Okee, ik ook.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:23 schreef Aapvis het volgende:
NIEUWE PIC IN FOBO R&R!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dat is wat die wijve altijd in hun msn naam zetten als ze een nieuwe pf hebben (reactie en respect)quote:
Heb jij nog meisjes in je lijst die dat doenquote:Op maandag 26 juli 2010 20:35 schreef Aapvis het volgende:
[..]
dat is wat die wijve altijd in hun msn naam zetten als ze een nieuwe pf hebben (reactie en respect)
Reactie en respect, jeweetzelluf boi.quote:
gaat echt te verquote:Op maandag 26 juli 2010 20:35 schreef Aapvis het volgende:
[..]
dat is wat die wijve altijd in hun msn naam zetten als ze een nieuwe pf hebben (reactie en respect)
Zeg dat welquote:
breng er iets tegeninquote:
Maar zatquote:Op maandag 26 juli 2010 20:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Heb jij nog meisjes in je lijst die dat doen? PICS.
zeker dat respect gedeelte ontgaat me ff, als ik je respecteer druk ik wel op respect, anders ook echt niet...quote:Op maandag 26 juli 2010 20:37 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Zeg dat wel
Ik heb soms gewoon 10 van die hoertjes die spammen
NIEUWE PROFO R&R
Het is gay, dat wel. Maar dat het te ver gaatquote:
14quote:Op maandag 26 juli 2010 20:40 schreef mstr het volgende:
Meisjes die vragen om R+R zijn allemaal rond de 12-14
Ja, mstr is breezerexpert.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:41 schreef mstr het volgende:
[..]
ik heb nog wel enige vrouwen/meisjeskennis hoor
quote:Op maandag 26 juli 2010 20:41 schreef mstr het volgende:
[..]
ik heb nog wel enige vrouwen/meisjeskennis hoor
Tell us more.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Zoiets ja.
Ik heb vorige week maandag wat meegemaakt joh.
VERTELLL!quote:Op maandag 26 juli 2010 20:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Zoiets ja.
Ik heb vorige week maandag wat meegemaakt joh.
Bredaquote:Op maandag 26 juli 2010 20:42 schreef Aapvis het volgende:
[..]
maakt geen donder uit als ze op fok staan
Whaha, ja idd.. Ik heb ze ook best vaak van die meiden die dan r&r gaan geven op mijn foto.. Ik zeg dan altijd dankje via een krabbel maar geef expres niet terugquote:Op maandag 26 juli 2010 20:37 schreef tubacloud het volgende:
[..]
zeker dat respect gedeelte ontgaat me ff, als ik je respecteer druk ik wel op respect, anders ook echt niet...
slijmballen
Nee, per PM natuurlijk.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:42 schreef Aapvis het volgende:
[..]
maakt geen donder uit als ze op fok staan
En toen je ging poepen floepte er een gebruikt condoom uit je kont?quote:Op maandag 26 juli 2010 20:47 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik ging vorige week maandag in een wildvreemd huis slapen en ontbijten met 2 wildvreemde jongens.
Awesome.
2.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:47 schreef xyzyx het volgende:
[..]
En toen je ging poepen floepte er een gebruikt condoom uit je kont?
*Wacht nog steedsquote:
Whaha, zo'n vriend van mij is (ook) homo en die had een keer dat iemand zijn lul tegen zijn reet aan drukte en paar weken later had hij genitale wrattenquote:
Hoezo ook?quote:Op maandag 26 juli 2010 20:50 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Whaha, zo'n vriend van mij is (ook) homo en die had een keer dat iemand zijn lul tegen zijn reet aan drukte en paar weken later had hij genitale wratten
Whatcha thinkquote:
Ook?quote:Op maandag 26 juli 2010 20:50 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Whaha, zo'n vriend van mij is (ook) homo en die had een keer dat iemand zijn lul tegen zijn reet aan drukte en paar weken later had hij genitale wratten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |