quote:
quote:
Zoww dat is aardigquote:Op zondag 25 juli 2010 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik vraag of ik een dikke kont heb in een broek, zegt Heer G altijd 'Nee, het is je reet die je reet dik maakt, niet die broek'.
En ik heb niet eens een dikke kont
quote:
Oh dacht dat ze te strak gingen zittenquote:Op zondag 25 juli 2010 21:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, verkeerd gewassen zodat ik nu al mn broeken uit kan trekken zonder knoop/rits open te doen?
Nee schat, ik ben juist afgevallen en alles is nu dus te groot
quote:
Piep nietquote:Op zondag 25 juli 2010 21:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik merk het juist alleen doordat al mn zomerkleren niet meer passen
Ik had allemaal nieuwe broeken gekocht. En nu pas ik er weer niet meer in.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, verkeerd gewassen zodat ik nu al mn broeken uit kan trekken zonder knoop/rits open te doen?
Dat is mijn antwoord.quote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik vraag of ik een dikke kont heb in een broek, zegt Heer G altijd 'Nee, het is je reet die je reet dik maakt, niet die broek'.
En ik heb niet eens een dikke kont
Oh ik moet mijn vorige post even schrappen zie ikquote:Op zondag 25 juli 2010 21:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Een van m'n beste vriendinnen is in de afgelopen 3 jaar 35 kilo afgevallen. Helemaal fantastisch, en ze ziet er ook super uit, maar dat zegt dus iedereen tegen haar die haar al lang niet heeft gezien: "wat zie je er goed uit!". Daardoor is ze zich rot gaan voelen omdat ze er dus van overtuigd ging raken dat ze dus 25 jaar lang er niet goed uit heeft gezien.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar dat kan ik me wel voorstellen eigenlijkHet gaat om je zelfbeeld.
Ik weeg nu 10 kilo lichter dan toen ik op mn zwaarst was, en het grootste deel daarvan ben ik "kwijtgeraakt" in de afgelopen maanden. Heel veel mensen zien dat ik lichter ben (zelfs een neef van me van wie ik het nooit had gedacht), maar ik vind zelf dat ik er niet heel anders uitzie ofzo...
Zullen we samen giechelen op die meet?quote:
En op m´n binnentuin en bezoekkat.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
He, afgaande op de foto's in je fobo tenminste he
quote:Op zondag 25 juli 2010 21:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, jij hebt zeker geen dikke kont
*Filmpje met groene broek zoeken gaat*
Ik zeg net dat ik 10 kilo LICHTER benquote:
quote:
Greys is Nostradamus?quote:Op zondag 25 juli 2010 21:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, jij hebt zeker geen dikke kont
*Filmpje met groene broek zoeken gaat*
quote:Op zondag 25 juli 2010 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
He, afgaande op de foto's in je fobo tenminste he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |