Ik welquote:Op zondag 30 mei 2010 15:51 schreef ASatellite het volgende:
[..]
Shit, foto gemist.
Zit je toevallig in Bussum op school?
Jij bent een vrouwelijke man?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben 1.81. Oja en vrouwelijk dus hè. Voor de noobs onder ons.
Het zou mij werkelijk waar geen zak boeien zolang een meisje maar niet meer dan 10cm langer is dan ik (ben zelf 1.88); dan zou ik het verschil wel heel groot vinden ja.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:12 schreef Knowing het volgende:
naja ik ben nu 1.84± als jongen 1.70± is perfect 1.60+ gaat nog en 1.80± zo lang je niet op hoge hakken loop is de jongen blij want geen 1 jongen wilt als 'broertje' gezien worden..
Ik vind vrouwen van meer dan 2 meter echt engquote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het zou mij werkelijk waar geen zak boeien zolang een meisje maar niet meer dan 10cm langer is dan ik (ben zelf 1.88); dan zou ik het verschil wel heel groot vinden ja.
Maar alles tussen 1.60-1.95 is prima en het maakt mij dan weinig uit of ze hakken draagt of niet.
Dus 1.82 en 1.67? Zou me weinig uitmaken qua lengtequote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:35 schreef xxCharlotte het volgende:
aha, ja ik snap best dat jullie geen vriendin willen die (veel) langer is dan jullie zijn, maar de meeste mannen in NL zijn tegenwoordig toch wel boven de 1.80 of niet?
laat ik eens deze kwestie voorleggen:
je bent in een kroeg, en daar zie je een meisje/vrouw van ongeveer mijn lengte, en een vriendin daarvan bijvoorbeeld is zo'n 15 cm kleiner. tot wie zullen jullie je dan eerder aangetrokken voelen?
(laten we stellen dat ze allebei niet bepaald lelijk of dik zijn.)
Boven de 2 meter is ook wel echt heel erg huge. Hier loopt er 1 rond die iets kleiner is dan ik maar met hakken vaak even lang al dan niet een stukje langer maar daar wen je vanzelf wel aan.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 02:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen van meer dan 2 meter echt engIk ben zelf 1.95 en toen ik naast een vrouw stond die 10 cm langer was dan ik maakte ik dat ik weg kwam
Op een of andere manier ben ik het toch niet gewend dat mensen(/vrouwen) langer zijn dan ik, dus eng
De gemiddelde lengte zit nu inderdaad wel net boven de 1.80 maar dat betekend dat de helft van de mannen dus nog wel onder de 1.80 is.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:35 schreef xxCharlotte het volgende:
aha, ja ik snap best dat jullie geen vriendin willen die (veel) langer is dan jullie zijn, maar de meeste mannen in NL zijn tegenwoordig toch wel boven de 1.80 of niet?
laat ik eens deze kwestie voorleggen:
je bent in een kroeg, en daar zie je een meisje/vrouw van ongeveer mijn lengte, en een vriendin daarvan bijvoorbeeld is zo'n 15 cm kleiner. tot wie zullen jullie je dan eerder aangetrokken voelen?
(laten we stellen dat ze allebei niet bepaald lelijk of dik zijn.)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |