Ik join jou.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zet namelijk geen wekker en slaap uit.
Achternichtjequote:Op zondag 25 juli 2010 22:32 schreef Bellatrix het volgende:
Als mijn nichtje een kind heeft, wat is dat dan in relatie tot mij? Hoe noem je dat?
achternichtjequote:Op zondag 25 juli 2010 22:32 schreef Bellatrix het volgende:
Als mijn nichtje een kind heeft, wat is dat dan in relatie tot mij? Hoe noem je dat?
Als ik mezelf om half 5 kom melden hierzo... wat win ik dan?quote:Op zondag 25 juli 2010 22:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jah
wie biedt eerder ?
maar voor mij de laatste week, dan 3 weken vakantie
quote:
Oké.quote:
Eerst nog even genieten van de gedachte dat we allebei uitslapen.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je nou ook eens in mijn bed komt liggen,.
quote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Eerst nog even genieten van de gedachte dat we allebei uitslapen.
Stap voor stap.
Die jongen lijkt echt wel op een jongen.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:35 schreef iBenny het volgende:
die shemales daarzo... dat is gewoon nauwelijks van echt te onderscheiden
Hoe was het?quote:
Jouw bril is beslagen denk ikquote:Op zondag 25 juli 2010 22:35 schreef iBenny het volgende:
die shemales daarzo... dat is gewoon nauwelijks van echt te onderscheiden
Daar kom je nu te laat mee, mannetje.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, tuurlijk rijd ik het liefst naar je toe en sluip ik via je raam naar binnen.
Doe dan iets enthousiaster als ze het aanbiedt!quote:Op zondag 25 juli 2010 22:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, tuurlijk rijd ik het liefst naar je toe en sluip ik via je raam naar binnen.
Ik verkloot het altijd.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar kom je nu te laat mee, mannetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |