Jij had 2 condooms in je kont en slaapt met 2 kerels?quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 20:50 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Whaha, zo'n vriend van mij is (ook) homo en die had een keer dat iemand zijn lul tegen zijn reet aan drukte en paar weken later had hij genitale wratten
grandioos!quote:Op maandag 26 juli 2010 20:55 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
HAHAHA
Ik heb tieten en een vagina and such.
wie?quote:Op maandag 26 juli 2010 20:56 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
En dacht je dat ik serieus was?
Hij is al leegquote:Op maandag 26 juli 2010 20:56 schreef Aapvis het volgende:
nou japsnars maak je inbox ffkes leeg heb niet de hele dag de tijd
Ik denk zo dat laatste.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:55 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Of hij denkt dat ik een vent ben of hij is gay.
quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 20:55 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Jij had 2 condooms in je kont en slaapt met 2 kerels?![]()
Maar zat te twijfelen daarom tussen haakjes toch
Hoe is het met je chick nou.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:58 schreef Japsnars het volgende:
Alhoewel nee, hij heet Jasper. Dan moet je wel een chickmagnet zijn.
so put your hands down my pants and I bet you feel nutsquote:Op maandag 26 juli 2010 21:00 schreef tubacloud het volgende:
well now, we call this the act of mating, but, there are several other very important differences between human beings and animals that you should know about
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:01 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
so put your hands down my pants and I bet you feel nuts
Ik heb ze in zoetermeer nog live gezien 2/3 jaar geledenquote:Op maandag 26 juli 2010 21:02 schreef tubacloud het volgende:
[..]
geniale teksten verzinnen die gasten
komen ze eigenlijk nog in nederland het komende jaar?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:03 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik heb ze in zoetermeer nog live gezien 2/3 jaar geleden
Check hun website maar.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:04 schreef tubacloud het volgende:
[..]
komen ze eigenlijk nog in nederland het komende jaar?
ohja, niet aan gedachtquote:Op maandag 26 juli 2010 21:05 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Check hun website maar.
Ik ben m'n mp3 updaten, zonnebank, caza en het park in.
Friendszone, dat wist je toch al?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |