Jij had 2 condooms in je kont en slaapt met 2 kerels?quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 20:50 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Whaha, zo'n vriend van mij is (ook) homo en die had een keer dat iemand zijn lul tegen zijn reet aan drukte en paar weken later had hij genitale wratten
grandioos!quote:Op maandag 26 juli 2010 20:55 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
HAHAHA
Ik heb tieten en een vagina and such.
wie?quote:Op maandag 26 juli 2010 20:56 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
En dacht je dat ik serieus was?
Hij is al leegquote:Op maandag 26 juli 2010 20:56 schreef Aapvis het volgende:
nou japsnars maak je inbox ffkes leeg heb niet de hele dag de tijd
Ik denk zo dat laatste.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:55 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Of hij denkt dat ik een vent ben of hij is gay.
quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 20:55 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Jij had 2 condooms in je kont en slaapt met 2 kerels?![]()
Maar zat te twijfelen daarom tussen haakjes toch
Hoe is het met je chick nou.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:58 schreef Japsnars het volgende:
Alhoewel nee, hij heet Jasper. Dan moet je wel een chickmagnet zijn.
so put your hands down my pants and I bet you feel nutsquote:Op maandag 26 juli 2010 21:00 schreef tubacloud het volgende:
well now, we call this the act of mating, but, there are several other very important differences between human beings and animals that you should know about
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:01 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
so put your hands down my pants and I bet you feel nuts
Ik heb ze in zoetermeer nog live gezien 2/3 jaar geledenquote:Op maandag 26 juli 2010 21:02 schreef tubacloud het volgende:
[..]
geniale teksten verzinnen die gasten
komen ze eigenlijk nog in nederland het komende jaar?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:03 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik heb ze in zoetermeer nog live gezien 2/3 jaar geleden
Check hun website maar.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:04 schreef tubacloud het volgende:
[..]
komen ze eigenlijk nog in nederland het komende jaar?
ohja, niet aan gedachtquote:Op maandag 26 juli 2010 21:05 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Check hun website maar.
Ik ben m'n mp3 updaten, zonnebank, caza en het park in.
Friendszone, dat wist je toch al?quote:
Doet wonderen bij mijquote:Op maandag 26 juli 2010 21:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Friendszone, dat wist je toch al?
Ik probeer haar een beetje uit mijn hoofd te zetten maar dat gaat nog niet echt succesvol
Oh kutquote:Op maandag 26 juli 2010 20:55 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
HAHAHA
Ik heb tieten en een vagina and such.
Ai, okay. Ga voor andere chickquote:Op maandag 26 juli 2010 21:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik probeer haar een beetje uit mijn hoofd te zetten maar dat gaat nog niet echt succesvol
Ja, was ook al een beetje mijn plan. Komt volgende week weer terug.quote:
zie je dat tekentje daar naast de username? jaa, beetje naar links, nog iets meer, ja daar.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:09 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Oh kut![]()
Keek in je fobo en zag daar niets staan dus nam aan dat je een kerel was![]()
Friendszonequote:Op maandag 26 juli 2010 21:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
aber naturlich, jewaitsquote:Op maandag 26 juli 2010 21:12 schreef RoBro het volgende:
die malaka van een japsnars is ook weer terug
Oh, weer wat geleerd.. Ik word slimmer met de dagquote:Op maandag 26 juli 2010 21:12 schreef tubacloud het volgende:
[..]
zie je dat tekentje daar naast de username? jaa, beetje naar links, nog iets meer, ja daar.
daaraan kan je ook zien of je te maken hebt met een vrouwmens
Beetje emo gaan luisteren als je je kut voelt.quote:
Meestal als ze daarmee komen moet je zowiezo al opflikkerenquote:Op maandag 26 juli 2010 21:12 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Friendszone![]()
Als meiden daar mee komen dan zeg ik meteen dat ze mogen opflikkeren
Ik zei, als kanker een user was, dan was *naam van een mod* het wel.quote:
Dat is punkquote:Op maandag 26 juli 2010 21:14 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Beetje emo gaan luisteren als je je kut voelt.
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zei, als kanker een user was, dan was *naam van een mod* het wel.
dan ben je wel een malaka eerste klas waarom zeg je uberhaupt zoietsquote:Op maandag 26 juli 2010 21:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Triggershot dus.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja echtquote:Op maandag 26 juli 2010 21:14 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Beetje emo gaan luisteren als je je kut voelt.
Nee dan willen ze vrienden blijven en dan zeg ik dat ze mogen optiefen met vrienden zijn..quote:Op maandag 26 juli 2010 21:14 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Meestal als ze daarmee komen moet je zowiezo al opflikkeren
Laten we nou geen oude koeien uit de sloot halen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |