Alsof lang zijn gelijk staat aan model zijn.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:02 schreef soccergirl-15- het volgende:
pff, ik wou dat ik zo groot was.
ik ben 1,57 en kan dus geen model worden, wat ik echt supergraag zou willen...
maargoed, klein zijn heeft natuurlijk ook z'n voordelen, dus ik mag eigenlijk niet klagen
ja. je moet minimaal 1.72 zijn voor model, vaak nog veel langer, 1.79/1.80 is ideaal..quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:47 schreef Superlam het volgende:
[..]
Alsof lang zijn gelijk staat aan model zijn.
Ajoh, op hyves kan iedereen model zijn, dus kop op!quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:58 schreef xxCharlotte het volgende:
[..]
ja. je moet minimaal 1.72 zijn voor model, vaak nog veel langer, 1.79/1.80 is ideaal..
tenzij je zo veel geluk hebt als die Eva Longoria, die ook 1.57 is.
maar zij is gewoon een super knappe vrouw.
Helaas is iedereen dat tegenwoordig dus ook ...quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ajoh, op hyves kan iedereen model zijn, dus kop op!
dat komt vast omdat eva ook bekent is;)quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:58 schreef xxCharlotte het volgende:
[..]
ja. je moet minimaal 1.72 zijn voor model, vaak nog veel langer, 1.79/1.80 is ideaal..
tenzij je zo veel geluk hebt als die Eva Longoria, die ook 1.57 is.
maar zij is gewoon een super knappe vrouw.
Hoofdletters. Interpunctie. Degelijke emoticons. Bekend met een d.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:21 schreef xmamacitax het volgende:
[..]
dat komt vast omdat eva ook bekent is;)
er zijn mooiere vrouwen van 1.57,
en ja hoe bekender hoe meer de magnums worden verkocht he:P
Maar je hebt dus wel iets tegen kleine jongens, want daar heb je het niet over.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:24 schreef Elkouw het volgende:
Ik heb meisjes gezien die langer waren dan hun vriend. Ik vind dat een gek gezichtNiks tegen langs meisjes maar het ziet er 'anders' uit.
Kleinere jongens vind ik inderdaad niet aantrekkelijkquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar je hebt dus wel iets tegen kleine jongens, want daar heb je het niet over.
[ afbeelding ]
wat is dat nou weer voor iets raars?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:26 schreef KimKillsYou het volgende:
ze zeggen ook dat grote schoenen meestal niet goed passen bij mensen met kleinere voeten..
ik merk t , hoe lnger je bent hoe beter je bent voor de mode -.-quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:47 schreef KimKillsYou het volgende:
[..]
weekveel, ik wilde gewoon iets nutteloos posten na de post boven mij..
pics xD?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:05 schreef Chickaa. het volgende:
ik ben 14 en ben 1.73 ben ook langer als vriendinnenn
Doe ook maar niet, die foto's krijg je nooit meer van het web.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:22 schreef Chickaa. het volgende:
eeeeh..
kben niet zo heel slimXD
k weet niet hoe je foto moet zetten hierr:p
Ik ben 1.90 en draag lekker gewoon hakken als ik daar zin in heb, hoorquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:29 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik ben 178 cm en ik heb nooit problemen gehad met mijn lengte, alleen misschien dat mijn broeken lengtemaat 36 moeten zijn. Ik ken wel een meisje van 185 cm, maar dat weerhoudt haar nergens van, nouja, hakken dragen zit er niet in. Wat een gemis.
Hoezo kloppen de verhoudingen niet meer bij een langere lengte?quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:06 schreef Rookert het volgende:
Rond de 1.80 vind ik wel het maximale voor mij, ben zelf 1.92 en langer vind ik gewoon niet meer aantrekkelijkVaak kloppen de verhoudingen ook niet meer bij die lengtes en dat helpt ook niet echt, hoewel er zeker uitzonderingen zijn
Ik vind mensen van 1,73 maar kleinquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:37 schreef Chickaloka het volgende:
Ik ben 1,73 en ik voel me ook vrij lang hoor. ik trek nooit pumps aan want ik kom overal boven uit (heb namelijk echt kleine vriendinnen). Maar als je 1,80 ofzowiets maakt toch eigelijk helemaal niet uit ze moeten je gewoon nemen zoals je bent en anders zijn ze je niet waard joh
zolang ze er leuk uitzien... nooit problemen mee gehadquote:Op zondag 30 mei 2010 12:59 schreef xxCharlotte het volgende:
hee ik vroeg me af wat jongens nou eigenlijk van (iets) langere meisjes/vrouwen vinden.
ik zelf ben namelijk bijna 16 jaar en 1.82 meter en hopelijk uitgegroeid.
probeer a.u.b. nu geen groot, eng en dik manwijf voor je te zien, want ik ben voor de duidelijkheid niet lelijk, gewoon een normaal ''meisje-meisje'' die nog op vwo zit.
maar hebben jullie hier echt problemen mee? want naar mijn waarnemingen zitten de meeste jongens hier in NL toch wel boven de 1.80 (er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen).
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:22 schreef LevanteUD het volgende:
Ben ik echt te laat voor de foto, of bestaat er nog een kansje?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |