En ook niet ff zwaaien in je fobo he, die TAL-ersquote:
Ik fiets me al rot (vandaag 20 km door Nijmegen even de weg zoeken met mijn vrouw, ze moet deze week ergens heen voor het eerst). Naast 3x spinning. En nog heb ik het idee dat ik dik ben . Oh wacht, dat ben ik ookquote:
Een andere vriendin van me was ook stevig/dik en ging heel snel heel veel afvallen. Ze is nog steeds op dat gewicht maar ziet er, 15 jaar later, best fragiel uit. Niet mager of zo, maar gewoon een stuk minder gezond dan vroeger.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik snap het wel
Hier is het heel wisselendDe een vindt beter staan zo en de ander vindt dat ik er ongezond uitzie en vraagt of het wel goed gaat
quote:Op zondag 25 juli 2010 21:45 schreef Torrio het volgende:
[..]
Is dat dat programma met die Amerikaanse dude?
Ik niet, wel weer wat strakkerquote:Op zondag 25 juli 2010 21:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik wil ook weer een maatje afvallen.
Het gaat niet snel maar het gaat over van die cosmogirl dingen. En aangezien ik liever de Revu lees.quote:
Ik vreet gewoon te veel en te onregelmatig.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik fiets me al rot (vandaag 20 km door Nijmegen even de weg zoeken met mijn vrouw, ze moet deze week ergens heen voor het eerst). Naast 3x spinning. En nog heb ik het idee dat ik dik ben . Oh wacht, dat ben ik ook
Maar hell, als ik me maar goed voel.
Ik zeg bijna nooit iets in een fobo als ik gluur. Daarom heet het ook gluren.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
En ook niet ff zwaaien in je fobo he, die TAL-ers
Wel gluren, maar zwaaien ho maar!
Hij doet zelf ook niet aan zwaaien andersquote:Op zondag 25 juli 2010 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
En ook niet ff zwaaien in je fobo he, die TAL-ers
Wel gluren, maar zwaaien ho maar!
Echt waar?quote:Op zondag 25 juli 2010 21:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
![]()
Ik word meestal al afgewezen, krijg niet de kans gedumpt te worden
Ik ookquote:Op zondag 25 juli 2010 21:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het gaat niet snel maar het gaat over van die cosmogirl dingen. En aangezien ik liever de Revu lees.
Srsly?quote:Op zondag 25 juli 2010 21:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
![]()
quote:
Je zou zelfsquote:
JortKquote:
Ook kut...quote:Op zondag 25 juli 2010 21:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
![]()
Ik ben zo weer weg, dan neem ik die Fransmannen weer mee, heb je daar geen last meer vanquote:Op zondag 25 juli 2010 21:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het gaat niet snel maar het gaat over van die cosmogirl dingen. En aangezien ik liever de Revu lees.
Ik heb 1000 foto's van mezelf. En daar vind ik er ongeveer 5 wel mooi van. Dus mijn foto's liegen.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Srsly?
Je bent een beauty, afgaande op je fobo
Hoe is het gisteren met die pizza afgelopen dan?quote:Op zondag 25 juli 2010 21:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vreet gewoon te veel en te onregelmatig.
Jij bent verstandigquote:Op zondag 25 juli 2010 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment alleen aan het mee lezen
Idd!quote:Op zondag 25 juli 2010 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Srsly?
Je bent een beauty, afgaande op je fobo
Die hebben toch al de leeftijd om dood te gaan.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben zo weer weg, dan neem ik die Fransmannen weer mee, heb je daar geen last meer van
Die durfde ik niet te bestellen.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:49 schreef Socios het volgende:
[..]
Hoe is het gisteren met die pizza afgelopen dan?
Does niet zo jaloersquote:Op zondag 25 juli 2010 21:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je zou zelfsposten als Kally zou zeggen dat ze net met haar gezicht in een hondendrol is gevallen.
Nee, het ligt niet jou maar aan benny.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben zo weer weg, dan neem ik die Fransmannen weer mee, heb je daar geen last meer van
Lol, ik ook niet. Wat maakt het uit. Al die ´Anonieme_Fokker´´s ook.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zeg bijna nooit iets in een fobo als ik gluur. Daarom heet het ook gluren.
Das een leuke combiquote:Op zondag 25 juli 2010 21:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Idd!
En Socios was haar aan t versieren dit weekend
quote:Op zondag 25 juli 2010 21:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je zou zelfsposten als Kally zou zeggen dat ze net met haar gezicht in een hondendrol is gevallen.
Bedankt, twee zijn er van mijn leeftijd.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die hebben toch al de leeftijd om dood te gaan.
Jaloezie.quote:
Dat heeft iedereen tochquote:Op zondag 25 juli 2010 21:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb 1000 foto's van mezelf. En daar vind ik er ongeveer 5 wel mooi van. Dus mijn foto's liegen.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!quote:Op zondag 25 juli 2010 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:
Ik ook hoor.quote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 21:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij doet zelf ook niet aan zwaaien anders
Pheno is ouder dan jij hoorquote:Op zondag 25 juli 2010 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Bedankt, twee zijn er van mijn leeftijd.
ja, ik ben nu officieel pooier van Bella.quote:
Da's wel een beetje herkenbaarquote:Op zondag 25 juli 2010 21:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb 1000 foto's van mezelf. En daar vind ik er ongeveer 5 wel mooi van. Dus mijn foto's liegen.
En ik zou ze nog doen. Niets ouds aan.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Bedankt, twee zijn er van mijn leeftijd.
Jij ookquote:Op zondag 25 juli 2010 21:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Flikker op. Jij bent een lekker wijf.
Ik zeg niks.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
![]()
Maar die zit er klaarblijkelijk niet mee dat ie 'de leeftijd heeft om dood te gaan'quote:
Ik heb 100% zeker geen 1000 foto's van mezelf. Die 5 zou wel eens kloppenquote:
Jij ook zeg, maar ik sta wel altijd kut op foto'squote:Op zondag 25 juli 2010 21:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Flikker op. Jij bent een lekker wijf.
Het enige waar ik nu mee zit is een glas roosvicee.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar die zit er klaarblijkelijk niet mee dat ie 'de leeftijd heeft om dood te gaan'
Ik zou Greys ook doen was ik een man!quote:Op zondag 25 juli 2010 21:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
En ik zou ze nog doen. Niets ouds aan.
quote:
Plaats die dan in KPD.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij ook zeg, maar ik sta wel altijd kut op foto's
Als jij nog knapper bent in het eng als op foto's word ik echt bang.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij ook zeg, maar ik sta wel altijd kut op foto's
Alleen onder strikte arbeidsvoorwaarden, DP is oké, rimmen = dimmen.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, ik ben nu officieel pooier van Bella.
Gisteren was ik een camera aan het kopen. Cameraverkoperjongen ging de functies van de camera aan me laten zien. Liet hij zien hoe 'n portret er uit ziet met de juiste instellingen, stond ik daar midden in de Saturn, flits, klik, klik, ik schaamde me kapot want ik sta op geeneen foto leuk. Pasfoto's? Bin Laden komt sympathieker over. Spontane vakantiekiekjes? Ik lijk op m'n hamster.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee joh, blijf...quote:Op zondag 25 juli 2010 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja heuj nu zijn we nieuwsgierig!quote:
Top!quote:Op zondag 25 juli 2010 21:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Alleen onder strikte arbeidsvoorwaarden, DP is oké, rimmen = dimmen.
Ja als het ook maar over Tena ladies gaat.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ik praat ook alleen over cosmodingen
Wrom heb je dat niet gevraagdquote:Op zondag 25 juli 2010 21:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Gisteren was ik een camera aan het kopen. Cameraverkoperjongen ging de functies van de camera aan me laten zien. Liet hij zien hoe 'n portret er uit ziet met de juiste instellingen, stond ik daar midden in de Saturn, flits, klik, klik, ik schaamde me kapot want ik sta op geeneen foto leuk. Pasfoto's? Bin Laden komt sympathieker over. Spontane vakantiekiekjes? Ik lijk op m'n hamster.
Dit waren gewoon leuke foto's! Die onverwachte Saturnfoto's! Damn, ik wilde ze hebben.
Dan doen we hier allemaal .quote:Op zondag 25 juli 2010 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben niet knapquote:Op zondag 25 juli 2010 21:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als jij nog knapper bent in het eng als op foto's word ik echt bang.
En vrouwen happen zo tofquote:Op zondag 25 juli 2010 21:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
En ik zou ze nog doen. Niets ouds aan.
Seriously? Onverwachts sta ik er kut op.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Gisteren was ik een camera aan het kopen. Cameraverkoperjongen ging de functies van de camera aan me laten zien. Liet hij zien hoe 'n portret er uit ziet met de juiste instellingen, stond ik daar midden in de Saturn, flits, klik, klik, ik schaamde me kapot want ik sta op geeneen foto leuk. Pasfoto's? Bin Laden komt sympathieker over. Spontane vakantiekiekjes? Ik lijk op m'n hamster.
Dit waren gewoon leuke foto's! Die onverwachte Saturnfoto's! Damn, ik wilde ze hebben.
Mijn hoofd staat heul niet in mijn fobo!quote:
Mijn fobo is heul tof.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:54 schreef Torrio het volgende:
Dusse, dit is het niet-fotogenieke clubje?Geen wonder dat ik me thuis voel.
Ik zei bij voorbaat "Als je ze maar meteen delete!!!EINS!!!"quote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihi dan gaat het over het lijfquote:Op zondag 25 juli 2010 21:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mijn hoofd staat heul niet in mijn fobo!
quote:Op zondag 25 juli 2010 21:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zei bij voorbaat "Als je ze maar meteen delete!!!EINS!!!"
Dus dat deed hij dan. Ik was stellig in mijn voorwaarde om foto's van me te mogen maken.
Verkapte ''ik-zeg-dat-ik-niet-knap-ben-maar-eigenlijk-ben-ik-dat-wel-want-ja-duh post.quote:
Waarom niet? Volgens mij heb jij een prachtig lichaam.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:54 schreef Myraela het volgende:
En nooit met mijn lichaam erop. Die maak ik gewoon niet eens.
*Gaat klikkenquote:
Ik juist alleen van mn lichaam, dat is nog wel te doen op foto's... Mn hoofd niet, ik plak gewoon nietquote:Op zondag 25 juli 2010 21:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Seriously? Onverwachts sta ik er kut op.Ik poseer als een gek. Vind een houding waar ik een beetje okay op kijk en schiet er dan 10 achter elkaar waarbij ik telkens een heel klein beetje beweeg. En dan zit er soms 1tje tussen.
![]()
En nooit met mijn lichaam erop. Die maak ik gewoon niet eens.
Eensquote:Op zondag 25 juli 2010 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind jou wel een knappe vrouw
Maar Myraela ook
Jij verwachtte:quote:Op zondag 25 juli 2010 21:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik verwachtte een ander antwoord.
Maar deze voldoet ook.
Magdaaaaaa??quote:Op zondag 25 juli 2010 21:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik verwachtte een ander antwoord.
Maar deze voldoet ook.
Ik ga weg he je weet hetquote:Op zondag 25 juli 2010 21:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Verkapte ''ik-zeg-dat-ik-niet-knap-ben-maar-eigenlijk-ben-ik-dat-wel-want-ja-duh post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |