Dus jij heb alleen maar foto's zonder hoofdquote:Op zondag 25 juli 2010 21:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik juist alleen van mn lichaam, dat is nog wel te doen op foto's... Mn hoofd niet, ik plak gewoon niet
Ik sta altijd achter de camera, zodat ik niet op de foto kom
Je bent gewoon en lekker wijf. Als ik lesbie zou zijn zou ik heul nat van jou worden.quote:
herkenbaarquote:Op zondag 25 juli 2010 21:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik juist alleen van mn lichaam, dat is nog wel te doen op foto's... Mn hoofd niet, ik plak gewoon niet
Ik sta altijd achter de camera, zodat ik niet op de foto kom
Dat kan je uitzettenquote:Op zondag 25 juli 2010 21:57 schreef Cee het volgende:
Ik durf nooit in andermans fobo te gluren omdat die anderman dan meteen kan zien wie er gegluurd heeft en dan voel ik me een vieze gluurder. Dit zou de waarheid zijn, maar de waarheid is hard.
Serieus? Dat boeit mij helemaal niets.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:57 schreef Cee het volgende:
Ik durf nooit in andermans fobo te gluren omdat die anderman dan meteen kan zien wie er gegluurd heeft en dan voel ik me een vieze gluurder. Dit zou de waarheid zijn, maar de waarheid is hard.
JortKquote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 21:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je bent gewoon en lekker wijf. Als ik lesbie zou zijn zou ik heul nat van jou worden.
Nee, maar ik laat gewoon niet graag foto's van mijn hoofd zienquote:Op zondag 25 juli 2010 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus jij heb alleen maar foto's zonder hoofd
Is dat wel jouw kont op de foto?quote:Op zondag 25 juli 2010 22:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, maar ik laat gewoon niet graag foto's van mijn hoofd zien
Dus in mn fobo is alles zonder hoofd ja
Ik heb het portretrecht van pinguins geschondenquote:Op zondag 25 juli 2010 22:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:
Voor als er urinespetters uit je spleetje komen.quote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:
Wacht maar een een paar jaar, dan zul je het weten.quote:
Dat kleine stukje dat onder de jas vandaan komt, jaquote:
Ha, okey.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat kleine stukje dat onder de jas vandaan komt, ja
quote:
Ik heb 1 setje sexy lingeriequote:
Maar 1quote:
het gaat dan vanzelf naar sexy lingerie.quote:
quote:
Wat doen ze dan?quote:Op zondag 25 juli 2010 22:03 schreef Greys het volgende:
Allemachtig, die koters op Ned 3 maken dat ik twijfel of ik eigenlijk ooit wel kinderen wil
Ducttape is een heldenuitvinding.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:03 schreef Greys het volgende:
Allemachtig, die koters op Ned 3 maken dat ik twijfel of ik eigenlijk ooit wel kinderen wil
Jij snapt het.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
het gaat dan vanzelf naar sexy lingerie.
Wat is er nu dan? Daarnet was praatjesmakers op 1 van de ned zenders.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:03 schreef Greys het volgende:
Dat dusquote:Op zondag 25 juli 2010 22:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Maar 1laatje nogmaals probeert dicht te doen
Ja hetzelfde hier. Ik ben ook altijd bang dat mijn kinderen moordenaars worden, of pedofielen.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:03 schreef Greys het volgende:
Natuurlijk nietquote:
Ik heb wel setjes lingerie hoorquote:Op zondag 25 juli 2010 22:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Maar 1laatje nogmaals probeert dicht te doen
Zijn ze ookquote:
Agent Provocateurquote:
Dat hebben ze dan van hun moederquote:Op zondag 25 juli 2010 22:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja hetzelfde hier. Ik ben ook altijd bang dat mijn kinderen moordenaars worden, of pedofielen.
Dat ligt aan wie je uitzoekt.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja hetzelfde hier. Ik ben ook altijd bang dat mijn kinderen moordenaars worden, of pedofielen.
Nogmaals zo weinig?quote:Op zondag 25 juli 2010 22:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Natuurlijk niet
[..]
Ik heb wel setjes lingerie hoor
Maar 1 van kant, die "speciaal" is
Ja, wil ik ookquote:
Geen vent hequote:
ah ik moet altijd zoeken naar een "nette" bh die niet doorschijnt of zichzelf nogal laat zienquote:Op zondag 25 juli 2010 22:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Natuurlijk niet
[..]
Nouquote:
Rode heb ik veelquote:
Die kinderendingen zijn naar de klotenquote:Op zondag 25 juli 2010 22:03 schreef Greys het volgende:
Ah, de rest is al kapot gescheurd door die minnaars van je.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:04 schreef tombolafan het volgende:
Victoria Secretsquote:
Ja ik toch ook niet, maar ik koop het welquote:
Hebbik, maar nooit aanquote:
Ik zou best secks met Justin Bieber willen.quote:
BELLA.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zou best secks met Justin Bieber willen.![]()
![]()
![]()
![]()
Soms ben ik zo blij met die steen waar ik onder leef.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Waaromquote:Op zondag 25 juli 2010 22:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik ook niet, vind het echt niks.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Hebbik, maar nooit aan
Daar ben ik dan weer te schijterig voor, hoe onnozel is dát?
Bella!quote:Op zondag 25 juli 2010 22:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En dan ben ik weer benieuwd wie er harder gilt.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Om seckxy te zijn moet je ballen hebben. En dan heb ik het niet persé over mannen nu, maar je moet gewoon tegen jezelf zeggen, ik ben een geil wijf en ik ga die man nu helemaal plat nueken!quote:Op zondag 25 juli 2010 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Hebbik, maar nooit aan
Neequote:Op zondag 25 juli 2010 22:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, de rest is al kapot gescheurd door die minnaars van je.
Ik koop ook wel bij elkaar passend, maar zoals iemand laatst zei "schattige setjes", dus niet echt sexyquote:Op zondag 25 juli 2010 22:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik toch ook niet, maar ik koop het wel
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat koopt rot, omdat je niet kunt passen.
Justin Berber, dat meisje heeft een hele grote sik vanonderquote:Op zondag 25 juli 2010 22:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Gewoon doenquote:Op zondag 25 juli 2010 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Hebbik, maar nooit aan
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hij, als een speenvarken.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En dan ben ik weer benieuwd wie er harder gilt.
Het zit idd meer tussen de orenquote:Op zondag 25 juli 2010 22:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Om seckxy te zijn moet je ballen hebben. En dan heb ik het niet persé over mannen nu, maar je moet gewoon tegen jezelf zeggen, ik ben een geil wijf en ik ga die man nu helemaal plat nueken!
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Om seckxy te zijn moet je ballen hebben. En dan heb ik het niet persé over mannen nu, maar je moet gewoon tegen jezelf zeggen, ik ben een geil wijf en ik ga die man nu helemaal plat nueken!
Cyaquote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar dat kan ook zonder jarretellesquote:Op zondag 25 juli 2010 22:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer nietquote:
Wat voor een borsten heb je dan?quote:Op zondag 25 juli 2010 22:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat gaat niet met mijn borsten.Ik moet echt passen.
Maak me gek.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet
En ik wil binnenkort wel naar Christine leDuc ofzo, voor sexy lingerie
Ik mijn 1e jarretelletje op mijn 16e in de kroegquote:Op zondag 25 juli 2010 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ik koop ook wel bij elkaar passend, maar zoals iemand laatst zei "schattige setjes", dus niet echt sexy
En dat ene setje dat ik heb, heb ik ooit gekregen
vervelend is dat hequote:Op zondag 25 juli 2010 22:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Samen tochquote:Op zondag 25 juli 2010 22:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet
Hmm ja ik koop anders gewoon bij de hunkermöller en marlies is wel leuk zolang het niet overal bovenuit komt en meer tokkie dan sexy is (mijn meningquote:Op zondag 25 juli 2010 22:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
dAT KAN ECHT NIET HOORquote:Op zondag 25 juli 2010 22:08 schreef Bellatrix het volgende:
Maar gekkies, natuurlijk niet, ik ben geen pedo. Ik val juist op mannen van in de 40 vaak.
Oh, uh, ik meld me af van de meet. Voordat er weer een fok!rel ontstaatquote:Op zondag 25 juli 2010 22:08 schreef Bellatrix het volgende:
Maar gekkies, natuurlijk niet, ik ben geen pedo. Ik val juist op mannen van in de 40 vaak.
quote:
Ik vind het prachtig zo'n Moulin Rouge pakje aan te hebben.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dat kan ook zonder jarretelles
Op de een op andere manier voel ik me hoerig en belachelijk in die dingen.
Ik heb een marlies, die is tof.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm ja ik koop anders gewoon bij de hunkermöller en marlies is wel leuk zolang het niet overal bovenuit komt en meer tokkie dan sexy is (mijn mening).
Jij en Sym moeten een zak over het hoofd.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, uh, ik meld me af van de meet. Voordat er weer een fok!rel ontstaat
Vooral het laatste en denken dat het van 80 meter te zien is.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik mijn 1e jarretelletje op mijn 16e in de kroeg
Ah, welnee.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:08 schreef Greys het volgende:
Bij Christine? Wat heb ik gemistquote:Op zondag 25 juli 2010 22:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet
Oh ja, Marlies bedoeld ik ipv Christinequote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik van een goede vriend van me, die homo is![]()
Maar dat is dan echt zoiets wat ik dan niet aan doe naar een afspraakje (want als je dan in bed belandt dan lijkt het zo gepland) en die keer dat ik het wel aan had liep niet helemaal zoals gepland (maarrrrrrrrrrrrr, hij had het wel gezien merkte ik later)
Christine.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ja, Marlies bedoeld ik ipv Christine
Dat ziet er dan weer zo raar uit.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij en Sym moeten een zak over het hoofd.
ja.quote:
Je Duitse deerne heeft geen jarretels aan maar bretels?quote:
Want?quote:
Dat ik me ongemakkelijk voel in jarretelles wil niet zeggen dat ik verder alleen maar in Hema tenten loop natuurlijkquote:Op zondag 25 juli 2010 22:11 schreef Socios het volgende:
[..]
Ah, welnee.
Is toch gewoon sexy.
Mooie highheels en grote oorbellen erbij.
Keertje lange gelakte nagels.
Sowieso, als ik mooie lingerie aan heb dan wordt het niksquote:Op zondag 25 juli 2010 22:11 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zou het wel aandoen, je weet maar nooit![]()
quote:
En dan de volgende dag gauw meer bijkopen en zeggen dat je altijd zulke lingerie draagt
Jij nooitquote:Op zondag 25 juli 2010 22:13 schreef Torrio het volgende:
[..]
Girls talk he, ik voel me ook overbodig
Duitse degelijkheid, een omaonderbroek misschien?quote:Op zondag 25 juli 2010 22:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je Duitse deerne heeft geen jarretels aan maar bretels?
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:13 schreef Torrio het volgende:
[..]
Girls talk he, ik voel me ook overbodig
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je Duitse deerne heeft geen jarretels aan maar bretels?
Als je uit eten gaat zou ik er ook iets over heen dragen. Anders ziet het er meteen zo uh, drastisch uit.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sowieso, als ik mooie lingerie aan heb dan wordt het niks
[..]
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ja, Marlies bedoeld ik ipv Christine
yes weer een achievmentquote:Op zondag 25 juli 2010 22:13 schreef Socios het volgende:
Lol, iedereen quote die opmerking van iBenny.
Zometeen mag je het over bier en gereedschap hebben en jezelf mannelijk op je borst roffelen.quote:
Je kan toch zeggen wat je mooi vindt!quote:
Ik loop ook bijna altijd op hakkenquote:Op zondag 25 juli 2010 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ik me ongemakkelijk voel in jarretelles wil niet zeggen dat ik verder alleen maar in Hema tenten loop natuurlijk![]()
En hakken draag ik bijna altijd. Ook al ben ik al 1.82
Moest lachenquote:Op zondag 25 juli 2010 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ik me ongemakkelijk voel in jarretelles wil niet zeggen dat ik verder alleen maar in Hema tenten loop natuurlijk![]()
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je uit eten gaat zou ik er ook iets over heen dragen. Anders ziet het er meteen zo uh, drastisch uit.
Oeh lange vrouw.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:13 schreef Greys het volgende:
Yes!quote:Op zondag 25 juli 2010 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Zometeen mag je het over bier en gereedschap hebben en jezelf mannelijk op je borst roffelen.
Hey! Het is Benny he! He mag limonade en het is zo bedtijd.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Zometeen mag je het over bier en gereedschap hebben en jezelf mannelijk op je borst roffelen.
Heb je wel eens een foto van Benny gezien? Nee zeker?quote:Op zondag 25 juli 2010 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee hoe je dingen noemtquote:Op zondag 25 juli 2010 22:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je kan toch zeggen wat je mooi vindt!
Ik drink geen bier, ik heb geen gereedschap die een normale man heeft (modelspoorbouw ipv gamma knutselaarquote:Op zondag 25 juli 2010 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan schaamhaar van onderen knippen en op je borst plakkenquote:
Hap.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik had t ook gewoon onder kleren aan hoor, die ene keer
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee hoe je dingen noemt
Tieten.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee hoe je dingen noemt
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:18 schreef Greys het volgende:
Oh, als Benny met een emmer op zijn hoofd over straat durft, moet ik die jarretelles eigenlijk wel eens aandurven
Nou, ik heb het sindsdien niet meer aangehad dusquote:
Ach, ik nog nooitquote:Op zondag 25 juli 2010 22:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, ik heb het sindsdien niet meer aangehad dus
Met Lushquote:
Je bent afgekickt?quote:Op zondag 25 juli 2010 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga het bad vol laten lopen![]()
RCT schiet niet echt op
quote:
Zeg, het is toch niet zo dat we allemaal foto's van onszelf in lingerie posten ofzoquote:Op zondag 25 juli 2010 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Verdomme wat een spamsletten zijn jullie zeg
Ik vind het heerlijk als je zo vies tegen me praat, ga door.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
De snelheid is er nu een beetje uit, hoor.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Vrouwen over lingerie, dan heb je dat.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik houd je niet tegen.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeg, het is toch niet zo dat we allemaal foto's van onszelf in lingerie posten ofzo
En dan mij aangeven zekerquote:
Potverdriedubbeltjes.quote:
De eerste zal wel simpel zijnquote:Op zondag 25 juli 2010 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat niet
Maar heb nog maar 1 uitdaging uitgespeeld, ben nu met de tweede bezig
Ah, mooiquote:Op zondag 25 juli 2010 22:21 schreef Socios het volgende:
[..]
De snelheid is er nu een beetje uit, hoor.
Je denkt toch niet echt dat ik dat doe hequote:
D. De lingerielurker.quote:
Nou ja, zonder hoofd toch?quote:Op zondag 25 juli 2010 22:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je denkt toch niet echt dat ik dat doe he
quote:
Goeie topicsamenvattingquote:Op zondag 25 juli 2010 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zag een tena-lady, en Benny met z'n emmer. Da's alles
Zelfs dan nietquote:
Je mag niet kijken, noch meedoenquote:
Marskramer.... opgelost, slotjequote:Op zondag 25 juli 2010 22:21 schreef Torrio het volgende:
[..]
Benny waar koop je die pet? Wil er ook zo 1
Twee keer jammer.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zelfs dan niet![]()
[..]
Je mag niet kijken, noch meedoen
Wat voor aflevering?quote:Op zondag 25 juli 2010 22:25 schreef Crazy-M het volgende:
Ik ben er weer
Wat een aflevering
Hier nog iets gemist ?
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zag een tena-lady, en Benny met z'n emmer. Da's alles
quote:
Dan ga ik eens boven kijken wat de vrouw aan heeft. Al dat ge-eseks.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zelfs dan niet![]()
[..]
Je mag niet kijken, noch meedoen
Ik hou van die kerel.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:27 schreef iBenny het volgende:
Filemon verdient een standbeeld
Wat een held
Flashpoint.quote:
Dank uquote:
en dit....
[..]
Ik vind jou grappigquote:Op zondag 25 juli 2010 22:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk als je zo vies tegen me praat, ga door.
Filemon is gewoon een van de weinig die nog 'echt' isquote:Op zondag 25 juli 2010 22:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik hou van die kerel.Siewosie heel de S&S crew over de jaren.
Ja hem heb ik nooit wat aangevonden. Saaie man, geen persoonlijkheid. Zijn naamgenoot maar met een andere achternaam Robert den Brink vond ik wel altijd goedquote:Op zondag 25 juli 2010 22:29 schreef D. het volgende:
Even iets heel anders: Robert ten Brenk mag inmiddels ook wel met pensioen
Trustenquote:Op zondag 25 juli 2010 22:30 schreef Pheno het volgende:
Welterusten allen, veel plezier nog dez eavond/nacht. Mijn wekker gaat weer om 5 uur.
Trusten lieverd.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:30 schreef Pheno het volgende:
Welterusten allen, veel plezier nog dez eavond/nacht. Mijn wekker gaat weer om 5 uur.
ik ga ook maar is.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:30 schreef Pheno het volgende:
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:30 schreef Pheno het volgende:
Robert ten Brink danquote:Op zondag 25 juli 2010 22:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja hem heb ik nooit wat aangevonden. Saaie man, geen persoonlijkheid. Zijn naamgenoot maar met een andere achternaam Robert den Brink vond ik wel altijd goed
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ga ook maar is.
Morgen 4:45 de wekker
O, dan mag ie bij jou in de tuin. Zo'n held vind ik het niet.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:27 schreef iBenny het volgende:
Filemon verdient een standbeeld
Wat een held
Is dit nu een wedstrijdje wiens wekker het eerst gaat? Ik zet namelijk geen wekker en slaap uit.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ga ook maar is.
Morgen 4:45 de wekker
Weet niet...quote:Op zondag 25 juli 2010 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom Robert met pensioen? Zo oud issie toch nog niet?
Die laatste ken ik nietquote:Op zondag 25 juli 2010 22:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja hem heb ik nooit wat aangevonden. Saaie man, geen persoonlijkheid. Zijn naamgenoot maar met een andere achternaam Robert den Brink vond ik wel altijd goed
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:30 schreef Pheno het volgende:
Goedenacht.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:30 schreef Pheno het volgende:
waar ben je heen geweest?quote:Op zondag 25 juli 2010 22:31 schreef PatriQue89 het volgende:
OHHHH, weer thuis(wat handig het circustheater om de hoek) \
Het was ZOOOOOOO vet![]()
ik wil nog een keer, en nog een keer
Het was het geld dubbel en dwars waard!
En EN En ., ik ging ff groupie doenIk zat bij de uitgang, dus ging snel naar de singeertafel, stond vooraan
![]()
Cd laten signeren, en het boekje wat in de CD zit.
Marietje nog even gecomplimenteerd (het was de nepperd! haha, maar wat deed ze het goed, voor een eerste keer, (het was d'r eerste keer!))
Ik: Het was je eerst keer vandaag toch?
Marietje: Jaahaa
Ik: Echt, super gedaan!
Marietje: Dankje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En Het Decor, jeetje, wat mooi
* PatriQue89 heeft adrenaline
Ook goed... ik vind 'm echt geniaalquote:Op zondag 25 juli 2010 22:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
O, dan mag ie bij jou in de tuin. Zo'n held vind ik het niet.
Jahquote:Op zondag 25 juli 2010 22:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is dit nu een wedstrijdje wiens wekker het eerst gaat? Ik zet namelijk geen wekker en slaap uit.
Het gaat ook niet om de leeftijd, het gaat erom dat zijn tv-tijd wel verstreken isquote:Op zondag 25 juli 2010 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom Robert met pensioen? Zo oud issie toch nog niet?
Jij kunt het verzinnen.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:32 schreef Bellatrix het volgende:
Als mijn nichtje een kind heeft, wat is dat dan in relatie tot mij? Hoe noem je dat?
Ik join jou.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zet namelijk geen wekker en slaap uit.
Achternichtjequote:Op zondag 25 juli 2010 22:32 schreef Bellatrix het volgende:
Als mijn nichtje een kind heeft, wat is dat dan in relatie tot mij? Hoe noem je dat?
achternichtjequote:Op zondag 25 juli 2010 22:32 schreef Bellatrix het volgende:
Als ik mezelf om half 5 kom melden hierzo... wat win ik dan?quote:Op zondag 25 juli 2010 22:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jah
wie biedt eerder ?
maar voor mij de laatste week, dan 3 weken vakantie
quote:
Oké.quote:
Eerst nog even genieten van de gedachte dat we allebei uitslapen.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je nou ook eens in mijn bed komt liggen,.
quote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Eerst nog even genieten van de gedachte dat we allebei uitslapen.
Stap voor stap.
Die jongen lijkt echt wel op een jongen.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:35 schreef iBenny het volgende:
die shemales daarzo... dat is gewoon nauwelijks van echt te onderscheiden
Hoe was het?quote:
Jouw bril is beslagen denk ikquote:Op zondag 25 juli 2010 22:35 schreef iBenny het volgende:
die shemales daarzo... dat is gewoon nauwelijks van echt te onderscheiden
Daar kom je nu te laat mee, mannetje.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, tuurlijk rijd ik het liefst naar je toe en sluip ik via je raam naar binnen.
Doe dan iets enthousiaster als ze het aanbiedt!quote:Op zondag 25 juli 2010 22:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, tuurlijk rijd ik het liefst naar je toe en sluip ik via je raam naar binnen.
Ik verkloot het altijd.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar kom je nu te laat mee, mannetje.
jaja, als je in de broek, rok, oid. kijkt dan valt het wel te ontdekken...quote:
Ik ben zo dom ook, hè.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Doe dan iets enthousiaster als ze het aanbiedt!
Laten we het op onwetend houdenquote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
jaja, als je in de broek, rok, oid. kijkt dan valt het wel te ontdekken...![]()
Maar als je ze zo zag lopen... sommige zouden echt vrouwen kunnen zijn
Behoorlijk jaquote:
Echt heeeeeel leukquote:
Kittykat chillquote:Op zondag 25 juli 2010 22:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Echt heeeeeel leuk![]()
en mooi
![]()
en grappig!
![]()
.. en
Oh... adrenaline![]()
Op den duur ging die op het plafond tappen.. hoe vet!
Ik zou ook wel eens een musical willen zien, klinkt echt wel impressive.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Echt heeeeeel leuk![]()
en mooi
![]()
en grappig!
![]()
.. en
Oh... adrenaline![]()
Op den duur ging die op het plafond tappen.. hoe vet!
quote:
Ik wel!!!!quote:Op zondag 25 juli 2010 22:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik wil ook....
maar niemand wil mee
Mannen, allemaal een grote mond maar als het er op aan komtquote:Op zondag 25 juli 2010 22:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik zie Myr er ook wel voor aan om het aan te bieden omdat ze toch wel weet dat ie er niet serieus op in gaat in eerste instantie
Lijkt me ook gaaf.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik wil ook....
maar niemand wil mee
Dan ga je mee met mij en C_A !quote:Op zondag 25 juli 2010 22:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zou ook wel eens een musical willen zien, klinkt echt wel impressive.
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik wel!!!!![]()
![]()
... het was wel duur.. maar god.. ook al was het het dubbele dan wat ik nu betaald heb, het is het waard!
Musical-meetquote:
Haha, zij slimme meid, ja.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:39 schreef tombolafan het volgende:
Ik zie Myr er ook wel voor aan om het aan te bieden omdat ze toch wel weet dat ie er niet serieus op in gaat in eerste instantie
Plan.quote:
Is dat zo? Hoe heb je dat zelf ervaren?quote:Op zondag 25 juli 2010 22:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Mannen, allemaal een grote mond maar als het er op aan komt
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat ja.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Mannen, allemaal een grote mond maar als het er op aan komt
Da's gemeenquote:Op zondag 25 juli 2010 22:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Slimme meid en domme man...quote:
Ja geeft niet maken we wel goedquote:Op zondag 25 juli 2010 22:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
en nu ben ik niet bij jou geweestAls je uberhaupt kon
Hij is nu mijn exquote:Op zondag 25 juli 2010 22:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Is dat zo? Hoe heb je dat zelf ervaren?
Die zie ik ook al maanden.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Slimme meid en domme man...
Ik zie een match
Kal en ik hebben eerder al vastgesteld dat mannen die hard roepen dat ze goed kunnen beffen dat vaak niet kunnenquote:Op zondag 25 juli 2010 22:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Is dat zo? Hoe heb je dat zelf ervaren?
quote:
Al maandenquote:
Ja maar dus je bent gebeft door zo'n man en Kally ook.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kal en ik hebben eerder al vastgesteld dat mannen die hard roepen dat ze goed kunnen beffen dat vaak niet kunnen![]()
Vandaar
En jongens die 27 meisjes in een week hebben maar nog steeds niet kunnen zoenen.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kal en ik hebben eerder al vastgesteld dat mannen die hard roepen dat ze goed kunnen beffen dat vaak niet kunnen![]()
Vandaar
Ohw okey.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vandaar
En dan vooral roepen over zichzelf, ik kan likken als Lassie, yeah right alsof ik Lassie tussen mijn benen wilquote:Op zondag 25 juli 2010 22:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vandaar
Die wíl je toch ook niet?quote:Op zondag 25 juli 2010 22:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
En jongens die 27 meisjes in een week hebben maar nog steeds niet kunnen zoenen.
Dat is raar ja.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
En jongens die 27 meisjes in een week hebben maar nog steeds niet kunnen zoenen.
Ohw, standaard opmerkingen inderdaad.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:43 schreef Kally het volgende:
[..]
En dan vooral roepen over zichzelf, ik kan likken als Lassie, yeah right alsof ik Lassie tussen mijn benen wil
Goed zoenen is een mustquote:Op zondag 25 juli 2010 22:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Getverdemme, dit kan ik als visueel ingesteld persoon niet aan.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:43 schreef Kally het volgende:
[..]
En dan vooral roepen over zichzelf, ik kan likken als Lassie, yeah right alsof ik Lassie tussen mijn benen wil
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja maar dus je bent gebeft door zo'n man en Kally ook.
Ja, die ookquote:Op zondag 25 juli 2010 22:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dan koop je wel een colliequote:Op zondag 25 juli 2010 22:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik lik je naar het plafondquote:Op zondag 25 juli 2010 22:44 schreef Socios het volgende:
[..]
Ohw, standaard opmerkingen inderdaad.![]()
Of "ik lik je naar het plafond"
Als ie eruit ziet als Affelay, wie weet wat ik dan allemaal doe.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |