Oh, uh, ik meld me af van de meet. Voordat er weer een fok!rel ontstaatquote:Op zondag 25 juli 2010 22:08 schreef Bellatrix het volgende:
Maar gekkies, natuurlijk niet, ik ben geen pedo. Ik val juist op mannen van in de 40 vaak.
quote:
Ik vind het prachtig zo'n Moulin Rouge pakje aan te hebben.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dat kan ook zonder jarretelles
Op de een op andere manier voel ik me hoerig en belachelijk in die dingen.
Ik heb een marlies, die is tof.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm ja ik koop anders gewoon bij de hunkermöller en marlies is wel leuk zolang het niet overal bovenuit komt en meer tokkie dan sexy is (mijn mening).
Jij en Sym moeten een zak over het hoofd.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, uh, ik meld me af van de meet. Voordat er weer een fok!rel ontstaat
Vooral het laatste en denken dat het van 80 meter te zien is.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik mijn 1e jarretelletje op mijn 16e in de kroeg
Ah, welnee.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:08 schreef Greys het volgende:
Bij Christine? Wat heb ik gemistquote:Op zondag 25 juli 2010 22:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet
En ik wil binnenkort wel naar Christine leDuc ofzo, voor sexy lingerie
Oh ja, Marlies bedoeld ik ipv Christinequote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik van een goede vriend van me, die homo is![]()
Maar dat is dan echt zoiets wat ik dan niet aan doe naar een afspraakje (want als je dan in bed belandt dan lijkt het zo gepland) en die keer dat ik het wel aan had liep niet helemaal zoals gepland (maarrrrrrrrrrrrr, hij had het wel gezien merkte ik later)
Christine.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ja, Marlies bedoeld ik ipv Christine
Dat ziet er dan weer zo raar uit.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij en Sym moeten een zak over het hoofd.
ja.quote:
Je Duitse deerne heeft geen jarretels aan maar bretels?quote:
Want?quote:
Dat ik me ongemakkelijk voel in jarretelles wil niet zeggen dat ik verder alleen maar in Hema tenten loop natuurlijkquote:Op zondag 25 juli 2010 22:11 schreef Socios het volgende:
[..]
Ah, welnee.
Is toch gewoon sexy.
Mooie highheels en grote oorbellen erbij.
Keertje lange gelakte nagels.
Sowieso, als ik mooie lingerie aan heb dan wordt het niksquote:Op zondag 25 juli 2010 22:11 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zou het wel aandoen, je weet maar nooit![]()
quote:
En dan de volgende dag gauw meer bijkopen en zeggen dat je altijd zulke lingerie draagt
Jij nooitquote:Op zondag 25 juli 2010 22:13 schreef Torrio het volgende:
[..]
Girls talk he, ik voel me ook overbodig
Duitse degelijkheid, een omaonderbroek misschien?quote:Op zondag 25 juli 2010 22:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je Duitse deerne heeft geen jarretels aan maar bretels?
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:13 schreef Torrio het volgende:
[..]
Girls talk he, ik voel me ook overbodig
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je Duitse deerne heeft geen jarretels aan maar bretels?
Als je uit eten gaat zou ik er ook iets over heen dragen. Anders ziet het er meteen zo uh, drastisch uit.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sowieso, als ik mooie lingerie aan heb dan wordt het niks
[..]
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ja, Marlies bedoeld ik ipv Christine
yes weer een achievmentquote:Op zondag 25 juli 2010 22:13 schreef Socios het volgende:
Lol, iedereen quote die opmerking van iBenny.
Zometeen mag je het over bier en gereedschap hebben en jezelf mannelijk op je borst roffelen.quote:
Je kan toch zeggen wat je mooi vindt!quote:
Ik loop ook bijna altijd op hakkenquote:Op zondag 25 juli 2010 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ik me ongemakkelijk voel in jarretelles wil niet zeggen dat ik verder alleen maar in Hema tenten loop natuurlijk![]()
En hakken draag ik bijna altijd. Ook al ben ik al 1.82
Moest lachenquote:Op zondag 25 juli 2010 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ik me ongemakkelijk voel in jarretelles wil niet zeggen dat ik verder alleen maar in Hema tenten loop natuurlijk![]()
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je uit eten gaat zou ik er ook iets over heen dragen. Anders ziet het er meteen zo uh, drastisch uit.
Oeh lange vrouw.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:13 schreef Greys het volgende:
Yes!quote:Op zondag 25 juli 2010 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Zometeen mag je het over bier en gereedschap hebben en jezelf mannelijk op je borst roffelen.
Hey! Het is Benny he! He mag limonade en het is zo bedtijd.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Zometeen mag je het over bier en gereedschap hebben en jezelf mannelijk op je borst roffelen.
Heb je wel eens een foto van Benny gezien? Nee zeker?quote:Op zondag 25 juli 2010 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee hoe je dingen noemtquote:Op zondag 25 juli 2010 22:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je kan toch zeggen wat je mooi vindt!
Ik drink geen bier, ik heb geen gereedschap die een normale man heeft (modelspoorbouw ipv gamma knutselaarquote:Op zondag 25 juli 2010 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan schaamhaar van onderen knippen en op je borst plakkenquote:
Hap.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik had t ook gewoon onder kleren aan hoor, die ene keer
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee hoe je dingen noemt
Tieten.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee hoe je dingen noemt
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:18 schreef Greys het volgende:
Oh, als Benny met een emmer op zijn hoofd over straat durft, moet ik die jarretelles eigenlijk wel eens aandurven
Nou, ik heb het sindsdien niet meer aangehad dusquote:
Ach, ik nog nooitquote:Op zondag 25 juli 2010 22:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, ik heb het sindsdien niet meer aangehad dus
Met Lushquote:
Je bent afgekickt?quote:Op zondag 25 juli 2010 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga het bad vol laten lopen![]()
RCT schiet niet echt op
quote:
Zeg, het is toch niet zo dat we allemaal foto's van onszelf in lingerie posten ofzoquote:Op zondag 25 juli 2010 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Verdomme wat een spamsletten zijn jullie zeg
Ik vind het heerlijk als je zo vies tegen me praat, ga door.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
De snelheid is er nu een beetje uit, hoor.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Vrouwen over lingerie, dan heb je dat.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik houd je niet tegen.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeg, het is toch niet zo dat we allemaal foto's van onszelf in lingerie posten ofzo
En dan mij aangeven zekerquote:
Potverdriedubbeltjes.quote:
De eerste zal wel simpel zijnquote:Op zondag 25 juli 2010 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat niet
Maar heb nog maar 1 uitdaging uitgespeeld, ben nu met de tweede bezig
Ah, mooiquote:Op zondag 25 juli 2010 22:21 schreef Socios het volgende:
[..]
De snelheid is er nu een beetje uit, hoor.
Je denkt toch niet echt dat ik dat doe hequote:
D. De lingerielurker.quote:
Nou ja, zonder hoofd toch?quote:Op zondag 25 juli 2010 22:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je denkt toch niet echt dat ik dat doe he
quote:
Goeie topicsamenvattingquote:Op zondag 25 juli 2010 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zag een tena-lady, en Benny met z'n emmer. Da's alles
Zelfs dan nietquote:
Je mag niet kijken, noch meedoenquote:
Marskramer.... opgelost, slotjequote:Op zondag 25 juli 2010 22:21 schreef Torrio het volgende:
[..]
Benny waar koop je die pet? Wil er ook zo 1
Twee keer jammer.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zelfs dan niet![]()
[..]
Je mag niet kijken, noch meedoen
Wat voor aflevering?quote:Op zondag 25 juli 2010 22:25 schreef Crazy-M het volgende:
Ik ben er weer
Wat een aflevering
Hier nog iets gemist ?
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zag een tena-lady, en Benny met z'n emmer. Da's alles
quote:
Dan ga ik eens boven kijken wat de vrouw aan heeft. Al dat ge-eseks.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zelfs dan niet![]()
[..]
Je mag niet kijken, noch meedoen
Ik hou van die kerel.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:27 schreef iBenny het volgende:
Filemon verdient een standbeeld
Wat een held
Flashpoint.quote:
Dank uquote:
en dit....
[..]
Ik vind jou grappigquote:Op zondag 25 juli 2010 22:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk als je zo vies tegen me praat, ga door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |