Fototopique.quote:
Als niemand het kijkt flikker je gewoon een half biertje in me 7-upquote:Op maandag 26 juli 2010 19:07 schreef xyzyx het volgende:
Aap jij mag toch helemaal niet naar de kroeg?
Whehe, pics van aap die dronken isquote:Op maandag 26 juli 2010 19:09 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Als niemand het kijkt flikker je gewoon een half biertje in me 7-up
Bij onze stamkroeg mag ie wel naar binnenquote:Op maandag 26 juli 2010 19:07 schreef xyzyx het volgende:
Aap jij mag toch helemaal niet naar de kroeg?
De foto selecteren en in het witte vlak slepen, dan het frame kleiner maken met dat mini-vierkantje rechtsonder.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:11 schreef Aapvis het volgende:
Ik wil een nieuwe foto in me fobo maar nu heb ik er met paint de helft afgehaald maar nu heb ik zo'n witte balk in me pic, hoe krijg ik die nu weg?
ik zie geen minivierkantje rechtsonder?quote:Op maandag 26 juli 2010 19:11 schreef mich1992 het volgende:
[..]
De foto selecteren en in het witte vlak slepen, dan het frame kleiner maken met dat mini-vierkantje rechtsonder.
Stuur die foto maar even.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:14 schreef Aapvis het volgende:
[..]
ik zie geen minivierkantje rechtsonder?
ik heb hem alquote:Op maandag 26 juli 2010 19:14 schreef Aapvis het volgende:
[..]
ik zie geen minivierkantje rechtsonder?
Wijf.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:09 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Lekker!quote:Op maandag 26 juli 2010 19:09 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Bij mij is ie prima?quote:Op maandag 26 juli 2010 19:20 schreef Aapvis het volgende:
Godver nu heb ik dat dus gedaan maar nu heb ik nog steeds een witte balk aan de linkerkant![]()
(zie fobo)
Boeiendquote:Op maandag 26 juli 2010 19:20 schreef Aapvis het volgende:
Godver nu heb ik dat dus gedaan maar nu heb ik nog steeds een witte balk aan de linkerkant![]()
(zie fobo)
Hoe kan dat nou ik ben 14?quote:Op maandag 26 juli 2010 19:21 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Boeiend.
Je lijkt overigens op een jongen uit mn klas!
bij mij doet ie het ookquote:
Bij mij ook niet echt. Jouw fobo dan.quote:
Ja.quote:
Geboren worden, neuken, kindjes krijgen en dood gaan.quote:
slechte beat, broquote:Op maandag 26 juli 2010 20:15 schreef Schieganger het volgende:
zal wel snel gedelete worden. Youtube delete die shit continu.
quote:Op maandag 26 juli 2010 20:18 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Geboren worden, neuken, kindjes krijgen en dood gaan.
Natuurlijk zou t mooi zijn als de kindjes ook nog wat normen en waarden aangeleerd krijgen
Maar verder zit er niet veel zinnigs aan t leven
waarom waaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromquote:Op maandag 26 juli 2010 20:29 schreef tubacloud het volgende:
zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag
Dan gaat ie ontmaagd worden.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:30 schreef Aapvis het volgende:
[..]
waarom waaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaarom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |