Je reed een tunnel in, ik verstond je niet.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik 10 kilo LICHTER ben
[..]
Ik had in februari alvast wat nieuwe zomerkleren gekocht
quote:
Dat ruik ik.quote:
Ja maar je kon ook een engerd zijn met een binnentuin en bezoekkatquote:
Nee, ik snap het welquote:Op zondag 25 juli 2010 21:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Een van m'n beste vriendinnen is in de afgelopen 3 jaar 35 kilo afgevallen. Helemaal fantastisch, en ze ziet er ook super uit, maar dat zegt dus iedereen tegen haar die haar al lang niet heeft gezien: "wat zie je er goed uit!". Daardoor is ze zich rot gaan voelen omdat ze er dus van overtuigd ging raken dat ze dus 25 jaar lang er niet goed uit heeft gezien.
Ook weet ze dat ze nu totaal anders eruit ziet maar aangezien ze niet 24 uur per dag in de spiegel kijkt, vergeet ze dat soms nog en in haar hoofd is ze dus nog dik. Het doet rare dingen met 'r, het gaat goed met haar, maar het is echt een langdurig proces dat ze aan het meemaken is om haar nieuwe lijf en de reacties van haar omgeving op haar uiterlijk een beetje in een juist perspectief te kunnen plaatsen en er geen rare conclusies uit te trekken.
Oeps, vaag verhaal. Ga maar weer domme oneliners doen, Cee.
Weettoch.quote:
Nee, want die stond hem goed, die strakke groene broekquote:
Hihi mijn Mr heeft geleerd de waarheid soms te laten rusten.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar wel wáár!
Het ligt niet aan de broek, het ligt aan de kont die er in zit.
Is niet vaag, maar duidelijk. Best een heftig proces eigenlijk.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:42 schreef Cee het volgende:
Oeps, vaag verhaal. Ga maar weer domme oneliners doen, Cee.
Haha, thanks.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar je kon ook een engerd zijn met een binnentuin en bezoekkat
Maar je bent cute, heus
quote:
Dat weet ik, dat je dat vindt (vind ik nietquote:Op zondag 25 juli 2010 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Waag het niet!
Daar vind ik mezelf wel huuuuuuge namelijk
Ik wil ook weer een maatje afvallen.quote:
*zak chips weglegt.quote:
Verliefd wordenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |