quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
PM eens een pic, dat praat echt stukken makkelijker, weet je waar je over praat. Ik heb er echt wel kijk op!
Zeg een kop groterquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:39 schreef xxCharlotte het volgende:
[..]
o? en hoe lang ben jij dan wel niet? ;p
Jij bent 12 of wat?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:19 schreef FenderBaas het volgende:
ik vind 1.82 wel echt de max, de man hoort sowieso wel een halve kop groter te zijn:p. Ik ben 1.92 btw maar wtf al die vrouwens worden steeds langer?? freaky
Goede kick.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:14 schreef xxCharlotte het volgende:
oké, de meesten van jullie vinden het dus niet zo erg. bedankt voor jullie mening (:
Als ik omhoog zou moeten kijken zou ik ook iets hebben van nee bedankt maar 5-10cm langer kan nog wel.quote:Op maandag 28 juni 2010 01:10 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
Kleinere meisjes vind ik mooier..
Vind het maar niets als ik steeds omhoog zou moeten kijken.
Echt heel erg is het natuurlijk niet, als de vroue van mijn leven iets langer is, so be it. Maar mijn voorkeur gaat naar iets kleiner.
Zekerquote:Op maandag 28 juni 2010 14:07 schreef Fems het volgende:
meisje. Maak je niet druk! Het komt goed! Er zijn genoeg meiden die even lang of zelfs langer zijn dan dat jij bent. Waarom zou iemand van >180 er uit zien als een manwijf?![]()
En ook jongens vinden meiden van langer dan 180 nog wel leuk hoor!
quote:Op zondag 30 mei 2010 13:53 schreef svefn het volgende:
Niets mis met lang, maar hou persoonlijk van wat kleiner
Het spijt me zeer, maar dit vind ik toch echt niet zo heel aangenaam om naar te kijken hoorquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:47 schreef rubje het volgende:
[..]
lang = [ afbeelding ] = veel aandacht van mannen als je ouder bent en middelpunt en envy vd andere meiden.
Maar dat komt niet door dr lengte, maar meer door dr uuhm lichaamssamenstellingquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:15 schreef oshiro het volgende:
[..]
Het spijt me zeer, maar dit vind ik toch echt niet zo heel aangenaam om naar te kijken hoor.
Inderdaad, ze is wel heeel mager.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar dat komt niet door dr lengte, maar meer door dr uuhm lichaamssamenstelling
Ik vind het wel wat hebben!quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Inderdaad, ze is wel heeel mager.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |