Ja, mstr is breezerexpert.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:41 schreef mstr het volgende:
[..]
ik heb nog wel enige vrouwen/meisjeskennis hoor
quote:Op maandag 26 juli 2010 20:41 schreef mstr het volgende:
[..]
ik heb nog wel enige vrouwen/meisjeskennis hoor
Tell us more.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Zoiets ja.
Ik heb vorige week maandag wat meegemaakt joh.
VERTELLL!quote:Op maandag 26 juli 2010 20:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Zoiets ja.
Ik heb vorige week maandag wat meegemaakt joh.
Bredaquote:Op maandag 26 juli 2010 20:42 schreef Aapvis het volgende:
[..]
maakt geen donder uit als ze op fok staan
Whaha, ja idd.. Ik heb ze ook best vaak van die meiden die dan r&r gaan geven op mijn foto.. Ik zeg dan altijd dankje via een krabbel maar geef expres niet terugquote:Op maandag 26 juli 2010 20:37 schreef tubacloud het volgende:
[..]
zeker dat respect gedeelte ontgaat me ff, als ik je respecteer druk ik wel op respect, anders ook echt niet...
slijmballen
Nee, per PM natuurlijk.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:42 schreef Aapvis het volgende:
[..]
maakt geen donder uit als ze op fok staan
En toen je ging poepen floepte er een gebruikt condoom uit je kont?quote:Op maandag 26 juli 2010 20:47 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik ging vorige week maandag in een wildvreemd huis slapen en ontbijten met 2 wildvreemde jongens.
Awesome.
2.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:47 schreef xyzyx het volgende:
[..]
En toen je ging poepen floepte er een gebruikt condoom uit je kont?
*Wacht nog steedsquote:
Whaha, zo'n vriend van mij is (ook) homo en die had een keer dat iemand zijn lul tegen zijn reet aan drukte en paar weken later had hij genitale wrattenquote:
Hoezo ook?quote:Op maandag 26 juli 2010 20:50 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Whaha, zo'n vriend van mij is (ook) homo en die had een keer dat iemand zijn lul tegen zijn reet aan drukte en paar weken later had hij genitale wratten
Whatcha thinkquote:
Ook?quote:Op maandag 26 juli 2010 20:50 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Whaha, zo'n vriend van mij is (ook) homo en die had een keer dat iemand zijn lul tegen zijn reet aan drukte en paar weken later had hij genitale wratten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |