jaja, als je in de broek, rok, oid. kijkt dan valt het wel te ontdekken...quote:
Ik ben zo dom ook, hè.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Doe dan iets enthousiaster als ze het aanbiedt!
Laten we het op onwetend houdenquote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
jaja, als je in de broek, rok, oid. kijkt dan valt het wel te ontdekken...![]()
Maar als je ze zo zag lopen... sommige zouden echt vrouwen kunnen zijn
Behoorlijk jaquote:
Echt heeeeeel leukquote:
Kittykat chillquote:Op zondag 25 juli 2010 22:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Echt heeeeeel leuk![]()
en mooi
![]()
en grappig!
![]()
.. en
Oh... adrenaline![]()
Op den duur ging die op het plafond tappen.. hoe vet!
Ik zou ook wel eens een musical willen zien, klinkt echt wel impressive.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Echt heeeeeel leuk![]()
en mooi
![]()
en grappig!
![]()
.. en
Oh... adrenaline![]()
Op den duur ging die op het plafond tappen.. hoe vet!
quote:
Ik wel!!!!quote:Op zondag 25 juli 2010 22:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik wil ook....
maar niemand wil mee
Mannen, allemaal een grote mond maar als het er op aan komtquote:Op zondag 25 juli 2010 22:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik zie Myr er ook wel voor aan om het aan te bieden omdat ze toch wel weet dat ie er niet serieus op in gaat in eerste instantie
Lijkt me ook gaaf.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik wil ook....
maar niemand wil mee
Dan ga je mee met mij en C_A !quote:Op zondag 25 juli 2010 22:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zou ook wel eens een musical willen zien, klinkt echt wel impressive.
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik wel!!!!![]()
![]()
... het was wel duur.. maar god.. ook al was het het dubbele dan wat ik nu betaald heb, het is het waard!
Musical-meetquote:
Haha, zij slimme meid, ja.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:39 schreef tombolafan het volgende:
Ik zie Myr er ook wel voor aan om het aan te bieden omdat ze toch wel weet dat ie er niet serieus op in gaat in eerste instantie
Plan.quote:
Is dat zo? Hoe heb je dat zelf ervaren?quote:Op zondag 25 juli 2010 22:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Mannen, allemaal een grote mond maar als het er op aan komt
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat ja.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Mannen, allemaal een grote mond maar als het er op aan komt
Da's gemeenquote:Op zondag 25 juli 2010 22:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |