Nee, maar het had in een spoiler gemogen.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:29 schreef Cee het volgende:
Olivier Bierhoff! Die vind ik wel wat hebben.
Zei ik dat hardop?
LANDVERRADER!quote:Op zondag 25 juli 2010 21:29 schreef Cee het volgende:
Zei ik dat hardop?
dieee....?quote:Op zondag 25 juli 2010 21:29 schreef Cee het volgende:
Zei ik dat hardop?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O ik heb er al een. Sebastian Koch.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:29 schreef Cee het volgende:
Zei ik dat hardop?
quote:Op zondag 25 juli 2010 21:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
dieee....?Oh, die heeft leuke oogjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik vind het best zielig eigenlijkquote:Op zondag 25 juli 2010 21:32 schreef Pheno het volgende:
Op je 14de dun willen zijn om de jongens. Meid. ga een big mac eten.
Ja dat snap ik ook niet. Paar jaar geleden wel.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:32 schreef Pheno het volgende:
Op je 14de dun willen zijn om de jongens. Meid. ga een big mac eten.
quote:
Het is ook zielig. Totaal verkeerd beeld van d'rzelf en de omgeving.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het best zielig eigenlijk
ze is wel schattig eigenlijk
quote:
Oiquote:
Interessant verhaal net he, met die gang en die weerspiegeling.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is ook zielig. Totaal verkeerd beeld van d'rzelf en de omgeving.
je hoort zo veel rare dingen als je met dat soort mensen praat.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Interessant verhaal net he, met die gang en die weerspiegeling.
Toen ze dacht dat het een ander was vond ze haar dun, toen bleek dat ze het zelf was vond ze haar dik.
Hahaha.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:36 schreef Cee het volgende:
Hoi Sooc. Leuk he, net hier bij TAL en nu geef ik 'm al een koosnaampje.
Koos Socios. Die is ook leuk! Hoi Koos Socios!
Ik heb echt veel contact gehad met anorecten. En het is echt.. apart.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
je hoort zo veel rare dingen als je met dat soort mensen praat.
Ik vind het ook raar. Ze weten dat het niet goed is, ze weten dat ze niet dik zijn en tóch blijven ze het tegendeel doen en denken. Raar, hoe dat kan.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Toen ze dacht dat het een ander was vond ze haar dun, toen bleek dat ze het zelf was vond ze haar dik.
Maar dat kan ik me wel voorstellen eigenlijkquote:Op zondag 25 juli 2010 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
It's all in the brain.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het ook raar. Ze weten dat het niet goed is, ze weten dat ze niet dik zijn en tóch blijven ze het tegendeel doen en denken. Raar, hoe dat kan.
quote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 21:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is ook zielig. Totaal verkeerd beeld van d'rzelf en de omgeving.
Hetzelfde met drugs.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het ook raar. Ze weten dat het niet goed is, ze weten dat ze niet dik zijn en tóch blijven ze het tegendeel doen en denken. Raar, hoe dat kan.
Dat is vrouw eigenquote:Op zondag 25 juli 2010 21:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar dat kan ik me wel voorstellen eigenlijkHet gaat om je zelfbeeld.
Ik weeg nu 10 kilo lichter dan toen ik op mn zwaarst was, en het grootste deel daarvan ben ik "kwijtgeraakt" in de afgelopen maanden. Heel veel mensen zien dat ik lichter ben (zelfs een neef van me van wie ik het nooit had gedacht), maar ik vind zelf dat ik er niet heel anders uitzie ofzo...
Slaap lekker!quote:Op zondag 25 juli 2010 21:38 schreef Bos81 het volgende:
Poging tot slapen gaan doen, hopelijk voel ik me morgen weer wat beter dan nu..
Trusten.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:38 schreef Bos81 het volgende:
En hoe is het nou vergeleken met gisteren? (Sorry als je dat al verteld hebt, kom net thuis.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:38 schreef Bos81 het volgende:
quote:Op zondag 25 juli 2010 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hier ging het over de Beste Zangers van Nederland
Ik hoop het ook Bosquote:Op zondag 25 juli 2010 21:38 schreef Bos81 het volgende:
Ik merk het juist alleen doordat al mn zomerkleren niet meer passenquote:Op zondag 25 juli 2010 21:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is vrouw eigenAls ze gaan vragen of die broek wel past of niet is het oppassen geblazen.
Vast wel, slapen doet goed.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:38 schreef Bos81 het volgende:
Verkeerd gewassenquote:Op zondag 25 juli 2010 21:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik merk het juist alleen doordat al mn zomerkleren niet meer passen
Socios is shyquote:
Als ik vraag of ik een dikke kont heb in een broek, zegt Heer G altijd 'Nee, het is je reet die je reet dik maakt, niet die broek'.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is vrouw eigenAls ze gaan vragen of die broek wel past of niet is het oppassen geblazen.
quote:
quote:
Zoww dat is aardigquote:Op zondag 25 juli 2010 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik vraag of ik een dikke kont heb in een broek, zegt Heer G altijd 'Nee, het is je reet die je reet dik maakt, niet die broek'.
En ik heb niet eens een dikke kont
quote:
Oh dacht dat ze te strak gingen zittenquote:Op zondag 25 juli 2010 21:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, verkeerd gewassen zodat ik nu al mn broeken uit kan trekken zonder knoop/rits open te doen?
Nee schat, ik ben juist afgevallen en alles is nu dus te groot
quote:
Piep nietquote:Op zondag 25 juli 2010 21:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik merk het juist alleen doordat al mn zomerkleren niet meer passen
Ik had allemaal nieuwe broeken gekocht. En nu pas ik er weer niet meer in.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, verkeerd gewassen zodat ik nu al mn broeken uit kan trekken zonder knoop/rits open te doen?
Dat is mijn antwoord.quote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik vraag of ik een dikke kont heb in een broek, zegt Heer G altijd 'Nee, het is je reet die je reet dik maakt, niet die broek'.
En ik heb niet eens een dikke kont
Oh ik moet mijn vorige post even schrappen zie ikquote:Op zondag 25 juli 2010 21:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Een van m'n beste vriendinnen is in de afgelopen 3 jaar 35 kilo afgevallen. Helemaal fantastisch, en ze ziet er ook super uit, maar dat zegt dus iedereen tegen haar die haar al lang niet heeft gezien: "wat zie je er goed uit!". Daardoor is ze zich rot gaan voelen omdat ze er dus van overtuigd ging raken dat ze dus 25 jaar lang er niet goed uit heeft gezien.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar dat kan ik me wel voorstellen eigenlijkHet gaat om je zelfbeeld.
Ik weeg nu 10 kilo lichter dan toen ik op mn zwaarst was, en het grootste deel daarvan ben ik "kwijtgeraakt" in de afgelopen maanden. Heel veel mensen zien dat ik lichter ben (zelfs een neef van me van wie ik het nooit had gedacht), maar ik vind zelf dat ik er niet heel anders uitzie ofzo...
Zullen we samen giechelen op die meet?quote:
En op m´n binnentuin en bezoekkat.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
He, afgaande op de foto's in je fobo tenminste he
quote:Op zondag 25 juli 2010 21:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, jij hebt zeker geen dikke kont
*Filmpje met groene broek zoeken gaat*
Ik zeg net dat ik 10 kilo LICHTER benquote:
quote:
Greys is Nostradamus?quote:Op zondag 25 juli 2010 21:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, jij hebt zeker geen dikke kont
*Filmpje met groene broek zoeken gaat*
quote:Op zondag 25 juli 2010 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
He, afgaande op de foto's in je fobo tenminste he
Je reed een tunnel in, ik verstond je niet.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik 10 kilo LICHTER ben
[..]
Ik had in februari alvast wat nieuwe zomerkleren gekocht
quote:
Dat ruik ik.quote:
Ja maar je kon ook een engerd zijn met een binnentuin en bezoekkatquote:
Nee, ik snap het welquote:Op zondag 25 juli 2010 21:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Een van m'n beste vriendinnen is in de afgelopen 3 jaar 35 kilo afgevallen. Helemaal fantastisch, en ze ziet er ook super uit, maar dat zegt dus iedereen tegen haar die haar al lang niet heeft gezien: "wat zie je er goed uit!". Daardoor is ze zich rot gaan voelen omdat ze er dus van overtuigd ging raken dat ze dus 25 jaar lang er niet goed uit heeft gezien.
Ook weet ze dat ze nu totaal anders eruit ziet maar aangezien ze niet 24 uur per dag in de spiegel kijkt, vergeet ze dat soms nog en in haar hoofd is ze dus nog dik. Het doet rare dingen met 'r, het gaat goed met haar, maar het is echt een langdurig proces dat ze aan het meemaken is om haar nieuwe lijf en de reacties van haar omgeving op haar uiterlijk een beetje in een juist perspectief te kunnen plaatsen en er geen rare conclusies uit te trekken.
Oeps, vaag verhaal. Ga maar weer domme oneliners doen, Cee.
Weettoch.quote:
Nee, want die stond hem goed, die strakke groene broekquote:
Hihi mijn Mr heeft geleerd de waarheid soms te laten rusten.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar wel wáár!
Het ligt niet aan de broek, het ligt aan de kont die er in zit.
Is niet vaag, maar duidelijk. Best een heftig proces eigenlijk.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:42 schreef Cee het volgende:
Oeps, vaag verhaal. Ga maar weer domme oneliners doen, Cee.
Haha, thanks.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar je kon ook een engerd zijn met een binnentuin en bezoekkat
Maar je bent cute, heus
quote:
Dat weet ik, dat je dat vindt (vind ik nietquote:Op zondag 25 juli 2010 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Waag het niet!
Daar vind ik mezelf wel huuuuuuge namelijk
Ik wil ook weer een maatje afvallen.quote:
*zak chips weglegt.quote:
Verliefd wordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |