
Drakequote:Op maandag 26 juli 2010 23:03 schreef mstr het volgende:
I know they say the first love is the sweetest, but that first cut is the deepest.
Nou en, ik blijf wel haar grote broer.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:08 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kiest zij er zelf ook voor
[..]
Drake
Oh, ik weet het niet meer. Ik haal ze altijd door elkaarquote:Op maandag 26 juli 2010 23:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat was Sjoerd toch?
Heimen is de jongen zonder meisjes.
That, Sir, is true.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat was Sjoerd toch?
Heimen is de jongen zonder meisjes.
Je bent niet de enige, Rauw. ook alquote:Op maandag 26 juli 2010 23:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oh, ik weet het niet meer. Ik haal ze altijd door elkaar
Maakt niet uit.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Tis de baard.quote:
Dat heb ik altijd met Mexicaan en HJ en wat anderequote:Op maandag 26 juli 2010 @ 23:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jwtzquote:Op maandag 26 juli 2010 23:13 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Sinterklaas hosselt ook veel jonge meisjes. De baard bewijst zich immer.
Ik heb 3 haren op mn borst, ik ben een beerquote:Op maandag 26 juli 2010 23:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ken ook een indo van > 30 die echt 10 haren heeft.
Haha.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:15 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik heb 3 haren op mn borst, ik ben een beer
Wie had die dan? Nijn vast niet tochquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |