Gereserveerd bij de phonehouse, en als eerste, dus bovenaan in de lijst.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:32 schreef xyzyx het volgende:
[..]
![]()
Gereserveerd bij t-mob store of via internet?
Mensen die uren in de rij gaan staan omdat ze niet kunnen wachtenquote:Op maandag 26 juli 2010 22:32 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Lijkt me kut. Wat ga je nu doen? Vrijdag in de rij staan?
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:32 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Lijkt me kut. Wat ga je nu doen? Vrijdag in de rij staan?
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:33 schreef Hyman het volgende:
[..]
Gereserveerd bij de phonehouse, en als eerste, dus bovenaan in de lijst.
Ah beter man. Ik heb eigenlijk geen fuck gedaan. Was deels op vakantie tijdens die reserveringen ook, dus heb me nergens aangemeld. Ik ga vrijdag hier in het dorp even koekeloeren, en anders wacht ik een maandjequote:Op maandag 26 juli 2010 22:33 schreef Hyman het volgende:
[..]
Gereserveerd bij de phonehouse, en als eerste, dus bovenaan in de lijst.
Of je gaat ergens naar een gatquote:Op maandag 26 juli 2010 22:34 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ah beter man. Ik heb eigenlijk geen fuck gedaan. Was deels op vakantie tijdens die reserveringen ook, dus heb me nergens aangemeld. Ik ga vrijdag hier in het dorp even koekeloeren, en anders wacht ik een maandje
Mijn dorp vind ik stiekem een redelijk gat. Én we hebben een Phonehouse, Belcompany en T-Mobile shopquote:Op maandag 26 juli 2010 22:35 schreef Hyman het volgende:
[..]
Of je gaat ergens naar een gaten dan daar naar de phonehouse
No fucking way, dat heb je beter gedaan dan ik.quote:
18? Dan ben jij jonger?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:40 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
[..]
18, en gewoon een leuk normaal meisje.
Wut is het dezelfdequote:Op maandag 26 juli 2010 22:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
No fucking way, dat heb je beter gedaan dan ik.
Volgend jaar wordt 1993 achttien.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Hè fuck, ik word oud.
1992 Klinkt in mijn oren nog zo jong
misschien moet je wat minder fok!kenquote:Op maandag 26 juli 2010 22:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
No fucking way, dat heb je beter gedaan dan ik.
Ja, maar in mijn ogen zijn die mensen nog 15 ofzoquote:Op maandag 26 juli 2010 22:43 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Volgend jaar wordt 1993 achttien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |