Deze obsessie snap ik dus echt nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:00 schreef _Midnight_ het volgende:
[..]
Zei daar iemand BENEN ???
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
EDIT: Lange benen dan, mooi staat natuurlijk niet gelijk aan langquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Deze obsessie snap ik dus echt niet
Zou jij die benen dan niet willen insmeren met honing en chocoladesaus en er danquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:10 schreef _Midnight_ het volgende:
[..]
Zou jij die benen dan niet willen insmeren met honing en chocoladesaus en er dan
urenlang aan sabbelen??
quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:10 schreef _Midnight_ het volgende:
[..]
Zou jij die benen dan niet willen insmeren met honing en chocoladesaus en er dan
urenlang aan sabbelen??
kanker, gast.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:10 schreef _Midnight_ het volgende:
[..]
urenlang aan sabbelen??
I know I would!quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:10 schreef _Midnight_ het volgende:
[..]
urenlang aan sabbelen??
Sommige mensen kunnen zien of vrouwen mooie benen hebben, zelfs als ze er voor mij als exacte kopie uitzien. Gaaf hèquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar benen kunnen mij echt geen zak boeien. Zolang het maar geen cellulitis klompen of melkbussen zijn, vind ik alles prima.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen zien of vrouwen mooie benen hebben, zelfs als ze er voor mij als exacte kopie uitzien. Gaaf hè
Samequote:Op donderdag 17 juni 2010 22:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar benen kunnen mij echt geen zak boeien. Zolang het maar geen cellulitis klompen of melkbussen zijn, vind ik alles prima.
Zolang je maar leuk bent, maakt het mij echt geen drol uit.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:54 schreef xxCharlotte het volgende:
maar vinden jullie het dan niet vervelend als een meisje even lang is als jij of nét iets kleiner? ik heb altijd het gevoel dat jongens liever een vriendin hebben die stukken kleiner is, althans dat merk ik nogal als ik over straat loop, of op het terras zit mensen te kijken
PM eens een pic, dat praat echt stukken makkelijker, weet je waar je over praat. Ik heb er echt wel kijk op!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:54 schreef xxCharlotte het volgende:
maar vinden jullie het dan niet vervelend als een meisje even lang is als jij of nét iets kleiner? ik heb altijd het gevoel dat jongens liever een vriendin hebben die stukken kleiner is, althans dat merk ik nogal als ik over straat loop, of op het terras zit mensen te kijken
1.82 is niveau dwerg, maak je geen zorgen/quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:54 schreef xxCharlotte het volgende:
o? en hoe lang ben jij dan wel niet? ;pquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:36 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
1.82 is niveau dwerg, maak je geen zorgen/
Mijn huidige vriendin is maar nét iets kleiner, een centimeter of 2. Niets mis mee of raars aan, me dunktquote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:54 schreef xxCharlotte het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |