Ohquote:Op maandag 26 juli 2010 21:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Laten we nou geen oude koeien uit de sloot halen.
quote:Malaka is the greek way of saying wanker
Xboxquote:
Speelstationquote:
w8 w8 w8, een foutje van mij, ik bedoelde natuurlijk Post-grungequote:Op maandag 26 juli 2010 21:19 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Haha, beetje tegen mij zeggen wat punk is, maar ik kom er morgen wel op terug.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Wel met een xboxquote:Op maandag 26 juli 2010 21:24 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Je kunt niet 100% van de tijd baas zijn.
Applequote:
Wij hebben t zelfde fototoestelquote:
Ja, 900 euro betalen voor een iPhone zonder signaal. geoden keuzequote:
Precies waiwaiquote:Op maandag 26 juli 2010 21:28 schreef RoBro het volgende:
[..]
maar die blijft zo lekker normaal daar kan je alleen maar repekst voor hebbeng
quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:22 schreef Chickaa. het volgende:
eeeeh..
kben niet zo heel slimXD
k weet niet hoe je foto moet zetten hierr:p
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:28 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Doe ook maar niet, die foto's krijg je nooit meer van het web.
840 euro inclusief 2 jarig aboquote:Op maandag 26 juli 2010 21:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, 900 euro betalen voor een iPhone zonder signaal. geoden keuze
Heb ik voorlopig zelf nog nodigquote:
Is geloof ik maar bij 4% van de gevallen ook, maar ja, het word opgeblazen omdat het de iPhone is.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:29 schreef xyzyx het volgende:
[..]
840 euro inclusief 2 jarig abo
en heb zelf een paar x iPhone 4 in mijn handen gehad en kreeg het signaal niet weg..
Conclusie: overhyped product = mensen die overhyped reageren op een probleempje
als je zon overpricede telefoon koopt mag je iig wel verwachten dat hij het normaal doet maar de gemiddelde apple fanboy gaat zich weer verweren dat het maar 4 procent isquote:Op maandag 26 juli 2010 21:34 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Is geloof ik maar bij 4% van de gevallen ook, maar ja, het word opgeblazen omdat het de iPhone is.
Ben geen Apple fanboy. Heb een hekel aan mac computers. iPhone is het enige redelijke product van ze.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:35 schreef RoBro het volgende:
[..]
als je zon overpricede telefoon koopt mag je iig wel verwachten dat hij het normaal doet maar de gemiddelde apple fanboy gaat zich weer verweren dat het maar 4 procent is
T probleem ligt ook bij de provider want de hoeveelheid dat het verminderd is niet dermate groot dat je bij fatsoenlijk bereik het bereik verliest..quote:Op maandag 26 juli 2010 21:35 schreef RoBro het volgende:
[..]
als je zon overpricede telefoon koopt mag je iig wel verwachten dat hij het normaal doet maar de gemiddelde apple fanboy gaat zich weer verweren dat het maar 4 procent is
Ik ben rechts, maar heb mijn telefoon vaak met links vast.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:40 schreef xyzyx het volgende:
[..]
T probleem ligt ook bij de provider want de hoeveelheid dat het verminderd is niet dermate groot dat je bij fatsoenlijk bereik het bereik verliest..
En t was 0,5% wat had gebeld over t probleem..
Daarnaast heb ik bij mezelf gekeken hoe vaak ik nou aan die hoek zit en t is eigenlijk bijna nooit
Dan geef ik m denk ik aan mn vriendin (als t wat wordt), bellen via skype en smsen over internetquote:
YESS!quote:Op maandag 26 juli 2010 21:41 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dan geef ik m denk ik aan mn vriendin (als t wat wordt), bellen via skype en smsen over internet![]()
En als t niets wordt dan zet ik in mijn testament dat jij m mag hebben![]()
Bij fatsoenlijk bereik laat hij t bereik/gesprek niet wegvallen..quote:Op maandag 26 juli 2010 21:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ben rechts, maar heb mijn telefoon vaak met links vast.
Dus ik zou er wel problemen mee kunnen krijgen
Wat voor een zware dingen download je nou op je iFoon?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:43 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Bij fatsoenlijk bereik laat hij t bereik/gesprek niet wegvallen..![]()
Je merkt het alleen als je zware dingen download omdat de snelheid wel iets omlaag gaat..
Daarom.. je merkt er in de praktijk waarschijnlijk niets van..quote:Op maandag 26 juli 2010 21:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Wat voor een zware dingen download je nou op je iFoon?
Ik ben nog steeds tevreden met m'n Xperia X1.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:46 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Daarom.. je merkt er in de praktijk waarschijnlijk niets van..
Ik wacht wel af hoe de iPhone het op het t-mobile netwerk gaat doen maar verwacht geen problemen omdat gprs een prima dekking heeft
Bazentelefoonquote:Op maandag 26 juli 2010 21:48 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds tevreden met m'n Xperia X1.
Ik heb WM 6.5 draaien, dat is wel een hele verbetering.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:50 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Bazentelefoon![]()
Wilde hem eerst ook nemen maar toch voor de iPhone gegaan
Windows mobilequote:Op maandag 26 juli 2010 21:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb WM 6.5 draaien, dat is wel een hele verbetering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |