Dit iddquote:Op zondag 25 juli 2010 21:00 schreef Cee het volgende:
Wat is dit voor een afschuwelijke huishoudbeurstupperwareliftmuziekversie!!!!
Jij moet echt eens voor mij koken, volgens mij kan je dat echt goed.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:01 schreef Pheno het volgende:
@Myr: ik kan wel lekker Japans eten makenAls ik zelf lekker was had ik wel een fobo
Bruel had toch ook al orenquote:Op zondag 25 juli 2010 21:02 schreef Cee het volgende:
Wie is die fransoos met die lieve oortjes Myr?
quote:Op zondag 25 juli 2010 21:02 schreef Bellatrix het volgende:
Ik denk dat ik wel recht doe aan Bos met deze TT.
Welke zijn de lieve oortjes? Geile stem heeft grote oren. Dan heb je opa en dan heb je de mijne met tof haar.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:02 schreef Cee het volgende:
Wie is die fransoos met die lieve oortjes Myr?
Ik leef nog.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij moet echt eens voor mij koken, volgens mij kan je dat echt goed.
Neequote:Op zondag 25 juli 2010 21:04 schreef Torrio het volgende:
Alle vrouwen een teiltje onder hun stoel liggen?
Samen wel, apart wil ik 2/3e opvreten.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:05 schreef Greys het volgende:
Die eerste geile Fransoos met die oren en die hese stem is Garou.
En ze hebben alledrie samen in Notre Dame de Paris de musical gezeten
Schattig zijn ze samen he?
Wat een man idd.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Frans Duijts roeleerde he. Wat een onderkin.
En ze zijn niet eens écht mooi ofzo.quote:
en tena lady voor de eerste golf.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:04 schreef Torrio het volgende:
Alle vrouwen een teiltje onder hun stoel liggen?
Welke zender?quote:Op zondag 25 juli 2010 21:10 schreef Pheno het volgende:
Ah, straks een anorexia docu. En wij eten hier Doritos :")
Volgens mij eet ik voor het eerst dit jaar chipsquote:Op zondag 25 juli 2010 21:12 schreef Greys het volgende:
Ik zit mijn tanden haast te breken op zo'n zak amandelbonen
Docu? is een seriequote:Op zondag 25 juli 2010 21:10 schreef Pheno het volgende:
Ah, straks een anorexia docu. En wij eten hier Doritos :")
Sinds wanneer kan een docu niet in een reeks worden uitgezonden?quote:Op zondag 25 juli 2010 21:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Docu? is een serie
vermoeiend om zo over eten te denken![]()
Dat zoeken toch wel meer fokkers, begreep ik laatst?quote:Op zondag 25 juli 2010 21:16 schreef Greys het volgende:
Myr, die opa is wel een stouterd trouwens, want volgens mij zingt ie iets over dat ie de ingang van het tuintje van Esmeralda zoekt
HEY! MYR!quote:Op zondag 25 juli 2010 21:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Welke zijn de lieve oortjes? Geile stem heeft grote oren. Dan heb je opa en dan heb je de mijne met tof haar.
Vorige week was de eerste aflevering, dus dat is makkelijk in te halenquote:Op zondag 25 juli 2010 21:16 schreef Myraela het volgende:
Oh, als het een serie is wil ik eerst het begin zien en kijk ik nu de film af.
Greysquote:Op zondag 25 juli 2010 21:16 schreef Greys het volgende:
Myr, die opa is wel een stouterd trouwens, want volgens mij zingt ie iets over dat ie de ingang van het tuintje van Esmeralda zoekt
quote:Op zondag 25 juli 2010 21:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zoeken toch wel meer fokkers, begreep ik laatst?
Maar toch niet van Esmeralda?quote:Op zondag 25 juli 2010 21:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zoeken toch wel meer fokkers, begreep ik laatst?
okeoke, noem het een docuquote:Op zondag 25 juli 2010 21:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan een docu niet in een reeks worden uitgezonden?
quote:Op zondag 25 juli 2010 21:16 schreef Greys het volgende:
ja hoorquote:Op zondag 25 juli 2010 21:02 schreef Bellatrix het volgende:
Ik denk dat ik wel recht doe aan Bos met deze TT.
Esmerallda17?quote:
Planet Earth is een actieserie?quote:
Die 3de is van mij! Dat was vrijdag al! Ik aanbid hem al 2 dagen!quote:Op zondag 25 juli 2010 21:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
HEY! MYR!
![]()
![]()
![]()
![]()
Wij hebben die Fransozen allang verdeeld onder de V&ASC-dames![]()
Dief!
Ja, nou, dat praat het niet goedquote:Op zondag 25 juli 2010 21:20 schreef Greys het volgende:
Tombo, we zijn er net achter (met dank aan Cee) dat croissantje 3 heeft meegedaan aan het Songfestival
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Donderdag was ie al van onsquote:Op zondag 25 juli 2010 21:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die 3de is van mij! Dat was vrijdag al! Ik aanbid hem al 2 dagen!
Ik wil eigenlijk ook niet weten of nr 1 en/of 3 van de mannen zijn, maar ik ga toch ff opzoeken of ze getrouwd zijn ofzoquote:Op zondag 25 juli 2010 21:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten als opa's stout zijn.
Shakes handquote:Op zondag 25 juli 2010 21:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja
Het is een docuserie lees ik net... dus we hebben beiden een beetje gelijk
Bedoel je daarmee te zeggen dat jullie na het vernemen van het bestaan van een enigszins interessant, dan wel niet onooglijk persoon, niet meteen als een hijgend hert naar wikipedia gaat?quote:Op zondag 25 juli 2010 21:20 schreef Greys het volgende:
Tombo, we zijn er net achter (met dank aan Cee) dat croissantje 3 heeft meegedaan aan het Songfestival
quote:Op zondag 25 juli 2010 21:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, nou, dat praat het niet goed
In 1993SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hij werd nog eh..... wat was het ook alweer? Vierde? Zesde?IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Wij liggen dan als een hijgende hert op bed/de bankquote:Op zondag 25 juli 2010 21:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee te zeggen dat jullie na het vernemen van het bestaan van een enigszins interessant, dan wel niet onooglijk persoon, niet meteen als een hijgend hert naar wikipedia gaat?
Shame on you.
Ach, die fransen willen toch jonge deernes, dus je maakt een goede kans.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ga maar bij Greys klagen, ik ben maar een onschuldig slachtoffer van Greys de pimp.
Ik had eigenlijk alleen oog voor die met die orenquote:Op zondag 25 juli 2010 21:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee te zeggen dat jullie na het vernemen van het bestaan van een enigszins interessant, dan wel niet onooglijk persoon, niet meteen als een hijgend hert naar wikipedia gaat?
Shame on you.
Ja jaquote:Op zondag 25 juli 2010 21:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ga maar bij Greys klagen, ik ben maar een onschuldig slachtoffer van Greys de pimp.
En ik?quote:Op zondag 25 juli 2010 21:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, die fransen willen toch jonge deernes, dus je maakt een goede kans.
Ik had nog een edit gedaan in m'n post op de vorige pagina met een clipje.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
In 1993
En hij werd nog eh..... wat was het ook alweer? Vierde? Zesde?
Oh, up yours!quote:Op zondag 25 juli 2010 21:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, die fransen willen toch jonge deernes, dus je maakt een goede kans.
Yup.quote:
quote:
quote:
"Rivella Light. een beetje vreemd, maar wel lekker"quote:
Nja, die Lotte is dan wel weer leuk... maar een beetje jongquote:Op zondag 25 juli 2010 21:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yup.
maar ja, ze mankeren ook wat in hun hoofd. Vrouw werkt met angsten, dus daarom kijken we
Een beetje vreemd, maar wel lekkerquote:
Aha...quote:Op zondag 25 juli 2010 21:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
"Rivella Light. een beetje vreemd, maar wel lekker"
Was een reclame slogan in de jaren 90 ofzo.
Welke?quote:Op zondag 25 juli 2010 21:26 schreef Myraela het volgende:
Goede docu van dat anorexia, hoewel ik dat mens zo nep vind.
Marlene Dietrichquote:Op zondag 25 juli 2010 21:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Bella, wie vind je de knapste duitser op aard?
Mn moeder had dat laatst gezien. En toen pas was ze er van overtuigd dat ik geen anorexia hebquote:Op zondag 25 juli 2010 21:26 schreef Myraela het volgende:
Goede docu van dat anorexia, hoewel ik dat mens zo nep vind.
Yvonne Jaspers?quote:Op zondag 25 juli 2010 21:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan geen namen onthouden.Die presentatrice.
Oh ik wel.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Marlene Dietrich
Het is zo erg dat ik geen man kan noemen die knap is.
Ah, die. Yvonne Jaspers. mja, ik vind haar ook zo acterend over komen.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan geen namen onthouden.Die presentatrice.
Nee, maar het had in een spoiler gemogen.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:29 schreef Cee het volgende:
Olivier Bierhoff! Die vind ik wel wat hebben.
Zei ik dat hardop?
LANDVERRADER!quote:Op zondag 25 juli 2010 21:29 schreef Cee het volgende:
Zei ik dat hardop?
dieee....?quote:Op zondag 25 juli 2010 21:29 schreef Cee het volgende:
Zei ik dat hardop?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O ik heb er al een. Sebastian Koch.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:29 schreef Cee het volgende:
Zei ik dat hardop?
quote:Op zondag 25 juli 2010 21:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
dieee....?Oh, die heeft leuke oogjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik vind het best zielig eigenlijkquote:Op zondag 25 juli 2010 21:32 schreef Pheno het volgende:
Op je 14de dun willen zijn om de jongens. Meid. ga een big mac eten.
Ja dat snap ik ook niet. Paar jaar geleden wel.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:32 schreef Pheno het volgende:
Op je 14de dun willen zijn om de jongens. Meid. ga een big mac eten.
quote:
Het is ook zielig. Totaal verkeerd beeld van d'rzelf en de omgeving.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het best zielig eigenlijk
ze is wel schattig eigenlijk
quote:
Oiquote:
Interessant verhaal net he, met die gang en die weerspiegeling.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is ook zielig. Totaal verkeerd beeld van d'rzelf en de omgeving.
je hoort zo veel rare dingen als je met dat soort mensen praat.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Interessant verhaal net he, met die gang en die weerspiegeling.
Toen ze dacht dat het een ander was vond ze haar dun, toen bleek dat ze het zelf was vond ze haar dik.
Hahaha.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:36 schreef Cee het volgende:
Hoi Sooc. Leuk he, net hier bij TAL en nu geef ik 'm al een koosnaampje.
Koos Socios. Die is ook leuk! Hoi Koos Socios!
Ik heb echt veel contact gehad met anorecten. En het is echt.. apart.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
je hoort zo veel rare dingen als je met dat soort mensen praat.
Ik vind het ook raar. Ze weten dat het niet goed is, ze weten dat ze niet dik zijn en tóch blijven ze het tegendeel doen en denken. Raar, hoe dat kan.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Toen ze dacht dat het een ander was vond ze haar dun, toen bleek dat ze het zelf was vond ze haar dik.
Maar dat kan ik me wel voorstellen eigenlijkquote:Op zondag 25 juli 2010 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
It's all in the brain.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het ook raar. Ze weten dat het niet goed is, ze weten dat ze niet dik zijn en tóch blijven ze het tegendeel doen en denken. Raar, hoe dat kan.
quote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 21:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is ook zielig. Totaal verkeerd beeld van d'rzelf en de omgeving.
Hetzelfde met drugs.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het ook raar. Ze weten dat het niet goed is, ze weten dat ze niet dik zijn en tóch blijven ze het tegendeel doen en denken. Raar, hoe dat kan.
Dat is vrouw eigenquote:Op zondag 25 juli 2010 21:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar dat kan ik me wel voorstellen eigenlijkHet gaat om je zelfbeeld.
Ik weeg nu 10 kilo lichter dan toen ik op mn zwaarst was, en het grootste deel daarvan ben ik "kwijtgeraakt" in de afgelopen maanden. Heel veel mensen zien dat ik lichter ben (zelfs een neef van me van wie ik het nooit had gedacht), maar ik vind zelf dat ik er niet heel anders uitzie ofzo...
Slaap lekker!quote:Op zondag 25 juli 2010 21:38 schreef Bos81 het volgende:
Poging tot slapen gaan doen, hopelijk voel ik me morgen weer wat beter dan nu..
Trusten.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:38 schreef Bos81 het volgende:
En hoe is het nou vergeleken met gisteren? (Sorry als je dat al verteld hebt, kom net thuis.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:38 schreef Bos81 het volgende:
quote:Op zondag 25 juli 2010 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hier ging het over de Beste Zangers van Nederland
Ik hoop het ook Bosquote:Op zondag 25 juli 2010 21:38 schreef Bos81 het volgende:
Ik merk het juist alleen doordat al mn zomerkleren niet meer passenquote:Op zondag 25 juli 2010 21:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is vrouw eigenAls ze gaan vragen of die broek wel past of niet is het oppassen geblazen.
Vast wel, slapen doet goed.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:38 schreef Bos81 het volgende:
Verkeerd gewassenquote:Op zondag 25 juli 2010 21:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik merk het juist alleen doordat al mn zomerkleren niet meer passen
Socios is shyquote:
Als ik vraag of ik een dikke kont heb in een broek, zegt Heer G altijd 'Nee, het is je reet die je reet dik maakt, niet die broek'.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is vrouw eigenAls ze gaan vragen of die broek wel past of niet is het oppassen geblazen.
quote:
quote:
Zoww dat is aardigquote:Op zondag 25 juli 2010 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik vraag of ik een dikke kont heb in een broek, zegt Heer G altijd 'Nee, het is je reet die je reet dik maakt, niet die broek'.
En ik heb niet eens een dikke kont
quote:
Oh dacht dat ze te strak gingen zittenquote:Op zondag 25 juli 2010 21:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, verkeerd gewassen zodat ik nu al mn broeken uit kan trekken zonder knoop/rits open te doen?
Nee schat, ik ben juist afgevallen en alles is nu dus te groot
quote:
Piep nietquote:Op zondag 25 juli 2010 21:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik merk het juist alleen doordat al mn zomerkleren niet meer passen
Ik had allemaal nieuwe broeken gekocht. En nu pas ik er weer niet meer in.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, verkeerd gewassen zodat ik nu al mn broeken uit kan trekken zonder knoop/rits open te doen?
Dat is mijn antwoord.quote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik vraag of ik een dikke kont heb in een broek, zegt Heer G altijd 'Nee, het is je reet die je reet dik maakt, niet die broek'.
En ik heb niet eens een dikke kont
Oh ik moet mijn vorige post even schrappen zie ikquote:Op zondag 25 juli 2010 21:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Een van m'n beste vriendinnen is in de afgelopen 3 jaar 35 kilo afgevallen. Helemaal fantastisch, en ze ziet er ook super uit, maar dat zegt dus iedereen tegen haar die haar al lang niet heeft gezien: "wat zie je er goed uit!". Daardoor is ze zich rot gaan voelen omdat ze er dus van overtuigd ging raken dat ze dus 25 jaar lang er niet goed uit heeft gezien.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar dat kan ik me wel voorstellen eigenlijkHet gaat om je zelfbeeld.
Ik weeg nu 10 kilo lichter dan toen ik op mn zwaarst was, en het grootste deel daarvan ben ik "kwijtgeraakt" in de afgelopen maanden. Heel veel mensen zien dat ik lichter ben (zelfs een neef van me van wie ik het nooit had gedacht), maar ik vind zelf dat ik er niet heel anders uitzie ofzo...
Zullen we samen giechelen op die meet?quote:
En op m´n binnentuin en bezoekkat.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
He, afgaande op de foto's in je fobo tenminste he
quote:Op zondag 25 juli 2010 21:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, jij hebt zeker geen dikke kont
*Filmpje met groene broek zoeken gaat*
Ik zeg net dat ik 10 kilo LICHTER benquote:
quote:
Greys is Nostradamus?quote:Op zondag 25 juli 2010 21:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, jij hebt zeker geen dikke kont
*Filmpje met groene broek zoeken gaat*
quote:Op zondag 25 juli 2010 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
He, afgaande op de foto's in je fobo tenminste he
Je reed een tunnel in, ik verstond je niet.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik 10 kilo LICHTER ben
[..]
Ik had in februari alvast wat nieuwe zomerkleren gekocht
quote:
Dat ruik ik.quote:
Ja maar je kon ook een engerd zijn met een binnentuin en bezoekkatquote:
Nee, ik snap het welquote:Op zondag 25 juli 2010 21:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Een van m'n beste vriendinnen is in de afgelopen 3 jaar 35 kilo afgevallen. Helemaal fantastisch, en ze ziet er ook super uit, maar dat zegt dus iedereen tegen haar die haar al lang niet heeft gezien: "wat zie je er goed uit!". Daardoor is ze zich rot gaan voelen omdat ze er dus van overtuigd ging raken dat ze dus 25 jaar lang er niet goed uit heeft gezien.
Ook weet ze dat ze nu totaal anders eruit ziet maar aangezien ze niet 24 uur per dag in de spiegel kijkt, vergeet ze dat soms nog en in haar hoofd is ze dus nog dik. Het doet rare dingen met 'r, het gaat goed met haar, maar het is echt een langdurig proces dat ze aan het meemaken is om haar nieuwe lijf en de reacties van haar omgeving op haar uiterlijk een beetje in een juist perspectief te kunnen plaatsen en er geen rare conclusies uit te trekken.
Oeps, vaag verhaal. Ga maar weer domme oneliners doen, Cee.
Weettoch.quote:
Nee, want die stond hem goed, die strakke groene broekquote:
Hihi mijn Mr heeft geleerd de waarheid soms te laten rusten.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar wel wáár!
Het ligt niet aan de broek, het ligt aan de kont die er in zit.
Is niet vaag, maar duidelijk. Best een heftig proces eigenlijk.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:42 schreef Cee het volgende:
Oeps, vaag verhaal. Ga maar weer domme oneliners doen, Cee.
Haha, thanks.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar je kon ook een engerd zijn met een binnentuin en bezoekkat
Maar je bent cute, heus
quote:
Dat weet ik, dat je dat vindt (vind ik nietquote:Op zondag 25 juli 2010 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Waag het niet!
Daar vind ik mezelf wel huuuuuuge namelijk
Ik wil ook weer een maatje afvallen.quote:
*zak chips weglegt.quote:
Verliefd wordenquote:
En ook niet ff zwaaien in je fobo he, die TAL-ersquote:
Ik fiets me al rot (vandaag 20 km door Nijmegen even de weg zoeken met mijn vrouw, ze moet deze week ergens heen voor het eerst). Naast 3x spinning. En nog heb ik het idee dat ik dik ben . Oh wacht, dat ben ik ookquote:
Een andere vriendin van me was ook stevig/dik en ging heel snel heel veel afvallen. Ze is nog steeds op dat gewicht maar ziet er, 15 jaar later, best fragiel uit. Niet mager of zo, maar gewoon een stuk minder gezond dan vroeger.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik snap het wel
Hier is het heel wisselendDe een vindt beter staan zo en de ander vindt dat ik er ongezond uitzie en vraagt of het wel goed gaat
quote:Op zondag 25 juli 2010 21:45 schreef Torrio het volgende:
[..]
Is dat dat programma met die Amerikaanse dude?
Ik niet, wel weer wat strakkerquote:Op zondag 25 juli 2010 21:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik wil ook weer een maatje afvallen.
Het gaat niet snel maar het gaat over van die cosmogirl dingen. En aangezien ik liever de Revu lees.quote:
Ik vreet gewoon te veel en te onregelmatig.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik fiets me al rot (vandaag 20 km door Nijmegen even de weg zoeken met mijn vrouw, ze moet deze week ergens heen voor het eerst). Naast 3x spinning. En nog heb ik het idee dat ik dik ben . Oh wacht, dat ben ik ook
Maar hell, als ik me maar goed voel.
Ik zeg bijna nooit iets in een fobo als ik gluur. Daarom heet het ook gluren.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
En ook niet ff zwaaien in je fobo he, die TAL-ers
Wel gluren, maar zwaaien ho maar!
Hij doet zelf ook niet aan zwaaien andersquote:Op zondag 25 juli 2010 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
En ook niet ff zwaaien in je fobo he, die TAL-ers
Wel gluren, maar zwaaien ho maar!
Echt waar?quote:Op zondag 25 juli 2010 21:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
![]()
Ik word meestal al afgewezen, krijg niet de kans gedumpt te worden
Ik ookquote:Op zondag 25 juli 2010 21:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het gaat niet snel maar het gaat over van die cosmogirl dingen. En aangezien ik liever de Revu lees.
Srsly?quote:Op zondag 25 juli 2010 21:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
![]()
quote:
Je zou zelfsquote:
JortKquote:
Ook kut...quote:Op zondag 25 juli 2010 21:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
![]()
Ik ben zo weer weg, dan neem ik die Fransmannen weer mee, heb je daar geen last meer vanquote:Op zondag 25 juli 2010 21:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het gaat niet snel maar het gaat over van die cosmogirl dingen. En aangezien ik liever de Revu lees.
Ik heb 1000 foto's van mezelf. En daar vind ik er ongeveer 5 wel mooi van. Dus mijn foto's liegen.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Srsly?
Je bent een beauty, afgaande op je fobo
Hoe is het gisteren met die pizza afgelopen dan?quote:Op zondag 25 juli 2010 21:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vreet gewoon te veel en te onregelmatig.
Jij bent verstandigquote:Op zondag 25 juli 2010 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment alleen aan het mee lezen
Idd!quote:Op zondag 25 juli 2010 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Srsly?
Je bent een beauty, afgaande op je fobo
Die hebben toch al de leeftijd om dood te gaan.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben zo weer weg, dan neem ik die Fransmannen weer mee, heb je daar geen last meer van
Die durfde ik niet te bestellen.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:49 schreef Socios het volgende:
[..]
Hoe is het gisteren met die pizza afgelopen dan?
Does niet zo jaloersquote:Op zondag 25 juli 2010 21:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je zou zelfsposten als Kally zou zeggen dat ze net met haar gezicht in een hondendrol is gevallen.
Nee, het ligt niet jou maar aan benny.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben zo weer weg, dan neem ik die Fransmannen weer mee, heb je daar geen last meer van
Lol, ik ook niet. Wat maakt het uit. Al die ´Anonieme_Fokker´´s ook.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zeg bijna nooit iets in een fobo als ik gluur. Daarom heet het ook gluren.
Das een leuke combiquote:Op zondag 25 juli 2010 21:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Idd!
En Socios was haar aan t versieren dit weekend
quote:Op zondag 25 juli 2010 21:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je zou zelfsposten als Kally zou zeggen dat ze net met haar gezicht in een hondendrol is gevallen.
Bedankt, twee zijn er van mijn leeftijd.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die hebben toch al de leeftijd om dood te gaan.
Jaloezie.quote:
Dat heeft iedereen tochquote:Op zondag 25 juli 2010 21:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb 1000 foto's van mezelf. En daar vind ik er ongeveer 5 wel mooi van. Dus mijn foto's liegen.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!quote:Op zondag 25 juli 2010 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:
Ik ook hoor.quote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 21:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij doet zelf ook niet aan zwaaien anders
Pheno is ouder dan jij hoorquote:Op zondag 25 juli 2010 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Bedankt, twee zijn er van mijn leeftijd.
ja, ik ben nu officieel pooier van Bella.quote:
Da's wel een beetje herkenbaarquote:Op zondag 25 juli 2010 21:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb 1000 foto's van mezelf. En daar vind ik er ongeveer 5 wel mooi van. Dus mijn foto's liegen.
En ik zou ze nog doen. Niets ouds aan.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Bedankt, twee zijn er van mijn leeftijd.
Jij ookquote:Op zondag 25 juli 2010 21:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Flikker op. Jij bent een lekker wijf.
Ik zeg niks.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
![]()
Maar die zit er klaarblijkelijk niet mee dat ie 'de leeftijd heeft om dood te gaan'quote:
Ik heb 100% zeker geen 1000 foto's van mezelf. Die 5 zou wel eens kloppenquote:
Jij ook zeg, maar ik sta wel altijd kut op foto'squote:Op zondag 25 juli 2010 21:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Flikker op. Jij bent een lekker wijf.
Het enige waar ik nu mee zit is een glas roosvicee.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar die zit er klaarblijkelijk niet mee dat ie 'de leeftijd heeft om dood te gaan'
Ik zou Greys ook doen was ik een man!quote:Op zondag 25 juli 2010 21:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
En ik zou ze nog doen. Niets ouds aan.
quote:
Plaats die dan in KPD.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij ook zeg, maar ik sta wel altijd kut op foto's
Als jij nog knapper bent in het eng als op foto's word ik echt bang.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij ook zeg, maar ik sta wel altijd kut op foto's
Alleen onder strikte arbeidsvoorwaarden, DP is oké, rimmen = dimmen.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, ik ben nu officieel pooier van Bella.
Gisteren was ik een camera aan het kopen. Cameraverkoperjongen ging de functies van de camera aan me laten zien. Liet hij zien hoe 'n portret er uit ziet met de juiste instellingen, stond ik daar midden in de Saturn, flits, klik, klik, ik schaamde me kapot want ik sta op geeneen foto leuk. Pasfoto's? Bin Laden komt sympathieker over. Spontane vakantiekiekjes? Ik lijk op m'n hamster.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee joh, blijf...quote:Op zondag 25 juli 2010 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja heuj nu zijn we nieuwsgierig!quote:
Top!quote:Op zondag 25 juli 2010 21:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Alleen onder strikte arbeidsvoorwaarden, DP is oké, rimmen = dimmen.
Ja als het ook maar over Tena ladies gaat.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ik praat ook alleen over cosmodingen
Wrom heb je dat niet gevraagdquote:Op zondag 25 juli 2010 21:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Gisteren was ik een camera aan het kopen. Cameraverkoperjongen ging de functies van de camera aan me laten zien. Liet hij zien hoe 'n portret er uit ziet met de juiste instellingen, stond ik daar midden in de Saturn, flits, klik, klik, ik schaamde me kapot want ik sta op geeneen foto leuk. Pasfoto's? Bin Laden komt sympathieker over. Spontane vakantiekiekjes? Ik lijk op m'n hamster.
Dit waren gewoon leuke foto's! Die onverwachte Saturnfoto's! Damn, ik wilde ze hebben.
Dan doen we hier allemaal .quote:Op zondag 25 juli 2010 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben niet knapquote:Op zondag 25 juli 2010 21:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als jij nog knapper bent in het eng als op foto's word ik echt bang.
En vrouwen happen zo tofquote:Op zondag 25 juli 2010 21:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
En ik zou ze nog doen. Niets ouds aan.
Seriously? Onverwachts sta ik er kut op.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Gisteren was ik een camera aan het kopen. Cameraverkoperjongen ging de functies van de camera aan me laten zien. Liet hij zien hoe 'n portret er uit ziet met de juiste instellingen, stond ik daar midden in de Saturn, flits, klik, klik, ik schaamde me kapot want ik sta op geeneen foto leuk. Pasfoto's? Bin Laden komt sympathieker over. Spontane vakantiekiekjes? Ik lijk op m'n hamster.
Dit waren gewoon leuke foto's! Die onverwachte Saturnfoto's! Damn, ik wilde ze hebben.
Mijn hoofd staat heul niet in mijn fobo!quote:
Mijn fobo is heul tof.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:54 schreef Torrio het volgende:
Dusse, dit is het niet-fotogenieke clubje?Geen wonder dat ik me thuis voel.
Ik zei bij voorbaat "Als je ze maar meteen delete!!!EINS!!!"quote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihi dan gaat het over het lijfquote:Op zondag 25 juli 2010 21:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mijn hoofd staat heul niet in mijn fobo!
quote:Op zondag 25 juli 2010 21:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zei bij voorbaat "Als je ze maar meteen delete!!!EINS!!!"
Dus dat deed hij dan. Ik was stellig in mijn voorwaarde om foto's van me te mogen maken.
Verkapte ''ik-zeg-dat-ik-niet-knap-ben-maar-eigenlijk-ben-ik-dat-wel-want-ja-duh post.quote:
Waarom niet? Volgens mij heb jij een prachtig lichaam.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:54 schreef Myraela het volgende:
En nooit met mijn lichaam erop. Die maak ik gewoon niet eens.
*Gaat klikkenquote:
Ik juist alleen van mn lichaam, dat is nog wel te doen op foto's... Mn hoofd niet, ik plak gewoon nietquote:Op zondag 25 juli 2010 21:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Seriously? Onverwachts sta ik er kut op.Ik poseer als een gek. Vind een houding waar ik een beetje okay op kijk en schiet er dan 10 achter elkaar waarbij ik telkens een heel klein beetje beweeg. En dan zit er soms 1tje tussen.
![]()
En nooit met mijn lichaam erop. Die maak ik gewoon niet eens.
Eensquote:Op zondag 25 juli 2010 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind jou wel een knappe vrouw
Maar Myraela ook
Jij verwachtte:quote:Op zondag 25 juli 2010 21:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik verwachtte een ander antwoord.
Maar deze voldoet ook.
Magdaaaaaa??quote:Op zondag 25 juli 2010 21:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik verwachtte een ander antwoord.
Maar deze voldoet ook.
Ik ga weg he je weet hetquote:Op zondag 25 juli 2010 21:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Verkapte ''ik-zeg-dat-ik-niet-knap-ben-maar-eigenlijk-ben-ik-dat-wel-want-ja-duh post.
Greys is Ll's Flurry btwquote:
Gebakjequote:Op zondag 25 juli 2010 21:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik juist alleen van mn lichaam, dat is nog wel te doen op foto's... Mn hoofd niet, ik plak gewoon niet
Ik sta altijd achter de camera, zodat ik niet op de foto kom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |