Dit iddquote:Op zondag 25 juli 2010 21:00 schreef Cee het volgende:
Wat is dit voor een afschuwelijke huishoudbeurstupperwareliftmuziekversie!!!!
Jij moet echt eens voor mij koken, volgens mij kan je dat echt goed.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:01 schreef Pheno het volgende:
@Myr: ik kan wel lekker Japans eten makenAls ik zelf lekker was had ik wel een fobo
Bruel had toch ook al orenquote:Op zondag 25 juli 2010 21:02 schreef Cee het volgende:
Wie is die fransoos met die lieve oortjes Myr?
quote:Op zondag 25 juli 2010 21:02 schreef Bellatrix het volgende:
Ik denk dat ik wel recht doe aan Bos met deze TT.
Welke zijn de lieve oortjes? Geile stem heeft grote oren. Dan heb je opa en dan heb je de mijne met tof haar.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:02 schreef Cee het volgende:
Wie is die fransoos met die lieve oortjes Myr?
Ik leef nog.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij moet echt eens voor mij koken, volgens mij kan je dat echt goed.
Neequote:Op zondag 25 juli 2010 21:04 schreef Torrio het volgende:
Alle vrouwen een teiltje onder hun stoel liggen?
Samen wel, apart wil ik 2/3e opvreten.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:05 schreef Greys het volgende:
Die eerste geile Fransoos met die oren en die hese stem is Garou.
En ze hebben alledrie samen in Notre Dame de Paris de musical gezeten
Schattig zijn ze samen he?
Wat een man idd.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Frans Duijts roeleerde he. Wat een onderkin.
En ze zijn niet eens écht mooi ofzo.quote:
en tena lady voor de eerste golf.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:04 schreef Torrio het volgende:
Alle vrouwen een teiltje onder hun stoel liggen?
Welke zender?quote:Op zondag 25 juli 2010 21:10 schreef Pheno het volgende:
Ah, straks een anorexia docu. En wij eten hier Doritos :")
Volgens mij eet ik voor het eerst dit jaar chipsquote:Op zondag 25 juli 2010 21:12 schreef Greys het volgende:
Ik zit mijn tanden haast te breken op zo'n zak amandelbonen
Docu? is een seriequote:Op zondag 25 juli 2010 21:10 schreef Pheno het volgende:
Ah, straks een anorexia docu. En wij eten hier Doritos :")
Sinds wanneer kan een docu niet in een reeks worden uitgezonden?quote:Op zondag 25 juli 2010 21:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Docu? is een serie
vermoeiend om zo over eten te denken![]()
Dat zoeken toch wel meer fokkers, begreep ik laatst?quote:Op zondag 25 juli 2010 21:16 schreef Greys het volgende:
Myr, die opa is wel een stouterd trouwens, want volgens mij zingt ie iets over dat ie de ingang van het tuintje van Esmeralda zoekt
HEY! MYR!quote:Op zondag 25 juli 2010 21:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Welke zijn de lieve oortjes? Geile stem heeft grote oren. Dan heb je opa en dan heb je de mijne met tof haar.
Vorige week was de eerste aflevering, dus dat is makkelijk in te halenquote:Op zondag 25 juli 2010 21:16 schreef Myraela het volgende:
Oh, als het een serie is wil ik eerst het begin zien en kijk ik nu de film af.
Greysquote:Op zondag 25 juli 2010 21:16 schreef Greys het volgende:
Myr, die opa is wel een stouterd trouwens, want volgens mij zingt ie iets over dat ie de ingang van het tuintje van Esmeralda zoekt
quote:Op zondag 25 juli 2010 21:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zoeken toch wel meer fokkers, begreep ik laatst?
Maar toch niet van Esmeralda?quote:Op zondag 25 juli 2010 21:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zoeken toch wel meer fokkers, begreep ik laatst?
okeoke, noem het een docuquote:Op zondag 25 juli 2010 21:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan een docu niet in een reeks worden uitgezonden?
quote:Op zondag 25 juli 2010 21:16 schreef Greys het volgende:
ja hoorquote:Op zondag 25 juli 2010 21:02 schreef Bellatrix het volgende:
Ik denk dat ik wel recht doe aan Bos met deze TT.
Esmerallda17?quote:
Planet Earth is een actieserie?quote:
Die 3de is van mij! Dat was vrijdag al! Ik aanbid hem al 2 dagen!quote:Op zondag 25 juli 2010 21:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
HEY! MYR!
![]()
![]()
![]()
![]()
Wij hebben die Fransozen allang verdeeld onder de V&ASC-dames![]()
Dief!
Ja, nou, dat praat het niet goedquote:Op zondag 25 juli 2010 21:20 schreef Greys het volgende:
Tombo, we zijn er net achter (met dank aan Cee) dat croissantje 3 heeft meegedaan aan het Songfestival
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Donderdag was ie al van onsquote:Op zondag 25 juli 2010 21:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die 3de is van mij! Dat was vrijdag al! Ik aanbid hem al 2 dagen!
Ik wil eigenlijk ook niet weten of nr 1 en/of 3 van de mannen zijn, maar ik ga toch ff opzoeken of ze getrouwd zijn ofzoquote:Op zondag 25 juli 2010 21:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten als opa's stout zijn.
Shakes handquote:Op zondag 25 juli 2010 21:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja
Het is een docuserie lees ik net... dus we hebben beiden een beetje gelijk
Bedoel je daarmee te zeggen dat jullie na het vernemen van het bestaan van een enigszins interessant, dan wel niet onooglijk persoon, niet meteen als een hijgend hert naar wikipedia gaat?quote:Op zondag 25 juli 2010 21:20 schreef Greys het volgende:
Tombo, we zijn er net achter (met dank aan Cee) dat croissantje 3 heeft meegedaan aan het Songfestival
quote:Op zondag 25 juli 2010 21:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, nou, dat praat het niet goed
In 1993SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hij werd nog eh..... wat was het ook alweer? Vierde? Zesde?IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Wij liggen dan als een hijgende hert op bed/de bankquote:Op zondag 25 juli 2010 21:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee te zeggen dat jullie na het vernemen van het bestaan van een enigszins interessant, dan wel niet onooglijk persoon, niet meteen als een hijgend hert naar wikipedia gaat?
Shame on you.
Ach, die fransen willen toch jonge deernes, dus je maakt een goede kans.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ga maar bij Greys klagen, ik ben maar een onschuldig slachtoffer van Greys de pimp.
Ik had eigenlijk alleen oog voor die met die orenquote:Op zondag 25 juli 2010 21:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee te zeggen dat jullie na het vernemen van het bestaan van een enigszins interessant, dan wel niet onooglijk persoon, niet meteen als een hijgend hert naar wikipedia gaat?
Shame on you.
Ja jaquote:Op zondag 25 juli 2010 21:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ga maar bij Greys klagen, ik ben maar een onschuldig slachtoffer van Greys de pimp.
En ik?quote:Op zondag 25 juli 2010 21:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, die fransen willen toch jonge deernes, dus je maakt een goede kans.
Ik had nog een edit gedaan in m'n post op de vorige pagina met een clipje.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
In 1993
En hij werd nog eh..... wat was het ook alweer? Vierde? Zesde?
Oh, up yours!quote:Op zondag 25 juli 2010 21:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, die fransen willen toch jonge deernes, dus je maakt een goede kans.
Yup.quote:
quote:
quote:
"Rivella Light. een beetje vreemd, maar wel lekker"quote:
Nja, die Lotte is dan wel weer leuk... maar een beetje jongquote:Op zondag 25 juli 2010 21:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yup.
maar ja, ze mankeren ook wat in hun hoofd. Vrouw werkt met angsten, dus daarom kijken we
Een beetje vreemd, maar wel lekkerquote:
Aha...quote:Op zondag 25 juli 2010 21:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
"Rivella Light. een beetje vreemd, maar wel lekker"
Was een reclame slogan in de jaren 90 ofzo.
Welke?quote:Op zondag 25 juli 2010 21:26 schreef Myraela het volgende:
Goede docu van dat anorexia, hoewel ik dat mens zo nep vind.
Marlene Dietrichquote:Op zondag 25 juli 2010 21:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Bella, wie vind je de knapste duitser op aard?
Mn moeder had dat laatst gezien. En toen pas was ze er van overtuigd dat ik geen anorexia hebquote:Op zondag 25 juli 2010 21:26 schreef Myraela het volgende:
Goede docu van dat anorexia, hoewel ik dat mens zo nep vind.
Yvonne Jaspers?quote:Op zondag 25 juli 2010 21:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan geen namen onthouden.Die presentatrice.
Oh ik wel.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Marlene Dietrich
Het is zo erg dat ik geen man kan noemen die knap is.
Ah, die. Yvonne Jaspers. mja, ik vind haar ook zo acterend over komen.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan geen namen onthouden.Die presentatrice.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |